Niet tevreden over monteren van plissé en gordijnen

De top-down bottom-up plissé die bevestigd is op onze tuindeuren blijft van boven niet vast zitten en zakt steeds naar beneden, ook na melding en check door Decorette. De gordijnen die op de kinderkamer zijn geleverd en opgehangen, hingen scheef en na check van Decorette nog steeds, met te grote en ongelijke afstand tussen onderkant gordijn en vloer.

Beste Marco Het is nooit leuk om een mindere beoordeling te krijgen. Zeker als wij in de laatste jaren je hele huis qua zonwering naar tevredenheid hebben ingericht. Enige tijd geleden hebben wij de gordijnen op hoogte gemaakt en zover als het bij ons bekend is hebben wij geen reactie gehad dat de gordijnen en duette niet goed zijn. Uiteraard zijn wij altijd bereid om dit na te zien. Decorette Elburg

klantvriendelijk , duidelijk met goede afspraken

voor een ieder aan te bevelen.

Afspraken na komen \ Prima

Prima service. Zowel bij aan koop als bij levering.

Echter, er bleef toch nog een vraag over na levering t.w. wij vonden de bedieningslintjes nogal kort. Bij navraag bleek dit een Europese voorwaarde te zijn gelet op kind veiligheid. Hadden we graag eerder gewqeten.

Zeer tevreden.

Fijne verkopers ? Netjes thuis bezorgd.

Late en verkeerde levering

Wij gingen naar een locale bedrijf voor maatwerk en kwaliteit. Helaas zijn de leveringen heel lang. En ook voor de 3-e keer een verkeerde levering. Kwaliteit moet nog blijken in gebruik, daar kan ik nu nog niet over oordelen. Verder vriendelijke medewerkers, vooral de dames op kantoor.

Beste mevrouw Renselaar, Het is altijd vervelend als iets niet op maat geleverd wordt. Een dezer dagen krijgen wij de juiste geleiders en hopen wij dat een en ander toch naar wens gaat komen

Zeer zorgvuldig gewerkt en goede service.

Als uitstekend.

Rolgordijn en Hor besteld voor velux dakraam en laten monteren. prima werk geleverd goede monteur met verstand van zaken.

De juiste keuze

Een prachtig mooi veelkleurig vloerkleed. Uit het enorme aanbod uiteindelijk de juiste keuze gemaakt.

Correct goed werk geleverd.

Alles netjes en coform afspraak. Behang, verf etc. Zeker een aanrader.

Goed geholpen, goede service

Prettige winkelpersoneel met deskundigen advies.

Wij hebben verschillende producten bij Decorette Elburg besteld. Deze waren op tijd geleverd. Een product kwam wat later, daar hebben ze ons over geïnformeerd . Over een product waren we niet tevreden, daar is nu een oplossing voor gekomen. Tevreden.

Prima service, makkelijk mee om te gaan

Eenvoudig een herhaalbestelling geplaatst. Bij ophalen kreeg ik voor een niet bij Decorette gekochte rolgordijn een vervangend onderdeel gratis mee.

Geweldig geholpen en super aardige verkopers

We hebben behang uitgezocht , jalouzieen, gordijnen. En alle keren dat we er waren zijn we super geholpen . Erg vriendelijke verkoop(sters) . En ook goed advies gekregen . Om het in 1 woord te omschrijven : top!!

Tijdafspraak niet nagekomen, werk prima

Afspraak was niet opgenomen in hun agenda. De dag erop het werk en de spullen prima in orde.

Je wordt er prima geholpen, goede service. Prettige winkel!

Uitstekende hulp bij het uitkiezen van al onze raamdecoratie

Er is ruim tijd voor ons genomen en goed geholpen om de juiste keuze te maken voor onze raamdecoratie van ons toekomstige nieuwbouwhuis

Levering en montage Prima, volgende keer graag een monteur die Nederlands spreekt.

Geachte mevrouw Kweekman Geweldig dat u de levering en de montage Prima waardeert. Daarvoor onze dank. Het enige wat wij niet begrijpen is het feit dat u vraagt om in de toekomst een monteur die Nederlands spreekt te sturen. Hierdoor waardeert u de komplete waardering tot een 5 Onze bedrijf draagt een warm hart toe aan personen die vanwege een oorlogs situatie huis een haard heeft moeten achter laten! Deze monteur is reeds 6 jaar naar alle tevredenheid in dienst bij ons en ja hij spreekt niet net als u vloeiend nederlands maar is goed mee te communiceren. Jammer dat u dan een dergelijke waardering toekent

Deskundig, klantvriendelijk en correct.

Een mevrouw heeft mij correct geholpen. Zij nam de tijd voor mijn probleem en na de bestelling werd alles keurig afgehandeld.

Neemt de tijd en denkt met je mee

Prettige, ervaren samenwerking

Nadat we de stoffering voor de ramen van ons nieuwe appartement hadden gekozen, kwamen we erachter dat het vertrouwen om ook de PVC vloer te kopen bij Decorette Elburg geen verkeerde keuze was: juiste voorlichting, correcte adviezen, duidelijke en eerlijke offerte, afleverdata , aflevertijd worden aangehouden. Ik ben ervan overtuigd dat we bij evt. op- of aanmerkingen meteen geholpen worden. Een aanrader waar de factuur ook waar voor je geld is! Nogmaals complimenten!

Top service!

Netjes geholpen in de winkel door top verkoopster Vera. Vervolgens is alles bij ons thuis opgemeten. Nu hebben we prachtige gordijnen hangen!

Snel geleverd. Netjes gemonteerd. Oude gordijnen meegenomen.

Goede service, goed advies

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het