Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Tuinadvies
Tuinontwerp
Tuinaanleg
Tuinonderhoud
Bomenonderhoud

Persoonlijke gegevens

Over Van Jaarsveld Tuinen

In 1983 richtte Dhr. van Jaarsveld zijn ontwerpbureau en hoveniersbedrijf Van Jaarsveld Tuinen op. Na de overname door Hilbert van Rijn in 2017 waarborgt hij tot op de dag van vandaag, samen met zijn deskundige en betrokken medewerkers de voor het bedrijf kenmerkende kwaliteit en visie. Zo groeide Van Jaarsveld Tuinen uit tot een toonaangevend hoveniersbedrijf in Midden-Nederland, waar de klant altijd centraal staat en zich thuis voelt bij een consistente kwaliteit en service. Van Jaarsveld Tuinen bestaat nu al ruim 40 jaar. “Creatief, eigenzinnig, strevend naar een tijdloos en individueel concept, in goed overleg met onze opdrachtgevers. Zo ontwerpen, realiseren en onderhouden wij tuinen. Zeer belangrijk vinden wij onze betrokkenheid en betrouwbaarheid, die door de combinatie van hoogstaande kwaliteit en vakmanschap kenmerkend zijn voor een professionele organisatie. Mijn medewerkers en ik zijn trots op onze resultaten en hebben dan ook groot vertrouwen in uw tevredenheid.” Met vriendelijke groet, Hilbert van Rijn