UItstekende service, productkennis en (belangrijk) geduldig.

Het heeft even geduurd voordat wij het juiste behang gekocht hebben en de winkel daarvoor een aantal keer bezocht hebben, maar iedere keer werden wij goed geadviseerd en geholpen.

Je koopt kwaliteit bij decorette, en word fijn geholpen.

Betrouwbaar en kundig

Een wederom fijne ervaring om bij de Decorette advies te krijgen. Ook de uitvoering was professioneel en goed gedaan. Alles op tijd, volgens afspraak en netjes. We zijn al meerdere keren klant geweest en willen dat graag blijven.

Goed en vakkundig

Kwalitatief goede vloerbedekking

Helaas een slechte ervaring.

Verkeerd gemeten door Decorette, dus na 6 weken wachten, natuurlijk een verkeerde hordeur. Geen probleem, nieuwe hordeur besteld. Na weer 6 weken wachten is de deur geplaatst door een bijzonder onaardige jongeman. Ging met mij een onmogelijke discussie aan, waarbij hij het laatste woord wilde hebben. Hij zei zelfs, dat als de klant de deur ondersteboven geplaatst wilde hebben, hij dat zou doen. Klant is koning, was zijn motto. Heb hier niets van gemerkt, helaas. De hordeur is niet naar volledige tevredenheid geplaatst. Heb hem geadviseerd, nadat ik netjes het volledige bedrag heb betaald, om in het vervolg deodorant te gebruiken, wat een penetrante lucht liet hij achter. Geen visitekaartje!

Service gerichte medewerkers

Fijne ervaring, denken met je mee

Al 25 jaar trouwe en zeer tevreden klant

Altijd fijne betrokken service en actief meedenken over keuzes om het geheel precies naar jouw wens te maken. Inclusief meedenken in out of the box opties. Aandacht voor soms die dingen waar je zelf niet aan denkt maar zorgen voor de finishing touch!

vlotte en vriendelijke service, goed gedaan

Offerte kwam vlot, prijs/kwaliteitverhouding is goed. Alleen was de bestelling niet helemaal goed gegaan en werd in eerste instantie het verkeerde product geleverd. Dit werd binnen een week rechtgezet en de plaatsing verliep weer voorspoedig

Goed en snel geleverd

De horren zijn sneller dan verwacht geleverd! Goede service.

Ondanks dat er wat dingen mis gingen, zijn deze naar behoren opgelost

Vriendelijk, verstand van hun producten, service gericht.

Snelle levering, prima service en perfect monteren vh rolluik.

Zeer tevreden met het uitzoeken voor het juiste systeem vh rolluik voor het zolderraam. Zeer snelle levering en afspraak voor de montage. Goede en vriendelijke uitleg. Na al heel veel jaren nog steeds zeer tevreden. Vriendelijke groet, Lia van Driest.

Heb vitrage laten maken. Heel netjes gemaakt en keurig verpakt. Ben zeer tevreden.

Afspraak is afspraak en uitstrnd advies en service

top service!!

Na 5 jaar een klein defect gerepareerd , snel en tegen heel schappelijke prijsje, zeer goede nazorg!

Deze winkel staat voor kwaliteit en klantgerichtheid

Kom er al jaren kwaliteit producten fijn personeel met veel kennis van zaken en alles wordt keurig afgeleverd thuis

Prima. Goede afspraak.

Komt afspraken na. Zorgt ervoor dat er een werkend geheel is. Wellicht zou een stukje nazorg goed zijn.

Helemaal tevreden!

Tevreden met decorette Buysman.

Prima geholpen in de winkel en bij de montage.

Prima geholpen in de winkel en thuis.

Persoonlijke aandacht wordt gewaardeerd.

Fijn meedenken en zeer goede service!

Goeie service, kwaliteit, snelle levering

Eigenlijk loopt alles altijd op rolletjes bij Decorette. Wij zijn al ruim 25 jaar klant en zijn altijd tevreden met wat er te koop is en uiteindelijk geleverd wordt. In de winkel zijn we altijd vriendelijk geholpen en als de monteur komt om bijv. rails en gordijnen op te hangen is het eindresultaat altijd weer een feestje.

Ter zake kundig advies met gevoel!

Aanschaf, kleur- en stijlkeuze en plaatsing van luxaflex verliepen perfect. Veel kennis van de mogelijkheden, de maatvoering en prettig thuis inmeten en na (snelle!) levering ook keuring plaatsend. Totale ontzorging met een glimlach!

Kwaliteit en klantgerichtheid staat voorop

Altijd fijn geholpen ze denken met je mee en nemen rustig de tijd voor je top service

Mooie spullen en een goede service

Er staan mensen met kennis van zaken en de service is top!

Altijd goed geregeld

Goede ervaringen al jaren , goed geregeld goede vaklui in dienst

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het