Zeer snelle levering en goede kwaliteit yupo, uitstekend voor bewerking met alcohol inkt

Prima bureau, werkt goed

Eindresultaat is heel mooi. Had wat moeite met in elkaar zetten, vanwege de breedte van het frame en niet voorboren in het blad. Kreeg snel advies en hulp toen ik belde met one stop office shop.

• Kennis/Vakmanschap

Goede producten en een uitstekende service

Wegens een verkeerde bestelling had ik contact opgenomen met de service afdeling, eenmaal uitgelegd werd ik later teruggebeld over een oplossing; het verkeerd bestelde product kon retour worden opgehaald en daarbij heb ik alsnog het goede product ontvangen. Dat alles binnen een paar dagen! Ook werd ik op een respectvolle manier behandeld door zowel service desk als vanuit de importeur (one-stop-office-shop & Euroseats) Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Ongekend goede klantenservice

Mijn product was een aantal dagen niet op voorraad en in deze shop wordt er alles aan gedaan om toch je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. in mijn geval wilde dat zeggen dat ze alles op alles hebben gezet om mijn bestelling voor mijn workshop in huis te krijgen en dat is gelukt !!! dikke 10 plus absolute aanrader deze winkel en ook nog goedkoper dan andere winkels waar ik dit papieren gekocht had

Professionele partij

Het bureau in de specificaties was niet direct op voorraad, de levertijd was wat langer. De gehele ervaring met de aankoop en installatie was uitstekend; duidelijke communicatie over de levering en planning. De installateur/bezorger van het bureau was aardig en professioneel. Naar aanleiding van de installatie had ik enkele vragen, deze had ik per email verstuurd. Na enkele uren werd ik netjes gebeld met een voorgestelde oplossing. Raad het bedrijf zeker aan.

• Kennis/Vakmanschap

Ik heb nog niks ontvangen

Ik heb een factuur en een evaluatieformulier ontvangen. Maar nog geen product. En ook geen bericht dat mijn bestelling onderweg is. Slordig. Ik heb een mail hierover gestuurd, maar daar heb ik geen reactie op ontvangen. Het lijkt een beetje of de prioriteiten niet helemaal goed liggen. Er bleek een foutje in de administratie. De order was net iets te snel afgesloten. Keurig afgehandeld.

degelijk materiaal , snelle levering

degelijk materiaal , snelle levering, goede prijs

• Communicatie N.v.t.

Goede ervaring

Alles was binnen een week geleverd, goede kwaliteit voor alles. Communicatie in het begin was niet 100% duidelijk (ik was niet zeker of mijn bestelling was doorgegaan en ik kreeg geen info over levertijden). Maar ik heb gebeld en ik kreeg alle informatie. Overal heel goed!

Prima service, aardig personeek

Zeer positief

• Kennis/Vakmanschap

Uitstekende leverancier voor kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijs.

Wij hebben afgenomen 2 bureaubladen, apothekerskast en een ladenblok. Gevraagd om al het fineerwerk hetzelfde uit te voeren. Functioneel telefonisch overleg gehad. Adequate mailwisseling. Opgegeven levertijd ca. 5 weken, al na 3 weken compleet afgeleverd zoals besteld. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Klant is tevreden.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering volgens afspraak

Prima!

Zit sta bureau besteld. Heel snel en netjes afgeleverd. Communicatie was ook goed.

• Kennis/Vakmanschap

Degelijk materiaal, zoals beschreven op de website

Dik MDF blad van 22mm, netjes afgewerkt en gelamineerd in de gewenste kleur. Alleen jammer dat de levering nog met een weekje werd verlengd, maar misschien wel normaal in deze Corona tijd...

goede service en advies

Goede service en persoonlijk advies. Ze denken met je mee en alles wordt correct geleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden.

uitstekende en snelle service

Goede Website met adequate informatie. Na even telefonisch overleg bleek het zelfs mogelijk om sneller te leveren als gepland. Heel fijn!

Super!

Heel fijn papier voor alcohol inkt! Ik heb verschillende merken gebruikt en deze bevalt prima. Voor de meer dan schappelijke prijs is mijn keuze dus snel gemaakt. Met 125 vellen kan ik even vooruit maar ik zal hier zeker opnieuw bestellen!

Bureau Nova O gekocht voor thuis

Bureau is heel mooi, zoals op de foto en van hoge kwaliteit. De levertijd was precies zoals aangegeven. Ik had ze wel een vraag gesteld over het bureau, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen, uiteindelijk maar gewoon besteld.

• Kennis/Vakmanschap

Fantastisch bedrijf! Service Top!

Echt een fantastisch bedrijf met een prima service, ze doen wat ze Beloven! Altijd goed alles op voorraad, zeer klantgericht. Prijs kwaliteit prima.

• Kennis/Vakmanschap

Breed assortiment en snelle betrouwbare levering

Op zoek naar nieuwe bureaus voor op kantoor kwam ik bij one-stop-office-shop terecht waar het aanbod groot is en de mogelijkheid om zelf samen te stellen breed. De levering ging snel, de kwaliteit is uitstekend en de prijs beslist scherp.

zeer goed

goed product, snelle levering, goede ondersteuning.

• Kennis/Vakmanschap

Altijd nette service en snelle levering

Wij zijn erg tevreden over de geleverde producten en de service.

• Kennis/Vakmanschap

Gewoon prima zoals het hoort!

Vriendelijk contact, verzorgde levering.

• Kennis/Vakmanschap

een no-nonsense bedrijf dat kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan!

Toch nog heel tevreden

Na het plaatsen van een bestelling kreeg ik maar niks te horen over de verzending. Na een telefoontje van mijn kant bleek dat het product door de leverancier pas over 2 weken zou worden geleverd. Prima, maar dan graag daarover wel met mij communiceren. 's middags werd ik terug gebeld met het goede nieuws dat het product toch al was binnengekomen. Product is direct verzonden en heb ik intussen al in gebruik. Product is prima. Met de communicatie kan het dus iets beter ;)

• Kennis/Vakmanschap

Kwaliteit zowel product als klantenservice

Actieve klantenservice die zelf belt en achter dingen aangaat. Snelle levering en mooie producten die niet met overbodige dozen wordt geleverd.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.