goed indruk

kort en krachtig

To the point en vriendelijk!

Bij start gesprek had Ilona onmiddellijk mijn dossier voor zich en beantwoordde mijn vragen professioneel en vriendelijk.

Top hulp en goede advies!

Geerke heeft ons top geadviseerd. Ze denkt mee met je en geeft de juiste advies.

Fijne begeleiding

Ik ben bijgestaan door mevrouw Doppia, Ze heeft mij uitstekend geholpen, niet alleen om meer uit mijn VSO te halen, maar ook door de situatie te begrijpen en een luisterend oor te geven.

Boven verwachting correct, deskundig en vlot geholpen.

In een situatie waarin ik mij uiterst onzeker en onveilig voelde door de inspanningen van mijn werkgever mij onderuit te halen wist de juriste die mijn zaak op zich nam mij vanaf het eerste gesprek het nodige zelfvertrouwen terug te geven . Zij kwam heel snel tot de kern van de zaak en nam het voortvarend voor me op. Zij luisterde zeer goed naar mijn verhaal en wensen en verwoordde dat ook effectief naar mijn werkgever. Tenslotte behaalde ze ook een voor mij bevredigend resultaat. Daarnaast wist zij me ook nog van allerlei relevante informatie te voorzien (consequenties zorgtoeslag, ww- aanvraag etc) te voorzien die ik als zeer nuttig heb ervaren. Alleen maar lof voor de degelijke en sympathieke aanpak van deze juriste.

Positief, goed en duidelijk uitgelegd

Ik ben zeer professioneel geholpen en geadviseerd bij mijn vraag. Ik ben erg blij omdat het me zal helpen mijn twijfels op te lossen. Als ik nog vragen heb, ben ik welkom en wordt er naar mij geluisterd door de adviseurs.

Ik ben binnen 3 dagen heel goed geholpen heb alles snel en netjes kunnen afsluiten met mijn werkgever.

Top geholpen

Een heel fijn gesprek

Hele goede informatie

Fijn gesprek en heel ophelderend, ook goed advies gekregen.

Ik ben heel goed geholpen

Ik ben geweldig geholpen door Ilse Kers met mijn vso en ik alleen had ik er niet uitgekomen

Very concise and straight to the point

She was direct and handled my questions professionally.

Begrijpt de situatie en helpt je beoogde doel te halen.

Ik ben bijgestaan door mevrouw Boks, Ze heeft mij uitstekend geholpen, niet alleen om meer uit mijn VSO te halen, maar ook door de situatie te begrijpen en naadloos aan te voelen.

Top adviseur

Prima geholpen naar een tevreden resultaat.

Fantastisch geholpen

Naar aanleiding van mijn ontslag ben ik fantastisch geholpen door jullie. Dit had ik zelf niet kunnen bereiken. Dank hier voor

Prettig, doortastend en goed geholpen

Prettige samenwerking gehad. Ik werd deskundig geadviseerd en goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Zeer vriendelijke medewerker die zowel juridisch als persoonlijk gezien mijn standpunten wist over te brengen en te weerleggen. Uiteindelijk naar tevredenheid het dossier gesloten.

Erg snel en deskundig geholpen

Ik heb De Nationale Adviesbalie benaderd voor het laten beoordelen van mijn vaststellingsovereenkomst. Binnen een dag werd contact opgenomen met mij en nadat ik definitief akkoord had gegeven was het hele traject in een aantal weken afgerond. Ik ben erg tevreden over de dienstverlening, zeker een aanrader.

professioneel, helder, en duidelijke communicatie

Uitstekend geholpen; snel en goed actie ondernomen zodat ik weer verder kan.

Onverhoopt had ik de hulp nodig van een jurist en ik ben door Ilse geweldig geholpen in het hele proces. Van begin tot eind een goed gevoel en de communicatie verliep snel, soepel en duidelijk.

Snel, behulpzaam, helder en duidelijk

Na het indienen van mijn vraag, ben ik kort erna teruggebeld door Venice die een heel duidelijk uitleg gaf in hoe ik in mijn situatie moest handelen.

Geruststellend

Geruststellend gesprek!

Goed en snel geholpen en doorverwezen

Ik ben snel en goed te woord gestaan en doorverwezen

Zeer snelle reactie en duidelijk antwoord

Ruim binnen een half uur een reactie gekregen op mijn vraag. Duidelijk antwoord en advies gekregen. Hier kan ik mee verder. Heel erg bedankt.

Snelle antwoord en advies gekregen die nodig was

Een kort telefoon en ik had de informaties al.

ik ben tevreden

ik ben goed geholpen

Snelle reactie

Ik ben via internet bij jullie terecht gekomen en middels de app een vraag gesteld. De volgende dag kreeg ik direct bericht terug met een aantal vragen. Deze heb ik weer beantwoord en weer een dag later kreeg ik via de mail een duidelijk antwoord en werd er aangegeven dat ik morgen word gebeld door een specialist op het gebied van mijn vraag stelling. Er is dus nog niet veel contact geweest, maar het contact wat er tot nu toe is geweest verloopt vlot en deskundig.

Beste Deborah Fijn om te horen dat alles tot nu toe prettig loopt. Mocht u tussendoor vragen hebben zijn wij uiteraard ten alle tijde bereikbaar. We wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.