positieve eerste ervaring

Eerste keer besteld bij One Stop Office Shop. Op zoek naar een bepaalde maat bureau's en die waren alleen bij One Stop Office Shop te koop. Fijn contact, goede communicatie, je voelt je nog echt klant, geen dozen schuif mentaliteit. Kleine fout bij de levering (verkeerde kleur poten), maar meteen bereid om het probleem op te lossen. Wel wat lange levertijd omdat product niet op voorraad was.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Stoel voor mijn zoon

Ik en mijn zoon is langs geweest om een stoel te kopen. Wij zijn direct geholpen en goed advies gekrijgen. Mooi om zo veel stoelen op plaats te kunnen uitproberen. Direct gekocht en binnen een paar dagen thuis geleverd. Erg tevreden.

Zeer net bedrijf.

Nette snelle bediening, als iets niet op voorraad is wordt het vaak snel en zonder extra kosten bij ons op kantoor geleverd. super toch!

uitstekend

geheel tevreden over dit bedrijf, goede service

Uitstekende service en kwaliteit

Voor mijn nieuwe kantoor had ik nieuwe werkplekken nodig. Ik wilde graag zit-sta bureaus en nieuwe stoelen. Al snel na het eerste contact kwam Roel langs op de nieuwe locatie. Luisterde goed naar mijn wensen en dacht ook mee over de inrichting. Vervolgens kon ik bij hen in de showroom mijn keuze verder bepalen. Ze hadden alle tijd voor mij. Eenmaal besteld werden de bureaus en stoelen netjes afgeleverd en op de plaats gezet. De verpakkingsmaterialen werden weer meegenomen. Ik ben zeer tevreden en kan iedereen Van Lith Supplies aanbevelen. Deskundign en heel klantvriendelijk.

Prima service bij Van Lith

Bij Van Lith worden wij altijd erg goed geholpen. Ze hebben verstand van zaken en geven goede adviezen.

Doen wat beloofd is!

Wij hebben onze bureau's vervangen door zit-sta bureau's waarbij de verwachting vooraf was dat er "best wel eens incidenteel gebruik van zou worden gemaakt". In goed overleg hebben we toch voor deze oplossing gekozen en dit blijkt een groot succes te zijn. Dagelijks maken alle 25 medewerkers gebruik van deze mogelijkheid waarbij alle monitoren ook met mooie steunen mee omhoog gaan en uiteraard alle kabels netjes zijn weggewerkt. Kortom, mede dankzij de goede adviezen van Roel en Cor hebben we nu een prettige werkomgeving voor onze mensen.

Snelle levering, vriendelijke monteur

Ik was op zoek naar twee zit-sta bureau's die snel geleverd konden worden en dat in een specifieke maat. One-stop-office-shop had deze. Na de offerteaanvraag dezelfde dag nog reactie en na akkoord levering binnen de afgesproken tijd. Gisteren geleverd, door vriendelijke monteur netjes in elkaar gezet en getest. Alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen, kortom ik ben zeer tevreden.

Vertrouwde en prettige service, al ruim 15 jaar

Al ruim 15 jaar maken wij gebruik van de diensten van Van Lith Supplies. Of het nu kantoorbenodigdheden, printers, bureaustoelen of een groot presentatiescherm is, voor alles kunnen we bij hen terecht. Een warm familiebedrijf waar je je als klant echt gewaardeerd voelt. Afgelopen december betrokken wij een nieuw pand waarvoor wij een volledig nieuwe inrichting nodig hadden. Van het zoeken van passende meubelen tot het installeren ervan, alles perfect geregeld door het betrokken team van Van Lith Supplies. Wij vervolgen onze samenwerking met plezier!

Prima meegedacht

Zat met een hoeveelheid probleem als airbrusher had ik niet zoveel voorraad nodig. Met klanten service gebeld en situate uitgelegd. Samen tot een acceptabele oplossing gekomen. Prima klanten service. Echte meedenkers.

Fijn communicatie, nette levering

Perfect geleverd materiaal en een fijne communicatie voorafgaand aan de levering. Wij zijn erg tevreden!

• Kennis/Vakmanschap

Super snelle bezorging en informatie van een van de medewerkers.

Super snelle bezorging en informatie over het product van een van de medewerkers.

• Kennis/Vakmanschap

Bestelling geplaatst, afspraken nagekomen en een tevreden klant met mooie bureau's op kantoor voor scherpe prijs. Voor toekomstige bestellingen hebben wij nu een vast adres!

• Kennis/Vakmanschap

uitstekend dankzij een groot assortiment met persoonlijke service.

Fijn dat er nog bedrijven zijn die een uitgebreid assortiment aanbieden en met je mee denken. Nog fijner is dat je dit assortiment ook ziet. Lang leve de fysieke winkel!

correcte levering

goede keus, goed advies en altijd correcte levering

goede service

kennis van zaken denken met je mee

wisselend.

Omschrijvingen soms wel/soms niet duidelijk. Pakbon staat naam van ons bedrijf niet op. Lastig in een kantoorverzamelgebouw!

• Kennis/Vakmanschap

Beste Dirk, Ik heb even onderzocht waarom uw bedrijfsnaam niet op uw pakbon staat. Dit komt omdat u bij de bestelling een nummer heeft ingevuld achter "Bedrijfsnaam". Hierdoor komt dit ook zo op de pakbon te staan. We hebben het bij deze aangepast naar uw bedrijfsnaam. Het is misschien een oplossing om een inlog aan te maken waardoor uw gegevens bij elke bon hetzelfde zullen zijn. Daarnaast helpen we u graag telefonisch, met onze chat of via mail wanneer er iets niet duidelijk voor u is op de website. Heeft u nog tips voor ons? Dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, One-Stop-Office-Shop.nl

Fijne klantenservice

Na een aantal websites te hebben bezocht voor een bureau wist ik niet meer welke nou het beste was voor mij. Toch maar even gebeld met de klantenservice (Chrissy) die me uitleg heeft gegeven over de bureaus en me heeft geadviseerd. Ik heb uiteindelijk voor het Nova a bureau gekozen en ben er blij mee.

• Kennis/Vakmanschap

goede kwaliteit voor een nette prijs

Ik gebruikte dit papier al in A5 formaat om er met alcohol inkt op te werken. Ik ben bijzonder tevreden over dit papier. Het is van goede kwaliteit en omdat de prijs een stuk lager is dan in de gewone hobbywinkel kun je heerlijk aan de slag zonder bang te zijn dat er een keer iets mislukt. Ga nu dus werken op het grotere A4 formaat. Een echte aanrader!

• Kennis/Vakmanschap

Erg goed geholpen en zeer vriendelijk

Alle vragen worden snel en goed beantwoord, service staat hoog in het vaandel.

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering, goed verpakt.

Wilde een bestelling plaatsen en had vragen. Ik kreeg zo goed als onmiddellijk antwoord. Eenmaal de bestelling geplaatst was die er in een paar dagen. Prima service.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Snell levering en goede service

Mijn aankoop werd snel geleverd zonder problemen. Ik ben blij!

• Kennis/Vakmanschap

Zeker een specialist in kantoorsartikelen!

Zeer fijn bedrijf met kwalitatief goede kantoorartikelen, genoeg keus, veel kennis en vakmanschap, goede service en storingen worden snel opgelost.

Goed bedrijf

Altijd goed en correct geholpen.

Zeer klantvriendelijk

Er wordt door Cor van Lith altijd meegedacht bij elke bestelling weer

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.