Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.