We zijn onwijs goed begeleid op alle fronten, snelle reactie als we vragen hadden, kortom voor ons perfecte begeleiding

Snel, duidelijk & denkt met de klant mee

Goede afspraken, en heel open personeel. Staat altijd voor je klaar en niets is te gek.

mijn adviseur was heel behulpzaam, luisterde goed naar mijn wensen. ik kreeg duidelijke uitleg over de mogelijkheden die voor mij geschikt zijn. Ik heb het als heel positief ervaren.

Prima vlot en persoonlijk advies. Zelfs nadat onze eerste keer de verkoop van ons huis niet door ging kon ik gewoon weer opnieuw komen. Jammer genoeg ging de verkoop nog eens niet door dus moet ik binnenkort voor de derde keer op bezoek. Geen probleem gaf de adviseur aan. Hij gaat als alles doorgaat ook nog de verzekeringen bekijken of alles nog goed is bij ons. Duur maar prima en goed advies. Dat laatste komt natuurlijk omdat bij eerdere situaties de hypotheker nog gratis was.

Ik heb er gewoon een goed en vertrouwd gevoel bij. Altijd accuraat, correct en fijn geholpen. Ze weten waar ze het over hebben en handelen daar naar. Gewoon erg tevreden!

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.