Fantastisch geholpen

Mijn eerste huis gekocht met de hulp van het team van de Hypotheker Barendrecht. Nu, bijna 8 jaar later helpen ze ons er weer doorheen. Persoonlijk,professioneel en zeer vriendelijk. Ze loodsen je door het hele proces heen van A tot Z. Bij alle onduidelijkheden in de wereld van de hypotheken geven ze geduldig een gedegen uitleg. Kortom: Toppers !

Wij zijn goed geholpen ze zijn klantvriendelijk en professioneel

Erg tevreden, ondanks de korte tijd is het toch gelukt om alles rond te krijgen. Mede door de extra druk die jullie hebben gezet. Konden altijd met onze vragen terecht en zijn altijd snel geholpen. Erg klantvriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor alles!

goed advies en eerlijk advies

Heldere en duidelijke uitleg. Diversen keren gebeld met vragen, waarop snel en duidelijk antwoord werd gegeven. Een voor ons mooie hypotheek afgesloten. Dus een zeer tevreden klant.

Heel goed

constructief gesprek en, voor zover mogelijk, duidelijke informatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.