Persoonlijke benadering

Van Waay Interieurs heeft een groot en prachtig design assortiment, zowel wat betreft meubels als aankleding. Wij zochten een vloerkleed en kozen voor een op maat gemaakt kleed met kleurverloop. De interieurstylist heeft diverse voorbeelden laten maken tot de verhoudingen waren zoals we voor ogen hadden. Toen het kleed gefabriceerd was, zaten we nog midden in een verbouwing. Het was geen enkel probleem om het nog een periode bij Van Waay in bewaring te laten. Kortom: een persoonlijke benadering en prima service!

Hele goede service

In de zaak zijn we prima geholpen, goede adviezen gekregen qua maat van de bank ten aanzien van de beenlengte en zitcomfort en onze wensen. Daarnaast goed advies van de stof en de kleur van de bank en een vloerkleed ook bij de kleur van de meubelen die we al thuis hebben. De bank en het vloerkleed zijn keurig thuis afgeleverd en op de plek gezet en gelegd. We zijn er erg blij mee.

Een fijne zaak met mooie design meubelen, waar wij graag komen.

Sinds vele jaren zijn wij klant bij Van Waay. Altijd zeer tevreden geweest over de klantvriendelijkheid en ervaring van het personeel. Van het uitzoeken t/m de aflevering werd e.e.a. altijd naar onze volle tevredenheid afgehandeld. Een ruime keuze in design meubelen en andere mooie items. Het is altijd interessant even een kijkje te nemen in de showroom, waar je altijd weer ideeën opdoet. Wij hopen nog jaren klant te mogen zijn!

Meer dan tevreden!

Vanaf het eerste contact met jullie tot aan de levering gaf ons een heel goed gevoel. Alle medewerkers bij jullie, vanaf de telefoniste tot aan de bezorger, hebben ons uitstekend geholpen. De advisering over onze aankoop was meer dan verwacht. Chapeau voor alle medewerkers!

Prima service. We hebben tapijt voor een slaapkamer en voor de trap besteld.

Perfect gelegd , aardig personeel !

Er mooi bedrijf met goede service

We kochten, na 4 jaar bedenktijd onze bank. (Cloak 2,5-zitsbank Stone , breed 196 cm, in leder 1616 kleur 500 Caviar en frame chroom) We kregen prima advies over de mogelijkheden en werden vriendelijk geholpen. De levertijd van 12 weken leek heel lang, maar ineens was daar het telefoontje dat de bank geleverd ging worden. Ook dit waren weer aardige mannen die de bank kwamen leveren. Helaas hebben ze bij het naar binnen brengen onze buitendeur , die net de week ervoor geschilderd was, beschadigd. Dat was dus even een minpuntje en daarom geef ik dus ook een 8 en geen 9 of 10 als waardering. Wij zij heel blij met de bank en genieten er dagelijks van!

Altijd fijn geholpen en goede service

Zie eerdere opmerking

Geweldig mooie producten en goede service!

Wij waren op zoek naar een specifieke bank: een chaise longue of divan. Moeilijk om die te vinden. Uiteindelijk vonden we die bij Van Waay. Maar eigenlijk is het een feestje om de hele collectie te bekijken. Wat een mooie spullen! Daar moet je dan wel de portemonnee voor trekken, maar dan heb je ook wat. Wij hebben nog twee hele mooie bijzet tafeltjes gescoord. Ik weet nu al dat ik daar jaren lang - of misschien wel een heel leven - plezier van ga hebben. Ook de service was goed. Afspraken zijn goed en op tijd nagekomen. Eén tafeltje - nagenoeg dezelfde die wij hadden besteld - bleek voor een andere klant te zijn. Direct de volgende ochtend - op een zaterdag - is ons tafeltje alsnog bezorgd. We zijn zeer tevreden.

Goede service bij het bezorgen! En tijdens onze zoektocht naar een fauteuil ervoeren wij een fijne sfeer en vriendelijk personeel!(en een hapje en een drankje,wat best byzonder is …

topkwaliteit producten en uitmuntende service

hoge kwaliteit in product en service, zorgvuldig, klantgericht, ook perfecte (aftersale) service, attent, zeer goede authentieke persoonlijke aandacht, absolute A-merken, kwaliteitszaak voor het hogere marktsegment.

We zijn heel tevreden met de service, de aankoop en de kennis van het personeel

We zijn heel goed geholpen. We kregen goed advies. Ze luisterde eerst naar wat wij in gedachten hadden en daarna werd er advies gegeven. Heel fijn. Nu we de bank thuis hebben staan zijn we er heel blij mee. Past in het geheel.

Vriendelijke service

Zowel in de winkel als de monteurs zijn erg vriendelijk. We hebben mooie luxaflex uitgezocht en deze zijn door van Waay gemonteerd.

top advies, goede service, top zaak met hele mooie spullen.

Alles is gewoon goed van koop tot levering, keurig personeel. Top interieur advies, service is perfect, denken met je mee. Komen afspraken na. Je wordt ontzorgd. Alle gekochte spullen voldoen aan de verwachting en staan erg mooi. Wij komen zeker terug.

Prima geadviseerd in een mooi verzorgde showroom en heel tevreden met de aflevering.

Mijn vrouw en ik wilden graag nieuwe eetkamerstoelen, maar waren niet zeker of de door ons uitgezochte kleur goed zou matchen met onze eettafel en de rest van het interieur. We zijn hierin uitgebreid, vriendelijk en deskundig geadviseerd door dhr. Maliepaard en in overleg zijn we tot een heel goede kleurkeuze gekomen. Ook over de aflevering waren we heel tevreden, de stoelen zijn door 2 vriendelijke chauffeurs binnen de afgesproken termijn bezorgd en we genieten nu al ruim een week van onze nieuwe stoelen. Alles bij elkaar een prima ervaring, ook heel fijn dat er een ruime parkeermogelijkheid is en dat de showroom goed rolstoeltoegankelijk is. We komen hier zeker weer terug als we ons interieur willen veranderen!

Prima afgeleverd, keurig.

Stoelen besteld, prima afgeleverd, keurig verpakt

Tevreden over alle afspraken

Nette Bezorgers en klantvriendelijk

Professionele levering

We hebben een stoel rechtstreeks besteld bij de fabriek (Harvink) en aangezien deze via een dealer geleverd moest worden hebben we gekozen voor van Waay

Ik ben er dolblij mee

Ik zal separaat een foto sturen

Prima, ondanks enige vertraging.

De banken zijn volgens afspraak, zij het met enige vertraging, op correcte wijze bij ons thuis afgeleverd. Betaling is ook goed verlopen.

Vertrouwen, service en professionaliteit staat voorop

We zijn altijd vriendelijk en niet opdringerig en vakkundig geadviseerd. We werden goed op de hoogte gehouden van de levertijden. De klacht over een geleverde fauteuil is snel en efficiënt opgepakt.

fantastisch

goede voorlichting en de aftersale is zeer goed. Je kunt rustig de showroom doorlopen zonder te worden aangesproken.

Komen afspraken na.

Ik heb alleen telefonisch contact gehad omdat ik de betreffende salontafel direct bij de fabriek had besteld. Vervolgens door van Waay geleverd.

prima familie bedrijf

Prima bedrijf, prettige mensen, zeker bij de installatie, eyc.

De nieuwe stoelen zijn op afgesproken tijd geleverd en we zijn helemaal tevreden.

zeer ruime keuze van mooie meubels

goed geholpen en prima aflevering conform afspraak

Bedrijfsgegevens

Verbreepark 27

2731BR Benthuizen

079-3311200

[email protected]

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.