supergoede service en informatie

supergoede service, bereikbaarheid en informatie mbt produkten

Great service, fast delivery

Recommend for service

Geweldige service

Snelle lever tijd en producten zoals beschreven

Top bedrijf

Hebben alles wat je nodig hebt, zoniet wordt het voor je besteld, niets is teveel moeite, en er wordt altijd met je mee gedacht in oplossingen Artikelen worden zelfs aan huis gebracht

• Kennis/Vakmanschap

Prima bestelling. Alleen de service van bezorger GLS was matig. Omdat zij geen tijdvak van levering aangeven. Dit houdt in dat je de hele dag staande bij zit om de bezorger de grote bestelling niet weer mee terug te moeten laten nemen.

Lekker water, snel bezorg

Lekker water

• Kennis/Vakmanschap

gewoon een leverancier die doet wat je verwacht

Scherpe prijs, makkelijke site, het onderstel wat ik geleverd kreeg was technisch prima. Snel geleverd ook.

super

vriendelijk personeel zeer deskundig geholpen

Top ervaring

Mijn artikel was makkelijk te bestellen en vlug geleverd. De correspondentie omtrent de levering was duidelijk.

Snel levering

Makkelijk in elkaar te zetten all benodigde aan wezig Zou beter hulp van levering locatie hebben gewaardeerd

• Kennis/Vakmanschap

Nette kast, precies op afgesproken tijdstip geleverd, netjes gemonteerd op zijn plek gezet zonder dat hierbij extra inzet vanuit ons nodig was. Dat is nog eens ontzorgen en service. Thanks!

• Kennis/Vakmanschap

De mensen bij One-stop-office-shop zijn altijd heel behulpzaam en vriendelijk.

Ik wordt heel goed geholpen en dat is heel plezierig en ook effectief.

Snelle levering!

Aardig en behulpzaam, snelle levering!

• Kennis/Vakmanschap

zeer kundig en prettig contact/advies

prettig bedrijf om zaken mee te doen. kundige en prettige medewerkers en 'alles onder 1 dak' voor het kantoor.

• Kennis/Vakmanschap

Alles volgens afspraak voor een eerlijke prijs

We zijn zeer tevreden omdat er word meegedacht en dat er eerlijke prijzen gegeven worden en de service is ook erg goed. Aanrader.

Prima frame

Het frame is goed af te stellen op een bureaublad. Makkelijk te installeren.

Prima Bureau Zeer tevreden

Prima product

• Kennis/Vakmanschap

Hoge kwaliteit producten, prima advies en bezorging

Ik had regelmatig last van mn rug na tijdje bureauwerk en heb twee professionele bureaustoelen gekocht die op alle mogelijke manieren instelbaar zijn. De stoelen zitten prima en ervaar geen rugklachten meer na bureauwerk. Prima advies gekregen en de producten zijn netjes en tijdig bezorgd.

Prima service, perfecte burostoelen

Waren op zoek naar nieuwe burostoelen. In de winkel prima geholpen en juiste advies gekregen. Bestelling werd in 2 gedeelte geleverd, maar hierover prima op de hoogte gehouden. Aanrader

• Kennis/Vakmanschap

Veel kennis en ervaring in huis. Nuttig advies over de ergonomie.

Veel kennis en ervaring in huis. Nuttig advies over de ergonomie.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer tevreden, goed product!

Zeer tevreden, goed product! Stevig en werkt goed.

Kwaliteit en service

Na lang zoeken vond ik bij one-stop-office-shop.nl eindelijk de bureau die ik wou, met de afmetingen die ik wou. Het bestellen verliep vlot. Levering idem, zowel per mail als telefonisch op de hoogte gebracht van de levering. Helaas bleek ik het verkeerde kleur besteld te hebben. Er werd samen naar een oplossing gezocht, maar er zat niets anders op dan een nieuwe te bestellen. Bij mijn tweede bestelling toch wat hulp gevraagd zodat ik zeker het correcte kleur bestelde deze keer. Alweer dezelfde ervaring, vlotte en vriendelijke service, snel een antwoord op mijn vragen én correcte levering. De lange levertijd is het enige wat ik minder vond, maar dat staat duidelijk vermeld op de site, dus wist ik van tevoren. De nieuwe bureau staat heel mooi in mijn zoons kamer. Mooie kwaliteit en stevige bureau. Wij zijn alvast heel tevreden met onze aankoop!

• Kennis/Vakmanschap

Fijn om nog fysiek een winkel te kunnen bezoeken. Je krijgt goed advies, en de persoonlijke en supervriendelijke benadering vind ik perfect.

• Kennis/Vakmanschap

Voldoet volledig aan de verwachting

Ruime keuze van diverse stoffen en kleuren als bekleding van de zetel.

• Kennis/Vakmanschap

erg goede service en wordt goed meegedacht met de klant

we bestellen vaak kantoorartikelen en ook specifieke producten.

De Amert 132

5462 GH Veghel

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.