Vriendelijk, professioneel en zeer behulpzaam

Bezorgen of afhalen in de winkel, beiden uitstekend. Vriendelijk personeel en een zeer groot assortiment. Personeel ook erg behulpzaam en meedenkend. Topzaak

erg goed

wij zijn zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Karton besteld om foto's te beschermen die via de Post worden verzonden. Ging om een proefbestelling en is zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle service

snelle service

• Afspraken nakomen

Super efficient en zeer snelle handling.

Prima en vriendelijke service.

• Afspraken nakomen

Een geweldig lekkere thee weer aangevuld

Ik heb tot nu toe totaal geen issues met de fa. Dijkgraaf BV en de kwaliteit van de bestelling is zoals altijd erg goed. Echter .... ben ik wederom niet blij met de bezorgende instantie, ik begrijp dat indien er iemand niet aanwezig is, dat je deze bestelling niet kan bezorgen of door de brievenbus duwen daar de doos ietwat groot is. Maar dan neem je het toch mee terug en of geef je het af aan de buren en schuif je een briefje met de naam van de buur in de brievenbus ? Nee, dan leg je het voor de deur, in het zicht van Jan en alleman, ook die eventueel minder goed bedoelende passant in de open lucht waar het lekker zeiknat kan regenen ......! Dààr ben ik juist niet gelukkig mee en het is inmiddels voor 2e of 3e keer gebeurd, kunnen jullie geen ander bedrijf vinden dat het bezorfen van bestelde pakketten wèl leuk vindt om te doen ?

Snel en correct

Snel en correcte service

Te laat geleverd.

Heb een artikel op woensdag voor 15.30 besteld (was op voorraad) dus zou donderdag binnen moeten zijn want had dit een zaterdag nodig maar nee er kwam niets dus een mail gedaan, daar kwam een antwoord op "de leverancier heeft niet op tijd geleverd" aan het eind van de rit kwam het gekochte artikel de dinsdag daarop pas binnen!

• Afspraken nakomen

eerlijk en correct en snel

al mijn vragen en verzoeken werden correct en snel behandeld tot mijn algehele voldoening : het liep vlot, zoals ik het zelf zou doen en wensen

geweldig

zeer snelle levering en goede kwaliteit artikelen

• Afspraken nakomen

Goed product tegen een mooie prijs

Stelle levering. Ook niet onbelangrijk; het product was -met aandacht- goed verpakt om beschadiging te voorkomen en niet ‘zomaar’ in een doos gestopt en opgestuurd.

Heel goed!

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Dat is wel eens anders.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Super tevreden

Twee bordjes besteld zien er perfect uit. Ben er blij mee.

Geweldige service

Ik werd heel goed geholpen bij aankoop, mijn aankoop vergissing werd ook prima behandeld, zodat ik uiteindelijk de juiste aankoop kon doen.

• Afspraken nakomen

Steekt boven andere berdijven uit

IK had de verkeerde agenda besteld. Na email keurig bericht terug en de goede agenda werd opgestuurd. In nadien gevoerd telefoongesprek uitermate vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Heerlijk dat er in deze internettijd nog persoonlijk contact met het bedrijfsleven mogelijk is.

Goed product

Bestelling was gemakkelijk en de levering was precies op tijd

Snel ontvangen

Artikel voldoet aan mijn verwachtingen en snel ontvangen

• Afspraken nakomen

Snel, goede verpakking, prima communicatie.

Ik kreeg het bestelde pak van 10 stuks A3 foam board snel en goed verpakt thuisbezorgd en werd steeds op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Bovendien was de website overzichtelijk en het bestelproces duidelijk.

• Afspraken nakomen

super aardige mensen en heel vlotte verzending.

ik wilde graag een gele agenda. Er was nog één exemplaar op voorraad. WErd direct voor mij weggelegd en de volgende dag had ik de agenda!

Keurig en snel

• Afspraken nakomen

Als particulier doe ik ieder jaar een eenvoudige opdracht voor een klein bedrag en deze wordt evenzogoed zorgvuldig behandeld en verzorgd.

• Afspraken nakomen

Snel besteld en snelle levering

Ik vond wat ik zocht.

• Afspraken nakomen

Mooi assortiment en goede service!

Snel geleverd. Iets gevonden waar ik nergens anders kon vinden.

• Afspraken nakomen

Efficiënte verwerking van de bestelling en supersnelle levering!

Bestelde artikel bijna nergens te krijgen. Communicatie tijdens het hele proces van bestelling t/m levering ook prima in orde. Chapeau!

• Afspraken nakomen

Kwaliteit en vakmanschap. Groot assortiment. Snelle levering. Plezierig shoppen.

Printpapier in dozen supersnel geleverd, niet nodig om zelf te sjouwen. Altijd wat ik zoek aanwezig in de winkel voor kantoorartikelen. Aanbeveling ga daar eens shoppen voor leuke cadeaux. Goede service. Makkelijk parkeren auto of fiets.

Over Dijkgraaf B.V.

Wij verzorgen al ruim 50 jaar alles wat jouw bedrijf nodig heeft om plezierig en efficiënt te kunnen werken, op kantoor of thuis. Met ons brede assortiment en onze gespecialiseerde dienstverlening is geen vraag ons te gek. Wij staan voor ouderwets goede service en zetten net een stapje extra. Dit resulteert in veel tevreden klanten en een hoge klantbeoordeling. Ons team bestaat uit ruim 20 vaste medewerkers, die zich ieder hebben gespecialiseerd in hun eigen discipline. De broers Henk en Niel Dijkgraaf vormen samen de directie en leiden het bedrijf met bezieling en passie. Snel kunnen schakelen, persoonlijk contact en het brede aanbod aan producten en diensten is waar Dijkgraaf voor staat.