Filters

8

Positief

Ik zat vol vragen en Linda bleef de situatie overzien en menselijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
8

was zeer duidelijk in het antwoord wat voor mij van toepassing was

was heel eerlijk over mijn situatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

Goede en duidelijke info.

Eindelijk iemand die er niet omheen draait. Goede info en duidelijke taal! Geen poespas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Kon niet beter

Ben erg goed geholpen. En erg vriendelijk. Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Super en duidelijk

Top !

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Goede hulp

Snel en goed geholpen goed advies wat ik moet en kan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

Kort, duidelijk en goed advies.

Met aandacht voor de mens een goeden duidelijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Vriendelijke informatie was duidelijk

Prima advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Ik had veel eerder contact moeten zoeken

Linda zette mij weer met beiden voeten op de grond: wees zakelijk en geen emotioneel gedoe er door heen. Zo'n goed en duidelijk en recht voor de raap advies gekregen! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Heel vriendelijk en met aandacht geholpen!

Door het goede advies van Mevrouw weet ik nu hoe ik verder moet. En als ik nog vragen heb, kan ik rechtstreeks contact met haar opnemen. Nogmaals bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

Goed, proffesioneel en zeer vriendelijk

Hele aardige dame die wel weet hoe iets negatiefs een positief iets kan worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Zeer prettig

Ik ben goed geholpen door betreffende dame die il aan de telefoon had

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
8

Fijn en duidelijk advies

Ik had een vraag omtrent alimentatie, en daar werd in duidelijke taal op geantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
8

Goed

Tijdens het gesprek voelde ik me op m'n gemak. Er werd naar me geluisterd. Ik kreeg advies waar ik wat mee kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
8

Goed advies

Korte wachttijd en goed geïnformeerd fijn gesprek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Snelle reactie en professioneel geholpen

In de avond een mailtje gestuurd, de ochtend erop gelijk een reactie ontvangen (telefonisch). Er vriendelijk geholpen en een duidelijk antwoord gehad op mijn vraag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

Goed en duidelijk

Helder en vriendelijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Goede en snelle service, duidelijkheid

Ik werd snel te woord gestaan. Alinde is vriendelijk, deskundig en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
7

Prima

Eerste kennismaking telefonisch, goed gereageerd en vragen beantwoord. Bij niet voldoende kunben uitleggen door verwezen en van daaruit goede/ betere uitleg gekregen. Dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

prima

Een duidelijk advies en een snellen reactie. Ook buitengewoon vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Communicatie
10

geweldig snel en accuraat

Aardig vrouw en meteen uitsluitsel over wat wij wilde weten super gewoon!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
8

Een goed luisterend oor en vanuit daar een advies.

De betreffende medewerker van de NAB luisterde goed naar mijn situatie en zoals ik het nu kan overzien werd ik op basis daarvan goed doorverwezen naar een hulpverlener in mijn regio.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

hele vlotte beantwoording van mijn vragen

vriendelijk helder en zeer vlotte reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Netjes en goed te woord gestaan

Goed advies gegeven. Ivm partner alimentatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Heel fijn gesprek. Goede raad gekregen.

We zijn prima geholpen en gaan er mee aan de slag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie

Bedrijfsgegevens

Bouwe Landlaan 3A

7321AE Apeldoorn

055-5395650

[email protected]

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij hebben eigen juristen in dienst en werken daarnaast samen met advocaten en mediators door heel Nederland. Door onze lange samenwerking weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.