Doen wat ze beloven!

Snelle levering en ondanks dat een artikel niet voorradig bleek te zijn, hebben ze dit fantastisch opgelost.

Snel, makkelijk en compleet

Heb het schoolpakket besteld voor mijn zoon. Super makkelijk alles geleverd in 1 doos en nog voor een mooie prijs ook.

Snel en goed geprijsd

Schoolspullen gekocht, veel keus en vergeleken met andere aanbieders een prima prijs. Snel thuisbezorgd en alles geleverd.

Gewoon zoals het moet.

Gewoon zoals het moet.

goede en snelle service

Een van de weinige partijen waar je foamboards per stuk kan bestellen. Snelle service, volgende dag al in huis. Ik ben hartstikke tevreden!

Prima!

Het is een fijne site om artikelen te zoeken. Ook de bestelprocedure was prima. Levering was zeer snel. Alles was keurig verpakt.

• Afspraken nakomen

Ik was op zoek naar stevig A4 karton voor een redelijke prijs en vond dat bij Dijkgraaf BV. Het bestelproces ging goed en ik had het karton ook snel in huis. Prima dus!

Super snelle levering

Super snelle levering

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Klantvriendelijkheid hoog in vaandel

Ik denk niet dat er een bedrijf is,die zo'n enthousiast en vriendelijk personeel heeft, als dit bedrijf. Ik zou er bijna alleen al voor de gezelligheid koffie gaan drinken en dan dus maar een pen ofzo kopen. Wat een mooi, professioneel bedrijf, met super aardige medewerkers!

klantvriendelijk

Advisering en kwaliteit zijn uitstekend

overzichtelijk site

Canon printer gekocht op de site , helaas wil die nog niet scannen. Dus de oude maar weer aangesloten.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snelle levering en goed verpakt

Mijn lievelingsleesbril via uw website kunnen vinden !

netjes en to the point

netjes keurig afgewikkeld

Prima, snelle levering, keurig

prima, snel en keurig geleverd

• Afspraken nakomen

Bedrijfsvoering met een minimale negatieve impact op het milieu vind ik heel belangrijk. Daarom bestelde ik bij Dijkgraaf Printpapier PaperWise A4, papier dat gemaakt is van reststromen uit de agrarische sector. Het papier werd snel geleverd en bevalt mij heel goed. Ik waardeer het dat Dijkgraaf duidelijk belang hecht aan het correct bezorgen van de bestelling aan mij als klant, wat blijkt uit het gebruik van opvulmateriaal in de doos. Een punt van zorg voor mij was echter dat dit opvulmateriaal milieubelastend leek, maar toen ik hierover een e-mail stuurde, kreeg ik snel antwoord en bleek dat het gelukkig ook duurzaam materiaal is.

Voortreffelijk

Levering op tijd, goed verpakt.

• Afspraken nakomen

Ik kom er graag (ook al is dat dan vanuit Vriezenveen!).

Tot nu geldt voor mij: als ik er naar vraag en ze hebben het niet, dan is de kans groot, dat het helemaal niet bestaat! Steeds erg goed geholpen.

• Afspraken nakomen

prima assortiment en snelle services

Wij moeten lokale ondernemer meer ondersteunen, korte afstanden, kruisbestuiving, werkgelegenheid en ga maar door. Nu nog elektrisch bezorgen en het is helemaal compleet.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, professioneel en zeer behulpzaam

Bezorgen of afhalen in de winkel, beiden uitstekend. Vriendelijk personeel en een zeer groot assortiment. Personeel ook erg behulpzaam en meedenkend. Topzaak

erg goed

wij zijn zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Karton besteld om foto's te beschermen die via de Post worden verzonden. Ging om een proefbestelling en is zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle service

snelle service

• Afspraken nakomen

Super efficient en zeer snelle handling.

Prima en vriendelijke service.

• Afspraken nakomen

Een geweldig lekkere thee weer aangevuld

Ik heb tot nu toe totaal geen issues met de fa. Dijkgraaf BV en de kwaliteit van de bestelling is zoals altijd erg goed. Echter .... ben ik wederom niet blij met de bezorgende instantie, ik begrijp dat indien er iemand niet aanwezig is, dat je deze bestelling niet kan bezorgen of door de brievenbus duwen daar de doos ietwat groot is. Maar dan neem je het toch mee terug en of geef je het af aan de buren en schuif je een briefje met de naam van de buur in de brievenbus ? Nee, dan leg je het voor de deur, in het zicht van Jan en alleman, ook die eventueel minder goed bedoelende passant in de open lucht waar het lekker zeiknat kan regenen ......! Dààr ben ik juist niet gelukkig mee en het is inmiddels voor 2e of 3e keer gebeurd, kunnen jullie geen ander bedrijf vinden dat het bezorfen van bestelde pakketten wèl leuk vindt om te doen ?

Snel en correct

Snel en correcte service

Prins Willem-Alexanderlaan 1423

7312 GB Apeldoorn

Over Dijkgraaf B.V.

Wij verzorgen al ruim 50 jaar alles wat jouw bedrijf nodig heeft om plezierig en efficiënt te kunnen werken, op kantoor of thuis. Met ons brede assortiment en onze gespecialiseerde dienstverlening is geen vraag ons te gek. Wij staan voor ouderwets goede service en zetten net een stapje extra. Dit resulteert in veel tevreden klanten en een hoge klantbeoordeling. Ons team bestaat uit ruim 20 vaste medewerkers, die zich ieder hebben gespecialiseerd in hun eigen discipline. De broers Henk en Niel Dijkgraaf vormen samen de directie en leiden het bedrijf met bezieling en passie. Snel kunnen schakelen, persoonlijk contact en het brede aanbod aan producten en diensten is waar Dijkgraaf voor staat.