Helemaal tevreden.

Goed advies gekregen bij aankoop. Goeie service in de winkel en bij aflevering. Monteurs hebben netjes en snel gewerkt tot onze tevredenheid.

Een correcte manier van "aanmeten" van de matrassen

De verkoper nam de tijd om uit te zoeken wat we wilden én hielp ons bij het maken van de juiste keuze.

Professionaliteit en klantvriendelijkheid staan bij Van Waay voorop.

Na een fijne ontvangst met koffie kregen we goed en gedegen advies. We zijn erg tevreden met de keuze die we gemaakt hebben, samen met de deskundige medewerkers.

Mooie winkel en goede presentatie

We zijn tevreden over onze aankopen en bezorging. Echter hadden wij wel verwacht dat van Waay telefonisch ,na levering, ons had gevraagd of wij tevreden zijn. (after sales).

Zeer positief

De begeleiding tot de besluitvorming heb ik positief ervaren. Op dit moment geniet ik van de comfortabele zit die Rimke mij heeft beloofd. Als de oude bank eenmaal weg is kan ik beter overzien hoe de bank staat in de ruimte!

Over de aankoop en de montage ben ik zeer tevreden

Ben dik tevredenheid over het hele proces

De dienstverlening was goed, zowel vooraf (medewerkers namen de tijd en dachten mee, gaven goede adviezen), als na de koop (bereikbaarheid was goed) De levering was netjes en op de afgesproken dag, maar uren later dan gepland, waardoor ik een afspraak moest afzeggen. Dit was het enige minpuntje. Overigens kreeg ik gedurende die steeds verder uitlopende vertraging wel steeds een update.

Uitstekende merken en dito advies!

Ben heel goed geholpen bij de inrichting van mijn woning. Er is goed meegedacht met goed uitgewerkte voorstellen!

Fijne service

Wij zijn goed geholpen met onze keuze. Men houd je ook goed op de hoogte. De levering gebeurde ook met goede zorg.

Uitstekende service.

Meubels werden netjes geplaatst voor het neerleggen van het tapijt en daarna keurig en zorgvuldig teruggeplaatst.

Prima!

Prima alles furniture and delivery

Prima service!

Bij het uitzoeken van een salontafel, kregen we een goed advies . En door het zien van de stalen werd het voor ons steeds duidelijker hoe onze tafel eruit zou komen te zien. Ontstaan uit 3 verschillende materialen en in kleur alvast uitgeprint. We zijn dan ook zeer tevreden nu deze in onze huiskamer staat en waarderen het dat de oude tafel meteen werd meegenomen.

Keurige uitleg en zeer klantvriendelijk

Prima.

Het hele verkoopproces van informatie tot aflevering uitstekend.

Top service, persoonlijk, betrouwbaar en gedegen.

Product en levering geheel volgens afspraak, met aandacht en gevoel voor zowel de relatie als het product. Zeer tevreden en blije klant.

Goed advies en prettige samenwerking.

Vakkundig advies

Goed meegedacht met het ontwerp en de kleurstellingen. Vriendelijk geholpen.

Hier is klant nog Koning(in)

Kan niet anders zeggen dat dat wij uitstekend zijn geholpen. Ze denken mee om een goede oplossing te vinden voor ieder "probleem". Nemen de tijd en dringen niets op.

wij zijn zeker tevreden over uw firma.

Dhr. Edward Buijtendijk heeft ons op heel deskundige en prettige wijze begeleid bij onze aankopen. Ook zijn we positief over de klantgerichtheid van de andere medewerkers, die we gesproken hebben. Van Waay heeft bovendien een mooie, uitgebreide showroom. Deze geeft een goed beeld van wat er zoal te kiezen valt. Kortom, we zijn tevreden klanten en hebben geen verbeterpunten.

Zeer servicegericht en klantvriendelijk

Begeleiding in de winkel is buitengewoon goed. Betrouwbaar en degelijk en bovendien heel aardig. Aflevering was perfect.

Hoge kwaliteit en uitstekend begeleid om de goede keuze te maken.

Ben zeer tevreden

Goed advies en zeer vakkundig.

Goede service ook zonder afspraak. De levering gaat zeer correct en vakkundig en volgens afspraak.

Perfect.

In de winkel uitstekend geadviseerd (door Edward). De aflevering van de gekochte boxspring was conform de afspraak. De demontage en afvoer van het oude bed en de montage van de boxspring was een heel karwei en nam meer tijd dan verwacht.

We hebben een bijzonder fijn huis gekregen door fijne en onafhankelijke adviezen van Pieter

Alle gesprekken met Pieter en bezoeken waren plezierig. Goede gesprekken over hoe we ons huis helemaal opnieuw kunnen inrichten en dat de kleuren, stoffen en meubels passen bij wie we zijn. Een absolute aanrader als je een geheel nieuwe start wil maken met je huis.

Alles is tot in perfectie geregeld van ontvangst en advies in showroom tot levering en montage aan huis

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.