Bijzonder prettig, van eerste afspraak tot oplevering vd tuin

Er werd veel tijd besteed aan de gesprekken vooraf! Tussendoor goed contact, ook direct. Uitvoering zorgvuldig en sympathiek, prachtig eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Zeer geslaagde tuinrenovatie

Van Jaarsveld Tuinen heeft naar grote tevredenheid de renovatie van onze achtertuin verzorgd. Tijdens het ontwerpproces werd goed naar onze wensen geluisterd. Tevens voelde de ontwerper goed aan wat het beste bij onze situatie aansloot, waardoor wij een ontwerp kregen waar wij maar weinig op aan te merken hadden. Ook het behoud van reeds aanwezige boompjes & beplanting was geen enkel probleem: deze werden zorgvuldig verwerkt in het nieuwe ontwerp. De aanleg zelf verliep goed en probleemloos. De uitvoerders werkten erg netjes en rustig. Ondanks dat al het verkeer bij ons via het huis moest verlopen was ook hier niets op aan te merken. Er werd zorgvuldig met de situatie omgesprongen en de vloer werd iedere dag beschermd. Tenslotte: ook al moesten we gezien de huidige tijd thuiswerken, de overlast bleef tijdens de werkzaamheden tot een minimum beperkt. Het enige verbeterpunt dat we kunnen bedenken is wellicht iets eerder en vaker een contactmoment inplannen in de aanloop naar de start van de werkzaamheden. Alhoewel de uitvoering uiteindelijk uitstekend en naar volledige tevredenheid is verlopen, bleven we voor ons gevoel net iets te lang in het duister over wanneer de erwerkzaamheden zouden starten. Gelukkig kwam er altijd wel snel een reactie als we zelf contact zochten. Ondanks dit ene puntje van aandacht is alles uitstekend verlopen. Wij zouden Van Jaarsveld dan ook van harte aan iedereen aanraden.

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinrenovatie

Goede communicatie, zijn in voor een grapje maar vooral de uitvoering was zeer goed. Je kan alles tegen de jongens zeggen als je iets net anders wil en alles in overleg. Wij zijn heel erg blij met de voor en achtertuin . Je kan echt alles vragen. Echt top.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

perfect.

Goed contact gehad,voor een tuinadvies. bezig met de tuinrenovatie. Goede voorlichting. Na de basis klaar te hebben, gaan we over naar de beplanting. Zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen

Mooi resultaat, fijne medewerkers, prettig in omgang en denken goed

Ondanks de vele regen een hele mooie tuin gekregen medewerkers denken goed mee en doen voorstellen om het geheel nog mooiere maken. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Doen wat ze beloven en zelfs iets meer

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Van gewoon balkon naar luxe terras

Het begon al bij een afspraak maken met een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn, de vertegenwoordiger van van Jaarsveld, John Koevoet. Deze maakte in een ontwerp van ons balkonnetje een luxe terras op papier, waar onze wensen centraal in stonden. Na een aantal maanden wachten op de spullen die op maat gemaakt moesten worden en uit het buitenland kwamen ( het duurde iets langer door het corona tijdperk) dan toch op 1 September begonnen met de sloop en opbouw van ons terras. De twee medewerkers Michel en Pieter die alles via een lift naar boven brachten zijn vakkundig en weten wat zij doen. Van Jaarveld Tuinen heeft zijn belofte waargemaakt. Wij geven nu een 9,5 in de hoop dat het een 10 wordt in het voorjaar. Dan komt er iemand kijken of de beplanting is aangeslagen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Goed en professioneel tuinbedrijf !!

Wij hebben zeer goede ervaring bij het opmaken van de offerte en de tuinaanleg . Hier werken professionele mensen. De 2 tuinmannen die wij hadden waar vriendelijk , hard werkend en aan het eind van de dag werd alles netjes opgeruimd.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

De tuin is een verrijking van ons huis geworden

Onze ervaring is dat Van Jaarsveld tuinen hun goeie naam dubbel en dwars verdienen. Ze houden zich aan de afspraken, kwamen met een prachtig plan, goed passend bij onze wensen. De uitvoering en nazorg is ook niets op aan te merken. Ze hebben onze verwachtingen overtroffen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Betrouwbare vakmensen, zeer prettige samenwerking

Van Jaarsveld tuinen heeft een behoorlijk project bij ons begeleid, ontwerp en aanleg achter- en voortuin en oprit. Circa 600m2. Een project van zo'n 10 weken ongeveer. Ze hebben het hele project heel goed begeleid en de nodige afstemming verzorgd met de andere partijen die betrokken waren (o.a. grondwerk etc). Hebben ons echt ontzorgd daarin. Het was een heel prettige samenwerking, waarbij altijd transparant is gecommuniceerd. Zeer vriendelijk en service gericht personeel, lieten alles elke dag netjes achter. Contact met hen was super. Betrouwbaar, echte vakmensen, en prijsindicatie was ook nog eens goed uitgevallen. Prachtige tuin geworden waar we nu van genieten!

Professioneel, conform afspraak, vriendelijk

Onderhoud en stuk herinrichting tuin prima en conform afspraak keurig uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers die rekening houden met de wensen en eisen ter plaatse.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Van Jaarsveld tuinen is onze partner voor de tuin!

Sinds 2005 verzorgt van Jaarsveld Tuinen onze tuin een paar keer per jaar. Dat doen ze vakkundig en betrouwbaar. De medewerkers kennen onze tuin goed en wij zien vaak dezelfde gezichten. Ze adviseren ons over de aanschaf van planten en voeren soms ook wat grotere klussen uit. Onlangs hebben ze een nieuw terras voor ons aangelegd en een oud terras verwijderd. Het resultaat mag er zijn en wij vertrouwen nu op een stralende zomer waarbij we er ook echt van kunnen genieten en uit kunnen kijken op onze mooi onderhouden tuin

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Prima!

Hard werkende tuinmannen en een professionele baas, die een mooi ontwerp heeft gemaakt voor mijn tuin.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Mooi ontwerp, goede kwaliteit, leuke mensen

We hadden diverse hoveniers om een plan van de tuin gevraagd en het plan van Van Jaarsveld vonden we verreweg het beste. Niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit. En dat hebben we in het hele traject gemerkt, ze denken heel goed mee en leveren echt kwaliteit en nazorg

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Erg blij met het ontwerp en uitvoering van de tuinaanleg.

De aanleg van de tuin is conform de afspraken verlopen. De medewerkers zijn vriendelijke en harde werkers. Zeer deskundig. Zeer blij met het resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Van offerte tot uitvoering/eindresultaat perfect bedrijf

In een woord perfect. Duidelijke communicatie, uitvoering door vriendelijke vakmensen en materiaal/bomen naar wens.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Plezierige, deskundige inzet van medewerkers.

Medewerkers zijn deskundig, betrokken en uitermate correct in werk en benadering. Kwaliteit werk en toelichting/betrekken opdrachtgever bij vragen/onduidelijkheden is uitstekend.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Degelijk werk, vriendelijke mensen!

Vakmensen deden hun best om er een prachtige tuin van te maken! Wij zijn zeer tevreden over onze tuinrenovatie, van tuinplan tot en met aanleg, een geweldige metamorfose! De medewerkers waren zeer vriendelijk en betrokken, bij (evt) problemen meteen bereid om tot een oplossing te komen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinrenovatie

Vriendelijke, deskundige hoveniers

Hardwerkende, vriendelijke en deskundige hoveniers. Verzorgen al jaren het winterklaar maken van onze tuin tot grote tevredenheid. Nu ook aantal aanpassingen laten doen, keurig uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Goed verlopen renovatie van onze achtertuin

Hilbert van Van Jaarsveld heeft onze wensen omgezet in een passend en deskundig advies voor een nieuwe inrichting van onze achtertuin. Enkele weken later begon het werk al. De beide medewerkers hebben goed werk verricht. Ook met hen verliep de communicatie uiterst prettig. We zijn tevreden over het resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Van Jaarsveld Tuinen, een echte aanrader voor prima service en prachtige tuin !!

IK ben ontzettend blij, dat ik Van Jaarsveld Tuinen heb benaderd voor de aanleg van mijn inmiddels fraaie voor- en achtertuin, een prachtig geheel wat de komende jaren alleen maar steeds mooier wordt..TOP !!!

Goede kwaliteit / vakmanschap

Oplevering duurde wel langer, maar kwaliteit is goed Medewerkers zijn vriendelijk en leveren goed werk.

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Werken netjes en volgens plan

Een zeer prettige manier van werken. Op basis van onze wensen is een mooi tuinontwerp gemaakt. De aanleg werd gedaan door vriendelijke mensen die duidelijk communiceerden en de tuin en straat elke dag netjes achterlieten. De tuin is precies zoals afgesproken aangelegd en we zijn bijzonder tevreden met het resultaat.

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Duidelijke afspraken, goed en vriendelijk personeel. Werken netjes.

Binnen de afgesproken termijn net en mooi werk geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg

Van aanvraag t/m uitvoering zeer tevreden.

Er is goed geluisterd naar onze wensen voor de tuin. Over ontwerp, prijs en uitvoering heel tevreden. Vakmensen die de aanleg hebben uitgevoerd.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinrenovatie

Het betreft 5 Buxushagen verwijderen en nieuwe aanplant van Laurierhaag, ben zeer tevereden alles liep volgens planning keurig en vriendelijk personeel , bij een nieuwe haag moest van jaarsveld nog een keer terugkomen maar werdt zonder enige moeite opgelost. PRIMA

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Deskundigheid medewerker
  • Prijs/ kwaliteit
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: consument
  • Ik heb ervaring met: Groenvoorziening

Over Van Jaarsveld Tuinen

In 1983 richtte Dhr. van Jaarsveld zijn ontwerpbureau en hoveniersbedrijf Van Jaarsveld Tuinen op. Na de overname door Hilbert van Rijn in 2017 waarborgt hij tot op de dag van vandaag, samen met zijn deskundige en betrokken medewerkers de voor het bedrijf kenmerkende kwaliteit en visie. Zo groeide Van Jaarsveld Tuinen uit tot een toonaangevend hoveniersbedrijf in Midden-Nederland, waar de klant altijd centraal staat en zich thuis voelt bij een consistente kwaliteit en service. Van Jaarsveld Tuinen bestaat nu al ruim 40 jaar. “Creatief, eigenzinnig, strevend naar een tijdloos en individueel concept, in goed overleg met onze opdrachtgevers. Zo ontwerpen, realiseren en onderhouden wij tuinen. Zeer belangrijk vinden wij onze betrokkenheid en betrouwbaarheid, die door de combinatie van hoogstaande kwaliteit en vakmanschap kenmerkend zijn voor een professionele organisatie. Mijn medewerkers en ik zijn trots op onze resultaten en hebben dan ook groot vertrouwen in uw tevredenheid.” Met vriendelijke groet, Hilbert van Rijn