Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het