Dagelijks genieten van een prachtige, veilige én praktische tuin!

Onze tuin was dringend toe aan herinrichting en verbetering van gebruiksmogelijkheden. Deze vraag legden we neer bij Van Jaarsveld Tuinen. Door diverse hoogteverschillen in onze tuin, met mogelijke afwateringsproblemen of verzakkingen, stond Van Jaarsveld Tuinen voor een zeer complexe uitdaging om onze diverse vragen om verbetering zowel samenhangend als met kwaliteit op te lossen. Het resultaat mag er méér dan zijn: * een creatief en divers tuinontwerp op maat * een speels beplantingsplan met keuze voor bijzondere planten * een professionele projectaanpak, goede projectplanning en projectbewaking * grote inzet en precisie van de medewerkers * flexibiliteit bij eventuele onverwachte, noodzakelijke/gewenste aanpassingen in de uitvoering * afspraken worden nagekomen * er is erg netjes gewerkt * goede service en nazorg na oplevering.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

uitstekend meegedacht bij ontwerp en uitvoering

Van Jaarsveld was hoofdaannemer van het project en coördineerde op prima wijze de werkzaamheden van de onderaannemers. Het personeel was zeer correct en er werd zorgvuldig en netjes gewerkt. Geconstateerde restpunten bij de laatste controle werden goed opgelost.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Een geslaagde metamorfose van de tuin

Onze tuin was slordig en saai met veel tegels, grind en weinig groen. Tijdens het eerste gesprek met de projectleider werd meteen duidelijk dat we beide vonden dat dit echt anders moest. Wij zagen veel in zijn voorstel van een groene tuin met hier en daar wat bestrating. Deze overeenkomst in denkbeelden werd de basis voor een fijne samenwerking in het vervolg van het traject. In de weken daarop volgend kwamen onze ideeën en zijn praktische kennis, met de gewenste balans tussen functionaliteit van de wandelpaden en het tuinhuis en de vele groene tuinelementen, zoals het gazon en de vijver, samen in het ontwerp waar we nu elke dag van genieten. Bij de invulling van de beplanting werd er scherp geluisterd naar onze wensen en specifieke eisen, waarbij de plaatsing van groen en kleurrijke planten voorop stond. Ook het geven van advies om iets niet te doen als het niet de juiste keuze was, werd niet vermeden. De aanleg van de tuin werd op een voor ons zeer prettige manier door de hoveniers uitgevoerd, Het ontwerp werd nauwgezet gevolgd, waar bij sommige werkzaamheden heel veel aandacht werd geschonken aan kleine details. Ook waren in goed overleg kleine aanpassingen, op advies van hen of vanwege gewijzigde inzichten bij ons, zonder problemen nog door te voeren. Omdat elke stap in het proces zorgvuldig met ons werd besproken, is de verbouwing van de tuin als een natuurlijk proces verlopen. De controles die tussentijds en na afloop worden gedaan op het uitgevoerde werk en met name de beplanting geeft vertrouwen in de opgeleverde tuin. De tuin doet veel groter aan, is een genot om door heen te lopen en is aangepast op het moderne weerbeeld, zodat deze nog jaren voorruit kan. Een mooie tuin is onderdeel van je algehele woongenot en daar heeft Van Jaarsveld heel erg goed aan bij gedragen.

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Betrokken en professioneel

Voor de 2e keer hebben voor onze nieuwe tuin Van Jaarsveld gevraagd om mee te denken met de juiste inrichting van de tuin. We zijn enorm tevreden over het gehele traject, van ontwerp maken tot en met uitvoeren en nazorg. We hebben prettig samengewerkt, afspraken zijn steeds nagekomen en er is erg netjes gewerkt. En wanneer er iets onverwachts anders ging werd dat keurig opgelost. We genieten iedere keer weer als we de tuin inlopen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Mooie tuin geworden, genieten er dagelijks van!

Het gehele traject, van ontwerp maken tot en met uitvoeren en nazorg, is naar grote tevredenheid verlopen. We hebben prettig samengewerkt, afspraken zijn steeds nagekomen en er is erg netjes gewerkt. Op een professionele manier zijn wij ondersteund in onze ideeën en het resultaat is fantastisch!

Professioneel en betrokken.

Van begin tot eind heel tevreden met mijn vernieuwde tuin! Van concept tot en met de uitvoering kwalitatief en professioneel werk geleverd door betrokken en communicatieve medewerkers. Tussendoor enkele keren de vraag of alles naar wens is en indien nodig werd het aangepast. Uitvoering en inzet van de betrokken medewerkers was uitstekend.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Wil je een prachtige tuin ga dan voor van Jaarsveld tuinen!

Wij zochten iemand die voor ons een kleine nieuwbouwstadstuin kon opbouwen tot een groene oase. Dat is helemaal gelukt! Fijn proces van tekening tot en met uitvoering

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Het hele proces van tuinontwerp, tuinaanleg en nazorg was uitstekend!

Het hele proces van tuinontwerp en aanleg, was een groot avontuur. Je ziet het op papier, maar in werkelijkheid is het nog veel verrassender en mooier geworden. Het is nu elke dag genieten van wat er groeit en bloeit. Heel veel dank en complimenten voor het Van Jaarsveld Tuinen team!

Top service en advies

Wij hebben van Jaarsveld Tuinen gevraagd om mee te denken over een tuinontwerp en aanleg. Wij wilden graag een eetbare en kind- en diervriendelijke tuin. Ze hebben ons erg goed geholpen in onze wensen en nu een half jaar later genieten we enorm van de tuin, plukken we dagelijks vers fruit en kunnen we ze altijd vragen om hulp of advies. De tuin ligt er prachtig bij en goede service!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe tuin

De heren, die mijn oude tuin hebben leeggehaald en daarna de nieuwe tuin hebben aangelegd, waren zeer vriendelijk en netjes qua contact en werken. En dat zijn voor mij echt hoofdzaken.

Heel erg blij mee

Blij met het uiteindelijke ontwerp en de aanleg. Goede service.

Geweldige tuinmetamorfose!

Onze voor-, zij- en achtertuin waren erg verwilderd. Samen met Van Jaarsveld Tuinen een plan gemaakt op basis van onze wensen en ideeën. Werkzaamheden zijn vakkundig en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wij zijn ontzettend blij en tevreden met het eindresultaat en door de mooie verlichting ook 's avonds een plaatje!

Positieve ervaring met v. Jaarsveld Tuinen

Van ontwerp tot uitvoering: Je kunt het overlaten aan de specialisten van v.Jaarsveld. Veel sparren vanaf het begin met veel goeie suggesties van de tuinarchitekt. Correcte en tijdige uitvoering vlgs afspraak met lof voor de communicatie over en weer. Ook nazorg ontbreekt niet (servicecontrolebeurt). Last but not least: aardige medewerkers. Komt het aan op potentiële uitvoerders van ontwerp of herontwerp: V. Jaarsveld zeker in beschouwing meenemen

• Deskundigheid personeel:

Ik ben tevreden met het eindresultaat

De tuin is mooi aangelegd. De hoveniers hebben als volgens plan uitgevoerd. De hoveniers zijn beleefd en werken nauwkeurig en netjes. Dus een aanrader.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Prachtig eindresultaat van onze nieuwe tuin

Wij hebben onze voor- en achtertuin laten renoveren door Van Jaarsveld Tuinen. Hilbert heeft ons zeer goed geholpen en geadviseerd waarbij goed rekening is gehouden met onze eigen wensen. Met een paar kleine aanpassingen was het tuinontwerp gelijk naar ons zin. Ook tijdens de aanleg van de tuin verliep alles zeer goed onder leiding van Raimond. Een onvoorziene situatie welke tijdens de werkzaamheden aan het licht kwam werd vakkundig, snel en adequaat opgelost. De duidelijke en open communicatie van begin tot eind hebben we als prettig ervaren. Het motto van Hilbert "we doen het goed of we doen het niet" is in onze tuin waargemaakt. We zijn zeer tevreden met het resultaat waar we gegarandeerd jarenlang plezier van zullen hebben!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

gaaf tuinontwerp en vakkundig aangelegd

De ervaring met van Jaarsveld Tuinen is in het algemeen zeer goed. Het begint al met een hele goede website, dan denk je....daar zit een goed bedrijf achter. De ontwerper /verkoper John Koevoet komt dan langs en luistert naar de wensen, en maakt een concept ontwerp, waar inspraak natuurlijk mogelijk is. Het ontwerp is echt mooi geworden. Door een team van 2 man is de tuin vervolgens in een paar weken tijd aangelegd. De jongens die kwamen zijn absolute vaklieden, die alles kunnen, van straten tot het aanleggen van ronde borderranden met cortenstaal etc.. De manschappen wel regelmatig koffie met koek aanreiken !

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Fantastisch werk geleverd, geheel volgens afspraak uitgevoerd door bijzonder aardige mensen

Jaarsveld heeft onze vraag om onze kleine tuin te renoveren geheel volgens onze wensen met hun deskundige inbreng opgepakt. Afspraken werden nauwgezet nagekomen. Aan het eind van de dag werd alles veilig en opgeruimd achtergelaten. Er werd netjes en zorgvuldig gewerkt. Toen het werk klaar was, kregen we uitgebreid instructie over onderhoud. Na enkele maanden is gekeken of alle planten goed waren aangeslagen en werden vragen wederom deskundig beantwoord. Kortom, wat een fijn bedrijf: vriendelijk, alle afspraken worden nagekomen, deskundig en zorgvuldig!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prettig bedrijf en professionele uitvoering

Sjoerd heeft goed naar onze wensen geluisterd en is met een voor ons verrassend ontwerp voor onze kleine achtertuin gekomen. We hebben het vrijwel ongewijzigd laten uitvoeren. Tegelijk met de tuinrenovatie is ook een veranda geplaatst door een bedrijf waar Van Jaarsveld regelmatig samenwerkt. De onderlinge communicatie van de bedrijven verliep goed. De gebruikte materialen zijn fraai en de beplanting doet het na een paar weken nog steeds prima. Dit is een professioneel bedrijf dat afspraken nakomt en zorgt dat alles naar tevredenheid wordt afgerond. Er wordt niet moeilijk gedaan over kleine beetjes meerwerk. De hoveniers waren allen deskundig, vriendelijk en gezellig.

Een prachtige nieuwe voortuin

Al vanaf het eerste moment verliep de communicatie prettig. Duidelijke afspraken, die ook werden nagekomen. Sjoerd heeft goed naar onze wensen geluisterd en een mooi tuinontwerp gemaakt.Jasper en Sam hebben de aanleg verzorgd. Ze werkten heel netjes en stonden open voor onze vragen en opmerkingen. Vriendelijke en vakkundige mensen. Van Jaarsveld is zeker een aanrader. We zijn superblij met het resultaat en genieten er nog dagelijks van. Het is een kleine tuin, maar hij lijkt 2x zo groot geworden.

Fijne persoonlijke aanpak

Erg fijne ervaring gehad. Luisteren super goed naar de wensen, kan open over en weer gespart worden. Uitvoering netjes, snel en volgens de planning gedaan. Kwamen paar maanden later ook controleren of alle planten het goed deden en waar nodig wat vervangen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Professioneel, werken netjes en ontzorgen

Vanaf het begin gelijk goede en prettige communicatie. Er is een tuinontwerp gemaakt, met daarin al onze wensen meegenomen. Een deel van de werkzaamheden (ontwerp en plaatsing tuinhuis en elektra) is via een derde partij uitgevoerd. Van Jaarsveld regelde de contacten en plande de werkzaamheden in. Wij konden onze wensen rechtstreeks met hen bespreken. Er wordt zeer netjes gewerkt door vriendelijk en kundig personeel. Wanneer er iets was konden wij contact opnemen en werd dit snel opgepakt.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Prachtig ontwerp en met zorg uitgevoerd

Tuinarchitect John heeft goed nagedacht over de tuin en met verassende elementen gezorgd dat de ruimte optimaal wordt benut. Uitvoering ging goed en communicatie was prettig. We genieten nu van een prachtige tuin.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Afgezien van 1 aandachtspuntje zijn we uitermate tevreden over de renovatie van onze tuin.

Aanvankelijk hadden we het voornemen een water infiltratiesysteem aan te laten leggen in verband met de veranderde weersomstandigheden. Na het keukentafelgesprek kwam er tevens een wending naar enkele aanpassingen van de beplanting hetgeen uitmondde in een volledig renovatie project. De adviseur in dit proces bleek erg standvastig en overtuigend. We zijn hier uiteindelijk in meegegaan. Het resultaat mag er dan ook zijn ! Het betreffende aandachtspuntje betreft de uiteindelijke vorm van het terras. Maar dit vinden we niet storend.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Zowel het verkoop proces als de opdracht uitvoering waren uitstekend

Reactie gegeven op een folder van van Jaarsveld en vanaf dat moment kreeg ik via de verkoper voor mij waardevolle informatie en heeft hij een weldoordacht plan opgesteld en met mij doorgesproken, waar ik helemaal achter stond. Maar zeker ook de uitvoering van deze grootscheepse opdracht werd met inzet van specifiek materiaal en kennis door uw vakkundige medewerkers uitgevoerd. Ik ben onder de indruk van hun beroepskennis en het enthousiasme van alle medewerkers van van Jaarsveld waar ik contact mee heb gehad. Alles wat Van Jaarsveld uitvoerde was doordacht, ook wanneer men iets tegen kwam wat niet was voorzien dan werd er gezamenlijk tot een nieuwe aanpak besloten en naar mij teruggekoppeld. Spirit en teamgeest zijn de toonaangevende motto's geweest tijdens de gehele uitvoering van dit project. Niets dan lof.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Hele mooie nieuwe tuin

We hebben door Van Jaarsveld onze tuin vernieuwd. Deze was 31 jaar geleden ook door hun aangelegd. Wij vonden de tuin altijd nog erg mooi en waren er niet op uitgekeken. We wilden graag naar grotere tegels en een strakkere vorm. Vanuit de woonkamer hebben we nu een heel mooi uitzicht en de tuin lijkt veel ruimer. Wij zijn erg blij met dit ontwerp.

Overeind 41 A

3998JB Schalkwijk

Over Van Jaarsveld Tuinen

In 1983 richtte Dhr. van Jaarsveld zijn ontwerpbureau en hoveniersbedrijf Van Jaarsveld Tuinen op. Na de overname door Hilbert van Rijn in 2017 waarborgt hij tot op de dag van vandaag, samen met zijn deskundige en betrokken medewerkers de voor het bedrijf kenmerkende kwaliteit en visie. Zo groeide Van Jaarsveld Tuinen uit tot een toonaangevend hoveniersbedrijf in Midden-Nederland, waar de klant altijd centraal staat en zich thuis voelt bij een consistente kwaliteit en service. Van Jaarsveld Tuinen bestaat nu al ruim 40 jaar. “Creatief, eigenzinnig, strevend naar een tijdloos en individueel concept, in goed overleg met onze opdrachtgevers. Zo ontwerpen, realiseren en onderhouden wij tuinen. Zeer belangrijk vinden wij onze betrokkenheid en betrouwbaarheid, die door de combinatie van hoogstaande kwaliteit en vakmanschap kenmerkend zijn voor een professionele organisatie. Mijn medewerkers en ik zijn trots op onze resultaten en hebben dan ook groot vertrouwen in uw tevredenheid.” Met vriendelijke groet, Hilbert van Rijn