Er wordt prima mee gedacht met onze wensen

• Kennis/Vakmanschap

Goede service, en snelle levering

Overzichtelijke site met goede zoekfuncties. Fijn dat de verpakkingsaantallen niet verplicht zijn om af te nemen. Het lage franco bedrag is fijn daardoor wordt je niet beperkt om kleine bestellingen elders te kopen.

Zeer deskundig

Duidelijke uitleg en goed advies.

• Kennis/Vakmanschap

prima service en op tijd geleverd.

Goede ervaring; prettige mensen met goede kennis.

• Kennis/Vakmanschap

Fijn bedrijf, alles onder 1 dak, vriendelijke medewerkers. En dichtbij.

Fijn bedrijf, vriendelijke medewerkers.

• Kennis/Vakmanschap

Prima machine en goede service

Prima machine, goede service en vriendelijk personeel

• Kennis/Vakmanschap

Goede service ook als het even tegen zit

Doordat ik weinig tot geen ervaring heb binnen dit vakgebied werd er tijd in mij gestoken als klant. Samen kijken naar de beste oplossingen voor de aanschaf van een beamer en lamineer apparaat door een bezoek aan ons kantoor. Ondanks dat de levering wat vertraagd was stond de service voorop en werd er gezocht naar de juiste oplossing voor deze situatie. Als je staande kunt houden als bedrijf, als het ook even tegen zit, krijg je van mij alle lof dat ik jullie zou aanrader bij andere klanten.

Goed en snel geleverd

Goede kwaliteit en ook snel geleverd, de kantoor ruimte ziet er mooi uit met de nieuwe bureau’s. Super service en de communicatie is ook zeer goed.

• Kennis/Vakmanschap

Van Lith Supplies Veghel, een toppertje.

Een topbedrijf met hele goede service. Kleinschalig maar met de juiste kennis voor al mijn vragen. Duidelijk in afspraken, en nu na zoveel jaren nog steeds dezelfde service. Fijn dat je altijd op je leverancier kunt bouwen. Mijn vernietiger had bijna de 1 jaar garantie bereikt, en was kapot. We hadden er niks raars mee gedaan, en fijn dat jullie een nieuwe geleverd hebben als alternatief. Dat is goeie klantenservice. Dat verwacht je wel als klant maar niet iedere leverancier zal dit doen. Dank je wel.

Mooi bureau, werkt goed

Mooi sta/zit bureau kunnen uitzoeken via de webshop obv kundig advies. Correcte levering en facturatie binnen enkele dagen.

• Kennis/Vakmanschap

een snelle service geleverd door vakmensen!

Een uitgebreid aanbod van kantoorartikelen met daarnaast tevens de keuze uit hoogwaardig en mooi kantoormeubilair. Behalve standaard oplossingen wordt er ook meegedacht indien er maatwerk geleverd moet worden. Dit allemaal door deskundige medewerkers!

Geen communicatie

Op 24 april 2019 heb ik voor een bureaustoel nieuwe armpads besteld en betaald. Op 25 april kreeg ik van dhr. Cor van Lith het verzoek om foto's van de huidige armpads te sturen. Deze heb ik op 29 april gemaild. Meerdere malen verzocht om reactie, levering of terugbetaling. Uiteindelijk na een klacht via deze beoordelingssite pas na 3 maanden de levering ontvangen.

• Kennis/Vakmanschap

Beste mevrouw Bosma, We vinden het erg vervelend dat uw bestelling zoveel vertraging heeft opgelopen. Helaas was het nog niet helemaal duidelijk welke armpads passend waren en dit heeft men in de tussentijd moeten uitzoeken bij de fabrikant. Dit heeft echter te lang op zich laten wachten. Onze excuses daarvoor. Wel is de levering in tussentijd uitgeleverd en heeft u deze volgens onze gegevens ook ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team One-Stop-Office-Shop.nl

Goed product netjes geleverd

Ik heb Yupo papier a5 formaat besteld en de levering ging prima. Alles wordt via de mail bevestigd. Het papier inmiddels uitgeprobeerd en werkt fantastisch mooie kwaliteit en goede dikte, ik ben er heel blij mee! Ook met de prijs ben ik heel blij in verhouding met de meeste andere verkrijgbare soorten is deze echt de goedkoopste. Kunnen we weer heel creatief aan de slag daar houd ik van!

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Prettig en professioneel contact

Een nieuwe printer gekocht. Door kennis een heel andere type mee genomen dan ik op internet gekocht zou hebben. Nu ook met scan oplossing, installatie en voordeliger uit per print.

• Kennis/Vakmanschap

Mijn kennismaking met dit bedrijf is goed bevallen!

Wat fijn dat ik nu een leverancier van yupo papier heb gevonden. Redelijke prijs en een goede service! Ik ben erg enthousiast over de eigenschappen van dit synthetische papier.

Goede kwaliteit papier

Duidelijke website en het yupo is precies volgens de omschrijving. Ook keurige verzending, papier zo verpakt dat het niet kan beschadigen, erg fijn.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap

Snel en correct geleverd.

Bestellen gaat er eenvoudig. De levering daarna is snel en goed verpakt.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap

Ik heb een hele fijne bureaustoel gekocht, zelfs s'avonds kreeg ik nog antwoord op mijn vraag. Top Service en snel geleverd ook.
  • Prijs

Heb na een telefoontje goed advies gekregen en na bestelling snel mijn levering thuis ontvangen!

Top en snel geleverd!

Erg behulpzaam, snelle service
  • Prijs

Een erg professioneel, kundig bedrijf. Keurige website. Komen afspraken na. Kortom niets dan lof!!!
  • Prijs

Ik wil gaan afwisselen tussen zitten en staand werken. Deskundig advies gekregen en heldere uitleg over alle mogelijkheden. Top jongens!
  • Prijs

Ze hebben ontzettend veel op voorraad en op bestelling snel in huis. Ik was laatst radeloos aan het rond bellen op zoek naar een toner. Nergens voorradig maar bij Van Lith wel.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.