Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u na het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 24 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis zullen bijvoegen. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u geen reactie van ons heeft ontvangen nadat u een wijziging aan ons heeft doorgegeven. Op 28 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Op deze datum heeft u ook een wijziging aan ons doorgegeven. Op 8 april hebben wij deze wijziging verwerkt. Onze excuses voor het feit dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij hebben u inmiddels een aparte e-mail met de aangepaste polis toegestuurd. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u na het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Wij sturen u graag uw polis toe. Helaas kunnen wij op basis van uw gegevens in uw bericht geen klantgegevens vinden. Ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.