Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Referentie

Prijs/kwaliteitsverhouding

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Scholte Verhuis Groep (SVG) B.V. (EPV)

Scholte Verhuis Groep (S.V.G.) B.V. boogt op jarenlange ervaring vanuit Zoetermeer en de bollenstreek (van der Luyt), Voorburg (Zaat), Voorschoten (Tipker). Met Euromovers is de Scholte Verhuis Groep (S.V.G.) B.V. klaar voor de toekomst. We bedienen de lokale én de internationale markt. Van om de hoek naar de andere kant van de wereld. Euromovers hebben overal hun contacten. We verhuizen alles of assisteren alleen. Soms doen we alleen de piano. Of er komt één chauffeur met een vrachtwagen. We kunnen de woning van een overleden familielid snel leeg opleveren en spullen opslaan zodat u tijd heeft om het uit te zoeken.

Over Erkende Project Verhuizers

Een verhuisbedrijf met het EPV keurmerk biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met de absolute specialist in zakelijk verhuizen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling waar ook in Nederland of om een kleine locale bedrijfsverhuizing.