Verkoop top, levering teleurstellend

Op zoek naar vitrage met een speciaal ophangsysteem zijn wij zeer goed en vakkundig geholpen door de verkoopadviseur. Echter de levering was uiterst teleurstellend. Eerst werd een stel (van 3) gordijnen geleverd met een gat. Terwijl de levering hiervan was vertraagd met de reden dat er bij het atelier een fout in het gordijn was geconstateerd en de stof opnieuw besteld moest worden. Het nieuwe gordijn was met verkeerde plooidiepte gemaakt. Terwijl wij een gordijn als voorbeeld moesten missen (en daarmee 1 gordijn ipv 2 voor de ramen hadden, feitelijk konden we dus weinig met het ene gordijn). Uiteindelijk was het 3e gordijn goed en heeft de levering ca een half jaar geduurd…….. Bij de 2e foute levering hebben wij onze ergernis over de gang van zaken aangegeven. De reactie was een ‘heel jammer’ dat dit zo gelopen was…..

Goede service, Keurige mensen Netjes afgehandeld.

ontspannen zoeken naar de invulling van je wensen .

zie boven .

Edward Buitendijk neemt alle tijd en denkt heel goed met ons ons mee. Van Waay Interieurs ontzorgt ons!

Erg fijn geholpen. Goede afspraken die ook echt nagekomen worden. Snelle reactie op vragen.

Heel vriendelijk en een goed advies

In een mooie showroom vol prachtige meubels hebben we een fijn advies gekregen voor onze meubels. Wij vonden het fijn dat er thuis even de kleuren werden gezocht die het beste overeen kwamen met onze eigen meubels.

Goed personeel netjes en vriendelijk

2 heren hebben bij ons een lamp opgehangen, dat is heel netjes gedaan.

Goede service en afhaling van zowel vloer als kast

De vloer gelegd door vakmensen en de interstellaire kast met electrische haard snel en vakkundig gemonteerd.

We zijn op een prettige wijze geholpen en begeleid bij de update van onze woonkamer.

Samen met Pieter (medewerker bij Van Waay) onze woonkamer een update gegeven. Buiten het samen uitzoeken van het wandmeubel van Interstar de kleuren van de muren bepaald en daar een prachtig karpet bij gezocht. Wij zijn heel blij dat wij dit samen met de mensen van Van Waay hebben gedaan.

Heel goed

Aardig en kundig personeel. Jullie hebben mooi spullen staan in de showroom.

Mooie kast, goede service van Van Waay. Monteur ook prima. Wel minpuntje dat de stopcontacten die gebruikt worden door de kast niet mooi afgewerkt zijn.

Ben tevreden over mijn contacten met Van Waay

Ik ben goed en vakkundig geholpen. Ook ben ik tevreden over de klantgerichtheid van het bezorgpersoneel. Heb de service in het geheel als goed ervaren

Ruime keuze, prettige benadering, goede afhandeling

Uitstekend!

Klantvriendelijke levering volgens afspraak.

Eenvoudig een prachtige bank plus poef besteld en geleverd gekregen

Zie boven. En we zijn zeer vriendelijke geholpen.

Mooie kwaliteitsmeubels

Mooie kwaliteitsmeubels, goede service en advies. Heldere informatie over levertermijnen.

Positief, goed advies en prettige bezorging

Positief

Uitstekende klantvriendelijkheid

Heel fijn om met mijn moeder van 90 jaar door jullie geholpen te worden. Veel aandacht voor haar, geduld en een flexibele houding.

Stipte, vriendelijke aflevering met flexibele financiele afhandeling.

De deel-levering werd keurig bezorgd in het aangegeven tijdvak. De financiele afhandeling kwam ook in orde. Helaas werden (waren) de helft van de pootjes niet van een viltje voorzien wat resulteerde voor een beetje na-zorg.

Weer heel prettig en deskundig geholpen

Elke keer weer een hele fijne ervaring bij van Waay, dit keer geholpen door Raimond, goed advies gekregen. Ook de bezorging was zeer correct. Het is heel prettig om zaken te doen bij van Waay.

Prachtige showroom, deskundige en vriendelijke verkoopmedewerker, super tevreden klant!

Wij zijn heel fijn geholpen met onze aankoop. Goed advies. Klant is hier koning! Echt een aanrader als je design en kwaliteits meubelen zoekt.

alles dik in orde en zeer tevreden

vanaf eerste contact tot aan aflevering is alles soepel en prettig verlopen.

vakkundig en fantastische kwaliteit

Goed advies en prachtige meubels

Wat ze beloven maken ze waar !

Goede ontvangst en kennis van alle producten. Luisteren goed, denken met je mee en komen met oplossingen waar jezelf niet uitkomt. Leveringen zijn niet eerder beloofd dan werkelijke leveringsdata's, dus daar kun je mee werken / plannen. TOP !

Een in meerdere opzichten geweldige aankoop

Bij onze eerste oriëntatie vriendelijk en met volledige aandacht ontvangen, waarbij op rustige manier werd meegedacht. We werden op een zelfde wijze ontvangen, nadat we thuis rustig een definitieve beslissing over de aankoop hadden genomen. Er werd eerlijk gecommuniceerd over de levertijd. Ook de oplevering via JP Haarlem Delivery verliep volgens het boekje. En…niet onbelangrijk, stoelen en bank zitten heerlijk en zijn prachtig.

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.