Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.