Prima service & levering

Zit-sta hoekbureau particulier besteld. Na overleg en offerte keuze gemaakt. Levering duurde paar weken langer dan vermeld op website, maar stond wel vermeld op offerte, communicatie daarover ging prima.

Klantvriendelijke organisatie

Twee bureaus, waarvan één hoog-laag bureau, en een ladenblok gekocht. Ziet er mooi uit en werkt uitstekend. Medewerkers zijn goed bereikbaar, professioneel en doen wat ze beloven. Hoe fijn is dat. Kortom, zeer tevreden over de aankopen.

Zeer goede service

Zeer goed geholpen met de bestelling van 4 tafels, was een klein probleem maar dit hebben ze zeer netjes opgelost.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer tevreden, precies waar ik naar op zoek was.

De tafel die ik besteld heb is zeer stevig en doet precies wat ik verwacht had. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de geleverde service.

Super levering en montage

Met twee linkerhanden is het heel fijn dat je hulp kunt inschakelen van professionals. Het hele traject van bestelling in de showroom tot eindmontage van de meubels heb ik als zeer prettig ervaren. Zeker nu in deze tijden dat grondstoffen schaars zijn, kun je rekenen op een snelle levering en dat is geen sinecure. Keep up the good work!

• Kennis/Vakmanschap

Super bestelling wordt snel geleverd!

Online bestellen gaat lekker gemakkelijk en de website is overzichtelijk. Nadat de bestelling is geplaatst krijg je een e-mail van de bestelde producten. Het enige is dat je geen e-mail krijgt wanneer je bestelling wordt geleverd.

• Kennis/Vakmanschap

Helemaal top en snel geregeld!

Een 10 zonder verder commentaar.

goede beschrijving, prima levering

goede beschrijving, prima levering

Prijs-kwaliteit is prima

Helaas werd het bureau-blad niet achter de eerste deur bezorgd zoals op de site beschreven, maar werd hij op pallet gewoon op straat gezet.

• Kennis/Vakmanschap

Prima, maar als particulier wel de bezorging per pallet goed lezen

Buroblad 120x120 redelijk uniek dat dit geleverd wordt - ziet er prima uit en vriendelijke snelle reacties op vragen leverdatum en tijdsindicatie. In de bezorgingsvoorwaarden staat inderdaad per pallet en tot 1ste voordeur. Als particulier wonend in een flat niet zo handig :-) maar samen met de flexibele chauffeur/bezorger een oplossing voor gevonden. Tevreden!

• Kennis/Vakmanschap

Mooi en zeer degelijk product, snelle communicatie en levering

Was op zoek naar een goed en degelijk bureau, zit-sta. Na veel sites bezocht te hebben konden we niet de onze gewenste combinatie, onderstel en blad. Uiteindelijk besloten een los eiken blad te bestellen en het onderstel ook los elders te bestellen. Blad laat nog heel even op zich wachten, onderstel is snel, compleet verzorgd geleverd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Levering sneller dan verwacht!

Producten zijn keurig binnen 1 dag geleverd, terwijl er 1 week was afgegeven. Wordt ook netjes telefonisch afgestemd. Technisch ook goed materiaal. Kortom super tevreden. Aanrader voor kantoor inrichting.

• Kennis/Vakmanschap

Elektrisch verstelbaar Bureau is prima.

Aflevering goed. Bezorger leverde aan de voordeur( gelegen 80 mtr verderop in de binnentuin). Verpakking prima. Handleiding in elkaar zetten is prima. Gebruiksaanwijzing kan duidelijker. Foutmeldingen op scherm beter uitleggen. Motor en gebruik prima.

Heel goed

Het persoonlijk contact via mail en telefoon waarmee ik op de hoogte werd gehouden over mijn bestelling, heb ik als zeer attent ervaren.

• Kennis/Vakmanschap

Prima contact, duidelijk over levertijd

Levertijd van bureau was aantal weken maar dat stond er duidelijk bij.

Prima bedrijf met goede

Half augustus 2020 een elektrisch verstelbaar bureau frame gekocht bij dit bedrijf (zelf in elkaar gezet). Goed per mail op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Levering ging via DPD. Tot eind juni 2021 veel plezier aan het bureau beleefd. Af en toe staan bij het (thuis)werken vind ik erg prettig. Helaas ging er iets kapot eind juni (control box en bedieningsunit). Prima, snel en zonder problemen geholpen door dit bedrijf. En nu doet hij het weer!!

Simpel en snel en betaalbaar

Simpel en snel en betaalbaar

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Mooie kwaliteit en super leverservice

Snelle levering en zeer flexibel uitgevoerd door meerdere bestellingen tegelijkertijd te leveren.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Zeer goede service en ervaring!

Ik was op zoek naar een bureau en kantoorartikelen. Dankzij Remco Middel een uitgebreid en zeer goed advies gehad. Ook de levering was stipt op tijd en de monteur zorgde voor een keurige installatie. Na enkele weken gebruik kan ik oprecht zeggen dat de kwaliteit en uitstraling zeer goed zijn. En dat tegen een prima prijs. Al met al dus een erg prettige ervaring. Zeer aan te bevelen!

snelle correcte service

bestelling zelfde dag verstuurd, en volgende dag ontvangen: top. Bij de bestelling kon ik geen kleur kiezen maar ik werd binnen een half uur gebeld welke kleur het moest worden, prima dus :-)

Ultra Fast Delivery And Top Product

Highly recommend the Elektrisch zit sta bureau Pro

Klasse bestelling en afhandeling

Bestelling goed verlopen , daarna netjes bevestigd op leverweek , en perfect nagekomen . Bij afhalen ok nog geholpen met de bestelling in te laden , ondanks de hitte. Helemaal top dus

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Super snelle levering keurig verpakt en.goede kwaliteit papier.

• Communicatie N.v.t.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Uiting en gevoel product precies zoals verwacht

Bij de verzending miste ik een track and trace link, zelf tot na de levering hebben ze mij gebeld en bericht met informatie over het gekochte product en waar het zich bevond.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.