Levering en montage Prima, volgende keer graag een monteur die Nederlands spreekt.

Geachte mevrouw Kweekman Geweldig dat u de levering en de montage Prima waardeert. Daarvoor onze dank. Het enige wat wij niet begrijpen is het feit dat u vraagt om in de toekomst een monteur die Nederlands spreekt te sturen. Hierdoor waardeert u de komplete waardering tot een 5 Onze bedrijf draagt een warm hart toe aan personen die vanwege een oorlogs situatie huis een haard heeft moeten achter laten! Deze monteur is reeds 6 jaar naar alle tevredenheid in dienst bij ons en ja hij spreekt niet net als u vloeiend nederlands maar is goed mee te communiceren. Jammer dat u dan een dergelijke waardering toekent

Deskundig, klantvriendelijk en correct.

Een mevrouw heeft mij correct geholpen. Zij nam de tijd voor mijn probleem en na de bestelling werd alles keurig afgehandeld.

Neemt de tijd en denkt met je mee

Prettige, ervaren samenwerking

Nadat we de stoffering voor de ramen van ons nieuwe appartement hadden gekozen, kwamen we erachter dat het vertrouwen om ook de PVC vloer te kopen bij Decorette Elburg geen verkeerde keuze was: juiste voorlichting, correcte adviezen, duidelijke en eerlijke offerte, afleverdata , aflevertijd worden aangehouden. Ik ben ervan overtuigd dat we bij evt. op- of aanmerkingen meteen geholpen worden. Een aanrader waar de factuur ook waar voor je geld is! Nogmaals complimenten!

Top service!

Netjes geholpen in de winkel door top verkoopster Vera. Vervolgens is alles bij ons thuis opgemeten. Nu hebben we prachtige gordijnen hangen!

Snel geleverd. Netjes gemonteerd. Oude gordijnen meegenomen.

Goede service, goed advies

Top service

Mooie en stevige hor die vakkundig is geplaatst.

Goed advies

Goed en deskundig advies zeer tevreden

Uitstekend!

Afspraken worden nagekomen. Evt. gebreken hersteld. Bijzonder vriendelijke benadering. Eerlijke voorlichting kwaliteit/prijsverhouding.

goed geholpen en geinformeerd bij het uitzoeken van vloerdekking en trapbekleding voor nieuwe huis

PVC-vloeren en trapbekleding zijn uitstekend aangebracht en over 'nazorg' niets te klagen. Alles geheel volgens afspraak.

Prima, ze pakken het snel op.

Vorig jaar een aantal spullen gekocht, dit jaar wilden we nog een extra item kopen. Dit werd snel opgepakt.

Goed advies gekregen en nu een mooi duo rolgordijn. Montage prima en netjes afgewerkt.

Aardig personeel en veel keuze

Het personeel is zeer vriendelijk en kundig. Erg veel keuze in bijvoorbeeld behang . Wij zijn zeer goed geholpen.

Slecht

Slecht is geen afspraak mee te maken. Meten blijkt heel moeilijk voor ze.

Goed advies en prettige omgang.

Wij zijn door Vera goed geholpen met het uitzoeken van alles, kleur en stijladvies was top! Ook het verdere contact was prima, de levering ging ook goed. Al met al, wij raden Decorette Elburg aan!

Goed bedrijf, vriendelijke mensen

Goed en adequaat geholpen

tegenvallend

Mijn ervaring is een beetje dubbel. Wij hebben daar een heel goed advies gekregen wat betreft de aankoop van diverse behangsoorten. Dat een bepaald behang heel duur was daar hebben we op dat moment bewust voor gekozen. Na het binnen komen van het behang deze de volgende dag direct aangebracht op de muren. het dure behang was dusdanig goed dat we een rol overhadden ( 169 euro ) . Ik heb gebeld en kreeg te horen dat deze tegen een vergoeding wel terug zou kunnen . Te denken viel aan eventuele verzendkosten. Dit leek mij heel redelijk. Bij een nadere afspraak werd hierop terug gekomen en werd ik min of meer uitgemaakt voor leugenaar en dat de bovenstaande bewering nooit gedaan is. Om een lang verhaal kort te maken uiteindelijk de bewering dat de leverancier ARTI de helft tw 85 euro zou terug betalen. Bij inleveren van de rol rekende decoretje ook nog 15 euro verzendkosten dus uiteindelijk kreeg ik 70 euro terug. Zeer bedroevende service met als uiteindelijk resultaat dat ik daar geen gordijnen en vloerbedekking meer heb gekocht. Jammer dat het zo gelopen is en ik kom zeker niet meer bij decorette Elburg !!

Geachte heer Holmes, Het is altijd vervelend als we een klant niet geheel tevreden kunnen stellen. Het is helemaal vervelend als de informatie die u geeft niet geheel de juiste is. U heeft bij ons behang gekocht en zelf de maten opgemeten. Tijdens de verkoop hebben wij duidelijk aangegeven dat het behang niet meer terug kan! Wij hebben zelfs nog gezegd dat u misschien eerst beter één rol kan bestellen (aangezien het duur behang is) en als u tekort had een rol bij kon bestellen uit het zelfde verfbad. Dit vond u niet nodig! Bij ophalen heeft tevens in een schrijven gestaan dat dergelijk behang niet terug kan. Uiteindelijk blijkt u zich toch verrekend heeft en een rol van € 169,00 over had. Uw vrouw heeft ons gecontacteerd op een naar onze mening zeer negatieve wijze waardoor ons styliste met tranen in haar ogen het aan hoorde! Wij aangegeven dat wij onze best gaan doen. Uiteindelijk heeft de leverancier Arte aangegeven dat een en ander tegen 50% retour kan en daarbij nog verzendkosten bij zouden komen. Inmiddels heeft u de rol terug gegeven met de mededeling dat u ons bedankte voor de medewerking. Het is dan jammer dat u een dergelijk bericht plaatst!

Onze vloer is heel mooi en strak gelegd! Top

Zeer goed, toen er toch een probleem was werd het zeer goed opgenomen en behandeld ben dus zeer tevreden.

Helemaal tevreden

Op zoek naar Luxaflex voor onze vide van ruim 7 meter hoog, kwamen we, nadat diverse andere bedrijven de opdracht niet aandurfden, terecht bij Decorette. Rob gaf aan dat dit voor hem geen probleem was. Na montage bleek er een beschadiging te zijn aan het product. Er is toen gelijk een nieuwe besteld en na een paar weken was het probleem opgelost. We zijn erg blij met het product en 100 % tevreden over de oplevering en service!

Heel erg tevreden

Op een prettige manier geholpen in de winkel. Goede uitleg. Compliment voor de adviezen. Ook het ophangen van de gordijnen is op deskundige manier gedaan. Tevens duidelijk aangegeven waarom e.e.a. moest gebeuren. Hier kan je wat mee!

Betrouwbare zaak met kundige mensem.

Mooie zaak met een geintegreerd concept met andere zaken onder 1 dak. Eenvoudig afspraken te maken om demo's naar huis te nemen en daar te kijken of het past.

perfect: professionaliteit, goede service en klantvriendelijk

zie boven

Prima aankoop

Goed geholpen

Er wordt gedacht in onmogelijkheden i.p.v. mogelijkheden

Ik had een brandplek in de pvc vloer in de schuur en we wilden de slechte stroken laten vervangen. Er kwam iemand langs om een offerte te maken, en zei dat het geen probleem zou zijn. Later werd er iemand gestuurd om de stroken te vervangen. Deze kwam niet opdagen op de afgesproken dag en tijd. Er moest weer een nieuwe afspraak gemaakt worden. Toen de man wel kwam opdagen heeft hij niks gerepareerd en was binnen 5 minuten weer vertrokken en omdat hij nauwelijks Nederlands sprak kon ik niet achter de reden komen. Ik heb toen de winkel gebeld voor uitleg. Die vertelden mij dat het click pvc was en dat de halve vloer eruit zou moeten om de stroken te kunnen vervangen. Ik heb toen vermeld dat het naar mijn mening niet nodig was om de halve vloer eruit te halen omdat het pvc laminaat dun en buigbaar was waardoor je de stroken er tussen kon buigen. Dit was volgens de winkel niet waar en zou dus niet kunnen. Vervolgens heb ik het zelf geprobeerd en waren de stroken binnen 20 minuten vervangen, en ik heb niet de vaardigheid van iemand die de hele dag met vloeren aan het werk is. Het was dus een klusje van niks wat door Decorette gezien werd als een onmogelijkheid. Ik kan me erg storen aan bedrijven die zich niet aan afspraken houden en die alleen problemen zien i.p.v. oplossingen. Decorette vraagt om deze beoordeling, maar ik denk niet dat ik dit verhaal ergens terug ga vinden tussen de beoordelingen. Het zal waarschijnlijk heel moeilijk/onmogelijk zijn om mijn ervaring te plaatsen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Beste heer Ruijter, Allereerst uw reactie dat we deze beoordeling niet plaatsen. Wij nodigen ALLE klanten uit om een beoordeling te geven en alle beoordelingen worden gepubliceerd. Ook uw beoordeling en zoals u kunt zien zijn er weinig mindere beoordelingen. Bij het geven van een rapportcijfers moeten echter wel alle feiten goed op rij gezet worden. Het klopt dat wij u bezocht hebben en dat u ons aan gaf dat het pvc er los in lag. (zogenaamd lose lay) Het klopt dat de monteur de eerste keer vanwege een vergissing niet gekomen is echter direct is een nieuwe afspraak gemaakt, (hier had u geen enkel probleem mee) Bij deze afspraak is geconstateerd dat het een zgn klik pvc is welke niet zomaar middenin los gehaald kan worden. Uw opmerking dat u de monteur (welke 100% het Nederlandsschap bezit) niet kon verstaan kunnen wij niet herkennen en die opmerking laten wij voor uw verantwoording. Wij hebben naar aanleiding van dit bezoek telefonisch met elkaar gesproken en wij hebben u medegedeeld dat wij een en ander wel kunnen vervangen maar dat moet dan vanuit een kant gedaan worden en dat daardoor eerst kasten verwijderd moeten worden. Wij hebben u ook verteld dat wij klik pvc niet zomaar in het midden van een vloer los gaan trekken want dat kunnen er beschadigingen ontstaan. Dit is hetzelfde als we een en ander terug moeten plaatsen . U zou hierop terug komen echter hebben wij nimmer iets van u vernomen! Dat u zelf het risico genomen heeft is aan u. Jammer dat u zo reageert maar eveneens veel plezier met uw pvc vloer en mogelijk tot ziens Decorette Elburg, Rob Taconis

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het