Elektrisch verstelbaar Bureau is prima.

Aflevering goed. Bezorger leverde aan de voordeur( gelegen 80 mtr verderop in de binnentuin). Verpakking prima. Handleiding in elkaar zetten is prima. Gebruiksaanwijzing kan duidelijker. Foutmeldingen op scherm beter uitleggen. Motor en gebruik prima.

Heel goed

Het persoonlijk contact via mail en telefoon waarmee ik op de hoogte werd gehouden over mijn bestelling, heb ik als zeer attent ervaren.

• Kennis/Vakmanschap

Prima contact, duidelijk over levertijd

Levertijd van bureau was aantal weken maar dat stond er duidelijk bij.

Prima bedrijf met goede

Half augustus 2020 een elektrisch verstelbaar bureau frame gekocht bij dit bedrijf (zelf in elkaar gezet). Goed per mail op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Levering ging via DPD. Tot eind juni 2021 veel plezier aan het bureau beleefd. Af en toe staan bij het (thuis)werken vind ik erg prettig. Helaas ging er iets kapot eind juni (control box en bedieningsunit). Prima, snel en zonder problemen geholpen door dit bedrijf. En nu doet hij het weer!!

Simpel en snel en betaalbaar

Simpel en snel en betaalbaar

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Mooie kwaliteit en super leverservice

Snelle levering en zeer flexibel uitgevoerd door meerdere bestellingen tegelijkertijd te leveren.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Zeer goede service en ervaring!

Ik was op zoek naar een bureau en kantoorartikelen. Dankzij Remco Middel een uitgebreid en zeer goed advies gehad. Ook de levering was stipt op tijd en de monteur zorgde voor een keurige installatie. Na enkele weken gebruik kan ik oprecht zeggen dat de kwaliteit en uitstraling zeer goed zijn. En dat tegen een prima prijs. Al met al dus een erg prettige ervaring. Zeer aan te bevelen!

snelle correcte service

bestelling zelfde dag verstuurd, en volgende dag ontvangen: top. Bij de bestelling kon ik geen kleur kiezen maar ik werd binnen een half uur gebeld welke kleur het moest worden, prima dus :-)

Ultra Fast Delivery And Top Product

Highly recommend the Elektrisch zit sta bureau Pro

Klasse bestelling en afhandeling

Bestelling goed verlopen , daarna netjes bevestigd op leverweek , en perfect nagekomen . Bij afhalen ok nog geholpen met de bestelling in te laden , ondanks de hitte. Helemaal top dus

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Super snelle levering keurig verpakt en.goede kwaliteit papier.

• Communicatie N.v.t.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Uiting en gevoel product precies zoals verwacht

Bij de verzending miste ik een track and trace link, zelf tot na de levering hebben ze mij gebeld en bericht met informatie over het gekochte product en waar het zich bevond.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Product prima, service kan beter

Het product is goed, maar nadat ik betaald had hoorde ik niks meer. Ik moest er tot twee maal toe achteraan bellen om te vragen wanneer er geleverd zou worden, en toen werd het op het laatste moment toch ineens drie dagen vroeger. Nog wel ruim een week later dan de tijdens het plaatsen aangegeven levertijd, dat wel.

Heel mooi bureau!

Ik was op zoek naar een bureau van 180x70 cm, de enige die deze afwijkende maat tegen een zeer schappelijke prijs aanbiedt is one-stop-office-shop.nl Ook de keuze voor een onderstel en bovenblad is zeer ruim, en je kunt ook nog kiezen of je een kabelgoot wil of niet, helemaal top. De levertijd van uiteindelijk 8 weken was wel erg lang, maar toen het bureau eenmaal bezorgd was, was het heel makkelijk en snel in elkaar gezet door de goede handleiding. Het is een mooi bureau ik ben er erg blij mee, echt een aanrader!

Mooi product

Vlotte levering, mooi product van kwalitatief hoge kwaliteit, omschrijving website perfect.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Makkelijk te bestellen, mooi bureau en snelle levering

Ik heb een mooi zit/sta bureau besteld, om je keuze te maken online is erg makkelijk. Levering kwam erg snel. Duidelijke instructie hoe het bureau in elkaar te zetten. Erg blij mee. Bedankt.

• Kennis/Vakmanschap

Goed geholpen, flexibel in de wensen van de klant

Mooi bureau, missende kabel binnen 1 dag in huis

Het elektrische zit sta bureau is mooi en gemakkelijk in elkaar te zetten. Er miste 1 kabel maar na een telefoontje was het binnen een dag in huis; uitstekende service. Vooraf werd goed gecommuniceerd over de aanstaande levering. Het enige jammere is dat het geleverd werd op een pallet en deze niet mee terug kon met de leverancier, daar moet ik dus nog vanaf zien te komen.

• Kennis/Vakmanschap

Duidelijke site. Eenvoudig bestellen.

Product zoals beschreven. Goede kwaliteit. Alleen jammer dat ik niet werd geïnformeerd over leveringstijd en datum. Bij toeval was ik thuis bij aflevering.

Prima.

Tijdstip van levering werd aangepast na mijn mail, verder artikelen conform bestelling geleverd.

Top kwaliteit en levering

Elektrisch verstelbare bureau gekocht. Zeker niet de goedkoopste die je op markt kan vinden, maar je krijgt er wel top kwaliteit voor terug. De bureau is heel stevig (ook op de sta stand) en ziet er nog eens goed uit ook. Ook heel vriendelijke en correcte levering!

• Kennis/Vakmanschap

Super snelle service voor een mooie prijs

Vanwege het vele thuiswerken tijdens Covid-19, en de verwachting dat dat ook wel deels zo zal blijven, wilde ik een mooi zit-sta bureau kopen. Bij one-stop-office-shop was het zo geregeld. Er was miscommunicatie over de betaling, maar nadat ik daarover gebeld had, was het bureau dezelfde dag verstuurd. Het installeren ging super makkelijk en de levering was top. Enorm fijn!

• Kennis/Vakmanschap

Besteld en geleverd op dezelfde dag!

Ik zocht een zit sta bureau van 70 cm diep. One stop had deze op voorraad en voor de zekerheid belde ik even. Ik werd snel te woord gestaan en er werd bevestigd dat het bureau op voorraad was. Ik belde op donderdag en de verwachte leverdatum was maandag precies conform datgene wat op de site staat. Na het afronden van mijn bestelling werd ik binnen 10 minuten gebeld dat ze toch in de buurt moesten zijn en dezelfde middag zouden kunnen. Binnen 1 uur na bestelling stonden ze al aan de deur. En de kwaliteit van het bureau is boven verwachting. Alles is netjes, compleet en werkt perfect.

Vriendelijk klantencontact

Een blad voor een bureau kiezen was digitaal moeilijk. We kregen een foto waar meerdere bladen opstonden om te vergelijken. Snelle antwoorden op mails.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.