Vakkennis

Heel goed geholpen en zeer meedenkend. Tevens ging het leggen van de vloer zeer snel en vakkundig.

Heb maar 1 woord nodig : Geweldig

Super service en montage

Bedrijf waar je op kunt bouwen

We mregen een nieuwbouw appartement. Door Decorette Elburg het binnen sauswerk aan de wanden laten doen. In en op de afgesproken tijd volgens afspraak is e.e.a. naar volle te vredenheid uitgevoerd.

Prachtig resultaat!

Nieuwe PVC vloer, vitrage (bottum up/top down) en inbetween laten leggen & plaatsen. Het resultaat is prachtig geworden. Goede adviezen in de winkel gekregen over kleur & materiaal. En tijdens leggen & plaatsen ook met de monteurs overleg over opties en mogelijkheden. Kortom zeer tevreden over het eindresultaat! Absoluut een aanrader!!

Goede service tegen een goede prijs

Goede service Snelle levering Scherpe prijs

Goed en op tijd

Goede voorlichting op de zaak maar ook bij huisbezoek.

Nette en snelle service

Snel en netjes

Top service

Beste Ik ben super tevreden over Decorette Elburg. Ruim assortiment in o.a. vitrage, gordijnen. Service is goed, de gordijnen zijn goed gemaakt en de montage-ophangen is ook goed gedaan. De gordijnen staan super mooi in mijn huis!

Goede service, mooie producten, prachtig resultaat!

Heel tevreden met de adviezen, levering en installatie van de gekozen producten. Complimenten voor het hele team!

Zeer klantgericht

Goede en persoonlijke service. Na levering was er een kleinigheid niet in orde maar dit werd een dag later al hersteld.

Goede service, montage en kwaliteit.

Prima prijs-kwaliteit verhouding; vriendelijke bediening.

Netjes verzorgd

Tevreden, maar wat ik gemist heb: wasvoorschrift vitrage.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk van begin, in de winkel, bij het opmeten thuis en het monteren van de vouw- en rolgordijnen.

Horren gemonteerd gekregen maar geeft ons niet 10% goed gevoel

Wij hebben voor alle ramen nieuwe horren laten inmeten 4 stuks. Deze horren klapperen als we een raam open doen (bij 2 het geval) bij 1 moeten we het raam hard aandrukken zodat het raam goed dicht kan. Nu kwam de monteur met de oplossing een beetje dubbelzijdig tape te plakken op de hor zodat deze niet meer gaat klapperen. Het is een oplossing maar niet de juiste denk ik. De hor bij het zolderdakraam is helemaal goed incl die bij de openslaande duren beneden.

Prima geregeld

Fijne verkoopsters,vlot besteld. En netjes gemonteerd.

Wij zijn heel tevreden over alles !!

Goede behandeling en over de werkzaamheden ook heel tevreden !!

Geweldige service

Zoals gewend was de service weer geweldig!

Nette uitvoering bij opmeten, afspraken maken, uitvoering bij installeren.

Zou als ik weer gordijnen nodig had, gaan kijken of er passende exemplaren zijn.... maar vooreerst hangen ze wel ;-)

Uitstekend.

Goed advies, probleemoplossend en vriendelijk personeel.

Prima service!

Goed geholpen bij het uitzoeken en snel en vakkundig geplaatst.

Liep bijna mis doordat gewenste voorafbetaling door ons werd geweigerd

Wij wensten niet om een deel van het bedrag vooraf te betalen en daardoor liep uitvoering trapbekleding vertraging op. De uitvoering van de trapbekleding gebeurde heel goed en nauwkeurig en toch binnen het gestelde termijn. Decorette heeft een heel goede medewerker uitvoering in dienst die van vele markten thuis is!

Prima service en levering

In de winkel goed geholpen: men nam de tijd. In huis wordt alles netjes afgewerkt en verzorgd.

PVC Vloer reparatie uitgevoerd

Voor de 2e keer reparatie aan de vloer uitgevoerd. De vorige keer was het wel beter en netter gedaan.

Wij zijn erg tevreden over het geleverde werk door en de samenwerking met Decorette Elburg.

Wij hebben de woonkamer laten opknappen door Decorette. Er werd alle tijd voor ons uitgetrokken voor het uitzoeken van de pvc vloer en de kleuren van de wanden. Er werd fijn meegedacht. Precies wat we nodig hadden. Wij zijn erg tevreden over de medewerking in de winkel, maar zeker ook de uitvoer van de werkzaamheden en de fijne werkhouding van de medewerker. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Super service en vakmanschap

In de showroom erg goed geadviseerd over alle mogelijkheden. Contact vanuit Decorette was ook goed. Zakaria heeft onze vloer gelegd een echte vakman. Zeer netjes en precies gewerkt en het eindresultaat mag er wezen, we zijn er erg blij mee!

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het