Tevreden

Het was mooi op tijd geleverd en wij zijn zeer te vreden voor de goede service en de maatvoering groet s.walstra

Mooie spullen , vriendelijke verkoopsters goede service.

Voor een heel bedrag gekocht ,van rolluiken tot gordijnen, tot jalouzieen ontzettend veel keuze en prijzen niet echt goedkoop,maar ook niet echt duur . De service was top altijd goed kunnen overleggen ,1x was een elecktrisch rolluik defect na 2 weken . 2 dagen later stonden ze weer op de stoep en kregen we een nieuw rolluik

Deskundige hulp met kwaliteits producten.

Deskundig personeel en kwalitatief goed en mooi behang en gordijnen

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Decorette ELBURG Rolluiken als horren besteld. Alles wat mis kon gaan ging mis!!! Uiteindelijk na een hele poos is de buitenkant van de rolluiken en de horren goed gekomen. Binnen erg slordig gemonteerd!!! Op de site staat dat ze vakmensen in dienst hebben. Binnen muur beschadigd. Uiteindelijk korting gekregen plus een bos bloemen. Met dat geld moest ik zelf de muur wat beschadigd was oplossen.

Verbazingwekkend hoe u reageert! U heeft een heel strakke prijs gehad. Op uw verzoek hebben wij kosteloos de geleiders verlengt. Ja dit heeft in deze drukke tijd lang geduurd. Wij hebben uit eindelijk keurig alles opgeleverd en u was tevreden! Vreemd dat u dan alles gewoon betaald en deze recensie in stuurt. In ieder geval heel veel plezier met uw buitenzonwering en horren

keurig behangen, maar...

De behanger heeft netjes werk op de muren geleverd en was vriendelijk en beleefd. Jammer dat hij de vloer niet afgedekt had, daardoor hadden we veel werk om na afloop vastgeplakte restjes behang en lijm van de vloeren te verwijderen.

Beste mevrouw Smit, Mooi dat u tevreden over het geleverd werk tevreden bent. Wij zullen zeker onze behanger erop wijze dat hij hier beter op moet letten. Wij danken u voor het advies Team Decorette Elburg

Eenvoudig bestelling te plaatsen.

We hadden nog wat scanbehang nodig. Dit is telefonisch geregeld. We konden de rol snel ophalen.

Onvoldoende communicatie en niet tevreden over montage

Jaloezieën eerst verkeerd opgehangen, waardoor 6 onnodige extra gaten in ons net gestuckt een gesaust plafond. Ontzettend zonde en slecht gereageerd. Gordijnen 6cm te lang. Hierna nog 4 weken zonder gordijnen gezeten en dat vind ik echt een hele lange tijd voor iets wat niet mijn fout is. Al met al, absoluut niet tevreden.

Beste Fam Koopmans Bedankt voor uw reactie. Het is uiteraard nooit leuk om een mindere beoordeling te krijgen. Het feit is dat de houten jaloezieën eerst meer naar voren geplaatst waren wat vanwege dat de monteur dacht dat u het kiepraam zou gebruiken. Dit wat niet aan de orde. Wij hebben deze dus strak langs het raam geplaatst waardoor er enkele schroefgaten zichtbaar waren. Wij hebben voorgesteld dat wij dit zouden repareren echter heeft u besloten dit zelf te doen en wij hebben u een vergoeding voor gegeven. Dat de gordijnen op de slaapkamer te lang waren was een meetfout welke opnieuw geleverd hebben. Wij zijn blij dat toch de geleverde producten naar tevreden zijn waar daar gaat het uiteindelijk toch om Team Decorette Elburg

Prima, netjes gewerkt.

Netjes gewerkt, vriendelijk.

Uitstekend geholpen en zeer snel gemonteerd

Waren het over materiaal en kleur snel eens en datum van montage gaf de doorslag

Voldoende

Begin mei gordijnen, jaloezieën en rolgordijnen besteld. Nu is het eind oktober en het is nog steeds niet voor elkaar. Toen het eindelijk binnen kwam waren het de verkeerde kleur gordijnen. Afspraken worden soms niet goed nagekomen. Uiteindelijk wel de gordijnen en jaloezieën gekregen die ik wilde. Het is heel mooi!

Beste mevrouw Berendsen Wij hebben bij u aan de achtergevel een stel nieuwe InBetween gehad. Hierbij is door Eijffinger inderdaad de verkeerde stof geleverd. Dit is inderdaad heel vervelend maar uiteindelijk zijn de juiste gordijnen geleverd en bent u tevreden mee. Inzake de houten jaloezieën was bij een van de jaloezieën inderdaad de bediening aan de verkeerde kant en de voordekplaat was niet recht. Dit hebben wij weer opnieuw moeten en daar gaat helaas in deze tijd langere tijd over. Uw opmerking dat de communicatie te wensen overliet klopt inderdaad en hier zullen wij meer aandacht aan besteden. Wij zijn wel blij dat u moet de totale levering erg content bent

prima service

gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Vriendelijke service.

Niet tevreden over monteren van plissé en gordijnen

De top-down bottom-up plissé die bevestigd is op onze tuindeuren blijft van boven niet vast zitten en zakt steeds naar beneden, ook na melding en check door Decorette. De gordijnen die op de kinderkamer zijn geleverd en opgehangen, hingen scheef en na check van Decorette nog steeds, met te grote en ongelijke afstand tussen onderkant gordijn en vloer.

Beste Marco Het is nooit leuk om een mindere beoordeling te krijgen. Zeker als wij in de laatste jaren je hele huis qua zonwering naar tevredenheid hebben ingericht. Enige tijd geleden hebben wij de gordijnen op hoogte gemaakt en zover als het bij ons bekend is hebben wij geen reactie gehad dat de gordijnen en duette niet goed zijn. Uiteraard zijn wij altijd bereid om dit na te zien. Decorette Elburg

klantvriendelijk , duidelijk met goede afspraken

voor een ieder aan te bevelen.

Afspraken na komen \ Prima

Prima service. Zowel bij aan koop als bij levering.

Echter, er bleef toch nog een vraag over na levering t.w. wij vonden de bedieningslintjes nogal kort. Bij navraag bleek dit een Europese voorwaarde te zijn gelet op kind veiligheid. Hadden we graag eerder gewqeten.

Zeer tevreden.

Fijne verkopers ? Netjes thuis bezorgd.

Late en verkeerde levering

Wij gingen naar een locale bedrijf voor maatwerk en kwaliteit. Helaas zijn de leveringen heel lang. En ook voor de 3-e keer een verkeerde levering. Kwaliteit moet nog blijken in gebruik, daar kan ik nu nog niet over oordelen. Verder vriendelijke medewerkers, vooral de dames op kantoor.

Beste mevrouw Renselaar, Het is altijd vervelend als iets niet op maat geleverd wordt. Een dezer dagen krijgen wij de juiste geleiders en hopen wij dat een en ander toch naar wens gaat komen

Zeer zorgvuldig gewerkt en goede service.

Als uitstekend.

Rolgordijn en Hor besteld voor velux dakraam en laten monteren. prima werk geleverd goede monteur met verstand van zaken.

De juiste keuze

Een prachtig mooi veelkleurig vloerkleed. Uit het enorme aanbod uiteindelijk de juiste keuze gemaakt.

Correct goed werk geleverd.

Alles netjes en coform afspraak. Behang, verf etc. Zeker een aanrader.

Goed geholpen, goede service

Prettige winkelpersoneel met deskundigen advies.

Wij hebben verschillende producten bij Decorette Elburg besteld. Deze waren op tijd geleverd. Een product kwam wat later, daar hebben ze ons over geïnformeerd . Over een product waren we niet tevreden, daar is nu een oplossing voor gekomen. Tevreden.

Prima service, makkelijk mee om te gaan

Eenvoudig een herhaalbestelling geplaatst. Bij ophalen kreeg ik voor een niet bij Decorette gekochte rolgordijn een vervangend onderdeel gratis mee.

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het