Zeer prettig bedrijf

We zijn goed geholpen door Mathijs Wolfs en zijn personeel. Het zijn echte vakmensen met passie. We zijn erg tevreden met het ontwerp van de tuin. Met de beplanting zijn we ook zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

In alle opzichten een enorme aanrader!

Wij hebben onze voor- en achtertuin in zijn geheel laten ontwerpen en aanleggen door Hoveniersbedrijf Guy Wolfs. Van begin tot eind een heel fijn (en leuk!) traject dat uitstekend werd begeleid en uitgevoerd en dat heeft geresulteerd in een prachtige tuin. Wat ons vooral is opgevallen is: - het serviceniveau. Met wie we ook te maken hadden, iedereen is super vriendelijk, denkt mee, is creatief, duidelijk en communiceert proactief. We wisten altijd precies waar we aan toe waren (qua ontwerp - wat kan wel/niet, in de uitvoering en qua kosten). Alle teams die we 'over de vloer' hebben gehad waren even prettig. Men werkt ontzettend hard en secuur. - de kwaliteit. Er werken vakmensen (met enorm veel kennis). Dat zie je niet alleen af aan het eindresultaat, maar ook aan al het (grondige) werk dat is verricht voorafgaand aan de afwerking (het werk dat je nu niet meer ziet). De tuin zit gedegen in elkaar en kan tientallen jaren mee. Al met al een aanrader en de investering helemaal waard!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Bomenonderhoud

Top bedrijf met kwaliteit in tuinen

Afgelopen maand heeft Guy Wolfs de voortuin bij ons aangelegd. Ondanks het slechte weer waren de mannen altijd goed gemutst en waren de werkzaamheden binnen de afgesproken termijn afgerond. Tussendoor werden we op de hoogte gehouden van de kosten en er werd bij onduidelijkheden of onvoorziene omstandigheden goed gecommuniceerd. Wij zijn zeer tevreden over de manier van werken en communiceren. Zeker een aanrader mocht je de tuin willen aanpakken.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Betrouwbaar en fijn om mee samen te werken

Onze tuinklus was nogal "een uitdaging" om uit te voeren. Ik ben zeer tevreden over de betrokkenheid, van alle medewerkers. Ze houden zich aan de afspraken, zijn transparant in hun communicatie én werken echt heel hard! Super, heren! Mijn goede voorgevoel is waarheid gebleken. En het resultaat is super! Zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Afspraak is afspraak!

Correct in communicatie, begeleiding in aankoopproces en uitvoering. Beloftes worden transparant nagekomen. Prettig zaken te doen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

goede communicatie en professionele uitvoering

We hebben een bamboewall laten plaatsen. We zijn er heel erg tevreden over.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: N.v.t.

Goed werk geleverd uitbreiding terras

De klus bestond uit het uitbreiden terras, weghalen boom en aanleggen stapelsteen muurtje. Alles in 1 dag klaar, zeer tevreden over resultaat. Alles netjes achtergelaten.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Goede hulp, adviezen tijdens de aanleg. Top!

Zeer beleefde medewerkers, erg prettig om in je tuin te hebben. Op tijd aanwezig, juiste expertise, harde werkers, denken goed mee.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Heel vriendelijk en vakkundig personeel

Wij zijn zeer tevreden en de werkzaamheden zijn heel goed verlopen!

Super deskundig

Zowel het advies van de materialen, de tekeningen en de uitvoering door Mathijs was perfect. Ook de uitvoering door de diverse medewerkers was uitstekend, mijn complimenten aan iedereen die meegeholpen heeft! Het was de 2e keer dat ik door hovenier Guy Wolfs een tuin liet aanleggen en ben beide keren zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Heel erg tevreden, goed plan bedacht en perfect opgeleverd

De uitwerking van een alternatieve inrichting voor onze tuin gaf een keurig beeld van 3 stuk voor stuk leuke varianten waarbij wij in goed overleg deskundig begeleid zijn tot het nu gerealiseerde plan. De 3-d presentatie was bijzonder prettig om te zien hoe het zou gaan worden. De aanleg heeft plaatsgevonden met een heel prettig en fijn team, nette jongelui die goed hun best hebben gedaan. Alles is zonder meer prima verlopen.

Verrassend

Werd zeer professioneel gewerkt, goede sfeer en mooi afgeleverd werk. Echter is ons advies goed de aflever bon na te lezen voordat je deze tekent. Je kunt namelijk voor meerwerk tekenen a 69 euro per persoon per uur. Dit staat in de offerte vermeld, maar zeker op het moment dat je erg blij bent met het resultaat, teken je eigenlijk automatisch. Dit geeft een nare nasmaak.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Geachte mevr..... , Zoals reeds eerder in mijn mail aangegeven betaald u niet extra op de offerte prijs. De vooraf gemaakte prijs is exact dezelfde als welke aan u gefactureerd is. U betaald enkel voor extra werk aan u geleverd welke door u aan ons gevraagd is nog boven op de werkzaamheden uit te voeren. Door de exacte uren in rekening te brengen betaald u niets extra’s maar exact de prijs welke u ons schuldig bent. Ik kan mij dan ook niet verplaatsen in uw reactie en uw review welke is achter gelaten.( Het door u aangegeven uurloon klopt hierin ook niet en is schromelijk overdreven…). Zo lijkt het of wij u willens en wetens hebben willen bedriegen. U weet dat dit niet zo is gegaan en is een verkeerde voorstelling van de feiten. Wij hebben op ieder moment van het traject transparant en eerlijk met u gecommuniceerd . Dat u het doet voorkomen dat dit anders is gegaan stuit mij tegen de borst. Onze werkwijze wordt door iedereen gewaardeerd en als professioneel ervaren. Het spijt mij dat u hierin een andere zienswijze heeft. Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijven wij , Met vriendelijke groet, Mathijs Wolfs Hoveniersbedrijf Guy Wolfs

Absoluut voor herhaling vatbaar !

Een zeer creatief bedrijf met mensen die elk hun vak verstaan van aanpassing/reparatie van de riolering, waterleiding en elektriciteit tot en met de 'hardware' van de tuin (mooie op maat gemaakte en in de gewenste RAL-kleur gepoedercoate plantenbakken) en de beplanting. Alles is mogelijk en eigen wensen van de klanten worden tot in de finesses uit- en verder doorgevoerd en geïmplementeerd in de sfeer die de klant wenst. De afspraken worden vanaf het eerste contact via mail op een professionele wijze vastgelegd, maar niet op een dusdanige wijze dat aanvullingen/aanpassingen niet meer mogelijk zijn. Kortom, ik ben meer dan tevreden over de uitvoering en afhandeling (voortuin) en kom terug bij dit bedrijf voor het ontwerp en de aanleg van mijn achtertuin.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Top kwaliteit, zeer prettig in de samenwerking en aandacht voor detail

De verwachtingen zijn volledig waargemaakt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Bedankt voor uw fraaie review. Wij hebben met groot plezier uw daktuin mogen aanleggen. En zijn ook zeker trots op het eindresultaat ! Mathijs Wolfs en team.

Vaklui optima forma

Firma Wolfs heeft bij ons sedum aangelegd. Dat is niet alleen snel en heel goed gegaan, maar ook kwalitatief van het beste niveau. Het ligt er nu na 2 jaar bij alsof het net is aangelegd. GEEN onkruid en dat met maar 1x / jaarlijks onderhoud. Kannie beter.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Bedankt voor deze mooie review. Het is idd een prachtig groendak op een van de mooiste plekjes van Spauwbeek. We hebben het met veel plezier voor u mogen aanleggen. Groet Mathijs Wolfs en team .

Perfect professioneel

Wij hebben Hoveniersbedrijf Guy Wolfs opdracht gegeven onze voortuin compleet nieuw te ontwerpen en in te richten. We ontvingen niet een maar vier ontwerpen om uit te kiezen, elk precies aangepast aan de specifieke vorm van onze tuin, afspraken die we met de buren hadden gemaakt en onze wensen ten aanzien van het onderhoud. Ook de beplanting is helemaal in overeenstemming met onze wensen gekozen. Het bedrijf reageert zeer prompt op elk verzoek. En de kosten vielen alleszins mee.

• U doet zaken met ons als: Particulieren klant
  • U bent voor ons: De eerste keer klant
  • U kent ons van: Internet / Google

Betrouwbaar, klantvriendelijk, professioneel.

Wij hebben het hoveniersbedrijf als zeer positief ervaren. Na diverse gesprekken en adviezen is onze nieuwe tuin ingericht zoals wij ons hadden voorgesteld. Door een goede afstemming en eigen inbreng mag het eindproduct gezien worden.

• Totaal indruk*
  • Nakomen afspraken*
  • U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Internet / Google

Alles wordt uitgevoerd conform afspraak. Alle rommel (snoeiwerk) wordt keurig opgeruimd. Advies gekregen over het snoeien van andere planten in de tuin. Net en vriendelijke medewerkers.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud
  • Verbeterpunten: Kan er geen noemen.

De hele club komt professioneel en klantvriendelijk over.Deskundigheid is duidelijk aanwezig. Wat ook belangrijk is: Afspraak is afspraak. Niets veranderen maar zo door gaan.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • Kwaliteit organisatie
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen

Onze mannen hebben met plezier bij u gewerkt. Mocht u in de toekomst nog van onze diensten gebruik willen maken houden wij ons graag aanbevolen. Hoveniersbedrijf Guy Wolfs en team

Wij zijn heel tevreden over het proces van ontwerp tot uitvoering. Zeker ook over het werk,de bejegening en het enthousiasme van de mannen in de uitvoering.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Afstemming van mondelinge afspraken van klant met Mathijs en planning (voorbeeld aanvraag vergunning)

Het eerste contact mbt het tuinadvies was zeer prettig en persoonlijk. Tijdens de ontwerpfase was de communicatie en uitleg zeer goed en konden we in overleg zeer flexibel tot een stappenplan komen. In de eerste fase werden de contouren zichtbaar en in de 2e fase werd de achtertuin echt een verlengde van onze woonkamer. Tijdens deze fases hebben we de samenwerking met het personeel als zeer prettig, vriendelijk maar ook professioneel ervaren. Het plezier bij zowel het personeel als bij ons heeft ertoe geleid dat wij heel erg blij zijn met het resultaat. Zodra de tijd er rijp voor is zien wij graag uit naar het uitvoeren van fase 3.

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Geen. Jullie waren enorm flexibel en meedenkend als we tegen verassingen of uitdagingen aanliepen, waarbij er altijd ruimte was voor ons om ook zaken zelf te doen als we dat wilden.

Goede adviezen voor aanleg van de tuin met ruimte voor eigen ideeën. Het ontwerp op tekening was super en het uiteindelijke resultaat is geweldig. De tuin is modern, strak en in balans. De medewerkers van Guy Wolfs zijn vriendelijk en zeer ervaren.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Verbeterpunten: Geen

open en zeer toegankelijke ontvangst en communicatie luisteren naar de wensen. deskundige, zeer beleefde, vriendelijke medewerkers, positief pratend over het bedrijf. Trots op hun werk.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg

Betrouwbaar,nakomen afspraken.Vlotte voortgang werkzaamheden.Deskundige en vriendelijke medewerkers. Er wordt kwaliteit geleverd! Mooie vormgeving tuin. Wij genieten nu al ,alhoewel het winter is en de tuin net gerealiseerd is.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: geen idee !

Mathijs Wolfs gevraagd voor snoeien bomen en nieuwe aanplant. Bomen zeer professioneel en netjes gesnoeid. Nieuwe aanplant ook zeer netjes en snel gedaan. Petje af voor de twee mannen die dit werk bij ons hebben gedaan. Zeer tevreden. Hoveniersbedrijf Guy Wolfs ......, een echte aanrader!

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud
  • Verbeterpunten: Geen verbeterpunten

Over Hoveniersbedrijf Guy Wolfs

Wij zijn een bedrijf met ruim 43 jaar ervaring in tuinontwerp, tuinaanleg en tuinonderhoud van tuinen met een "bite". Onze ontwerpen geven uw woning en tuin net dat beetje meer, waardoor deze zich onderscheiden van het reguliere scala. Ons werkgebied strekt zich uit door geheel Limburg en België (zowel de Vlaamse als de Waalse regio). In de afgelopen jaren zijn enkele van onze projecten in de prijzen gevallen bij de "Tuin van het jaar". Op onze site vindt u verder talrijke voorbeelden van door ons uitgevoerde ideeën. Van moderne tuinarchitectuur tot klassieke baroktuinen, van strakke vijvers tot rvs-water-elementen en van bloeiende borders tot strak geschoren blokhagen. Elke tuin heeft een eigen identiteit vanwege de bewuste en gedurfde keuzes voor originele invalshoeken. Heeft u zelf specifieke wensen voor een uniek en persoonlijk tuinelement? Geen probleem. In onze eigen werkplaats worden alle tuinelementen met vakmanschap vervaardigd: rvs-pergola's met verlichting, unieke tuinmeubels of grote hardstenen bloembakken. Alles wordt voor u op maat gemaakt. Uiteraard mag u van ons de hoogste graad van afwerking verwachten met als extra zekerheid de uitgebreide garantievoorwaarden van de VHG om uw tuinwensen optimaal te verwezenlijken. Als lid van het "Tophoveniers" collectief staan kwaliteit , vakmanschap en originaliteit bij ons hoog in het vaandel. Wilt u graag weten wat consumenten die reeds van onze diensten gebruik hebben gemaakt van ons vonden , kijk dan op "klanten vertellen" voor ons rapportcijfer. Bent u geïntereseerd in onze uitgebreide garantie- en consumentenvoorwaarden dan kunt u deze hier bekijken. ​ Graag staan wij u vrijblijvend te woord om onze werkwijze toe te lichten.