Snel levering

Makkelijk in elkaar te zetten all benodigde aan wezig Zou beter hulp van levering locatie hebben gewaardeerd

• Kennis/Vakmanschap

Nette kast, precies op afgesproken tijdstip geleverd, netjes gemonteerd op zijn plek gezet zonder dat hierbij extra inzet vanuit ons nodig was. Dat is nog eens ontzorgen en service. Thanks!

• Kennis/Vakmanschap

De mensen bij One-stop-office-shop zijn altijd heel behulpzaam en vriendelijk.

Ik wordt heel goed geholpen en dat is heel plezierig en ook effectief.

Snelle levering!

Aardig en behulpzaam, snelle levering!

• Kennis/Vakmanschap

zeer kundig en prettig contact/advies

prettig bedrijf om zaken mee te doen. kundige en prettige medewerkers en 'alles onder 1 dak' voor het kantoor.

• Kennis/Vakmanschap

Alles volgens afspraak voor een eerlijke prijs

We zijn zeer tevreden omdat er word meegedacht en dat er eerlijke prijzen gegeven worden en de service is ook erg goed. Aanrader.

Prima frame

Het frame is goed af te stellen op een bureaublad. Makkelijk te installeren.

Prima Bureau Zeer tevreden

Prima product

• Kennis/Vakmanschap

Hoge kwaliteit producten, prima advies en bezorging

Ik had regelmatig last van mn rug na tijdje bureauwerk en heb twee professionele bureaustoelen gekocht die op alle mogelijke manieren instelbaar zijn. De stoelen zitten prima en ervaar geen rugklachten meer na bureauwerk. Prima advies gekregen en de producten zijn netjes en tijdig bezorgd.

Prima service, perfecte burostoelen

Waren op zoek naar nieuwe burostoelen. In de winkel prima geholpen en juiste advies gekregen. Bestelling werd in 2 gedeelte geleverd, maar hierover prima op de hoogte gehouden. Aanrader

• Kennis/Vakmanschap

Veel kennis en ervaring in huis. Nuttig advies over de ergonomie.

Veel kennis en ervaring in huis. Nuttig advies over de ergonomie.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer tevreden, goed product!

Zeer tevreden, goed product! Stevig en werkt goed.

Kwaliteit en service

Na lang zoeken vond ik bij one-stop-office-shop.nl eindelijk de bureau die ik wou, met de afmetingen die ik wou. Het bestellen verliep vlot. Levering idem, zowel per mail als telefonisch op de hoogte gebracht van de levering. Helaas bleek ik het verkeerde kleur besteld te hebben. Er werd samen naar een oplossing gezocht, maar er zat niets anders op dan een nieuwe te bestellen. Bij mijn tweede bestelling toch wat hulp gevraagd zodat ik zeker het correcte kleur bestelde deze keer. Alweer dezelfde ervaring, vlotte en vriendelijke service, snel een antwoord op mijn vragen én correcte levering. De lange levertijd is het enige wat ik minder vond, maar dat staat duidelijk vermeld op de site, dus wist ik van tevoren. De nieuwe bureau staat heel mooi in mijn zoons kamer. Mooie kwaliteit en stevige bureau. Wij zijn alvast heel tevreden met onze aankoop!

• Kennis/Vakmanschap

Fijn om nog fysiek een winkel te kunnen bezoeken. Je krijgt goed advies, en de persoonlijke en supervriendelijke benadering vind ik perfect.

• Kennis/Vakmanschap

Voldoet volledig aan de verwachting

Ruime keuze van diverse stoffen en kleuren als bekleding van de zetel.

• Kennis/Vakmanschap

erg goede service en wordt goed meegedacht met de klant

we bestellen vaak kantoorartikelen en ook specifieke producten.

Bezorging was ongekend slecht

Mijn ervaring met One-Stop-Office-Shop is volledig bepaald door de bezorging door GLS. Dit nog nooit meegemaakt, zo slecht. Zo ging het: 1. 25-3-2024 pakket in handen van GLS 2. Geweldig: bezorging gepland op 26-3. Ik zorg dat ik de hele dag thuis ben. 3. Toch een niet-thuis code. Pakket terug naar Parcel Center. 4. En daar blijft het tot 4-4!! Ondanks pogingen van One Stop en mij om het bij een afgiftepunt te laten bezorgen. 5. Na een hoop werk van One-Stop wordt met GLS (weer) afgesproken dat het bezorgd wordt bij een specifiek afgiftepunt (want ik wil geen nieuwe niet-thuis code). 6. 4-4 Het pakket wordt doodleuk toch bij mij thuis afgeleverd. Gelukkig ben ik thuis.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Clemens, Wat jammer dat uw ervaring tegengevallen is, wij begrijpen en delen uw frustratie in deze. Helaas komen we het vaker tegen dat een pakketdienst een niet thuis melding maakt terwijl de geadresseerde gewoon thuis is. Zoals u al aangaf hebben we verschillende keren contact gehad over het doorsturen van uw bestelling naar (verschillende) afgifte punten. Waarom de betreffende pakketdienst uw pakket toch nog aangeboden heeft op uw huisadres is mij onduidelijk. Wij zijn blij dat het (uiteindelijk) goed gekomen is. We hebben deze gang van zaken ook even gedeeld met de betreffende pakketdienst. Hopelijk zijn uw slechte ervaringen met de pakketdienst voor u geen definitie van onze diensten. Met vriendelijke groet, Team One Stop Office Shop

keurig optijd

vakkundig en netjes geplaatst

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering, netjes verpakt, gunstig geprijsd.

Voor herhaling vatbaar.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Excellent service

Excellent service helpful and efficient staff fast delivery happy to recommend

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Pace/Delivery time
  • Knowledge/Craftsmanship

Prima service.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer goed meegedacht, heel fijn geholpen !

Ik heb privé een hoekbureau besteld en ben daar zeer goed mee geholpen. Ik kon eigenlijk alle aanpassingen die ik graag wilde doorgeven, daar werd dan voor de duidelijkheid een 3d-tekening van gemaakt, zodat ik kon beoordelen of het zo naar wens was. Echt top ! Ook de aangegeven levertermijn was helemaal kloppend. Ik werd zelfs verrast doordat het hoekbureau, dat ik besteld had met een aanbouw, in 1 blad werd geleverd. Dus geen naden, echt heel mooi. Vriendelijk bedankt voor de goede service :-)

• Kennis/Vakmanschap

perfecte afhandeling en snelle levering

Bestellen, betalen en snel geleverd krijgen... zo gepiept bij deze website.

• Kennis/Vakmanschap

goede service en mooi product

heb een bureau gekocht en ben daar heel blij mee, makkelijk in elkaar te zetten en stevig en de afwerking van het product is hoog de levering verliep goed en daarom ben ik er blij in zijn geheel.

Gewoon super

Via telefoon besteld en volgende dag keurig in huis

Bedrijfsgegevens

De Amert 132

5462 GH Veghel

0413-310130

[email protected]

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.