Mooi bureaublad voor een goede prijs en snel leverbaar

Prima prijs kwaliteitsverhouding. Bij navraag was dit bureaublad op voorraad en binnen enkele dagen af te halen. Aan de onderzijde van het blad zitten moeren in het blad verwerkt, dit stond niet genoemd op de site. Deze heb ik niet gebruikt, omdat ik een ander onderstel heb toegepast. Ben tot op heden zeer tevreden met dit mooie bureaublad. Ook het contact met one-stop-office-shop was prima, duidelijke uitleg over opties en levertijden.

• Kennis/Vakmanschap

Super!! Mooie kwaliteit, snelle levering, goede service

Ik heb een sta zit bureau gekocht. Erg blij mee. Ik ben super tevreden

Mooi bureai

Mooi bureau en prettig contact om eea geregeld te krijgen. Verzenden gaat ook top. Echter zou 't fijn zijn als de beschrijving ook in het Nederlands zou zijn.

• Kennis/Vakmanschap

Mooi bureau. Erg blij mee!

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Snelle communicatie, nu heerlijk thuiswerken

Nu we alweer ruim een jaar thuiswerken was ik toe aan een nieuw bureau. De hele dag zitten is ook maar niets, dus bij one-stop-office-shop.nl een nieuw zit/sta-bureau besteld. Levertijd bedroeg circa 5-6 weken (stond ook duidelijk vermeld) en exact 5 weken later werd ik dan ook gebeld dat het bureau geleverd werd. Alles was netjes verpakt, zelf in elkaar zetten ging ook goed, en nu kan ik zitten met staan afwisselen en toch gewoon lekker doorwerken. Zeker een aanrader voor iedereen die thuiswerkt of gewoon een nieuw bureau nodig heeft!

Prima service!

Reageren snel en correct!

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Ik heb een zit-sta bureau gekocht. Snelle levering, goed contact. Ik ben blij met het geleverde product en beveel deze organisatie aan.

• Kennis/Vakmanschap

Veel geduld gevraagd, maar goed contact

Helaas ging er 1 en ander mis, maar door een goed contact en veel geduld hoop ik dat alle goed gaat komen. Begin januari besteld, levering 4 weken vertraagd en uiteindelijk bleken er verkeerde plinten geleverd, waardoor we nu nog weer tot eind april moeten wachten. Maar ik ga er vanuit dat het uiteindelijk goed gaat komen.

super snel en makkelijk

prettige winkel. na bestelling nog iets moeten wijzigen. dat geen heel vlot en deskundig

• Kennis/Vakmanschap

Van Lith heeft een top klantenservice

Ik heb een mooi bureau besteld bij dit bedrijf. Helaas was er iets mis, maar dit is echt heel professioneel en erg snel opgelost. Hele fijne communicatie met de backoffice en vooral een super goede en snelle oplossing. Top ervaring dus!

• Kennis/Vakmanschap

Top. In één woord. Prima prijs. Prima producten. Fijne levering.

In alle eerlijkheid: het begon bij een prima prijs. Herstel: het begon bij een prettig gesprek in de showroom, waar we prima geholpen zijn en nog enthousiaster werden toen we een prima prijs voorgeschoteld kregen. Doen!

• Kennis/Vakmanschap

veel aanbod scherpe prijs snelle service

Zocht een zit/sta bureau voor het thuiswerken. Wie niet? Had eerst een goedkopere variant van concurrent. Maar dat was niks. Zag via zoekmachine deze website met ruime keuze uit kantoorartikelen. En ben heel blij geworden van mijn keuze voor one-stop-office-shop...pfff lange naam. Snelle service prima zit/sta bureau

• Kennis/Vakmanschap

Duurde even maar top buro

Goede kwaliteit, stevig en de late levering was prima goedgemaakt.

• Kennis/Vakmanschap

Met vragen zijn mensen altijd bereikbaar, vriendelijk en bereidwillig.

Alles wordt supersnel en goed verpakt geleverd. Zeer vriendelijk personeel. Goede productinformatie.

Vriendelijke bezorgers

Duidelijke website. Goed overleg over bezorging. Mooie en stevige bureaus. En niet onbelangrijk, erg vriendelijke bezorgers.

Yupo papier is een geweldig product bij One Stop Office

Goeie klantenservice en alles netjes geleverd.

• Kennis/Vakmanschap

Snelle service en levering van degelijke producten

Op mijn offerte aanvraag werd snel gereageerd, binnen een dag had ik een offerte binnen. Het afhandelen van de bestelling werd vlot gedaan en over de bezorging werd duidelijk gecommuniceerd.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende service, heel vriendelijk personeel

Een zeer goed eerste contact met het personeel van osos. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Zelfs na een misverstand via de bestelling op de site werd er zeer adequate en snel geholpen en verholpen. Top bedrijf!

• Kennis/Vakmanschap

Goed advies en snelle levering

Na een goed onderbouwd advies een zit-sta buro gekocht. Snelle levering en een top product!

Niets bijzonder

Handleiding laat erg te wensen over. Review inrichting klopt niet. Velden die eerst niet verplicht zijn zijn dat later wel

Stijlvol bureau

Ik ben heel.blij met mijn prachtige nieuwe Narbutas Nova A bureau. Ook ben ik zeer tevreden over de snelle, kundige en vriendelijke interactie met One-stop-office. Er was een wat langere levertijd, dus ik moest even geduld hebben, maar daarover was ik van tevoren geïnformeerd. De bezorging ging vlekkeloos.

• Kennis/Vakmanschap

Goede communicatie, uitstekende levering!

Onze ervaring was heel positief; duidelijke website en goede communicatie over bestelling en levering! Keurig verpakt geleverd.

• Kennis/Vakmanschap

Super service en snelle levering

• Kennis/Vakmanschap

Zeer vlotte communicatie en goede service!

Kwalitatief

Goeie communicatie qua levering en erg tevreden met mijn bureau. Degelijke kwaliteit voor een schappelijke prijs

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.