Elke dag een plezier om bar te kijken

De gordijnen zijn mooi gemaakt en keurig opgehangen. Hebben een warme uitstraling in ons vakantiehuis. Wachttijd wel langer dan verwacht oa door verkeerde lengte geleverd. Maar keurig hersteld. Nu een prachtig onderdeel van ons huisje.

Ik had van tevoren heel prettig contact via e-mail. Daarna besteld en snel in huis. Top service!

hele goede service

prima geholpen in de winkel, vakkennis, meedenken, prima monteren ging ook vlotjes, met aandacht

Snel en adequaat. Op zeer korte termijn een nieuwe vloer geregeld en gelegd.

Uitmuntend

Goeie service Zeer flexibel Zeer vriendelijk Meehelpen oplossingen zoeken mocht het net even anders gaan.

Recht toe, recht aan, zeer tevreden!

Vakkundig en correct, netjes en snel gemonteerd!

Ziet er prima uit, maar de levering en service matig.

Op 2e pinksterdag zijn wij in uw winkelgeweest om een screen uit te zoeken. Een paar dagen later werd het thuis ingemeten. Vervolgens zijn er weken overheen gegaan alvorens de opdrachtbevestiging binnen was. Overigens moesten wij contact opnemen om te vragen of het al rond was. Toevallig wilden jullie het net die dag de deur uit doen. De levertijd werd ruim overschreden en een afspraak om het te laten plaatsen was lastig te plannen. Jammer dat we er in de zomermaanden op deze manier niet van hebben kunnen genieten. Aan de andere kant moeten we toegeven dat de montage professioneel gebeurde en er strak uitziet. Er werd netjes gewerkt en het afval werd weer meegenomen.

Beste heer Wiersma Bedankt voor uw reactie en wij zijn blij dat u tevreden bent met de leverantie, kwaliteit en de montage. Het is inderdaad jammer dat de levertijd is overschreden. Normaal staat voor buitenzonwering in het voorjaar 7 tot 10 weken. Inderdaad is uw levertijd uitgelopen door de hoeveelheid bestelling waarvoor onze excuses. In ieder geval veel plezier met de screen Team Decorette Elburg

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prettige contacten, goed advies en een team dat een net eindproduct oplevert, kortom een aanrader!

Prachtig behang snelle levering

Super mooi behang en snelle levering!

leuke is dat de mensen die de de vloer leggen zo enthousiast zijn over wat ze leggen.

2 mannen uit Syrie en Iran hebben de vloer bij ons gelegd. Het is zo leuk om mensen aan het werk te hebben met veel enthousiasme de vloer voor je leggen. Het is keurig gedaan. Zeer te vreden!

Prima ervaring!

Goede voorlichting/advies vooraf voor vloer en kleur. Vervolgens alles netjes conform planning uitgevoerd. Aardige en meedenkende monteurs. Kortom een heel prima en prettige ervaring en ik zal zeker mensen doorverwijzen naar Decorette Elburg.

Super service

Tevreden klanten Met mijn bestelling

Duidelijkheid en service

De gordijnen zijn heel mooi, en vooral de communicatie is uitstekend, afspraken worden goed gemaakt en nagekomen. We zijn dus heel tevreden!

Geleverde producten voldoen aan onze verwachtingen

Leuk geholpen door de verkoopster, mooi bedrijf, alleen het op de hoogte houden van het leveren en monteren kan wat beter. Tevreden over montage.

Aardige mensen word uitgebreid geholpen en klasse materiaal

prima en deskundig geholpen

Renate heeft ons heel goed ondersteund bij het kiezen van de kleuren en het behang. Ook zijn wij vriendelijk in de winkel ontvangen en is er veel tijd aan ons besteed. Het werk zelf is vlot en deskundig uitgevoerd. Hartelijk dank hiervoor.

Mooie vloer, prima gelegd en afgewerkt

Zoek tocht naar een mooie pvc vloer is hier goed gelukt, voor een nette prijs. Vloer is netjes gelegd op een geëgaliseerde ondergrond. Afwerking met een hoge en gelakte plint, is een goede en aan te raden optie. Zeer tevreden over het advies en het uiteindelijk resultaat.

Alles overziend een tevreden klant

Hoewel soms een gevoel van ‘vlug, vlug, vlug’ merkbaar was heb ik de grondhouding als ‘klantgericht’ ervaren. Ook de extra geleverde service was plezierig.

Altijd perfecte service

Altijd meedenken en wanneer mogelijk bijna het onmogelijke regelen. Chapeau Decorette.

Super goede service

Klantvriendelijk, goede service en goede montage.

Klantvriendelijk en snelle levering!

Heel goed geholpen. Namen rustig de tijd en uiteindelijk behang uitgezocht dat volledig naar wens is!

In stappen is een goed product opgeleverd

Het betrof 6 electrisch bedienbare serre Luxaflex. Tijdens de montage bleken er 2 niet te werken, waarvoor een monteur van Luxaflex moest komen wat 3 weken duurde. Bedrading was aanvankelijk niet weggewerkt totdat de monteur van Luxaflex kwam. Eindresultaat uiteindelijk naar tevredenheid.

Vriendelijke mensen die mee denken en geduldig blijven

In de hectiek van een grote renovatie tijdens de lockdown, met de deadline van de verhuizing aanstaande, werd goed meegedacht over keuzes en planning. Wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan en bevelen deze winkel aan.

prima service

Vitrage gekocht en door het personeel goed geholpen. Alles keurig netjes opgehangen. Aanbevolen.

Vriendelijk en deskundig personeel, medewerkers

Positieve ervaring, geen opdringerige medewerkers.

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het