Filters

10

Het is maatschappelijk en voor mijn gezondheid goed dat er een organisatie NAB is ontstaan.

Na bijna 16 jaren onbegrip bij pensioenfonds ABP, hun advocaat L. en een niet objectivistische kantonrechter v. U. van Rechtbank Limburg is het hoopgevend om met een advocaat van NAB een nieuw proces te kunnen starten, inzake de mij 2 ontnomen rechtsgeldige jaren OP/NP. Vertrouwensman en latere gemachtigde mr. T. is bij - aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - acuut hartfalen overleden na afwijzingen van gesprek met advocaat L. Wat aanvankelijk een simpele casus was is door hypocrisie en ontkenning van bewijsbare feiten voor mij en mijn fysiek gehandicapte echtgenote een ware 'gotspe' geworden. Door opvoeding, vorming, studie en beroepsuitoefening in de GGZ heb ik geleerd niet voor 'eigen rechter' te spelen, maar wat mij is aangedaan is zeer onwelvoeglijk geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Heel vriendelijk met een luisterend oor.

Ik had een telefonisch gesprek met Mieke Blekman. Het was een gesprek waarmee ik echt verder kan. Ze luisterde aandachtig, gaf goed advies en was heel erg vriendelijk. Ik werd blij en bedacht me dat eigenlijk iedereen, mits zelf ook correct en respectvol, op deze wijze te woord gestaan zou moeten worden. Dit is wat men noemt klantgerichtheid en klantvriendelijkheid zonder dat mij beloftes of toezeggingen werden gedaan om de klant te binden of te overtuigen. Het was reëel en correct. Deze dame verdient de waardering die ze toekomt, wat een klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Ik werd binnen een half uur teruggebeld, al mijn vragen werden beantwoord, ik kreeg goed advies en werd vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Klantvriendelijk en begripvol

Klantvriendelijk en zeer begripvol

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
8

geweldig

Ik heb een erg fijn en verhelderend gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

goed geluisterd en duidelijk advies gegeven

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Zeer fijn meedenkend

Er werd snel contact met me opgenomen en erg fijn meegedacht over mogelijke oplossingen voor mijn probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
2

helaas niet helemaal juist

Aardig gesprek, en bedankt voor het terug bellen! Maar helaas was het advies niet juist, de suggestie van NAB was dat ik na mij jaren werk in UK geen recht heb on WW nu in Nederland. Ik heb met UWV gebeld na ons gesprek en deze lieten mij weten dat ik mogelijk hier wel recht op heb en ben nu een engels U1 formulier aan het invullen om bewijsvoering te leveren voor mijn dienst jaren (en bijdrage aan sociale zekerheid aldaar).

  • Aanbevelen? Nee
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

snelle en duidelijke communicatie

Ik werd nav mijn melding snel teruggebeld met waarbij ik mijn verhaal goed kwijt kon en ook goed werd gehoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

snel en deskundig

zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Waardevolle informatie gekregen.

Mevr. Lemckert, Beste Linda. De info die ik kreeg was eenduidig, professioneel en voor zover ik dat kan beoordelen deskundig en bovenal vriendelijk en meelevend. Het aller beste, Met vriendelijke groet, Bert Blankestijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Direct een duidelijk antwoord gehad op mijn vraag.

Ik had mijn vraag eerst aan een andere site gesteld maar die gaven zó uitgebreid uitleg, ze ratelden maar door, ik kwam er niet tussen met mijn vragen en snapte er dus steeds minder van. Teveel uitleg dus, waar ik ook niet om gevraagd had. Linda gaf kort en duidelijk antwoord. Perfect in mijn geval.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Accuraat

Verhelderend, duidelijk en accuraat! Ik ben ontzettend blij en opgelucht dat ik de Nationale Adviesbalie heb gevonden, Linda Lemckert ik dankjewel voor het prettige gesprek!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Ik ben heel erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

Ik vondt mijn gesprek heel vriendelijk en behulpzaam en ik vondt de mevrouw heel aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Super

Een vraag ingezonden via de website van de nationale adviesbalie en kort daarna kreeg ik al een telefoontje. Ik werd goed geinformeerd over de mogelijkheden. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

NAB heeft exact gedaan zoals beloofd

Mijn verzoek om advies bij mijn keuze voor aanbeveling van een advocaat, werd ik binnen 2 uur teruggebeld door de aanbevolen advocaat. Mijn eerste kennismaking is veelbelovend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

uitstekend

Na mijn mailtje ben ik al vlug terug gebelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Goed behandeld

Goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

voor zover top!

Begripvolle mevrouw aan de telefoon en snelle service. In minder dan een uur gebeld door een, neem ik aan, gespecialiseerd advocaat, Had ik veel eerder moeten doen! Ik ben nog niet zover, maar het vertrouwen is goed en ik ga van een goede afloop uit. Het geeft nu al een gevoel van verlichting in een langslepend vermoeiend proces.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Heel fijn geholpen.

Na een vervelende ervaring die dag, werd ik heel vriendelijk en professioneel geholpen met mijn vraag over een akte van erfrecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
9

ik was snel en professioneel geholpen

na duidelijke vragen was ik met contactgegevens van het advocatenkantoor voorzien, die is op de gewenste afstand van mijn huis is. ik ben benieuwd of dit kantoor mij met mijn problemen kunt helpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Direct contact met Mieke

Wij zijn heel goed geïnformeerd door Mieke wat betreft het testament van mijn man's overleden moeder. Zijn moeder is over leden op 01-01-2019. Mieke heeft ons verteld, dat mijn man recht heeft op het erfdeel van zijn overleden vader. Zijn vader is overleden op 2 april 2005. Mieke vertelde dat mocht zijn moeder mijn man toch hebben onterfd, hij tot aan de dood van zijn overleden moeder, recht heeft op zijn erfdeel. En mocht het zo zijn dat mijn man's overleden moeder mijn man hebben onterfd hij nog steeds recht heeft op het kindsdeel van zijn overleden moeder. Ook wees Mieke ons erop, dat wij in aanmerking komen voor een Pro-deo advocaat gezien mijn man's inkomen. Ikzelf werk niet. Wij zijn zeer tevreden over Mieke die ons duidelijk alles heeft uitgelegd wat te doen. Mieke heeft ons ook een e-mail gestuurd met daarin vermeld welke documenten mijn man moet aanreiken bij u. Ik zal zo spoedig mogelijk de door u gevraagde documenten aan u toekomen. Hoogachtend, De Heer B. en mevrouw F.H.M. Visser-Verweij

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Geweldig!

Mieke Blekman reageert telefonisch, vrijwel onmiddellijk na mijn mail. Ze zet heel rustig en duidelijk uiteen wat haar advies is. Ze begrijpt mijn vraag heel goed, geeft concreet handelingsperspectief én morele steun. Ik voel me gehoord. Ik voel me ook nadrukkelijk uitgenodigd om later weer contact te zoeken, mocht dat nodig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Duidelijkheid

Linda heeft mij geholpen door naar mijn verhaal te luisteren en mij daar een passend advies bij te geven. Ik ben direct in contact gebracht met een advocaat in de buurt. Ik ben zeer content dat er ook gelijk actie is ondernomen, ik had de volgende dag al een afspraak. Bij deze wil ik de nationale adviesbalie, met name Linda, bedanken voor het aanhoren van mijn verhaal en de hulp ze mij heeft geboden. Linda, je weet goed te relativeren en te motiveren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie
10

Erg vriendelijk

Er werd geluisterd naar mijn vraag en heb hierop goed advies gekregen. Erg vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Communicatie

Bedrijfsgegevens

Bouwe Landlaan 3A

7321AE Apeldoorn

055-5395650

[email protected]

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij hebben eigen juristen in dienst en werken daarnaast samen met advocaten en mediators door heel Nederland. Door onze lange samenwerking weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.