Filters

2

Slecht werk en slechte communicatie

Informatie ingewonnen bij het bedrijf over werkzaamheden aan het dak van een door hun zelf geplaatste serre. Was geen probleem. Daarop een afspraak gemaakt en die zou bevestigd worden. Zelf weer moeten bellen voor een bevestiging van die afspraak. Vervolgens komen 2 onbeschofte en kennelijk ondeskundige monteurs. Die beginnen met schroevendraaiers en grof geweld te werken. Gevolg: schade. Volgens directeur zou dat geen probleem zijn en alles worden verholpen. Nou, verre van dat. Afspraak gemaakt en die werd tot 5x toe verzet door het bedrijf. Uiteindelijk wederom dezelfde monteur. Werd in eerste instantie met dikke schroeven vastgezet. Die schroeven werden vervolgens ook in rekening gebracht. Omdat we daar niet ermee akkoord gingen, werd alsnog een oplossing toegezegd. Ook dat bleek ook "prutswerk"te worden door wederom dezelfde monteur. Plint ligt uit het lood. Onderdeel werd met gewone ijzeren schroef vast gezet. Bedrijf aangeschreven en aansprakelijk gesteld. Bevestiging gekregen met de toezegging dat zo spoedig mogelijk een gesprek zou volgen. Dat is nu ruim 1 maand geleden en het blijft stil van de zijde van het bedrijf. Geen reactie meer op welk bericht dan ook. Geeft naast woede ook een super slecht gevoel. Zo behandel je klanten niet. Foto's van schade beschikbaar. Om een metafoor te gebruiken: je brengt je mooie nieuwe auto naar de garage voor onderhoud en je krijgt een schade auto terug. Advies: GA NIET IN ZEE MET DIT BEDRIJF !

  • Aanbevelen? Nee
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen
2

Wordt als klant niet erg serieus genomen.!

wij hadden prima ervaring met 1e eigenaar v.Ewijk en werden als klant respectvol behandeld! Sinds overname door Resec niets meer van te merken. Planning is erg rommelig en niet betrouwbaar! Afspraken worden op D day niet nagekomen .(zitten hele middag te wachten voor niets!!) Wordt ook niet gecompenseerd!. Op mail wordt pas na 4 weken gereageerd. niet erg klant vriendelijk allemaal. wij zullen in de toekomst dan ook zeker geen gebruik meer van hun diensten maken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: klanten respect vol behandelen!
  • Ervaring met product: Horren
8

Zeer goede ervaring.

Goede kwaliteit en de afspraken die gemaakt zijn, zijn goed nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: geen
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Binnenzonwering, Horren
8

Prima service en montage!

Prima service en montage!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
10

Betrouwbaar

Binnen de garantie periode een probleem met mijn windscreen, na een telefonische afspraak gemaakt te hebben,heeft men het probleem zeer snel verholpen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
9

Ik ben goed geholpen zit nu nog op 2 luxaflexen te wachten

Hoop dat ze gauw komen dan is alles vernieuwd

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Binnenzonwering
10

Vriendelijke en kundige monteur!

Monteur kwam op afgesproken tijdstip, en had meteen een snelle oplossing gevonden voor het rolluik probleem! Vriendelijke en rustige man. Rekening bevatte geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken
9

Geweldige uitvoering.

Contacten verliepen prima en alle afspraken zijn uitstekend verlopen. Zowel met Wouter en ook met de verschillende monteurs en team van monteurs. Het duurde "even" voor er toestemming was van de VvE, maar dat was het wachten zeker waard in deze aparte ( corona)-tijden. Wat betreft de vraag over de nazorg: daar heb ik alle vertrouwen in, gezien de ervaringen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: ga zo door met deze "Achterhoekse" service!
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren
9

Keurig werk geleverd.

Op een paar kleine puntjes na ( die inmiddels zijn verholpen) zijn we in algehele zin tevreden. Mannen keurig gewerkt. Rommel opgeruimd. Vooral Tobias wil ik een pluim geven. Erg beleefd en aardige jongen, wanneer je eenmaal door zijn schild bent doorgedrongen. Die jongen werkt zo precies en rustig. Hij was soms niet geheel tevreden en dan bedacht hij een betere oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.
9

Goed Bedrijf.

Klantvriendelijk en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zo doorgaan.
  • Ervaring met product: Rolluiken
7

Vriendelijke service, verstand van zaken, mooie producten

Vriendelijke service, verstand van zaken, mooie producten

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Snellere levering
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
10

Bestellen en montage gewoon goed.

Gewoon goed van vragen van offerte bestelling tot en met montage. Tot op heden geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Overige
8

Top

Je wordt netjes te woord gestaan bij telefonisch contact. Uitvoering verliep oké. De hulp (stagiaire?) had er nog niet zo'n kijk op. Heeft wel wat "ringetjes en schroeven etc." laten vallen en had het koud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
7

Alles is correct verlopen. Wel met een kanttekening (zie hierna).

Enkele weken geleden heb ik Resec gebeld dat mijn garagedeur, in elk geval op het oog, scheef hangt. De monteur heeft de deur een onderhoudsbeurt gegeven. Zo op het oog hangt de deur nog net zo scheef. Volgens de monteur zou dat kunnen omdat de muren mogelijk niet helemaal recht staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Overige
10

Uitstekend

Uitstekend vakwerken deskundig personeel.Keurige werkzaamheden geleverd. 2 bevestigingen zijn nog in nazorg en moeten dus nageleverd en gemonteerd worden, graag hier over een afspraak over maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken, Overige
8

Goede montage van zonwering

goed opgehangen en de communicatie met de klant was ook goed. Zeer tevreden over de kwaliteit van het zonnescherm

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: nee
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
9

Prima

Alles conform de gemaakte afspraken, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Horren
9

Prima

We hebben een goede voorlichting gehad zodat we op basis daarvan een juiste keuze hebben kunnen maken. Vriendelijk, klantgericht en afspraken worden nagekomen zoals ze worden gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken
9

Vakbekwame installateurs

Vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken, Horren
10

Gewoon goed

Overleg en wens klant vriendelijk perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Rolluiken
4

Heel slecht. Bedrijf met slechte communicatie :(

Mijn buren en ik hadden problemen met de screen. Door de slechte communicatie kwamen ze met een hoogwerker en GEEN materiaal voor mij. Zij hebben ook toegegeven dat ze eerst hadden moeten kijken wat het probleem bij mij was. Er werd voorgesteld om de helft van de hoogwerker te betalen en de buren en ik ieder de helft. Toen werd een nieuwe afspraak gemaakt en zij zouden komen met een LADDER. Maar nee hoor.....ze kwamen weer met een hoogwerker en waarom???? Omdat die ladder was mee genomen door een collega. Ik heb de rekening betaald op de dag van ontvangst, maar niet voor de hoogwerker. Dat zo'n bedrijf nog bestaat..... Bah.

  • Aanbevelen? Nee
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Beter communiceren vooral naar de klant
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Overige
8

Goed

Communicatie verliep door vakantietijd wat wisselend maar de levering was op tijd en de plaatsing verliep snel en zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: De communicatie was lastig door de vakantieperiode, waardoor soms zaken anders liepen dan eerst voorgesteld. De kwaliteit van het product zal zich nog moeten bewijzen in de levensduur. Het is wel jammer dat je nergens kunt zien dat het een Roma product is, alleen wel bij de draadloze afstandsbediening, maar dat is een Somfy product.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
1

Zeer slecht, van communicatie hebben ze hier nog nooit van gehoord

In juni knapte het touw van ons serre zonnescherm, reparatieverzoek ingediend, dag later telefoon dat ze de volgende dag konden komen. Dus dat was snel. Tijdens het vervangen van het koord is de motor kapot gegaan. De monteurs vonden dit ook vervelend. Ik verwachte hier iets van te horen zodat we konden kijken naar een oplossing. Na 2 weken nog niets gehoord. Zelf gebeld en ik merkte dat de mevrouw aan de telefoon niets durfde te zeggen, toen kregen we een dag later een offerte voor het vervangen van de motor voor maar liefst 734,00. Geen overleg verder en ik heb hier ook gereageerd dat ik dit geen passende oplossing vond. Verder niets gehoord meer. Nu, op 23 sep. (3 maanden later)ontvangen we een factuur voor het vervangen van het koord voor maar liefst 642 euro. Wij zijn met stomheid geslagen dat er nooit enig moment voor overleg is geweest hierover. Alleen standaard mails vanuit het bedrijf, nooit telefonisch of met een persoonlijke touch. Een motor kan kapot gaan maar tijdens een reparatie kan een bedrijf daar ook enige coulance in tonen. Er is never nooit geen contact geweest en nu een achterlijke hoge rekening voor vervangen van een koord. Ik snap niet dat bedrijven zo zaken kunnen doen, echt diep triest. En ik hoop van harte dat hier nog eens met een ander oog naar gekeken zou worden, dat zou u sieren als bedrijf. Voor mij nooit geen ambiance meer. En ik lees ook al dat ik niet de enige ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Overleg, advies en meedenken zou erg prettig zijn.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering
8

Goed

Correcte afhandeling van begin tot eind

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Montage
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd