Zeer verrast door de adviseur (Henk Otgaar)

Erg verrast door de pro-actieve houding van Henk. Na ontvangst van de gevraagde documenten heeft hij zelf contact opgenomen met mn bedrijf (HR) om uit te leggen waar ik wel/niet voor (via mn werkgever) verzekerd ben. (Lees: "uit te leggen" aangezien mn werkgever het niet juist had).

het kost een lieve duit, maar het resultaat mag er zijn

De vele mogelijkheden werden vakkundig naast elkaar gelegd en daarna was het duidelijk welke keuze in mijn geval het meest aantrekkelijk was qua kosten.

Prima geholpen

Ik ben heel goed en deskundig geholpen aan een hypotheek voor mijn nieuwe huis

Beter dan goed kan niet!

Vanaf het eerste adviserende gesprek tot en met de best veel omvattende acties was de hele gang van zaken voor ons kristalhelder, met als uitkomst de gewenste hypotheek + overbruggingskrediet.

Uitmuntend

Wij zijn zéér prettig geholpen door Ton Brinkel, van begin tot einde een prettige ervaring. inhoudelijk zeer kundig en weet de informatie ook op een prettige manier uit te leggen.

Professioneel, meedenkend en adequate antwoorden

Ik heb de samenwerking van begin tot het einde als heel prettig ervaren. Joyce is erg professioneel en weet duidelijk waar ze het over heeft, dat merk je aan alles. Ze reageert bovendien erg snel op vragen, zelfs op haar vrije dag. Ik ben erg tevreden en kan haar iedereen aanraden.

De Hypotheker het kan niet beter.

Wij zijn al jaren door de Hypotheek adviseur geholpen. Een duidelijk advies en een betrouwbare werkwijze, tevens een duidelijke uitleg. De hypotheker is beslist een aanrader.

Duidelijk en goed

De gesprekken met de adviseur hebben wij als goed ervaren. Minpuntje dat het mailcontact ook via anderen verloopt.

Helder advies en zeer goede service!

Goed advies en uitgebreide service. Zowel de adviseur als de assistenten stonden tijdens het hele traject voor me klaar.

vakkundig en mee denkend

Alles goed uitleggen en zo nodig een tweede keer, rustig en in overleg mogelijkheden bekijken die kunnen, altijd bereikbaar als je met vragen zit.

Prettige gesprekken en goed advies. Fijne adviseur!

Zowel de adviseur als zijn assistent een hele goede ervaring mee. De gesprekken ging vlot en waren prettig. Karun, de assistent van de adviseur heeft ons meerdere malen geholpen als we wat vragen hadden. Ook Roderick, de adviseur stond ons snel te woord. Ik zal beide zeker aanraden!

Professionele organisatie

We zijn vriendelijk en beleefd te woord gestaan gedurende het hele traject. Het kantoor is netjes en professioneel. Aanleveren van documenten ging eenvoudig via de website (helaas niet via alle browsers even goed). We konden op ieder moment inzien welke documenten in orde waren en welke nog niet. Indien iets niet goed was werden we hier snel van op de hoogte gesteld. Na afloop van het advies ontvingen we een zeer uitgebreid rapport waarin alles nog eens werd samengevat. De berekeningen waren soms wel wat slordig of onduidelijk naar mijn idee, maar dit had weinig effect op het totaalplaatje (sowieso is het onmogelijk de toekomst te voorspellen en moet iedere adviseur dus diverse aannames doen). We zijn tevreden met de gekozen hypotheekvorm en overige verzekeringen. Het kantoor en de adviseur waren altijd goed (telefonisch en per e-mail) bereikbaar en men reageerde altijd snel. Ook op de achtergrond werd de voortgang van het proces bewaakt en werden herinneringen gestuurd (zowel naar ons als bedrijven) indien nodig. Al met heb ik De Hypotheker ervaren als een professionele organisatie die een hoop werk uit handen neemt en haar zaken goed op orde heeft.

Alle vragen worden goed beantwoord

Kan altijd een beroep op ze doen als iets nog niet duidelijk is. Klantvriendelijk 👍

Betrouwbaar, deskundig, duidelijk en behulpzaam

Na vorige keren ook via de Hypotheker onze hypotheek te hebben afgesloten en de daaruit zeer goede ervaringen, nu weer deze stap daar gezet. Paul van Wissen en Remy Veels zijn zeer ervaren, vriendelijk en duidelijk geweest wat onze mogelijkheden waren en hebben alles goed uitgelegd. Geen onderdeel blijft onbesproken en zo ga je met alle vertrouwen het traject in. Pluim voor " de Hypotheker"

Voortreffelijke begeleiding met prijzenswaardige inzet en betrokkenheid.

Verschil t.o.v. ons eerste bezoek in 2007, is dat De Hypotheker toen alleen een adviserende rol had en nu in 2019 voornamelijk een bemiddelende rol. In 2007 nog kosteloos maar in 2019 met een behoorlijk prijskaartje. Was even schrikken want wij waren niet op de hoogte van dit verschil. Achteraf gezien is dat prijskaartje volledig gerechtvaardigd want zij hebben ons voortreffelijk begeleid naar het verkrijgen van de benodigde hypotheek, tot het tekenen van de leveringsakte bij de notaris. Ook prijzenswaardig is hun inzet en betrokkenheid bij het overwinnen van tegenslagen in het traject. Zo werd de afwijzing door de eerste bank naadloos vervolgd naar de tweede bank, werd de boete van de eerste bank afgewenteld en werd met succes een overbruggingskrediet geregeld. Al met al veel lof voor De Hypotheker Zoetermeer!

Top Service!

Wij zijn erg tevreden met de Hypotheker Zoetermeer, onze adviseur Henk Otgaar heeft ons goede begeleiding en deskunding advies gegeven op basis van onze persoonlijke wensen. De hypotheekaanvraag was, naar onze wens ook optijd klaar; kortom, het was voor ons echt de moeite waard om de Hypotheker Zoetermeer in de arm te nemen.

Super klantvriendelijk en uitstekende advisering

We hadden een ingewikkeld proces met verkoop van 2 huizen en aankoop van een nieuw huis. Op al onze vragen en uit te zoeken onderwerpen Is helder en diepgaand geadviseerd .

Zeer proffesioneel advies waarbij alle aspecten werden toegelicht en besproken. Daarbij een zeer prettige manier van communiceren.

Goed advies

Goede kennis met een breed perspectief aan mogelijkheden. Ook voldoende tijd en ruimte om alternatieven te bespreken. Goed advies gekregen.

Prima en vakkundig geholpen bij 1e gesprek. Indien wij een woning hebben gevonden, zullen wij zeker via Jan-Henk Willemse onze hypotheek laten regelen.

Wij hebben door De Hypotheker en met name Dhr. Remy Veels goed en duidelijk advies gekregen omtrent het gedeeltelijk aflossen van onze huidige hypotheek en voor het aanvragen van een ORV (Overlijden Risica Verzekering)

Heel prettig ervaren

Vriendelijk ontvangen, dhr. van Wissen is een prettig persoon heel toegankelijk om vragen te stellen en met uitleg geven.

Medio november 2016 zijn we voor een intake-gesprek bij De Hypotheker langs geweest. Hierbij ging er voor ons een wereld open wat er mogelijk was als we een nieuw huis gingen kopen; zo kregen we bij het advies zaken te horen waar we zelf nooit aan hadden gedacht. Inmiddels hebben we een nieuwe woning gevonden en is de hypotheek-aanvraag helder en klaar door De Hypotheker geregeld, zodat we achteraf niet voor verrassingen komen te staan. Tijdens ons bezoek werd er niet op de tijd gelet en werd je vakkundig en vriendelijk voorgelicht. In één woord: "KLASSE"!

Zwaardslootseweg 42 2726ZZ Zoetermeer

Over de Hypotheker