Zeer goede service

Hele fijne ploeg verhuizers die graag meedenken over het plaatsen van meubilair. Voormannen zeer kundig. Positieve ervaring met, voor ons, een nieuwe verhuisgroep! Voorstel is goed ontvangen bij het begin van de opdracht. Na de opdracht is er nog een offerte gestuurd die nog getekend dient te worden omdat, op basis daarvan, de factuur wordt verstuurd door Scholte Groep. Dit laatste is wat ons betreft niet nodig. De goedkeuring was al gegeven bij het voorstel.

• Ik beoordeel als: Kantoor

Goed voorbereide en uitgevoerde verhuizing

De begeleiding in het traject naar de verhuizing toe was top. Duidelijke instructies en inpak tips en daarbij veel en uitgebreid geleverde materialen om alles netjes in te pakken. De uitvoering van de verhuizing was ook prettig. Veel meedenken en voorzichtig omgegaan met kwetsbare/belangrijke spullen. Vriendelijke verhuizers met zo te merken al een hoop ervaring.

• Ik beoordeel als: Bedrijf

Uitstekende communicatie, goede service en prima prijs.

Betreft een verhuizing kantoor. Keurig volgens afspraak en snel verhuisd.

is prima gegaan

in het begin nog wat onwennig omdat ze de weg niet wisten maar daarna de boel opgepakt en had ik er geen omkijken meer naar. Alles netjes ingepakt en ondanks het (erg) slechte weer toch alles netjes en droog overgebracht naar het WFA in Hoorn. Misschien goed om ook naar de ervaring bij het WFA te vragen.

Super service en capabele mensen

Netjes op tijd en snelle oplossingen voor kleine problemen.

Zeer behulpzaam en alles goed geregeld!

De service was goed, er werd goed gecommuniceerd

Professioneel verhuisteam

Het verhuisteam van Scholte heeft er voor gezorgd dat de verhuizing rustig en overzichtelijk is verlopen. Fijn team!

Behulpzaam personeel en zijn bereid om last minute aanpassingen door te voeren.

Behulpzaam personeel en zijn bereid om last minute aanpassingen door te voeren.

Deskundige vakmensen

Voor het eerst heb ik Scholte Verhuis Groep ingeschakeld voor het leeghalen van het restaurant. Accountmanager Hans kwam op locatie kijken en heeft mee gedacht met de mogelijkheden. Na het locatie bezoek van Hans ontving ik de volgende dag al de offerte! Een keurige prijs! Ik had met Hans afgesproken om de verhuizing te splitsen. Op maandag leeghalen en woensdag het meubilair weer terug plaatsen. De mannen van Scholte arriveerde beide dagen op tijd en hebben het werk met liefde uitgevoerd. Zo hadden wij woensdag weer een keurig ingericht restaurant volledig volgens de tekening. SVG onderscheidt zich door oog te hebben voor het milieu. Ze rijden elektrisch en de verpakkingsmaterialen worden opnieuw gebruikt. Ik zal deze partij absoluut vaker bellen!

Helemaal Top!

Vooraf is de verhuizing doorgesproken met de heer Schumacher. Er is meegedacht, voorstellen gedaan, afspraken gemaakt en alles is uitgevoerd zoals afgesproken. De verhuizers waren op tijd, werkten snel en netjes en waren correct in de omgang. Zeker een aanrader.

Super snel en proffesioneel verhuisd

In no time zat alles in de verhuiswagen. Meubels die gedemonteerd moesten worden netjes uit elkaar gehaald door de verhuizers. Naar de nieuwe lokatie gereden en alles keurig in de juiste kamers gezet en de meubels weer in elkaar gezet. Top verhuisteam.

verhuizing is prima gegaan alles in 1 dag over zonder schade

Fijne groep van verhuizers die alles in overleg uitgevoerd hebben en alles zonder schade verhuisd hebben.

Uitstekend voor een bedrijfsverhuizing met lab ervaring

Van te voren een nette en duidelijke offerte toegestuurd gekregen. Personeel was altijd beschikbaar telefonisch voor advies of vragen. Mocht zelfs nog dozen bij de ophalen in Zoetermeer wat handig was. Zelf moesten wij uit het beveiligde DSM gebied in Delft verhuizen naar Geleen in Limburg. Ze waren op tijd en geduldig met alle extra beveiligingsmaatregelen. Hebben lab verhuizingservaring. Ze kwamen met Rene, Lucas en Walid. Super positieve en hardwerkende mannen. Rene in het bijzonder uitmuntend met zijn uitleg skills tijdens de klus naar het personeel toe. Verbazend was dat ze veel sneller klaar waren dan gedacht. Ze demonteerde waar nodig en ook weer netjes neergezet en opgebouwd op de nieuwe locatie. Ze hebben dingen naar de stort voor ons gebracht voor een lichte meerprijs. Kan niets anders zeggen dan ontzettend blij met deze partij!

Een prettig bedrijf wat meedenkt en oplossingsgericht werkt. Flexibel indien nodig en alles wordt netjes verplaatst en weer geplaatst.

Scholte verhuisgroep doet wat men belooft als ervaren en betrouwbare verhuizer

Scholte verhuisgroep is klantgericht, behulpzaam in het zoeken naar het beste product voor de klant indien nodig

Professionele ervaren vaklui

Keurig op tijd volgens afspraak. Snel en efficiënt alles geregeld!. Super geregeld allemaal!.

De verhuizing ging als een geoliede machine.

De ervaring was erg prettig, ze waren op tijd, oplossingsgericht, netjes en duidelijk erg ervaren.

Top en snel werk!

Snelle service, goed vakmanschap en vriendelijke mannen!

• Ik beoordeel als: Bedrijf

prima met een kleine kanttekening

Bij het ophalen en ruilen van de banken in het Groot auditorium , waren de vorige keer de verhuizers niet op de hoogte wat er precies moest gebeuren dus wellicht en een goede overdracht voor de verhuizers maken.

Meer dan tevreden

Zeer vriendelijke en behulpzame verhuizers.

• Binnendienst totaalbeoordeling N.v.t.
  • Accountmanager/helpdesk totaalbeoordeling N.v.t.
  • Projectleider totaalbeoordeling N.v.t.
  • Voorbereiding N.v.t.
  • Voorbereiding totaalbeoordeling N.v.t.
  • Ik beoordeel als: Kantoor

Verhuizing verliep soepel en snel

Alles verliep prima, snel en volgens afspraak. Fijn dat het in de eerste week van het nieuwe jaar kon. Er is wel een ding waar we van schrokken. Eén van de verhuizers liet weten dat zijn dochter Corona had en dat hij haar ook nog kort geleden had gezien. Volgens de quarantaineregels, die toen van kracht waren, had deze man in quarantaine moeten zitten. Mijn collega, die erg voorzichtig is, schrok hier erg van. Verder zijn we zeer tevreden! PS graag e-mailadres [email protected] vervangen door [email protected]

proffessioneel, punctueel en klantvriendelijk

Snelle opvolging van verhuisverzoek en heel netjes afgehandeld en uitgevoerd.

• Accountmanager/helpdesk totaalbeoordeling
  • Projectleider totaalbeoordeling N.v.t.
  • Voorbereiding N.v.t.
  • Voorbereiding totaalbeoordeling N.v.t.
  • Ik beoordeel als: Particulier

Top team, zijn zeer vakkundig

Tijdens Corona tijd hadden de mannen alle tijd om intern te verhuizen, we zijn nu helemaal klaar voor het nieuwe werken! Scholte Verhuis Groep bedankt voor alle goede zorgen!

Vakkundige en vriendelijke verhuizers

In deze moeilijke (Corona-)periode heeft SVG-Euromovers ons zonder problemen, snel, veilig en betrouwbaar naar volle tevredenheid verhuisd naar ons nieuwe appartement. Complimenten voor de medewerkers.

• Ik beoordeel als: Particulier

Over Scholte Verhuis Groep (SVG) BV (EPV)

Scholte Verhuis Groep (S.V.G.) B.V. boogt op jarenlange ervaring vanuit Zoetermeer en de bollenstreek (van der Luyt), Voorburg (Zaat), Voorschoten (Tipker). Met Euromovers is de Scholte Verhuis Groep (S.V.G.) B.V. klaar voor de toekomst. We bedienen de lokale én de internationale markt. Van om de hoek naar de andere kant van de wereld. Euromovers hebben overal hun contacten. We verhuizen alles of assisteren alleen. Soms doen we alleen de piano. Of er komt één chauffeur met een vrachtwagen. We kunnen de woning van een overleden familielid snel leeg opleveren en spullen opslaan zodat u tijd heeft om het uit te zoeken.

Over Erkende Project Verhuizers

Een verhuisbedrijf met het EPV keurmerk biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met de absolute specialist in zakelijk verhuizen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling waar ook in Nederland of om een kleine locale bedrijfsverhuizing.