perfect: professionaliteit, goede service en klantvriendelijk

zie boven

Prima aankoop

Goed geholpen

Laatste keer

Producten zien er goed uit. Alleen communicatie laat te wensen over. En afspraken nakomen, als dit niet lukt hier over bellen. In ieder geval heeft men er alles aan gedaan dat ik hier niet meer terug kom. En een beetje respect voor de medewerkers zou ook op zijn plek zijn.

Beste heer Riphagen, Het is nooit prettig om een negatieve reactie te krijgen maar gelukkig zijn andere klanten uiterst tevreden over ons. U heeft bij ons een rolluik en een inzet hor besteld. Wij hadden aan gegeven dat het rolluik tussen de 4 en 6 weken minimale levertijd zat. De inzethor had een kortere levertijd. U heeft inderdaad zelf moeten bellen of de hor inmiddels binnen was. Na uw telefoontje is de hor snel geplaatst en was u tevreden! In de 7e week is een en ander binnen gekomen en wij hebben in overleg met u de volgende week een datum vastgesteld tot plaatsing. Doordat wij midden in de bouwvakantie zaten was een en ander moeilijk te plannen en hebben een en ander een dag moeten uitstellen. Toen de monteur bij de afspraak 6 minuten ! te laat was liet u ons weten dit afspraak niet meer door kon gaan. Onze monteurs stonden nota bene voor uw deur. Wij hebben in goed overleg een nieuwe afspraak gemaakt de dag daarop en hebben een en ander gemonteerd volgens afspraak. De eigenaar van onze bedrijf was bij deze montage aanwezig en een en ander is keurig verlopen en wij hebben het rolluik aan uw opgeleverd zonder enige opmerking van u. Het is daarom een beetje teleurstellend dat u nu zo reageert maar het is uw goed recht. In ieder geval heeft u een goed product voor een scherpe prijs.

Er wordt gedacht in onmogelijkheden i.p.v. mogelijkheden

Ik had een brandplek in de pvc vloer in de schuur en we wilden de slechte stroken laten vervangen. Er kwam iemand langs om een offerte te maken, en zei dat het geen probleem zou zijn. Later werd er iemand gestuurd om de stroken te vervangen. Deze kwam niet opdagen op de afgesproken dag en tijd. Er moest weer een nieuwe afspraak gemaakt worden. Toen de man wel kwam opdagen heeft hij niks gerepareerd en was binnen 5 minuten weer vertrokken en omdat hij nauwelijks Nederlands sprak kon ik niet achter de reden komen. Ik heb toen de winkel gebeld voor uitleg. Die vertelden mij dat het click pvc was en dat de halve vloer eruit zou moeten om de stroken te kunnen vervangen. Ik heb toen vermeld dat het naar mijn mening niet nodig was om de halve vloer eruit te halen omdat het pvc laminaat dun en buigbaar was waardoor je de stroken er tussen kon buigen. Dit was volgens de winkel niet waar en zou dus niet kunnen. Vervolgens heb ik het zelf geprobeerd en waren de stroken binnen 20 minuten vervangen, en ik heb niet de vaardigheid van iemand die de hele dag met vloeren aan het werk is. Het was dus een klusje van niks wat door Decorette gezien werd als een onmogelijkheid. Ik kan me erg storen aan bedrijven die zich niet aan afspraken houden en die alleen problemen zien i.p.v. oplossingen. Decorette vraagt om deze beoordeling, maar ik denk niet dat ik dit verhaal ergens terug ga vinden tussen de beoordelingen. Het zal waarschijnlijk heel moeilijk/onmogelijk zijn om mijn ervaring te plaatsen.

Beste heer Ruijter, Allereerst uw reactie dat we deze beoordeling niet plaatsen. Wij nodigen ALLE klanten uit om een beoordeling te geven en alle beoordelingen worden gepubliceerd. Ook uw beoordeling en zoals u kunt zien zijn er weinig mindere beoordelingen. Bij het geven van een rapportcijfers moeten echter wel alle feiten goed op rij gezet worden. Het klopt dat wij u bezocht hebben en dat u ons aan gaf dat het pvc er los in lag. (zogenaamd lose lay) Het klopt dat de monteur de eerste keer vanwege een vergissing niet gekomen is echter direct is een nieuwe afspraak gemaakt, (hier had u geen enkel probleem mee) Bij deze afspraak is geconstateerd dat het een zgn klik pvc is welke niet zomaar middenin los gehaald kan worden. Uw opmerking dat u de monteur (welke 100% het Nederlandsschap bezit) niet kon verstaan kunnen wij niet herkennen en die opmerking laten wij voor uw verantwoording. Wij hebben naar aanleiding van dit bezoek telefonisch met elkaar gesproken en wij hebben u medegedeeld dat wij een en ander wel kunnen vervangen maar dat moet dan vanuit een kant gedaan worden en dat daardoor eerst kasten verwijderd moeten worden. Wij hebben u ook verteld dat wij klik pvc niet zomaar in het midden van een vloer los gaan trekken want dat kunnen er beschadigingen ontstaan. Dit is hetzelfde als we een en ander terug moeten plaatsen . U zou hierop terug komen echter hebben wij nimmer iets van u vernomen! Dat u zelf het risico genomen heeft is aan u. Jammer dat u zo reageert maar eveneens veel plezier met uw pvc vloer en mogelijk tot ziens Decorette Elburg, Rob Taconis

Zeer tevreden.

Wij zijn heel prettig geholpen. Er werd goed mee gedacht . Onze dochter heeft hele mooie gordijnen en ze zijn goed op gehangen. Wij zijn zeer tevreden.

Personeel is vriendelijk

De levering van het product was goed evenals de installatie. Echter was na 2 dagen een houder van een touwtje kapot. Het duurde een tijdje voor de houder er was, wat waarschijnlijk met de feestdagen te maken had.

Beste familie, Het is altijd jammer als we een onvoldoende behalen inzake de nazorg. Echter nog vervelender als dit nazorg is waarbij zaken bij de leverancier besteld moesten worden. Wij hebben op uw verzoek de Duette van Luxaflex sneller geleverd dan gebruikelijk is. Twee dagen na de plaatsing liet u ons weten de het einddopje van de smartcord kapot was. U kon alles gewoon gebruiken en aangezien dat dopje bij ons niet op voorraad was hebben wij deze bij Luxaflex besteld. Inmiddels is het gemonteerd. Inzake de negatieve beoordeling op de garantie begrijpen wij uw beoordeling niet aangezien u normaal 5 jaar garantie heeft. In ieder geval wensen wij u heel veel plezier met u Duette Rob Taconis

Snelle levering als dat nodig is

Prettige ervaring en snelle levering

Prima service en adequaat personeel

Alles is hiermee al gezegd.

Goed geholpen vloer prima gelegd

positieve en prettige ervaring

keurig geholpen
  • Ervaring met: Woonaccessoires

Fantastische service van zeer vakbekwame medewerkers.
  • Ervaring met: Binnenzonwering

Prima gedaan hoor 😁
  • Ervaring met: Gordijnen

Mooie gordijnen uitgezocht. Goede service en keurig opgehangen met nieuwe gordijnrails

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De ervaring met het personeel in de winkel, alsmede met de stoffeerder was uitstekend. Het contact met de winkel beheerder i.v.m. de rekening was een stuk minder en heeft ons doen besluiten geen zaken meer te doen met Decorette Elburg.
  • Ervaring met: Vloeren

Beste klant, Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Jammer dat u er zo over denkt. Naar onze mening hebben wij goed werk geleverd. Het enige minpuntje was het feit dat wij een misverstand hadden over twee pakjes pvc waarvan u vond dat dit tot de order behoorde en graag wilde behouden. Na één email een en weer was dit opgelost. U heeft uw twee pakjes pvc gekregen en wat hier blij mee. De "beheerder van de winkel" heeft deze persoonlijk bij u gebracht en het verbaast ons dat u nu een negatieve reactie op dat gebied geeft.

goed geholpen alleen bankstel was eral en kleed lag al by u heb hier zelf achter aan gebeldben heel erg bly met het kleed
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

• Ervaring met: Binnenzonwering

• Ervaring met: Behang|Gordijnen|Verf

Motor vervangen Afstelling lijkt nog niet goed scherm gaat nog niet geheel naar beginstand
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Buitenzonwering

zeer goed geholpen!
  • Vakmanschap N.v.t.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Horren

Vriendelijke ontvangst. Vooral de man die in de showroom aanwezig was, had goede adviezen. Dit bleek tevens de monteur te zijn voor de 1ste 2 slaapkamers. De laatste 2 slaapkamers werden door een andere monteur gedaan. Deze was ook zeer netjes, vriendelijk en werkte accuraat. Kortom een zeer prettige ervaring.
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies, snelle levering en prima bejegening.
  • Ervaring met: Vloeren

We hebben het advies en de service van Vera als zeer prettig ervaren!
  • Ervaring met: Behang

Goed advies. We zijn erg tevreden over de gordijnen. Service uitstekend.

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het