Het contact, de levering en de service? Het kon niet beter!

Het contact met de klantenservice was uitermate plezierig. Ik kreeg alle keren dat ik belde direct iemand aan de lijn. De medewerkers luisterden naar mijn vraag, dachten mee, droegen oplossingen aan en overlegden met de fabrikant. Toen er toch een klein deel van de bestelling niet volgens afspraak geleverd werd. Was dit binnen twee dagen kosteloos en op een plezierige manier opgelost. En...ook niet onbelangrijk, er was humor en een lach. Kortom, een heel goede ervaring met online bestellen. Ik kom zeker bij dit bedrijf terug.

GEWELDIG

IK HAD EEN BUREAU BESTELD EN BERICHT GEKREGEN DAT HET BEZORGD ZOU WORDEN OP DE TIJD VAN LEVERING ZOU ER NIEMAND THUIS ZIJN! GEBELD NAAR ONE-STOP EN DIE HEBBEN GEREGELD DAT HET OP EEN ANDER ADRES BEZORG WERD. ECHT EEN GEWELDIGE FIRMA EN SUPER KWALITEIT MEUBELS.

Goede service!

Goede service en snelle reacties

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Mooie meubelen en degelijk afgewerkt

Bestellen gaat vlot en website is overzichtelijk. Levering duurt wel lang en communicatie tussen bestelling en levering is minimaal tot onbestaande. Enkel een mail dat de bestelling en betaling gelukt is, daarna niets meer. Dan opeens dagje van tevoren ineens bericht dat de bureau de volgende dag geleverd zal worden (5 weken na bestelling zoals aangegeven op de website), dus dit geeft weinig tijd om jezelf te regelen. Klantendienst is wel vriendelijk en veranderen van leveringsdatum was geen groot probleem.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Kris, Dank voor de review en het verbeterpunt. Na bestelling hebben we een orderbevestiging verstuurd en wordt er eigenlijk altijd tijdig, 1 of 2 weken voor levering de datum gecommuniceerd. Door omstandigheden is de leverdatum pas op het laatste moment bekend gemaakt, excuus hiervoor. Gelukkig hebben we het een week kunnen verzetten naar een dag die u wel uitkwam. We wensen u heel veel plezier met het bureau. Met vriendelijke groet, Team One Stop Office Shop

Goede service en snelle levering

vlot en goeie service

gemakkelijk on line te bestellen en van goede kwaliteit

zeer goede ervaring

Ik zocht naar Yupo papier. Zodoende kwam ik bij STOP-OFFICE -SHOP terecht. Vond daar een zeer goede prijs voor Yupo papier. Gelijk besteld, 2 dagen later in huis. Vlotte service.

Top Quality and Service

Highly recommended! Very good quality product and easy to assemble.

had beter gekund

De bureaustoel zou binnen 2 weken geleverd worden. Ik moest zelf navraag doen waarom de stoel na 2 weken nog niet geleverd was. Er had pro actief gehandeld kunnen worden om mij te informeren dat de stoel later geleverd zou worden door leverings problemen.

Heel mooi bureau

Ik ben heel blij met dit bureau. Het heeft een chique uitstraling en handig zijn de usb poorten en ondiepe lade.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

prima bureau, goede levering. zoals omschreven.

prima bureau, goede levering. zoals omschreven.

Positieve ervaring

Koop was een houten kantoorkast + elektrisch verstelbaar bureau-onderstel. Bij de keuzes maken goed advies gekregen. Over de levertijd prima geinformeerd. Levering heeft binnen afgesproken tijd plaatsgevonden. Keurig op adres afgeleverd in deugdelijke verpakkingen voorzien van duidelijke montagehandleidingen.

Top kwaliteit en service

In eerste instantie in de winkel ons plan laten horen en samen met de medewerker gekeken naar de mogelijkheden. Zeer goed geholpen, vooral voldoende tijd genomen om alles samen te stellen. Uiteindelijk alles geleverd in perfecte status en maatvoering (geen standaard maten). Er ontbrak uiteindelijk 1 sleutel en 1 kabel, maar deze zijn na contact op te hebben genomen op korte termijn zonder probleem nageleverd. 1 nadeel was dat de plantenbakken niet met een waterdichte doek of iets in die trant geleverd konden worden. Het zou mooi zijn als er toch een optie beschikbaar zou zijn waarin zoiets dergelijks meebesteld zou kunnen worden in de toekomst (denk aan een glazen/plastic bak op maat gemaakt).

• Kennis/Vakmanschap

Goede service en mooie bureau’s

We hebben via de website eenvoudig besteld en de levering is conform afspraken en tijdslijnen afgehandeld. Netjes en duidelijk!

• Kennis/Vakmanschap

Bureau van topkwaliteit, communicatie en levering ook zo.

Een bureau besteld en op de website staat netjes aangegeven dat levertijd 5 weken is. Het bureau is met 4,5 week bezorgd en van topkwaliteit. De communicatie ging ook echt heel goed, hele vriendelijke medewerkers die ik heb gesproken.

Perfecte service, super product

Wat een leuke ervaring: Top service Snelle levering (met tracking) Kwalitatief product Scherpe prijs Meer tevreden konden we niet zijn

• Kennis/Vakmanschap

Goede kwaliteit, uitstekende service!

Het bureauframe is erg stabiel. Een deel van de bestelling was niet op voorraad, hoe dit op te lossen werd keurig telefonisch overlegd. Aanrader!

Perfecte bureau

Alles is perfect. Kleuren combinatie is top , heel mooie afwerking en zeer goede levering. Kan zeker iedereen aanraden !

• Kennis/Vakmanschap

Het bestelde is netjes volgens afspraak geleverd

Een aantal meubelen besteld en deze zijn volgens afspraak besteld. Na levering moest toch nog een frame kleur aangepast worden. Omruilen was geen probleem. Deze afspraak wordt deze week gemaakt. Communicatie is prima, worden op de hoogte gehouden.

• Kennis/Vakmanschap

vlotte levering - zeer degelijk materiaal

Het materiaal werd vlot geleverd. De meubels zijn zeer degelijk en makkelijk in mekaar te zetten. Zeer tevreden over deze aankoop!

Goede service en snelle levering

Om zeker te zijn dat ik mijn bestelling in ontvangst kon nemen werd ik gebeld of levering op zaterdag oké zou zijn. Heel netjes! De bestelling was stevig ingepakt en dus super snel verzonden.

• Kennis/Vakmanschap

Great experience from beginning to the end!

Was working with Remco. Super great experience. The deliver was postponed by me for a couple of days, so that was not a problem at all. One key component of the table was not delivered with the rest, I've contacted Remco and he helped and sent me the other correct component very fast, so I was able to enjoy great tables. Recommend.

Mooi bureau

Een van de weinige websites waar een bureau te bestellen is van 70 cm breed. De levertijd is erg lang, ca 5 weken! Ik heb ervoor gekozen om het bureau zelf in elkaar te zetten, want hoe moeilijk kan dit zijn? Dit is gelukt, maar de beschrijving mag wel iets duidelijker. Ook ontbraken er naar mijn idee een aantal schroeven en de stelpootjes die wel op de beschrijving staan aangegeven, ontbraken! Het blad heeft een paar kleine witte plekjes. Doorzakken kan niet, want aan de onderkant zitten twee metalen balken. Mooier was om dit weg te werken in het blad zelf. Iemand met lange benen komt hier wellicht tegenaan. Al met al een mooi bureau.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen, Dank voor je beoordeling. Helaas zit er inderdaad een levertijd op. In Nederland is de standaard maat 80 cm diep en helaas niet 70 cm diep. Bureaus met 70 cm diep worden geproduceerd door een buitenlandse fabrikant hierdoor de levertijd van 5 weken. Vervelend om te horen dat er onderdelen missen, zou je ons via orders@one-stop-office-shop.nl kunnen laten weten wat je precies mist. We kunnen deze onderdelen altijd naleveren. Met vriendelijke groet, Team One-Stop-Office-Shop

Snelle en gemakkelijke levering

Vriendelijke klantenservice. Bureau werd in 2 delen/dozen geleverd a 23kg per stuk. Makkelijk in elkaar te zetten.

Top! prijs kwaliteit super

Nieuwe kantine stoelen bestel voor een aantrekkelijke prijs. Stoelen zijn keurig volgens afspraak geleverd. Een aanrader.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.