Toch nog heel tevreden

Na het plaatsen van een bestelling kreeg ik maar niks te horen over de verzending. Na een telefoontje van mijn kant bleek dat het product door de leverancier pas over 2 weken zou worden geleverd. Prima, maar dan graag daarover wel met mij communiceren. 's middags werd ik terug gebeld met het goede nieuws dat het product toch al was binnengekomen. Product is direct verzonden en heb ik intussen al in gebruik. Product is prima. Met de communicatie kan het dus iets beter ;)

• Kennis/Vakmanschap

Kwaliteit zowel product als klantenservice

Actieve klantenservice die zelf belt en achter dingen aangaat. Snelle levering en mooie producten die niet met overbodige dozen wordt geleverd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Zeer snel en goed ingehaakt op mijn vraag.

Zeer snel en goed ingehaakt op mijn vraag.

Goed!

Na wat contact over een maatwerk-werkblad een bestelling geplaatst voor een zit-stabureau in hoekopstelling met de nodige accessoires. Prettige communicatie, mooie spullen en correcte levering met een eigen bezorgdienst.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

alles binnen een week geleverd

Keurige levering van zit sta bureau met werkblad en 2 mnitor steunen uitstekende kwaliteit binnen een uur kan ik al werken op het nieuwe bureau

Snel geleverd, goede prijs

Goed product voor goede prijs

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Snel geleverd en goede klantenservice

Ik had een monitorarm besteld en kreeg een telefoontje dat er een vrij lange levertijd op zat maar dat er een beter alternatief product op voorraad was voor directe levering. Deze was een paar euro duurder maar ik hoefde niks bij te betalen. Super service!

• Kennis/Vakmanschap

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen.

LED printer was niet op voorraad maar binnen twee dagen in huis.

de bestelling verliep uitstekend

Nadat ik een bestelling geplaatst had wenste ik nog 2 op maat gemaakte plaatjes in dezelfde houtstructuur als het bureel. Na dit telefonisch besproken is de bestaande bestelling aangepast en kon alles samen geleverd worden. Nu bij levering was er een kleine schade. Na hierover gebeld te hebben Lijkt dit goed opgelost te gaan worden. Dus tot zover tevreden en naar verwachting ook in de toekomst.

Goede prijs, snelle levering

Zit-sta onderstel besteld, waarbij +/- 1 week levertijd voor stond. 2 dagen na bestelling was het al binnen, super!

Meedenken en daarna afhandelen

Op kantoor al enige tijd op zoek naar een nieuwe printer waar we ook snel mee kunnen inscannen. Bart heeft onze vraag gehoord en direct actie ondernomen. Kwam met een voorstel wat in 1x goed was (prijs/kwaliteit/benodigde zaken). Zelfde dag door ons besteld en afspraak voor installatie is gemaakt. Alles keurig netjes en voortvarend opgepakt.

• Kennis/Vakmanschap

Prachtig bureau met snelle service

Heel fijn dat het bureau, ook in deze tijd, zo snel kon worden geleverd (door DPD). Het bureau bouwpakket was goed verpakt met duidelijke handleiding. DPD bracht het zelfs naar boven, super service! De ster aftrek was alleen omdat er geen track&trace werd gestuurd of bevestiging van verzending. Het was geluk dat ik thuis was en het pakket kon aannemen.

Goede service, mooie producten

Goede vakkennis, meedenkend, mooie merken en persoonlijke begeleiding. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Snelle afhandeling

Ben super tevreden. Snelle levering, goed product en ook in verhouding goedkoper dan elders.

• Communicatie N.v.t.

Alles zeer vlot verlopen

Zeer bekwaam personeel. Dit is mijn eerste aankoop hier, niet mijn laatste. Doe zo verder.

tot nu toe goed

Heb een printer gekocht als ik hem niet aangesloten kreeg kon ik bellen,bij deze ik krijg hem niet aangesloten. (afgesproken met de hr v Lith sr)

• Kennis/Vakmanschap

Beste heer Vissers, Ondertussen hebben we contact met u gehad en is de printer door onze monteur aangesloten en geïnstalleerd. We wensen u nog veel print plezier met uw nieuwe printer! Met vriendelijke groet, Team One-Stop-Office-Shop.nl

Snelle levering, prima service!

Prima service, snelle levering!

positieve eerste ervaring

Eerste keer besteld bij One Stop Office Shop. Op zoek naar een bepaalde maat bureau's en die waren alleen bij One Stop Office Shop te koop. Fijn contact, goede communicatie, je voelt je nog echt klant, geen dozen schuif mentaliteit. Kleine fout bij de levering (verkeerde kleur poten), maar meteen bereid om het probleem op te lossen. Wel wat lange levertijd omdat product niet op voorraad was.

Stoel voor mijn zoon

Ik en mijn zoon is langs geweest om een stoel te kopen. Wij zijn direct geholpen en goed advies gekrijgen. Mooi om zo veel stoelen op plaats te kunnen uitproberen. Direct gekocht en binnen een paar dagen thuis geleverd. Erg tevreden.

Zeer net bedrijf.

Nette snelle bediening, als iets niet op voorraad is wordt het vaak snel en zonder extra kosten bij ons op kantoor geleverd. super toch!

uitstekend

geheel tevreden over dit bedrijf, goede service

Uitstekende service en kwaliteit

Voor mijn nieuwe kantoor had ik nieuwe werkplekken nodig. Ik wilde graag zit-sta bureaus en nieuwe stoelen. Al snel na het eerste contact kwam Roel langs op de nieuwe locatie. Luisterde goed naar mijn wensen en dacht ook mee over de inrichting. Vervolgens kon ik bij hen in de showroom mijn keuze verder bepalen. Ze hadden alle tijd voor mij. Eenmaal besteld werden de bureaus en stoelen netjes afgeleverd en op de plaats gezet. De verpakkingsmaterialen werden weer meegenomen. Ik ben zeer tevreden en kan iedereen Van Lith Supplies aanbevelen. Deskundign en heel klantvriendelijk.

Prima service bij Van Lith

Bij Van Lith worden wij altijd erg goed geholpen. Ze hebben verstand van zaken en geven goede adviezen.

Doen wat beloofd is!

Wij hebben onze bureau's vervangen door zit-sta bureau's waarbij de verwachting vooraf was dat er "best wel eens incidenteel gebruik van zou worden gemaakt". In goed overleg hebben we toch voor deze oplossing gekozen en dit blijkt een groot succes te zijn. Dagelijks maken alle 25 medewerkers gebruik van deze mogelijkheid waarbij alle monitoren ook met mooie steunen mee omhoog gaan en uiteraard alle kabels netjes zijn weggewerkt. Kortom, mede dankzij de goede adviezen van Roel en Cor hebben we nu een prettige werkomgeving voor onze mensen.

Snelle levering, vriendelijke monteur

Ik was op zoek naar twee zit-sta bureau's die snel geleverd konden worden en dat in een specifieke maat. One-stop-office-shop had deze. Na de offerteaanvraag dezelfde dag nog reactie en na akkoord levering binnen de afgesproken tijd. Gisteren geleverd, door vriendelijke monteur netjes in elkaar gezet en getest. Alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen, kortom ik ben zeer tevreden.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.