Snel en uitstekende beschrijving van artikelen

Makkelijk bestellen, vlotte levering en uitstekende kwaliteit van artikelen

Zeer klantvriendelijk

Snelle en correcte afhandeling. Zeer goede service.

fantastisch!

Altijd vriendelijke en deskundige medewerkers, die je meteen helpen als je daarom vraagt en nog belangrijker, met rust laten als je even rond wil kijken! Kwalitatief goede producten en voldoende voorraad! Kortom, ik kom er graag!

• Afspraken nakomen

Snel en netjes verpakt beZorgd.

Uitmuntend

Super snel geleverd en heel goed ingepakt.

• Afspraken nakomen

kleine opdracht. supersnel afgehandeld. altijd fijn.

Zeer klantgericht

Na wat eigenaardigheden met de vervoerder te hebben ervaren, nam Dijkgraaf B.V. hier zelf verantwoordelijkheid voor met een mooi gebaar. Er werd vrijwel direct gereageerd op mijn e-mail. Dit vertelt mij dat dit bedrijf haar klanten en bedrijfsvoering serieus neemt. Daarnaast was het product in perfecte conditie. 10/10.

Snel en correct

Idem

Verzending duurde lang.

Had plastic insteekhoesjes besteld; op zeer korte termijn nodig voor een klant. Volgens de site geen probleem. Paste met gemak door de brievenbus. Werd echter verstuurd met pakketdienst en kwam pas twee dagen later. Dus te laat, op een andere manier opgelost. Product niet meer nodig.

slechte aflevering

Spullen waren niet goed genoeg verpakt en bij aflevering wat alles beschadigd. Dit gemeld bij klantenservice ter verbetering, maar probleem lag bij vervoersbedrijf...... Sorry, maar als het vervoersbedrijf niet netjes levert, dan moeten jullie dit met hen bespreken en oplossen. Ik als klant heb daar geen invloed op.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Beste Miranda, Wat vervelend om te horen. Je hebt helemaal gelijk. Wij gaan zwaardere producten beter verpakken zodat dit bij de volgende bestelling heel aankomt. Wij hopen dat je de producten nog kunt gebruiken. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact met ons opnemen en gaan we kijken naar een passende oplossing. Wij hopen je in de toekomst terug te zien als klant. Groet, Maarten

Van het aankopen in de winkel tot het thuisbezorgen heel enthousiaste en vriendelijke medewerkers!

In zowel de winkel als thuis ben ik goed geholpen! De medewerkers zijn heel enthousiast en weten veel over de producten die zij verkopen. Ook bij het thuis bezorgen waren ze heel enthousiast!

Snelle levering

De online bestelling werd snel geleverd

• Afspraken nakomen

Perfecte uitleg en uitstekende levering en service...top !!

• Afspraken nakomen

Ik bestelde een Ryam Efficiency Dagagenda en kreeg die keurig op tijd en ongeschonden geleverd. Toch 1 minpuntje. De verzendkosten waren nog hoger dan de prijs van de agenda zelf.

• Afspraken nakomen

Ook nalevering ging goed.

Ook zware pakketten worden prima verwerkt.

• Afspraken nakomen

Vlotte levering, vriendelijke service!

Ik wilde graag een specifieke agenda. Na een belletje om te checken of de juiste kleur op voorraad was, snel besteld en volgende dag al in huis. Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

• Afspraken nakomen

Bestelling plaatsen was simpel. Bestelde artikelen zijn keurig op tijd geleverd.

gewoon top!

Service is top, klantvriendelijke en mooi product zoals omschreven op hun website.

xxxxxx

xxxxxxxxxxxxx

• Afspraken nakomen N.v.t.

Gekregen wat ik besteld had.

Verzendkosten voor een brievenbus pakketje Buiten proporties.

• Afspraken nakomen

Beste heer Everts, Bedankt voor uw eerlijke review. Wij betreuren het ten zeerste dat u de verzendkosten te hoog vindt. Voor een bestelling buiten onze regio maken wij gebruik van de vervoerder DHL. Ons systeem kent buiten de regio Apeldoorn en omstreken maar één tarief ongeacht grote of gewicht van de goederen. Voor 2 dozen kopieerpapier betaald u dus dan ook dezelfde verzenkosten. Voor orders boven de € 50.00 excl. BTW berekenen wij geen verzendkosten. Hopelijk heeft u als nog veel plezier van de aankoop. Vriendelijke groet, Maarten.

Prima levering Ricoh scanner / copier met installatie

De Ricoh scanner en copier is prima en snel geleverd en geinstalleerd. Ook de aansluiting op ons draadloze netwerk is netjes opgepakt. De copier kan meer dan we verwacht hadden en is lekker snel.

Uitstekend!

Snelle levering in Apeldoorn via eigen bezorgservice. van harte aanbevolen!

Snelle levering

Snelle levering, netjes verpakt.

• Afspraken nakomen

Delfde dag afgeleverd, helemaal top!

Snel geleverd

De bestelling is goed verwerkt en de levering was gratis omdat ik in Apeldoorn woondeTop service

Over Dijkgraaf B.V.

Wij verzorgen al ruim 50 jaar alles wat uw bedrijf nodig heeft om plezierig en efficiënt te kunnen werken, op kantoor of thuis. Met ons brede assortiment en onze gespecialiseerde dienstverlening is geen vraag ons te gek. Wij staan voor ouderwets goede service en zetten net een stapje extra. Dit resulteert in veel tevreden klanten en een hoge klantbeoordeling. Ons team bestaat uit ruim 30 vaste medewerkers, die zich ieder hebben gespecialiseerd in hun eigen discipline. De broers Henk en Niel Dijkgraaf vormen samen de directie en leiden het bedrijf met bezieling en passie. Snel kunnen schakelen, persoonlijk contact en het brede aanbod aan producten en diensten is waar Dijkgraaf voor staat.