Kundig geholpen!

Eerst wordt er een oogtest gedaan en wordt er gekeken of je ogen nog gezond zijn. Daarna wordt er geholpen met het maken van een keuze voor een nieuw montuur. Wat past bij je gezicht en wat totaal niet. Altijd fijn als iemand zijn mening daarover geeft. Nog een keer terug geweest voor het afstellen van mijn bril. Dit ging keurig snel!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Na een slechte ervaring bij een opticien in Gorinchem zijn we voor een second opinion bij de Hesse terechtgekomen. Wat direct opviel was een zeer hartelijke ontvangst, zeer goede uitleg en dito meting. Vervolgens aldaar een nieuwe bril met multifocale glazen aangeschaft. Daarna heb ik geprobeerd de fout te verhalen bij de eerste opticien, zonder resultaat. Toen de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Hier heeft de Hesse, de heer Rampersad, mij weer uitstekend bijgestaan door een brief op te stellen, waarin zeer duidelijk gesteld werd wat door de eerste opticien fout was gedaan. Het gevolg is dat met dit bewijs de rechtsbijstand mijn eerste gemaakte aanschafkosten voor de multifocale glazen geheel gecrediteerd heeft. Mijn hartelijke dank voor uw expertise en inzet. Met vriendelijke groet, R. Klein

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek

uitstekende oogzorg

uitstekende oogzorg zoals ik nog niet heb mee gemaakt, ik kwam bij de Hesse via een advertentie die opriep langs te komen bij problemen met je varifocalebril. Bij het lezen moest ik de mijne steeds optillen en door er 1 vinger onder te houden dat was lastig. Er is een uitgebreide controle gedaan waarbij men alle tijd nam en afgezonderd rustig alles kon kiezen de begeleiding was uitstekend en uiteindelijk werd in alle rust de sterkte van mijn glazen bepaald na een zeer vakkundige analyse. Toen kwam het aan op de keuze van het soort varifocusglas de specialist nam alle mogelijkheden rustig door en uit eindelijk ben ik prima geslaagd.

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Verbeterpunten/tips geen zo doorgaan

Super goede ervaring! Kan niet beter!

De tijd en aandacht die voor je genomen wordt, is echt subliem. Ik kwam bij de Hesse met multifocale glazen. De glazen waren opgemeten door optiek Olympus in Gorinchem. De glazen gaven mij zoveel problemen dat ik niet meer normaal kon functioneren. Helaas kreeg ik bij de opticien geen gehoor voor mijn problemen. Uiteindelijk ben ik via internet bij De Hesse terechtgekomen. Ik heb nu een fijn montuur en super glazen waar ik totaal geen problemen mee heb gehad.

• Verbeterpunten/tips Geen

Geweldige service

Vakmensen die de tijd voor je nemen en goede adviezen geven. Service zoals service behoort te zijn. Chapeau!

• Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek

Geweldig!

Super klantvriendelijk! Naar aanleiding van klachten aan mijn ogen, langs gegaan om advies. Er is gekeken d.m.v apparatuur en ik werd geadviseerd om druppels te gebruiken ivm droge ogen. Dit bezoek spaarde mijzelf en de ziektekosten verzekering een bezoek aan huisarts en oogarts! Dank jullie wel!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips Zo door gaan!

Heel erg treveden..5 sterren

Ben bij verschillende zaken geweest en bijna nergens. En nergens kon ik geen 1 glas bestellen. Aangezien ik alleen maar 1 oog gebruikt want de andere kan niks zien.. En bij hun kon het wel. Werd zeer vriendelijk geholpen ..Ik raad iedereen bij hun te gaan en niet naar andere Bril-zaken te gaan .Volgend jaar ga ik een 2 bril daar halen

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

De dienstverlening van De Hesse Optiek & Oogzorg is zeer professioneel en vriendelijk.

Onlangs heb ik voor mijn echtgenote een afspraak gemaakt voor een oogonderzoek. Ze kon binnen enkele dagen al langskomen. Op de afgesproken tijd zijn haar ogen uitvoerig onderzocht waarna de resultaten van het onderzoek uitgebreid zijn besproken met haar. De uitleg was helder waarbij de complexiteit van de klacht van de ogen van mijn echtgenote begrijpelijk en geduldig werd toegelicht. De algehele service was vriendelijk en vrijblijvend. Ik kan De Hesse Optiek & Oogzorg van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Optometrisch onderzoek

uitmuntend!!!

Het begon met 'n aansprekende advertentie in 't plaatselijk krantje; ik belde voor informatie, aansluitend een afspraak. Cloe, aan de telefoon, trok me met haar open vriendelijkheid letterlijk de winkel in. De afspraak was meteen de volgende dag om 15:00 uur!!! Aangekomen vielen 2 dingen op: een gezellig clubje ouderen aan 'n grote kaarttafel 2: receptioniste: "Waarmee kan ik u van dienst zijn?" Ik mocht meteen aan een tafel voor intake zitten, koffie/thee? Na registratie een professionele meting door een supervriendelijke optometriste. Voorlichting, kennis en uitleg hoog in het vaandel. Bestelling en afspraken gemaakt, levering binnen twee weken. Wat een geluk dat ik dit alles mag meemaken. Als Limburger kom ik terecht in een winkel met vele nationaliteiten m/v. Ik had het niet beter kunnen treffen. HARTVERWARMEND en GASTVRIJ. Ik zal deze winkel en de mensen zeker voor 100% verder aanbevelen. met vriendelijke groet, Willem de Jong BC.

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips Xou niet weten wat, ga zo door

Fantastisch!

Fijne ontvangst. Nette zaak. Vriendelijk personeel.

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Jongen die me te woord stond was vriendelijk

Slecht! Ik heb een wazig oog en dacht willicht kunnen ze er even naar kijken. Iets betalen voor de service zou ik geen probleem vinden,maar 85 euro voor een consult?! Ik stond zo perplex dat ik ben afgedropen! Overigens ben ik 51 en volgens de flyer buiten zouden ze mij dit gratis moeten aanbieden! Kortom een slechte beurt!

• Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Gewoon dienstverlenen

Beste mevrouw Jonker, Bedankt voor uw review en de kans hierop te kunnen reageren. Onze excuses dat de uitleg voor u onduidelijk was. U werd te woord gestaan door onze stagiair. Zijn advies lichten wij graag toe. Tijdens een gratis 50+ oogzorgconsult bieden wij een korte screening van de ooggezondheid (ca. 10 min) en een controle van uw bril (ca. 10 min) met aansluitend een advies (ca. 10 min) aan. Voor bepaalde klachten is het gratis consult te kort om de oorzaak te kunnen onderzoeken. Omdat u aangaf sinds een paar dagen last te hebben van wazig zicht met één oog adviseerde onze stagiair u een volledig optometrisch onderzoek. Na uw klacht intern te hebben besproken blijven wij bij dit advies. Een volledig optometrisch onderzoek kost €85. Het onderzoek duurt ca. 60 minuten en kunnen wij niet gratis aanbieden. U bent nog steeds van harte welkom voor een gratis 50+ oogzorgconsult, zodat u kunt kennismaken met onze oogspecialisten en werkwijze. Wij bespreken dan graag met u de meerwaarde van een aanvullend optometrisch onderzoek en of u hier gebruik van wilt maken. Voor een afspraak kunt u bellen naar 010 236 1939. Met vriendelijke groet, De Hesse Optiek & Oogzorg

Kwalitatief hoogwaardig personeel, dat klanten vriendelijk en geïnteresseerd uitstekend behandelt.

De heer Ali onderzocht de ogen c.q. het gezichtsvermogen van zowel mijn vrouw als mij. Dit gebeurde voor het overgrote deel ongestoord in een aparte ruimte. De onderzoekresultaten zijn daar met de heer Ali besproken en later in de winkel met zijn collega - waarvan ik de naam ben vergeten - erbij. Met behulp van uitleg van laatstgenoemde konden weloverwogen keuzes voor de monturen en de glazen en de coatings worden gemaakt. Daar waar mogelijk werd voorbeelden van al dan niet gecoate glazen gebruikt om de effecten duidelijk te laten zien. Beide heren antwoorden onafhankelijk van elkaar steeds duidelijk en consistent op best wel gedetailleerde vragen, zoals over wat werd onderzocht, de achterliggende technieken en de onderzoeksresultaten, Maar ook over wat geen deel uitmaakte van de onderzoeken. Kortom, beiden komen zeer deskundig over. Gelet op bovenstaande is besloten om ook nog glazen voor het vorige montuur aan te schaffen. Die bril ziet er ook weer nieuw uit. Alle brillen waren eerder klaar dan verwacht. De contacten met beiden, maar ook met de andere personeelsleden zijn steeds als aangenaam ervaren. Opvallend was dat, bij een onverwachte ontmoeting men de familienaam paraat had.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen
  • Verbeterpunten/tips geen

Zeer deskundig een multivocale bril aangemeten die direct prima was

De vorige multivocale bril gaf blijvende vervorming vh beeld tijdens het bewegen wat n onrustig beeld gaf. De nieuwe bril geeft geen vervorming en het lezen heeft ook n rustig beeld.

• Verbeterpunten/tips Niets meer aan doen

Wat ze als advies geven en je volgt het dan is de opbrengst 5 jaar weer te mogen reiden

De aanpak straalt vakmn schap . Dat is voor mij heel belangrijk omdat ik een oog aandoening heb en er zeer onzeker over ben. Maar door het juiste advies , en het te volgen ga ik weer 5 jaar auto rijden . En daar was ik heel gelukkig mee. Bedankt

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips van het raport een copy maken. dat mocht niet jammer

vakkundig, vriendelijk en zorgzaam

Een vriendelijke ontvangst, na de intake volgde er een uitgebreide oogmeting, er bleek nog wat meer onderzoek nodig te zijn, hiervoor werd er een andere specialist aan het team toegevoegd. Er is heel vel tijd besteed aan de meeting. Prettig was de hulp bij het uitzoeken van het montuur. Nu ben ik zeer tevreden met mijn mooie nieuwe bril. Heel kom ik zeker terug en beveel de Hesse aan.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, orthoptisch onderzoek

punktuele klantgerichte aanpak

In een poging mijn rijbewijs te verlengen liep ik stuk op een CBR organisatie welke tijds-verslindende en niet traceerbare procedures blijkt te volgen. Een en ander had tot gevolg dat tijdige verlenging er niet in leek te zitten omdat CBR nog aanstuurde op onderzoek naar een niet bestaande, echter door hun vermoede beperking. De Hesse bood een uiterst snelle oplossing, welke ik tot tweemaal toe weer heb moeten afzeggen omdat CBR ook niet communiceerde of dit nadere onderzoek nu wel of niet nog noodzakelijk werd geacht. Een en ander zou voor mij hebben betekend dat ik tijdelijk geen geldig rijbewijs zou hebben gehad, ondanks het feit dat ik 7 maanden voor verlenging alle noodzakelijke acties voortvarend had opgestart.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Niets dan lof.

Een eye-opener

Na meerdere multifocale brillen van diverse opticiens te hebben gehad eindelijk een bril die ik de hele dag kan dragen; autorijden, beeldschermwerk en lezen. Hulde!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Professioneel, kundig en zeer vriendelijk personeel

Na een vriendelijk ontvangst werden de nodige (uitvoerige) onderzoeken verricht bij mijn moeder. Daarna heeft ze een mooi montuur uitgezocht en werden de glazen besproken. Ook dit werd uitvoerig gedaan. Men nam echt de tijd hiervoor en dat was erg prettig. Mijn moeder heeft inmiddels haar bril opgehaald en is nog nooit zo tevreden geweest over een nieuwe bril. Kortom, we zijn ontzettend tevreden met de uitstekende service, kundigheid en vriendelijkheid de mensen van De Hesse Optiek & Oogzorg!!!

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Verbeterpunten/tips geen

Belangstellend, attent en deskundig personeel

Bij personeel vind de omgang, de attitude, de klantvriendelijkheid, luistervaardigheid, de omgang met elkaar enzovoort heel belangrijk. Maar alles begint bij het begin. Hoe kom je binnen? Hoe is de ontvangst en de sfeer? Is het in het etablissement ordelijk, schoon en aangenaam? Hoe is het geluid en hoe zijn de stoelen of zitelementen. Hoe is de apparatuur? Het is weliswaar een hele opsomming. Maar het zijn toch essentiële elementen waar ik op let en die ik beleef. De Hesse Optiek & Oogzorg scoort op alle voornoemde kwaliteiten ongetwijfeld heel positief.

• Ervaring met: orthoptisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips Never change a winning team

Zeer klantvriendelijk personeel

Zowel de oogmeting als advies voor montuur vond ik professioneel uitgevoerd worden.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips dit zo te behouden

Subliem

Bijzonder gastvrij ontvangst. Deskundige behandeling. Nazorg heel goed ,wordt alle tijd voor je genomen. Zeker een aanrader.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Goed geholpen door deskundig personeel.

Niet de goedkoopste maar kwaliteit mag wat kosten.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Gaan jullie vooral zo door!!!

• Woonplaats: Rotterdam
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|optometrisch onderzoek
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Medewerkers nemen echt de tijd voor je. Adviseren je op maat. Assortiment is top omdat ik niet van massaproductie houd!

zeer goed geluisterd en geholpen door de medewerkers

• Woonplaats: Oud Verlaat
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|optometrisch onderzoek

n.v.t.

• Woonplaats: Capelle aan den IJssel
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Sinds 1986 voor het eerst begonnen met een Multifocale bril. Nu aan mijn 7de bril toe. en dit is de eerste die op alle punten prima is. Bij andere zeer bekende opticiens mankeerde er altijd wel iets aan de glazen. Ongelofelijk wat een service De Hesse Optiek & Oogzorg verleent. Chapeau !!

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl