Goed, met wat kanttekeningen

In de winkel heb ik me erg welkom gevoeld en ben daar goed geadviseerd. Er werd met mij meegedacht op een prettige manier, en er werd niet opdringerig gedaan. Mijn kanttekeningen zijn de leveringen: Gordijnen waren te lang, moesten terug. Daarna goed opgehangen, maar de”stokken “ voor de sluitingen niet. Tafel ging niet in de lift. Later gebracht met kraan. Helaas geen onderstel erbij. Later bleek ook geen schroeven. Jammer allemaal.

Sympathieke verkoper!!

Blij met mijn aankoop.

Prettig en deskundig geholpen.

Bevestiging van onze positieve ervaring bij vorige aankopen.

Deskundig en prettig geholpen bij het kiezen van meubelstoffen

Bij het kiezen van 5 verschillende meubelstoffen voor 2 typen stoelen werden wij deskundig en prettig geholpen door verkoopster Els Mooijman.

Prettige bezoek met kundig advies

In alle rust hebben we rond kunnen kijken en eigen keuze voor meubel gemaakt. Vervolgens goede hulp gekregen bij het uitzoeken van stoffering en uitvoering. Er werd goed geluisterd en waar nodig aangevuld door de adviseur.

gewoon heel goed

Van Waay is een uitstekende zaak, met mooie meubels en vriendelijk en deskundig personeel. Je wordt goed geadviseerd. Niet opdringerig maar wel gericht. De afhandeling verliep vlot en de bezorging was prima. (wel jammer dat onze oude stoel niet even bij de kringloop werd afgeleverd :)). De bezorger leverde de stoel netjes af, nam de rommel mee en we kregen een hand op de koop toe.

Leer niet naar wens bekleed

Ik ben tevreden met het uiterlijk van de stoel en de kleur van de stof en het leer. Waar ik niet tevreden mee ben is hoe het leer op de zitting is bekleed. Er zitten heel veel plooien op het zitvlak. Dit is niet mooi. Ik heb hier graag contact over.

Klantgerichte aanpak, uitstekende service, goed aanbod

Bij Van Waay nam men uitgebreid de tijd voor ons. Er werd goed meegedacht en uitgewerkt in tekeningen. Prijs/kwaliteit was prima.

Keurig geholpen, advies en uitvoering

Eerste ervaring en advies in winkel was uitstekend, daarna op kantoor laten zien, keuzes gemaakt. Uiteindelijk installatie. Alles werd netjes verzorgd. Enig aandachtspunt. De lampen geven nog niet het licht wat wij hadden gehoopt. Aan degene die de lampen heeft opgehangen gevraagd of de verkoopmedewerker nog een keer langs wil komen om eea verder te optimaliseren. Ik heb nog geen bericht ontvangen.

Super vriendelijk en zeer goede service

We hadden een mooie stoel in de Sale gekocht. Deze werd als service ook nog direct thuis afgeleverd.

Goed bedrijf een aanrader

Ik heb goede ervaring met van Waay komen hun afspraken goed na. en leveren een goed product af. En het plaatsen van ons gekochte product was snel en netjes

Behulpzaam, vriendelijk

We zijn heel tevreden over het meedenken!De medewerkers die de spullen kwamen ophangen, waren ontzettend voorzichtig,deden hun uiterste best alles netjes te laten verlopen. We zijn heel blij met het resultaat!!

Van begin tot eind een uitstekende service. Wij kwamen bij van Waaij voor het uitgebreide assortiment, maar de perfecte begeleiding en advisering van Dhr. Maliepaard maakten het af. Wij zijn zeer tevreden en komen graag terug!

Wij zijn zeer tevreden over Van Waay interieurs, de service en de bezorging.

Wij hebben voor het eerst bij Van Waay interieurs twee zitbanken van Leolux gekocht. De dame die ons hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam. De bezorging van de zitbanken is professioneel gedaan door twee vriendelijke personen. Wij zijn zeer blij met de zitbanken en de service van Van Waay interieurs.

Blij met mijn aankoop.

Als je op zoek bent naar exclusieve eye-catching meubels kun je prima terecht bij Van Waay. Mijn dressoir dat ik ruim 20 jaar geleden kocht staat er nog als nieuw bij, en nu heb ik een mooie fauteuil van Jahn Aamodt toegevoegd. Netjes geleverd en gebruiksklaar op zijn plek gezet. Blij mee.

De aankoop en de levering waren prettig en probleemloos

De door mij gekochte items vind ik mooi en van goede kwaliteit. Het heeft mijn interieur verfraaid. Het is uiteraard niet van invloed op de looks en kwaliteit van de gekochte items, maar ik ben zeer te spreken over het tweetal dat de items bij mij afleverde. Hun houding was uitermate correct, prettig en vriendelijk. Ik moet er bij zeggen dat ik dat bij huis-, tuin- en keuken bedrijven helaas wel anders heb meegemaakt. Al met al ben ik een tevreden klant.

Oplevering bestelde materialen en plaatsing: perfect maar voortgang en begeleiding kan beter.

Na de bestelling werd door jullie een inschatting gemaakt voor het plaatsen. Deze datum werd ruim overschreven door, zoals jullie aangaven, problemen met beschikbaarheid van instalateurs/wagens. Dit kan gebeuren ook al weet je dit ruimschoots van te voren maar ik had graag gezien dat jullie dit pro-actief aan ons kenbaar hadden gemaakt en niet naar aanleiding van onze actie richting jullie dat wij nog steeds geen formele plaatsingsdatum hadden ontvangen. Voor de rest: het is schitterend geworden hoor!!!!

Goed geholpen bij uitzoeken, correct geplaatst, correcte service

Niets meer aan toe te voegen

zoals altijd correct en klantvriendelijk

Prettige sfeer en ontvangst in de zaak. Uiterst ontspannen wijze om de keuze te kunnen maken van het meubilair waar je naar op zoek bent. De afspraken worden keurig nagekomen en ook de informatie over de aflevering was netjes en op tijd, net zoals de aflevering. Top!

Fantastisch geholpen bij VanWaay!

Ons besluit tot de Leolux Horatio in op maat kleurstelling is in een jaar ontstaan. Eerst gingen we naar Van Waay om ons gewoon te oriënteren. Zij lieten ons heerlijk ons gang gaan en kwamen af en toe, precies genoeg, de juiste informatie geven. Toen ontstond al een verliefdheid op Horatio. Vervolgens opende Leolux een grote showroom in Breukelen. Wat een geweldige plek en fijne mensen. Daar hebben onze eerste offerte laten maken. Puur om een beeld te krijgen wat zoiets zou kosten. In Breukelen hebben ze ons een stof/leer advies gegeven. Uitstekend geluisterd naar ons inrichtingsverhaal met foto's ervan. Tot slot gingen we weer naar Van Waay. We troffen daar Megan. Alweer zo'n vrouw die goed kan luisteren, kijken en een plan maken. Zij kwam met exact hetzelfde stof/leeradvies als haar collega in Breukelen. Toen hebben we besteld. Met de diamant-poef in Ferrari rood leer erbij! Thuisgebleven en geïnstalleerd door voorzichtige, beleefde en kundige jonge mannen. Wennen aan de nieuwe bank was niet nodig: het was meteen goed! Hij zit héérlijk en hij staat fantastisch! Heel blij mee!!!

Keurig, tijdig geleverd na goed advies

goed advies en keuzeaanbod. Snel geleverd

Klantgericht

In de winkel prettig personeel, creatief meedenkend, alle tijd voor de klant. Bezorging: zorgvuldig, vriendelijk en kordaat.

Uitstekende service, professionele adviezen, probleemloze levering.

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe eetkamerstoelen! Een speciale dank aan de verkoper voor de uitstekende service, vriendelijkheid, waardevolle adviezen, en humor. De levering was snel en probleemloos. Ook mijn dank aan Olga voor haar geduld bij mijn onhandige overboeking. Kortom, een uitstekende ervaring.

Zeer goed en prettig

Men weet waar men mee bezig is. Zeer professioneel personeel dat goed advies geeft en alles afhandelt. Ook het technisch personeel heeft alles wat je van een professional mag verwachten. Tot en met een stofzuigers om tijdens het boren alles schoon te houden.

Prachtige meubels en vloerkleed

Aangezien Pastoe failliet ging hadden wij even wat stagnatie met de levering Maar uiteindelijk is alles goed gekomen en is het allemaal netjes afgeleverd De service is top!

Verbreepark 27

2731BR Benthuizen

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.