Een enthousiaste en bekwame club medewerkers

Betrouwbaar in het nakomen van afspraken. Vriendelijk en accuraat in de communicatie. Dit bedrijf is een aanrader!

• Kennis/Vakmanschap

Snelle afhandeling van order - goede bereikbaarheid klantenservice en goed product

Ik heb een zit-sta hoekbureau frame met kabelbegeleiding etc. gekocht bij One-stop-office-shop.nl. Uitstekende klantervaring gehad, snelle orderbevesting en datum van levering (binnen twee weken na order, ruim binnen de genoemde zeven weken). De installatiehandleiding ontbrak, maar een pdf versie werd direct na melding nagestuurd door de klantenservice. Product ziet er robuust en professioneel uit en is makkelijk om in elkaar te zetten (zonder handleiding gelukt, handleiding achteraf gecontroleerd en alles op juiste manier in elkaar gezet)

keurig afgehandeld

Na bestelling en betaling meteen mail met bevestiging. Werd gebeld toen 1 artikel helaas niet voorradig was. Omdat ik op dat moment niet thuis was werd er een spoedmail gestuurd. Werden me meerdere opties geboden voor de oplossing. Alles dus snel en correct in overleg afgehandeld .

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering en voldoet aan mijn wensen

Makkelijk in elkaar te zetten.

Prima geregeld.

snel geleverd, en precies zoals verwacht. Werd keurig gebeld, om een afspraak te maken en een tijdstip voor het leveren van het bureau.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

het zitsta bureau was wat ik er van had verwacht. Nog wel een behoorlijk werk om hem in elkaar te zetten. Hij werkt goed. Snel en goed geleverd. Goede prijs-kwaliteit.

Snel geleverd.

Snel geleverd en precies waar we naar op zoek waren.

prima online winkel

zoals afgesproken op tijd geleverd, medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Goede prijs kwaliteit

Makkelijk in elkaar te zetten, mooi degelijk, stevig bureau

• Kennis/Vakmanschap

Uitstekende service en snelle levering

Zoals op de website benoemd wordt je bestelling met spoed geleverd indien voor een bepaalde tijd besteld. Hebben wij ook gedaan en ons bureau werd de volgende dag netjes onbeschadigd op tijd geleverd. Ook de telefonische service was top.

• Kennis/Vakmanschap

Heel plezierig met goed advies

Ik vond het een beetje spannend om zonder het gezien te hebben dit bureau te bestellen. Maar het is echt heel mooi geworden mede dankzij het advies van de medewerkers. Keurig op tijd geleverd. Heel plezierig allemaal.

Levering duurde vrij lang

Ervaring is oke, zo was de communicatie duidelijk, maar de levering op zich duurde vrij lang (10 weken).

• Kennis/Vakmanschap

Goede ervaring ze zijn net als HG ze doen wat ze beloven. :)

Prima service & levering

Zit-sta hoekbureau particulier besteld. Na overleg en offerte keuze gemaakt. Levering duurde paar weken langer dan vermeld op website, maar stond wel vermeld op offerte, communicatie daarover ging prima.

Klantvriendelijke organisatie

Twee bureaus, waarvan één hoog-laag bureau, en een ladenblok gekocht. Ziet er mooi uit en werkt uitstekend. Medewerkers zijn goed bereikbaar, professioneel en doen wat ze beloven. Hoe fijn is dat. Kortom, zeer tevreden over de aankopen.

Zeer goede service

Zeer goed geholpen met de bestelling van 4 tafels, was een klein probleem maar dit hebben ze zeer netjes opgelost.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer tevreden, precies waar ik naar op zoek was.

De tafel die ik besteld heb is zeer stevig en doet precies wat ik verwacht had. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de geleverde service.

Super levering en montage

Met twee linkerhanden is het heel fijn dat je hulp kunt inschakelen van professionals. Het hele traject van bestelling in de showroom tot eindmontage van de meubels heb ik als zeer prettig ervaren. Zeker nu in deze tijden dat grondstoffen schaars zijn, kun je rekenen op een snelle levering en dat is geen sinecure. Keep up the good work!

• Kennis/Vakmanschap

Super bestelling wordt snel geleverd!

Online bestellen gaat lekker gemakkelijk en de website is overzichtelijk. Nadat de bestelling is geplaatst krijg je een e-mail van de bestelde producten. Het enige is dat je geen e-mail krijgt wanneer je bestelling wordt geleverd.

• Kennis/Vakmanschap

Helemaal top en snel geregeld!

Een 10 zonder verder commentaar.

goede beschrijving, prima levering

goede beschrijving, prima levering

Prijs-kwaliteit is prima

Helaas werd het bureau-blad niet achter de eerste deur bezorgd zoals op de site beschreven, maar werd hij op pallet gewoon op straat gezet.

• Kennis/Vakmanschap

Prima, maar als particulier wel de bezorging per pallet goed lezen

Buroblad 120x120 redelijk uniek dat dit geleverd wordt - ziet er prima uit en vriendelijke snelle reacties op vragen leverdatum en tijdsindicatie. In de bezorgingsvoorwaarden staat inderdaad per pallet en tot 1ste voordeur. Als particulier wonend in een flat niet zo handig :-) maar samen met de flexibele chauffeur/bezorger een oplossing voor gevonden. Tevreden!

• Kennis/Vakmanschap

Mooi en zeer degelijk product, snelle communicatie en levering

Was op zoek naar een goed en degelijk bureau, zit-sta. Na veel sites bezocht te hebben konden we niet de onze gewenste combinatie, onderstel en blad. Uiteindelijk besloten een los eiken blad te bestellen en het onderstel ook los elders te bestellen. Blad laat nog heel even op zich wachten, onderstel is snel, compleet verzorgd geleverd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Levering sneller dan verwacht!

Producten zijn keurig binnen 1 dag geleverd, terwijl er 1 week was afgegeven. Wordt ook netjes telefonisch afgestemd. Technisch ook goed materiaal. Kortom super tevreden. Aanrader voor kantoor inrichting.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.