Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Dijkgraaf B.V.

Wij verzorgen al ruim 50 jaar alles wat jouw bedrijf nodig heeft om plezierig en efficiënt te kunnen werken, op kantoor of thuis. Met ons brede assortiment en onze gespecialiseerde dienstverlening is geen vraag ons te gek. Wij staan voor ouderwets goede service en zetten net een stapje extra. Dit resulteert in veel tevreden klanten en een hoge klantbeoordeling. Ons team bestaat uit ruim 20 vaste medewerkers, die zich ieder hebben gespecialiseerd in hun eigen discipline. De broers Henk en Niel Dijkgraaf vormen samen de directie en leiden het bedrijf met bezieling en passie. Snel kunnen schakelen, persoonlijk contact en het brede aanbod aan producten en diensten is waar Dijkgraaf voor staat.