Prima uitleg en prima uitvoering

We kregen prima uitleg over hoe we onze schilderijen het best konden ophangen. Ook werden de STAS rails prima gemonteerd door een vakkundige en vriendelijke monteur.

Goed geholpen, goede service

Alles was snel geregeld, en binnen een paar dagen kon ik het ophalen.

Snelle en vriendelijke service

Bij het breken van een touwtje van mijn slaapkamer plissé gordijn, werd snel een afspraak voor reparatie gemaakt. Bij het ophalen werd direct een tijdelijk gordijn geplaatst. Toen het gordijn weer was gerepareerd, werd weer snel een afspraak gemaakt en gemonteerd.

Prettig geholpen en tevreden over het eindresultaat

Goed advies, mooi eindresultaat, gordijnen, vloer en afwerking muren goed op elkaar afgestemd. Goede planning alles was op tijd geleverd en afgewerkt.

Fijne hulp bij het uitzoeken

Mevrouw hielp ontzettend goed en kon zo de juiste gordijnen eruit pikken met mijn armzalige beschrijving

Keurig vakwerk

Er is vakwerk verricht. Heel netjes gewerkt. We zijn heel tevreden over het resultaat

Vriendelijke mensen waar je met vertrouwen afspraken maakt

Montage had beter gekund. Meer overleg over de mogelijkheden om het werk uit te voeren.

Komen afspraak na.

Het was een prima ervaring!

Van aankoop tot en met de uiteindelijke plaatsing! Klantvriendelijke medewerkers die samen zorgdragen voor een goed eindproduct.

Denken goed mee, snelle service, goed product

De medewerkers denken goed mee met de wensen, geven je de tijd om een passende keuze te maken (bijv staaltjes mee naar huis). Er is een snelle levering en montage en het product is goed. Heel fijn.

Super tevreden over de pvc-vloer

We hebben in relatief korte tijd weer een vloer laten leggen door Decorette Elburg en zijn wederom tevreden over het resultaat. Er is netjes en vlot gewerkt, ben benieuwd naar het vloerkleed wat binnenkort geleverd gaat worden.

Goed bedrijf

Prima ervaring met dit bedrijf. Deskundige mensen en goede producten. Klantvriendelijk

Goed maar met iets meer kennis van de vriendelijke dames had het beter gekund

Geholpen door zeer vriendelijke dames maar met te weinig kennis van het ophangsysteem. Het lukte mijzelf niet en ben toen teruggegaan en heb uitgelegd waarom het mij niet lukte. Toen maar besloten om een monteur te laten komen. Kosten € 130. Uitdrukkelijk gevraagd om extra schroeven mee te nemen omdat ik dacht dat ze misschien niet kaarsrecht in de muur zaten. Monteur komt heeft verkeerde schroeven bij zich en gaat terug om de goede te halen. Jammer kost tijd en geld ! Toen ik aan de monteur uitlegde zei hij direct dat de rails er niet ingeschoven moet worden maar van bovenaf in de rails geklikt moet worden. Toen was het een fluitje van een cent en zo gepiept. Conclusie : De dames die mij geholpen hadden waren zeer vriendelijk maar wisten eigenlijk niet hoe het gedaan moest worden.. Ik heb de factuur onmiddellijk betaald zoals het hoort. De schilderijen hangen en daar is het om begonnen maar toch jammer dat het - onnodig - € 130 gekost heeft en de aanschaf bedroeg ca € 75 Met vriendelijke groet, J. R. Tromp Wildforstlaan 2G 8162 ER Epe

Beste heer Tromp, Renate, een van onze stylisten heeft u in de showroom wel degelijk aangegeven hoe een en ander bevestigd moest worden. Zij heeft zeker niet aangegeven dat u de lijsten op de schroeven moest schuiven Wij weten dat als er geen ervaring is de lijst wat moeilijk te monteren zijn. Daarom hebben wij in overleg de lijsten voor gemonteerd en zijn blij dat u nu tevreden bent

Mooi gelegd. Pvc in visgraat gelegd, keurig

Keurig conform afspraak gelegd, door een kundig en vriendelijk persoon

Plezierig en vakkundig bedrijf

We zijn bij de Decorette in Elburg terecht gekomen omdat ze het complete pakket konden bieden, - Muren stucen - Plafond witten - Vloerverwarming leggen - Pvc visgraat leggen - Behang Na een vakkundig advies aan huis is het een prachtig geheel geworden, zeer tevreden over de strakke planning, de vakmensen en het plezierige contact. Kortom een aanrader!

Voldoet aan de verwachting

Alles volgens afspraak geregeld.

Kwaliteit en vakkunde!

Schitterende gordijnen voor 3 kamers gekocht bij Decorette Elburg. Zelf niets aan hoeven doen. Vakkundig rails aangebracht en de gordijnen hangen heel mooi in plooi!

Blij met het resultaat

We zijn tot nu toe heel tevreden.

Duidelijke voorlichting en goede advies naar het product voor wat voor ons geschikt is.

Goed contact en de problemen worden prima opgelost

De gordijnen waren te lang en hebben ze keurig vermaakt op de juiste maat

Vakwerk en snelle levering

De monteur heeft vakwerk geleverd. En het was snel geleverd

Heel tevreden klant

Goede communicatie, keurig werk afgeleverd

Prettig bedrijf

Rob en zijn mensen helpen je prettig. Samples of boeken mag je gewoon een paar dagen lenen en alles wordt thuis bezorgd en gemonteerd.

Alles naar wens en conform afspraak geleverd

Zie bovenstaand

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het