Een heldere bevestiging

Een heldere bevestiging van wat in principe ook online te vinden is, maar fijn dat ik dit mondeling ook nog een keer kon horen. Heeft me een stuk zekerheid gegeven.

Erg prettig

Ik heb het telefoongesprek als erg prettig ervaren, de telefoniste nam echt de tijd en was erg vriendelijk. Ook gaf ze me het gevoel dat ik altijd weer kon bellen als ik nog vragen heb. Ik voelde me erg geholpen en dat is fijn in een toch al stressvolle situatie.

Goed geholpen

Elke keer weer wijzer geworden

duidelijk en vlot

Duidelijk en fijn advies mbt de kinderen

Vriendelijk, betrokken en doelgericht

Zeer vriendelijk en betrokken te woord gestaan en dat was heel fijn! Ook direct geholpen zodat ik verder kan. Dank daarvoor!

Goed en snel geholpen, goed advies gekregen.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig

Zowel door de receptioniste als door de juridisch medewerkster werd ik correct te woord gestaan. Zij wisten mijn stortvloed van woorden te onderbreken en adviseerden mij om even rustig acheruit te gaan zitten. Letterlijk én figuurlijk. In wezen bevestigden zij beiden, wat mijn kapster en mondhygieniste mij gisteren al zeiden : "Fred, je 14 jarige dochter heeft haar eerste periode, logisch dat ze zich tijdelijk van jou afwendt". "En het is ook goed mogelijk dat ze een nieuw vriendje heeft, gezien haar nachtelijk social media gedrag, wat jij kan volgen, want haar telefoon staat op jou naam". Mocht ik in de toekomst nog een mediator nodig hebben, dan klop ik zeker aan bij De Nationale Adviesbalie !!

Prima gesprek.

Het blijft lastig om echt duidelijkheid te krijgen, omdat er veel te veel afhankelijkheden van elkaar zijn.

Deskundig en duidelijk

Mijn ervaring is positief . Als het nodig is neem ik weer contact. op

Prettig gesprek. Goede uitleg.

Prettig gesprek. Goede uitleg. Jammer dat jullie geen ZZP berekening doen. Verdere adviezen hierin zijn gegeven.

Goed oplettend luisterend oor

Ondanks mijn ietwat verwarrende uitleg , werd dit door medewerkster goed opgepakt. Voelde mij begrepen. Met een krachtig en zeer geruststellend advies kan ik mijn geschil met eiser afwachten. Vriendelijke groet en dank, Mimi v Opstal

Zie onderstaande.

De dame die ik sprak begreep in mijn optiek vrij snel de situatie, hier handelde zij goed op. Dit gaf mij in zekere zin rust.

Snel goed advies

Verplicht?

Vriendelijk, duidelijk en deskundig

Erg vriendelijke medewerkster gesproken die mij adequaat heeft geholpen met goed advies!

zeer bruikbaar advies

checken juridische kansen/mogelijkheden

snel en deskundig geholpen

alles is duidelijk uitgelegd

Ik werd goed geholpen

Ik werd goed geholpen en goed uitgelegd wat ik moest doen.

Fijn en duidelijk geholpen

Ik belde met wat vragen rondom kinderalimentatie waar ik zelf niet uit kwam. Ik ben heel vriendelijk ter woord gestaan en mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Ook ben ik verder verwezen naar een instantie mochten er nog problemen voordoen rondom dit onderwerp. Verder een mail gekregen met contact informatie mocht ik nog verdere vragen hebben.

nuchter

Ik ben niet geholpen waar ik voor belde. dat ligt aan mij. ik heb een probleem met mijn vrouw tijdens de mediation en daarin kan NAB mij geen hulp bieden.

Keurig te woord gestaan, met duidelijke antwoorden

Ik had vragen, die tot op heden niet be-antwoord waren. Door telefonisch overleg heb ik wel een aantal ideeën opgedaan waar ik mee verder kan.

Prettig te woord gestaan met de juiste informatie

Prettig en deskundig

Snelle response en goede advisering

's Avonds mijn email met situatie beschrijving en vraag verstuurd, 's morgen om 9u al een telefoontje ontvangen waarin het antwoord kort en duidelijk gegeven wordt. Ik sprak een vriendelijk en professionele persoon die me duidelijk te woord stond en de antwoorden gaf waar ik naar op zoek was.

Goede en nette info

Prettig gesprek en duidelijke info.

Zeer goed en verhelderend advies !

Direct en duidelijk deskundig advies. Ik kom hier zeker op terug als ik denk de zaak in te kunnen dienen of meer advies nodig heb.

Duidelijk advies gekregen na het eerste contact

Ik heb een prettig contact gehad met Mieke. Ik heb de situatie uitgelegd en een gepast advies gekregen waar ik verder mee kan.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.