Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Bomenonderhoud

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Hoveniersbedrijf Guy Wolfs

Wij zijn een bedrijf met ruim 43 jaar ervaring in tuinontwerp, tuinaanleg en tuinonderhoud van tuinen met een "bite". Onze ontwerpen geven uw woning en tuin net dat beetje meer, waardoor deze zich onderscheiden van het reguliere scala. Ons werkgebied strekt zich uit door geheel Limburg en België (zowel de Vlaamse als de Waalse regio). In de afgelopen jaren zijn enkele van onze projecten in de prijzen gevallen bij de "Tuin van het jaar". Op onze site vindt u verder talrijke voorbeelden van door ons uitgevoerde ideeën. Van moderne tuinarchitectuur tot klassieke baroktuinen, van strakke vijvers tot rvs-water-elementen en van bloeiende borders tot strak geschoren blokhagen. Elke tuin heeft een eigen identiteit vanwege de bewuste en gedurfde keuzes voor originele invalshoeken. Heeft u zelf specifieke wensen voor een uniek en persoonlijk tuinelement? Geen probleem. In onze eigen werkplaats worden alle tuinelementen met vakmanschap vervaardigd: rvs-pergola's met verlichting, unieke tuinmeubels of grote hardstenen bloembakken. Alles wordt voor u op maat gemaakt. Uiteraard mag u van ons de hoogste graad van afwerking verwachten met als extra zekerheid de uitgebreide garantievoorwaarden van de VHG om uw tuinwensen optimaal te verwezenlijken. Als lid van het "Tophoveniers" collectief staan kwaliteit , vakmanschap en originaliteit bij ons hoog in het vaandel. Wilt u graag weten wat consumenten die reeds van onze diensten gebruik hebben gemaakt van ons vonden , kijk dan op "klanten vertellen" voor ons rapportcijfer. Bent u geïntereseerd in onze uitgebreide garantie- en consumentenvoorwaarden dan kunt u deze hier bekijken. ​ Graag staan wij u vrijblijvend te woord om onze werkwijze toe te lichten.