Vakkundig en snel geholpen

Vakkundig en snel geholpen tegen een goede prijs (voor dat geld ga ikzelf niet liggen klooien)

Goede ervaring

Vooral degene die het Klick PVC kwam leggen verdient lof. In zijn eentje een hele zolderverdieping! Bijna alles alleen naar boven gebracht. Klasse! Het enige minpuntje was de planning van het leggen van de vloer. Er stond al een datum gepland en toen werden we weer gebeld om een datum te plannen. Het schoof toen een paar dagen op. Dus het viel uiteindelijk nog mee.

zeer prettig geholpen ,

personeel van de Decorette , is zeer vriendelijk en vakkundig , wij zijn erg blij met het resultaat van de kleuren , en de raambekleding

Na een opstartfoutje uiteindelijk toch alles keurig geregeld; niets teveel. Fijne en vriendelijke medewerkers ter plekke !

Werkzaamheden zijn vlot en naar volle te vredenheid uitgevoerd.

Vanaf het begin vriendelijk en behulpzaam geholpen. Schilderwerk en vloerafwerking goed uitgevoerd. Gordijnen en vitrage zeer net afgewerkt en met deskundigheid aangebracht. Ww zijn uiterst te vreden.

Men heeft precies dat gedaan en tot volle tevredenheid wat we afgesproken hadden.

Van begin tot eind alle werkzaamheden naar volle te vredenheid uitgevoerd. Prima vaklui (schilder, vloerenleggers en gordijnenman). We zijn uiterst te vreden.

Prima bedrijf, goed geholpen en goed werk geleverd.

Vanaf de sleuteloverdracht heeft decorette Elburg de wanden gesausd, de vloer en raam bekleding geleverd en aangebracht. Tot volle tevredenheid en met de nodige vakmanschap.

We zijn prima geholpen, leveren en aanbrengen zonder problemen verlope.

Op het moment van het verkrijgen van de sleutel van de woning is alles volgens afspraak verlopen. Ondanks dat de bestelling in etappes is gedaan toch binnen redelijke termijn geleverd en aangebracht we zijn top tevreden.

Vakkennis

Heel goed geholpen en zeer meedenkend. Tevens ging het leggen van de vloer zeer snel en vakkundig.

Heb maar 1 woord nodig : Geweldig

Super service en montage

Bedrijf waar je op kunt bouwen

We mregen een nieuwbouw appartement. Door Decorette Elburg het binnen sauswerk aan de wanden laten doen. In en op de afgesproken tijd volgens afspraak is e.e.a. naar volle te vredenheid uitgevoerd.

Prachtig resultaat!

Nieuwe PVC vloer, vitrage (bottum up/top down) en inbetween laten leggen & plaatsen. Het resultaat is prachtig geworden. Goede adviezen in de winkel gekregen over kleur & materiaal. En tijdens leggen & plaatsen ook met de monteurs overleg over opties en mogelijkheden. Kortom zeer tevreden over het eindresultaat! Absoluut een aanrader!!

Goede service tegen een goede prijs

Goede service Snelle levering Scherpe prijs

Goed en op tijd

Goede voorlichting op de zaak maar ook bij huisbezoek.

Nette en snelle service

Snel en netjes

Beste Ik ben super tevreden over Decorette Elburg. Ruim assortiment in o.a. vitrage, gordijnen. Service is goed, de gordijnen zijn goed gemaakt en de montage-ophangen is ook goed gedaan. De gordijnen staan super mooi in mijn huis!

Goede service, mooie producten, prachtig resultaat!

Heel tevreden met de adviezen, levering en installatie van de gekozen producten. Complimenten voor het hele team!

Zeer klantgericht

Goede en persoonlijke service. Na levering was er een kleinigheid niet in orde maar dit werd een dag later al hersteld.

Goede service, montage en kwaliteit.

Prima prijs-kwaliteit verhouding; vriendelijke bediening.

Netjes verzorgd

Tevreden, maar wat ik gemist heb: wasvoorschrift vitrage.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk van begin, in de winkel, bij het opmeten thuis en het monteren van de vouw- en rolgordijnen.

Horren gemonteerd gekregen maar geeft ons niet 10% goed gevoel

Wij hebben voor alle ramen nieuwe horren laten inmeten 4 stuks. Deze horren klapperen als we een raam open doen (bij 2 het geval) bij 1 moeten we het raam hard aandrukken zodat het raam goed dicht kan. Nu kwam de monteur met de oplossing een beetje dubbelzijdig tape te plakken op de hor zodat deze niet meer gaat klapperen. Het is een oplossing maar niet de juiste denk ik. De hor bij het zolderdakraam is helemaal goed incl die bij de openslaande duren beneden.

Prima geregeld

Fijne verkoopsters,vlot besteld. En netjes gemonteerd.

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het