Op tijd antwoord gegeven

Moet alleen nog wachten op een antwoord van de fabricant

prima service!

Flexibel bedrijf, met vakmensen!

prima!

prettige mensen, goede service !

prima service

Prettige manier van werken en service, altijd vriendelijk en correct!

Heel vriendelijk. Heel welkom.

Ontzettend goed en duidelijk geholpen.

Prettige samenwerking met dit bedrijf.

Altijd een goed advies met een ruim assortiment, vriendelijk en persoonlijke benadering. Accurate montage. kortom, zeer prettig.

Niet best

Te veel fouten gemaakt, de lijst met maten van de te vernieuwen gordijnen kwijt, hoe zorgvuldig ben je!! Tot 2 keer toe gordijnen verkeerd genaaid. Ja, daar wordt je als klant ook niet vrolijk van. Al met al een hele slechte ervaring gehad met Decorette van Diepen. Het terug bellen hoe de status is, ook nooit van gehoord. Aldoor weer zelf contact moeten opnemen, dit is niet netjes, ook omdat er al zoveel was mis gegaan.

Alles goed geregeld en komt de afspraak na.

Fijne communicatie en prachtig vakwerk

De communicatie verliep weer fijn en ook het resultaat van de werkzaamheden is wederom prachtig, zoals we inmiddels gewend zijn van Decorette!

Goede service,

Vloerbedekking op de overloop ligt er heel netjes in, goed gelegd! Raambekleding ook, ben er tevreden mee.

Vakkundig

In de winkel was het steeds druk dus moest ik op mijn beurt wachten wat soms best wel lang wachten was.Het personeel was wel vriendelijk

Staat mooi.

Blijft goed liggen.

Enorm goed geholpen door Esther. Ze luistert naar de klant en denk mee. Nogmaals dank hiervoor Esther!!

Een geweldige vakman. En fijn geholpen bij van Diepen.

Goed bedrijf kundig personeel en aardige mensen.

Goeie keuze gedaan.

De gordijnen zijn mooi gemaakt en hangen prima.

Prima verzorgt

Het gehele proces van aankoop tot ophangen was prima verzorgt

Geweldig.

Fijn contact. Luisteren goed wat je wil. Komen afspraken na.

Netjes, goede communicatie, vertrouwensvol

PRIMA !!!!!

Ik kan nog geen beoordeling geven, het is nog niet afgerond.

Ik heb jaloezieën besteld en ontvangen. Ze waren opgehangen, maar de touwtjes waren te kort. De onderkant van een van de jaloezieen zou met haakjes worden vastgezet en dat kon nog niet en 2 klosjes aan het eind van de touwtjes lieten de eerste 2 dagen al los. Vervolgens heb ik 2x hierover gebeld. De eerste keer een dag later en de 2e keer een paar weken later. Gisteren ontving ik de rekening. Ik heb weer gebeld en het wordt donderdagmiddag 10 juni opgelost, is me verzekerd. De afspraak is dat ik niet hoef te betalen voor het is opgelost, en dus wacht ik het rustig af.

goed en netjes afgeleverd

Goed en netjes afgeleverd, helaas was de monteur een kabeltjes vergeten voor een bestaande verduisterings gordijn, deze moest ikzelf ophalen!

heel tevreden met geplaatste screen

Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals gewenst. Screen werkt als een zonnetje.

Geweldig.

Goede service,goed advies snelle levering. Zijn al jaren klant.

Altijd prettige service

Al meer dan 30 jaar is Van Diepen ons vaste adres voor schilderwerk, binnen en buiten, inclusief onderhoud. Tevens hebben zij met hun gedegen adviezen bijgedragen aan sfeervolle accenten en praktische en decoratieve oplossingen in ons interieur. En altijd correcte en vlotte service met een lach.

Snelle service, goede kwaliteit!

Met een afspraak aan huis werden we goed geadviseerd. Vakkundig gemonteerd, heel blij met onze houten jaloezieën.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het