Wisselend

Goed contact gehad in het begin. Naarmate de tijd vorderde was dit wat wisselend. Wanneer er tijdsdruk op kwam te staan, dan was ik als klant, degene die er achteraan moest gaan. Voor de rest werd alles goed uitgelegd en werden al mijn vragen beantwoord. Als klant heb ik wel veel moeten doorvragen om bepaalde zaken duidelijk en voor elkaar te krijgen. Dit had wel beter gekund.

Goede begeleiding

Alles goed geregeld. Goede uitleg omtrent hypotheek en verzekeringen

Duidelijke en complete voorlichting.

Mijn ervaring is dat de Hypotheker Barendrecht een goed gevoel bij mij heeft achter gelaten. Goede voorlichting, duidelijke afspraken en heel vriendelijk.

Heel prettig

Zeer goed geholpen met alles en iedereen heel vriendelijk. Zeker een aanrader.

Klant centraal

Mijn hypotheek aanvraag was uitdagend, maar alles werd uit de kast gehaald om de aanvraag conform mijn wens in te richten. Er werden diverse scenario's uitgewerkt waardoor het uiteindelijk resultaat beter was dan waarop ik had durven hopen. Marloes bedankt voor al jouw inspanningen!

Voor de aankoop van mijn huis in 2010 ben ik bij De Hypotheker Barendrecht geweest, destijds al een zeer goede ervaring. Er was een verhoging van mijn hypotheek nodig, dus heb ik direct weer contact opgenomen, en er bleek nog niets veranderd; TOP team en TOP service! Goed advies, goed op de hoogte gehouden, niets is teveel. Heel blij mee, dank voor de hulp in alle opzichten!

Snel en goed advies

Zeer fijne ervaring gehad voor het regelen van mijn eerste hypotheek. De uitleg was duidelijk en de hypotheek werd snel geregeld.

Geweldige service, kennis en kunde!

De Hypotheker Barendrecht heeft ons op een hele fijne manier door het traject van een huis kopen begeleid. Dit was onze eerste keer en er kwam best wat op ons af. Met de kennis en kunde van de Hypotheker Barendrecht hebben wij dit gehele traject als zeer prettig ervaren. Daarnaast beschikken zij over een goed netwerk waardoor alles rondom de koop snel afgesproken en geregeld was!

Uiterst klantvriendelijk en een professionele aanpak!

Gedurende het voortraject, informatieve gesprek met Peter Schouten hebben we een goed advies en duidelijke uitleg gekregen. Voor het oversluiten van onze hypotheek zijn wij verder geholpen door Marloes Veth en met ondersteuning (telefonisch) van het team. Wij zijn zeer te spreken over de deskundigheid en vriendelijkheid van Marloes. Mede het goed advies en zeer duidelijke uitleg is alles voor ons zeer prettig verlopen. Gedurende het gehele proces (supersnel) zijn wij geheel ontzorgd. Wij zouden de Hypotheker en in bijzonder Marloes Veth zeker aanbevelen bij anderen.

Top gedaan

Goed geholpen en duidelijke uitleg van de mogelijkheden. Top gedaan en zeer tevreden klant.

Prettig geholpen

Fijn contact. Prettig geholpen

Alles tot in de puntjes voor ons geregeld.

Prettig contact. Snelle reacties en goede bereikbaarheid. Duidelijke en fijne communicatie. Alles goed geregeld.

Kundig en snel.

Peter is een kundig adviseur. Hij heeft ons prima geadviseerd voor onze nieuwe hypotheek met een aantrekkelijke rente. Door het goede voorwerk (welke documenten zijn benodigd) was de hypotheek ook in no-time rond. Prima!

We zijn perfect geholpen.

Wij zijn starters op de woningmarkt en wisten echt niet wat ons te wachten stond maar we zijn perfect geholpen door de mensen van de Hypotheker. En snel ook! Binnen 4 weken was alles rond.

We hebben niet het gevoel ontlast te zijn door de Hypotheker.

We kopen een huis eens in de 10 jaar tijd, we hebben dus geen ervaring en het is een onzekere tijd. Op zo een moment hebben we behoefte aan ondersteuning door een ervaren partij, die niet extra door ons zelf gecontroleerd moest worden. Gedurende het gehele traject waren wij niet gerust en hadden we de behoefte aan controle op de tijdlijn. Dit is enerzijds ontstaan gedurende onduidelijkheid bij het aanvragen van de hypotheek offerte waar we na ons gesprek een gerust gevoel hadden en verteld werd dat alle informatie beschikbaar was. Maar na week geen actie we zagen dat er informatie ontbrak, dat was het pas duidelijk nadat we zelf actie ondernamen. Tevens was ondanks duidelijke vraag van ons dat de Hypotheker de bankgarantie zou regelen dit niet gedaan. Ondanks dat we dit ook nog eens hadden gevraagd bij het tekenen van de hypotheek offerte. Hier kwamen wij achter doordat we navraag hadden gedaan bij de notaris. Bij navraag bleek dat het door een fout in het systeem te zijn. Al met al een teleurstelling en een groot verschil qua ervaring ten opzichte van 11 jaar geleden.

Beste Jeroen en Daniëlle, Vervelend dat jullie onze dienstverlening op deze manier hebben ervaren. Dit is natuurlijk niet waar we voor staan bij de Hypotheker Barendrecht. Wij helpen graag iedereen met het vinden van een passende hypotheek en willen al onze klanten een persoonlijke en zorgeloze ervaring bieden. Wij betreuren het dan ook zeer dat het proces niet volgens jullie verwachting is verlopen. Als jullie nog behoefte hebben aan een evaluatie van het traject vernemen wij dit graag. Jullie kunnen altijd, zowel per e-mail als telefonisch, contact met ons opnemen.

Fantastische mensen.

We zijn goed voorgelicht en als we er niet uitkwamen kon ik altijd bellen en kreeg ik goeie hulp. Fijn kantoor en fijne mensen.

Ontzettend behulpzame medewerkers en een vlekkeloze afhandeling van ons dossier!

De medewerkers van de Hypotheker Barendrecht hebben ons ontzettend goed geholpen in de zoektocht naar de juiste hypotheek. Zij hebben zich voor de volle 100% ingezet om voor ons een zo laag mogelijk rentebedrag vast te zetten. De medewerkers van Hypotheker Barendrecht zijn behulpzaam en proactief; ze houden je netjes op de hoogte van alles wat er gaande is. Door hun professionaliteit en vriendelijkheid hebben ze ons absoluut ontzorgd in het hypotheek-proces!

Goed geholpen door Peter, Linda en Marcella

Peter heeft ons goed geholpen met het kiezen van juiste hypotheek! En Linda en Marcella heel fijn voor de snelle communicatie via mail of telefoon!

Top ervaring!

Bij het kopen van ons eerste huis zijn wij super goed en fijn geholpen. Fijne service zowel persoonlijk als via de email. Uitstekende ervaring.

Duidelijk verhaal, afspraken werden snel ingepland.

Duidelijke uitleg, afspraken werden tijdig ingepland als wij dit nodig vonden. Minpuntje: vanuit telefoongesprekken andere antwoorden dan vanuit de gesprekken met de hypotheker. In ons geval: taxatierapport opstellen incl of excl verbouwingskosten.

Slecht, geen begeleiding. Alles zelf moeten doen.

Veel geld betaald voor niets. We moesten zelf de deadlines bewaken, zelf alles regelen met inkomens toets en verlengen van de overeenkomst. We kregen maar 1 advies en dat was de eerste keer nog fout ook (aflossing vrije deel vergeten). Heb het advies door een andere adviseur moeten laten bekijken. Kortom een zeer stressvolle periode en minstens duizend euro teveel moeten betalen. Ook toen we het gesprek hierover aangingen wilde hij niet luisteren en zei hij alleen maar 'ja maar jullie'. Ga nooit meer naar een dergelijke adviseur.

Beste Sandra, Vervelend dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet waar we voor staan bij De Hypotheker Barendrecht. We helpen graag iedereen met het vinden van een passende hypotheek en willen al onze klanten een persoonlijke en zorgeloze ervaring bieden. We betreuren het dan ook ten zeerste dat het proces niet volgens verwachting is verlopen. Mocht je nog behoefte hebben aan een evaluatie van het traject vernemen wij dit graag. Je kunt zowel per e-mail als telefonisch contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Peter Schouten Franchisenemer De Hypotheker Barendrecht

Goed advies

Goede begeleiding staan altijd voor je klaar

Goed. Ze hebben erg hun best voor ons gedaan. Wij waren zeer tevreden met de service

Fantastisch geholpen

Mijn eerste huis gekocht met de hulp van het team van de Hypotheker Barendrecht. Nu, bijna 8 jaar later helpen ze ons er weer doorheen. Persoonlijk,professioneel en zeer vriendelijk. Ze loodsen je door het hele proces heen van A tot Z. Bij alle onduidelijkheden in de wereld van de hypotheken geven ze geduldig een gedegen uitleg. Kortom: Toppers !

Wij zijn goed geholpen ze zijn klantvriendelijk en professioneel

Over de Hypotheker