Perfect!

Makkelijk besteld, duidelijke communicatie na bestelling, en bij levering. Product is ook compleet naar tevredenheid!

• Kennis/Vakmanschap

Goede communicatie en blij met product!

- Het contact met one-stop-office-shop.nl was prettig en duidelijk. - Snelle levering van de stoel (1 dag eerder dan was aangegeven!). Ik heb de basic lijn bedrijfsstoel met zithoekverstelling gekocht. Ik heb deze stoel besteld, omdat ik steeds rugklachten heb als ik op reguliere eetkamerstoelen zit. De basic lijn bedrijfsstoel is verstelbaar en ik kan 'm makkelijk instellen naar waar ik 'm voor gebruik. De stoel nu een week in gebruik en ik heb geen last meer van mijn rug. Blij mee!

Geweldige service

Bestellingen snel in huis, goede productinformatie en service, klantvriendelijk en goede kwaliteit en prijs verhouding

Mooi bureau.

Werd keurig afgeleverd. Montagehandleiding niet echt duidelijk. Maar wel mooi kwaliteitsbureau

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Degelijke buro’s die eenvoudig te monteren zijn

Netjes afgehandeld en geleverd met een grote truck, wel wat lastiger in onze straat, maar de electrische palletwagen bracht uitkomst. Eenvoudige montage, duidelijke instructie. Jammer dat de meegeleverde schroeven niet overeenkomen met de instructie. Dit heb ik zelf kunnen oplossen. Er zitten mooie inserts in de bladen voor M 6 bouten, echter worden alleen plaatschroeven meegeleverd. Dit heb ik nog aangegeven als tip. Gisteren nieuwe set montage materiaal gehad, maar niet goed gelezen wat het probleem was, dus wederom geen M6 bouten geleverd. Ik geef het op, heb me gered.

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Na veel zoeken op one-stop-office-shop gekomen. Groot aanbod met goede prijzen. Daarnaast was de levertijd super snel. Mooie kwaliteit van het gekochte product

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Fantastische service, juist ook als het erop aan komt

De kwaliteit van de produkten is uitstekend, de prijs zeer netjes. Leversnelheid is hoog en wordt alleen beperkt door de grenzen van DHL. Maar, je weet pas écht wat je aan een leverancier hebt als er problemen zijn. Toen ik die had (ik dacht dat ik het juiste had uitgezocht en dat was niet zo) werd ik door Remco Middel van Van Lith Supplies VER BOVEN elke verwachting geholpen. Tot na werktijd zocht hij dingen uit, controleerde extra, gaf me telkens de indruk dat ik heus niet lastig was en kwam uit zichzelf met een zeer goed oplossing. En dus schreef ik een tweede keer onder mijn bestelling: vraag of Remco ajb controleert of ik het goed heb gedaan. En ja hoor: direct de volgende dag een bevestiging van Remco persoonlijk dat ik het juiste had gedaan. Online de persoonlijke service zoals je die verwacht bij de firma-om-de-hoek. Uitstekend, betrouwbaar, wat wil je nog meer.

Alles zoals het moet!

Alles verlopen zoals het moet/hoort. Prima!

Levering kwam 3 weken eerder

Kreeg netjes een mail dat de levering, sta/zit bureau eerder zou komen. Is altijd leuk.

• Kennis/Vakmanschap

Kantoorinrichting kopen wordt een werkelijke belevenis!

Perfecte service met een goed advies op maat. Roel heeft mij een passend en modern interieuradvies gegeven voor mijn kantoor. Zeer tevreden en raad iedereen one stop office shop aan.

Geweldig!

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede zit-sta bureau vanwege het thuiswerken, waarbij ik wel wat eisen / luxe problemen had waaronder - Stabiiteit - Memory functie zodat er meerdere personen gebruik van kunnen maken - mogelijkheid om hem samen te stellen - en als echte Hollander; hij moet niet al te duur zijn. Via Google kwam ik terecht bij van Lith en was er op dat moment een actie waardoor ik 25% korting kreeg op het bureau. Ik heb het bureau samengesteld en de levertijd zou zo'n 3 tot 5 werkdagen zijn. Dit klopt en het bureau had ik dus op tijd binnen. Ik werd gebeld door de planning om een afspraak te maken en kreeg daarbij een tijdvlak waarin zij het bureau zouden afleveren. De chauffeur was netjes op tijd en erg vriendelijk. Het pakket bestond uit het blad en een doos met daarin het onderstel. Als ik dan toch kritisch moet zijn, dan is het onderstel wat aan de zware kant (zo'n 30 kg), waardoor het dus niet voor iedereen even prettig is om deze naar boven te moeten tillen. De montage van het bureau ging erg soepel en binnen een uur had ik hem dan ook compleet staan en heb ik hem kunnen inrichten. De handleiding is duidelijk en als je de stappen volgt staat het bureau in een mum van tijd volledig gemonteerd voor je neus. Conclusie: Ben je op zoek naar een bureau die je zelf kunt samenstellen dan is van Lith absoluut een aanrader!

• Kennis/Vakmanschap

Goede communicatie, en heel goed materiaal!

Prima kwaliteit!

• Kennis/Vakmanschap

Prima levering van een mooi bureau!

One-stop-office-shop heeft een mooi staburo geleverd tegen een scherpe prijs. Communicatie over bestelling en ook het doorgeven van de exacte bezorgtijden was top. Enige punt was de instructie voor de (zelf)montage. Ons werkblad is 200cm en het frame is 180cm, zoals aangegeven is bij het product. Alleen blijkt bij installatie dat aan het uiteinde van het buro ook inlays zijn geboord. En daar moeten de schroeven nu nét niet in. Dit blijkt niet heel erg goed uit de instructies.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Kwalitatief goed bureau netjes verpakt op tijd geleverd.

Als particulier zijnde zocht ik een relatief klein hoekbureau. Alleen One Stop Office Shop heeft een bureau die aan mijn eisen voldoet. Het kwalitatief goede bureau werd binnen de gestelde levertijd geleverd. Het bureau was makkelijk te monteren met behulp van bijgeleverde handleiding. Ik ben zeer tevreden.

goede prijs

levering volgens afspraak

professioneel en vriendelijk

goede informatie en we zijn aardig en vriendelijk te woord gestaan

• Kennis/Vakmanschap

Goede service en mooie producten

De spreektafel die we in 1e instantie besteld hadden was volgens afspraak geleverd en erg goed van kwaliteit vandaar we er daarna nog 2 besteld hebben.

• Kennis/Vakmanschap

Tevreden met het product maar bestelling ging niet vlekkeloos.

De verborgen bezorgkosten en daarbij komende BTW kosten gaven een groot verschil in verwachtte kosten. Bestelling was daarnaast een week langer onder weg dan de website aangaf en het betrof bovendien een dropshipment. De vertekende kosten en het feit dat het om een dropshipment ging gaven mij een bittere nasmaak die zeker voorkomen hadden kunnen worden. Overigens wel goed geholpen door de chat en ben tevreden met het product.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Jaap, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Normaliter heeft het door u bestelde bureau 1 dag levertijd, echter het bleek dat de fabrikant door de voorraad heen was waar wij helaas niet van op de hoogte waren gesteld. Toen dit bekend werd hebben we alles op alles gezet om het bureau toch zo snel mogelijk bij u te bezorgen, vandaar de dropshipment. Dit neemt niet weg dat het bureau sneller bij u bezorgd had moeten worden, onze excuses hiervoor. Bedankt voor uw reactie, we nemen uw beoordeling mee voor het optimaliseren van ons bestelproces. Met vriendelijke groet, One-Stop-Office-Shop.nl

Snelle en goede levering van een prima sta- zitbureau

Snelle levering na bestelling, en goed en prettig afgeleverd in de gang. Enig minpunt (vandaar geen 5 sterren) is een 'deukje' in het bureaublad. Niet gereclameerd, want ik had haast met installeren. Heb het blad zodanig gemonteerd dat het niet te zien is:-).

Snel en correct

Snel en correct

prima service.

Prima ervaring

Prima ervaring, mooie producten, goed op de hoogte gehouden, vriendelijk personeel.

Snelle levering.

Bij levering bleek de doos van het elektrisch gestuurd frame geopend te zijn. Heb er foto’s van genomen. Ik mis een handleiding. Er zitten en hoop boutejes en moertjes in, en weet niet welke waar te plaatsen. Dit wordt puzzelen. Het houten blad is een wwek later correct, onbeschadigd en op de afgesproken dag in de voormiddag, geleverd.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Stefan, Vervelend om te horen dat het pakket niet compleet is geleverd. Goed dat u foto's van het pakket heeft gemaakt. Zou u deze foto's naar ons willen mailen? Ik zal de handleiding en een handleidingsfilmpje naar u doorsturen zodat u alsnog uitleg heeft bij de montage. Wanneer u nog vragen heeft over de montage kunt u ons altijd bellen voor uitleg. Met vriendelijke groet, One-Stop-Office-Shop.nl

Fantstisch

5 september besteld en omdat er een weekend tussen zat kwam het 8 september aan. Zeer snel, zeer goed verpakt. Een aanrader voor een nieuwe bestelling.

• Communicatie N.v.t.

10/10 would buy here again

Woensdag een bestelling geplaatst met de vraag of ik mijn artikel vrijdag al kon ophalen. Werd netjes gebeld donderdag dat het niet ging lukken ivm de levertijd. Gelijk kwamen ze met een alternatief product die ze wel op voorraad hadden, en die eerlijk gezegd beter bij mij past dan het origineel. in één woord; geweldig!

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.