Super geholpen

Rustige fijne omgeving met goed deskundig advies

Very professional and helpful advice.

Great experience with the whole process of Hypotheek arrangement. My hypotheek advisor Jan Henk Willemse was very helpful and provided me with all the information in clear and professional way.

Duidelijk, deskundig gesprek

Geen onduidelijkheid, open en eerlijk gesprek. Dit is de 2de keer dat we via de Hypotheker hypotheek afsluiten en met dezelfde adviseur.

Geweldig profesioneel en vriendelijk leuk

Goed geadviseerd, er werd naar ons geluisterd en er waren altijd opties, van goedkoper naar iet wat duurder. Goede service, altijd snel geholpen als we vragen hadden, en afspraken waren altijd op tojd wat ik zelf enorm waardeer

Vakman

Van begin tot einde tot in de puntjes begeleid door Jan-Henk bij de aankoop van onze (nieuwbouw)woning. Alle opties, mogelijkheden, kansen en risico’s zijn behandeld. Het voelt veilig om ons over dit soort bizarre bedragen te laten adviseren bij Hypotheker Leidschendam

Uitstekend geholpen en geadviseerd door Jan Henk!

Top-ervaring!

Goed advies

Ik ben zeer prettig geholpen met duidelijke uitleg. Er is gekeken naar onze wensen!

Deskundig betrokken en klantvriendelijk top begeleid

We zijn van begin af aan heel goed geadviseerd door de adviseur Jan Henk Willemse, en ook met ondersteuning van de receptie. We zijn zeer tevreden klanten. Je kan bij hen altijd met vragen terecht. Alles wordt duidelijk uitgelegd...deskundig, betrokken, klantvriendelijk en ervaren. Heel fijn in toch een ingewikkeld proces om een goede hypotheek te kiezen met alle administratieve regeldingen die daarbij komen komen kijken. Mvg Carla Bisser en Harm de Graaf

Open eerlijk en duidelijk

Vriendelijke dame en ze toonde interesse in de klant. Dat gaf ons een prettig gevoel in het hele proces

Open, eerlijk en duidelijk!

Goede uitleg, vriendelijke dame, veel mogelijkheden en korte lijnen door kleine vestiging. Je wordt als persoon behandeld en bent dus geen nummer of een van vele klanten. Absoluut geen tijds druk tijdens de gesprekken.

Vriendelijk en behulpzaam

Een erg vriendelijke behandeling op kantoor door de adviseur. Alle stappen werden duidelijk doorgenomen en bij herhaaldelijk contact opnieuw toegelicht dan wel uitgelegd. Alleen leek het er op dat steeds de nadruk gewezen op t feit dat mijn partner al woningeigenaar was en ik niet. Enig minpunt is dat men over het hoofd zag dat een opstalverzekering verplicht was. Toen wij na verloop van tijd vroegen of deze verzekering van toepassing was werd er geschakeld. Wat overigens zonder problemen verliep.

Zeer goed geadviseerd en alles prima geregeld.

Afspraken gemaakt op tijden welke ook ons zeer goed uit kwamen, ook in de avonden. Alle beloftes waar gemaakt , en ons deze netjes volgens afspraak door gemaild.

Super begeleiding in het kopen van ons eerste huis

Van begin tot eind goede en fijne begeleiding gekregen. Ook goef advies gekregen gedurende het hele traject en als wij vragen hadden konden wij deze ook altijd stellen. Kortom super! Het zijn toppers!

Erg prettig

Ik ben onwijs goed geholpen en begeleid met de hypotheek aanvraag.

Helder en duidelijk

Men nam zeer de tijd , alles werd goed en eerlijke ratelde, voelde geen haast of druk..super fijn Alles digitaal aanleveren moet tegenwoordig maar dat vind ik wel een gedoe..gelukkig dacht en hielp men mee.

Heel goed!

Ik werd heel goed bijgestaan ​​en ik had mijn hypothek binnen een week klaar !

Fijne samenwerking!

Mijn ervaring met De Hypotheker in Leidschendam kan ik niet anders beschrijven dan zeer positief. Jan Henk en het team hebben mij vanaf het begin uitstekend begeleid met de verkoop en aankoop van mijn oude appartement en nieuwe woning. Ook hebben zij een belangrijk aandeel in het vinden van de juiste makelaar voor mij, nl Marco Sark van Fastgoed Makelaars. Bij deze alsnog bedankt.

Goed en deskundig advies

Mijn adviseur, Henk heeft goed mee gedacht en heeft in mijn optiek het onderste uit de kan weten te halen.

Snelheid, vriendelijkheid, begrijpelijk, deskundig en accuraat zijn naar mijn mening de passende sleutelwoorden voor het optreden van onze hypotheekadviseur.

Zeer prettig en goede uitleg, iemand die meedenkt met de klant.

Een fijne gesprek gehad, goed en duidelijk ingelicht!

Ik heb nu voor de derde keer een ander huis gekocht. De documentatie die hiermee gepaard gaat vind ik onvoorstelbaar; het lijkt op terreur van de de banken en ook de overheid doet er dapper aan mee. Ik zou er dit keer zonder hulp van de hypotheker niet uit zijn gekomen. De hulp verdient alle lof!

Super fijn persoonlijke contact. Gericht en duidelijk advies. Alle medewerkers super klantvriendelijk. Super!! Compliment voor het hele team en special voor adviseur Angelique Sweelsen

Zeer prettig gesprek met deskundig adviseur. Duidelijk toekomstplaatje.

Heldere uitleg, neemt de tijd voor je. Zeer tevreden over het advies!

Over de Hypotheker