Na mijn aanmelding ben ik direct de volgende ochtend gebeld, kon mij verhaal doen, tijdens mijn verhaal was de betreffende dame op zoek naar een geschikt kantoor die mogelijk wat kan gaan betekenen. ik ben zeer goed geholpen gewoon TOP. nu afwachten of het betreffende kantoor iets voor ons kan betekenen.

Fijn te horen Mark! Hopelijk bent u ook tevreden met de hulp van onze advocaten. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Bestaansrecht: absoluut

Helder advies. Duidelijk of hun expertise wel of niet het betreffende rechtsgebied betreft. Informatie van het eerste contact is niet misvormd. Geen en/of onvoldoende kennis: je kan doorverwezen worden naar een partij die wel over de juiste expertise beschikt

Goed en duidelijk advies

In gewoon heldere taal goed,deskundig en duidelijk advies gehadt van Linda en hoor collega,s. Nogmaals dank,helemaal top!!

Zeker aan te raden

Wij hebben advies gevraagd over een VSO, Zo kwamen we in contact met Linda lemckert, eerste telefoongesprek voelde direct al goed, daarna veel mail contact geweest, en uiteindelijk alles met een goed gevoel afgesloten. Snel, duidelijk, strijd echt voor jouw belangen. Toppertje Thanks

Bedankt voor de review. Linda is zeker een jurist die strijdt voor haar klanten. Fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Zeer tevreden over de vlotte en goede afhandeling

Linda heeft mij erg goed geholpen. Vanaf dag hadden we een snelle en effectieve onderlinge communicatie en kreeg ik antwoord op al mijn vragen. Linda heeft de taak op zich genomen om de communicatie en onderhandelingen voor de vaststellingsovereenkomst zo goed mogelijk te laten verlopen en tot de beste uitkomst te komen. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst en zelfs mijn werkgever gaf aan dat zij zelden nog zo'n fijn contact met een juriste hebben gehad in deze voor beide partijen vervelende soort situaties. Ik zou iedereen die in dezelfde positie zit dit bedrijf zeker aanraden en zou de volgende keer zeker weer terugkomen! Bedankt!!

Bedankt voor de review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Linda weet altijd het maximale voor de klant te bereiken, maar doet dit wel met respect naar de wederpartij. Fijn dat u dit zo heeft mogen ervaren. Wij wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Linda heeft mij goed geholpen want er miste dingen waardoor mijn eventuele ww in gevaar kwam. Ook vond dit plaats in de kerstvakantie waardoor meerdere mensen afwezig waren.

Beoordelen en hulp bij het onderhandelen over de VSO

Ilse heeft mij heel goed geholpen met de VSO die mijn werkgever mij aanbood. Deze bleek niet helemaal kloppend. Ze heeft de onderhandelingen voor mij uit handen genomen waardoor er wel een goede VSO voor mij uit kwam. Zonder de juridische hulp was mij dat zeker niet gelukt. Ilse is makkelijk in de omgang en laagdrempelig. Ze neemt de zaak serieus en gaat er helemaal voor. Bedankt Ilse

Ik heb met meerdere medewerkers telefonisch/email contact gehad . Ik ben heel snel deskundig geholpen. Vriendelijke behulpzaame medewerkers. Top team! Absoluut een aanrader!

hartverwarmend

Een luisterend oor , meedenken en je bijstaan en zorgen dat je ontlast wordt, geen enkele ervaring van te voren gehad , maar wat een fijne mensen heb ik leren kennen , ze strijden voor je recht , lieve Linda jij was dit jaar mijn kerstengel , wat heb je je ingezet , ik ben blij dat er zulke lieve en eerlijke mensen zoals jij zijn. Mijn dank is groot , voor mij ben je the best ever!

Snel, accuraat, betrouwbaar

Na mijn info aanvraag kreeg ik telefonisch en per email een ontvangst bevestiging. Diezelfde middag werd ik al gebeld door de jurist die na een korte intake de zaak kon samenvatten en opnemen. Het betrof hier een vso, die bij nader inzien niet compleet en niet helemaal correct was. De jurist (Ilse) heeft alles zeer snel en nauwkeurig in orde gebracht.

Goed geholpen de aanvraag in te dienen

Moet nog verder geholpen worden

Duidelijk en zakelijk

Zakelijk afhandelen is het beste. Er is nog veel emotie. Dat verdwijnt op termijn. Coa is menselijke organisatie voor vluchtelingen maar niet zo voor haar medewerkers. Bedankt voor de afhandeling.

Goede en Professionele hulp

Linda heeft mij zeer goed begeleid en geholpen in mijn situatie. Ze heeft daarbij professioneel gehandeld en mij goed begeleid.

Een prettige samenwerking en fijn advies.

Ik heb deze samenwerking zeer prettig ervaren. Korte lijnen, snelle communicatie en professioneel advies.

Helemaal top

Vso aangeboden gekregen wist niet wat ik er mee moest of het goed was of niet? Vervolgens kwam ik in Contact met Linda Lemckert. Wat zei voor mij gedaan heeft is echt super. Ze heb mij zoveel geholpen en zoveel rust gegeven en nog een betere vso geregeld. Ik gun iedereen een Linda Lemckert tijdens een vso onderhandeling. Echt super

Duidelijk antwoord

Concreet en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Denkt mee en kijkt vooruit. Heel erg bedankt!

Belazerd

Afspraak gemaakt met de toegekende specialist. Kreeg achteraf toch een factuur, daarnaast ook heel slecht tot niet bereikbaar bij vragen. Wat een teleurstelling zeg. Meer bezig geweest om contact te krijgen en uitleg over factuur dan dat ik daadwerkelijk ben geholpen in mijn zaak. Zonde van mijn tijd en energie!

Goede ervaring

Je krijgt goed advies en je wordt goed geholpen

Goed geholpen met het behalen van het gewenste resultaat!

Mijn werkgever heeft mij tijdens ziekte een VSO aangeboden. Ik wist niet goed wat mijn rechten en plichten zijn in die situatie. Linda heeft me hier goed bij geholpen en hebben we doelen gesteld. Ik ben tevreden met de uitkomst daarvan!

Prettig

Snelle reactie en goed te bereiken

Blij verrast door Ilse, snel, vakkundig en resultaat

Via een vriend werd Ilse me aangeraden om een VSO te laten toetsen en het maximale uit de situatie te halen. Dit heeft ze PERFECT gedaan. Dankjewel Ilse

Kan gewoon niet beter

Snel, adequaat en professioneel

Uitstekende juridisch hulp en afhandeling!

Niets dan lof voor de enorme betrokkenheid van NAB. De jurist in kwestie heeft mij zeer goed geholpen. Was altijd beschikbaar om snel te reageren met het juiste advies. Hierdoor is mijn VSO op een zeer gunstige wijze bijgesteld . Ik ben haar dan ook enorm dankbaar. NAB zou ik meteen aanraden aan alle vrienden en familie die in een soortgelijke situatie verzeild zijn geraakt!

professionele opvolging VSO's

Vanuit werkgevers positie heb ik met de Nationale AdviesBalie van doen gehad, inzake de opvolging van een VSO voor een van onze werknemers, dit in verband met opheffen van het bedrijf. De advocaat welke toezag op de belangen van haar client deed dit op zorgvuldige en proffesionele ruimte, ook ruimte biedend aan de werkgever om dit goed op te pakken en op te volgen. Een positieve noot is dat deze advocaat ook oog had voor het uitvoerend kantoor personeel had, welke uiteindelijk ook zullen vertrekken, Het menselijke aspect van dit traject bleef niet beperkt tot haar client, maar strekte zich verder. Dit heb ik nog niet vaak gezien, en was aangenaam verrast door dit authentieke gebaar,

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.