Goed behandeld

Goed behandeld

voor zover top!

Begripvolle mevrouw aan de telefoon en snelle service. In minder dan een uur gebeld door een, neem ik aan, gespecialiseerd advocaat, Had ik veel eerder moeten doen! Ik ben nog niet zover, maar het vertrouwen is goed en ik ga van een goede afloop uit. Het geeft nu al een gevoel van verlichting in een langslepend vermoeiend proces.

Heel fijn geholpen.

Na een vervelende ervaring die dag, werd ik heel vriendelijk en professioneel geholpen met mijn vraag over een akte van erfrecht.

ik was snel en professioneel geholpen

na duidelijke vragen was ik met contactgegevens van het advocatenkantoor voorzien, die is op de gewenste afstand van mijn huis is. ik ben benieuwd of dit kantoor mij met mijn problemen kunt helpen

Direct contact met Mieke

Wij zijn heel goed geïnformeerd door Mieke wat betreft het testament van mijn man's overleden moeder. Zijn moeder is over leden op 01-01-2019. Mieke heeft ons verteld, dat mijn man recht heeft op het erfdeel van zijn overleden vader. Zijn vader is overleden op 2 april 2005. Mieke vertelde dat mocht zijn moeder mijn man toch hebben onterfd, hij tot aan de dood van zijn overleden moeder, recht heeft op zijn erfdeel. En mocht het zo zijn dat mijn man's overleden moeder mijn man hebben onterfd hij nog steeds recht heeft op het kindsdeel van zijn overleden moeder. Ook wees Mieke ons erop, dat wij in aanmerking komen voor een Pro-deo advocaat gezien mijn man's inkomen. Ikzelf werk niet. Wij zijn zeer tevreden over Mieke die ons duidelijk alles heeft uitgelegd wat te doen. Mieke heeft ons ook een e-mail gestuurd met daarin vermeld welke documenten mijn man moet aanreiken bij u. Ik zal zo spoedig mogelijk de door u gevraagde documenten aan u toekomen. Hoogachtend, De Heer B. en mevrouw F.H.M. Visser-Verweij

Geweldig!

Mieke Blekman reageert telefonisch, vrijwel onmiddellijk na mijn mail. Ze zet heel rustig en duidelijk uiteen wat haar advies is. Ze begrijpt mijn vraag heel goed, geeft concreet handelingsperspectief én morele steun. Ik voel me gehoord. Ik voel me ook nadrukkelijk uitgenodigd om later weer contact te zoeken, mocht dat nodig zijn.

Duidelijkheid

Linda heeft mij geholpen door naar mijn verhaal te luisteren en mij daar een passend advies bij te geven. Ik ben direct in contact gebracht met een advocaat in de buurt. Ik ben zeer content dat er ook gelijk actie is ondernomen, ik had de volgende dag al een afspraak. Bij deze wil ik de nationale adviesbalie, met name Linda, bedanken voor het aanhoren van mijn verhaal en de hulp ze mij heeft geboden. Linda, je weet goed te relativeren en te motiveren!

Erg vriendelijk

Er werd geluisterd naar mijn vraag en heb hierop goed advies gekregen. Erg vriendelijk te woord gestaan.

Duidelijk

Heldere duidelijke antwoorden

prima contact

Er werd duidelijk en in begrijpelijk Nederlands uitgelegd hoe of wat!

Zeer positief

Zeer positief. Vriendelijke en behulpzame gesprekken gevoerd en erg snel opgepakt door alle partijen. Nu maar hopen op een goede afloop.

Helder en informatief

Een prettig gesprek met een informatief karakter. Ik voelde me begrepen en kreeg het juiste advies omtrent mijn persoonlijke situatie.

Uitstekende service

Een dikke 10

prettig en duidelijk

Snel terug gebeld, duidelijk en eerlijk advies! Prettig gesprek gehad.

Prima, duidelijk advies en uitleg betreffende mijn situatie.

Mevrouw heeft mij goed uitgelegd hoe mijn situatie eruit ziet en wat de wettelijke gang van zaken is. Hierdoor heb ik rust gekregen in mijn situatie.

snelle reactie en duidelijk verhaal

Ik werd zeer snel terug gebeld en Sigrid heeft mij duidelijk verteld wat te doen

Snel, duidelijk en een fijne ervaring.

Ik ben een stuk wijzer geworden en voel dat ik er niet alleen voor sta. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hartelijk dank!

Duidelijk, helder, eerlijk en oprecht advies. Iets waar ik wat mee kan. Dank

Wat hierboven staat. Er werd geluisterd, er was aandacht, er werd doorgevraagd. Advies gegeven, gevraagd wat ik zelf in gedachten had. Kortom goed!

duidelijke uitleg gekregen

er werd goed geluisterd naar de vraag en ik kreeg een duidelijk antwoord en advies.

Snel en duidelijk geholpen

Met weinig woorden werd ik begrepen en is snel de juiste hulp voor mij ingeschakeld. De informatievoorziening is uitstekend en volledig.

Keurig

Keurig antwoord gekregen

Heel erg fijn!

Ik heb een heel fijn en geruststellend telefonisch contact gehad, er werd naar mij geluisterd en ik kreeg hele duidelijke antwoorden. Ook kreeg ik direct de beloofde mail toegestuurd. Ik zal zeer zeker (als het nodig is) gebruik maken van de diensten van dit bedrijf.

Tevreden

Linda heeft mijn probleem goed geluisterd en zij maakt mij rustig, terwijl ik was kapot stress. Zij gaat mij verder helpen. Bedankt Linda.

Duidelijk

Zeer goed filterend communicatie vermogen van de medewerkster. Duidelijke uitleg. Geen emotie maar zakelijk volgens de wet. In mijn ogen tot nu toe uiterst deskundig en professioneel!

telefonisch contact op terugbel verzoek. helderde uiteenzetting over consequenties van mijn geschets

rustige en heldere uitleg in een wat complexe vraag aangaande partner alimentatie bij het aangaan van nieuwe relatie. Erg duidelijk nu

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.