NAB niet geslaagd

NAB is niet geslaagd in het vinden van een advocaat in Amstelveen en omgeving. Ik werd verwezen naar Juridisch Loketl Jammer.

Gewoon goed geholpen en doorverwezen naar RMB advocatuur

Na een verzoek van mij zeer vlug gereageerd en na een half uur al contact met RMB advocatuur. RMB advocatuur is ook een echte aanrader, snelle en duidelijke communicatie , geduldig en vriendelijk. Naar volle tevredenheid alles gedaan en tot een goed einde gebracht.

Super gesprek gehad , ben nu weer rustg

Heel fijn gesprek gehad en ben nu weer gerust

Simpel, duidelijk en recht door zee

Snelle reactie, kort, bondig maar vooral duidelijk advies. Soms even nodig de zaken zo helder te zien :-)

Duidelijk, vriendelijk, begripvol en snel

Duidelijk, vriendelijk, begripvol en snel

Voorziet in een behoefte

Werd na de advies aanvraag nog dezelfde dag teruggebeld, de toon was vriendelijk en to the point. Mijn zaak was van een orde dat de medewerkers van het NAB mij niet veder konden helpen, ik ben daarom doorgezet naar een advocaat aangesloten bij Laagste Advocatentarief.nl en ben in afwachting van een 1e oriënterend gesprek. Afgaand op het grote aantal reviews voorziet het NAB in een behoefte voor een ieder die behoefte heeft aan advies. Het "jou helpen is ons doel" is een nobel streven.

Heel begripvol én kundig

Werd keurig terug gebeld, er werd geluisterd en goed advies gegeven. Top!

Snelle reactie

Er werd snel en adequaat actie ondernomen en mij van informatie voorzien.

Onnodig gesprek met onnodige aannames

Ik heb via internet een aanvraag gedaan omdat ik een pro deo advocaat, gespecialiseerd in familierecht, in Rotterdam zoek. Ik werd opgebeld door een vriendelijke dame die mij uiteindelijk niet kon helpen omdat er geen enkel kantoor in Rotterdam/ omgeving Ridderkerk plek had. Dit hele telefoongesprek was wat mij betreft overbodig. Als je duidelijk in het contactformulier ziet dat het om een pro deo advocaat gaat in familierecht, dan zou ik van tevoren de postcode en huisnummer van de geïnteresseerde opvragen. Kijken of er plek is bij kantoren in de buurt. In plaats van enthousiast het gesprek aangaan, meerdere keren meerdere kantoren aangeven om er na mijn naw-gegevens erachter te komen dat er nergens plek is. Liever eerst je info paraat hebben, dan pas de geïnteresseerde opbellen. Plus als er dan geen kantoor beschikbaar is, mij succes wensen en "Misschien kent je familie een goede advocaat". Ik ben een vrouw van 41 jaar. Dit suggereert dat ik a nooit meer door jullie benaderd wordt en b dat ik hulp nodig heb van mijn familie om een advocaat in te schakelen. Veel onnodige aannames en invullingen van de dame die mij belde. Niet nodig en zette bij mij gelijk een bepaalde toon. Ik voel mij niet serieus genomen. Daarna mij een mail sturen waarin staat dat "als het nog nodig is" "als ik nog vragen heb" ik contact kan opnemen. Het zou jullie sieren dat JULLIE terug bellen indien er plek is, ipv dat ik elke maand moet gaan bellen of er plek is.

Wij betreuren het dat we u niet verder hebben kunnen helpen. En snappen ook dat dit vervelend is. Helaas hadden wij niemand beschikbaar in Rotterdam zelf die deze zaak op toevoeging konden oppakken. De advocaten hadden vanwege drukte geen ruimte. Hier hebben wij niet altijd invloed op helaas. Daarom hebben we u enkele alternatieven aangeboden en probeerden wij mee te denken voor een goede oplossing. Heel veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

uistekend

Zeer snelle en professionele hulp en advies. Dit is belangrijk want "klanten" hebben nood die hoog zit.

Duidelijk en belangrijk advies,

Vraag eerst advies bij de nationale adviesbalie voordat je reageert, bespaart je een hoop ellende. Je krijgt een duidelijk advies wat je wel en niet moet zeggen en dat je niet direct moet reageren op voorstellen zonder eerst advies in te winnen. Na de melding werd ik de volgende ochtend al gebeld! Alinde heeft rustig en duidelijk advies gegeven en het functioneren van de nationale adviesbalie uitgelegd, erg geruststellend in een moeilijke situatie.

Snel,vriendelijk,kort en helder.

Snel reactie op mijn aanmelding, erg prettig, je zit tot met die vragen in je hoofd. Na een kort vriendelijke gesprek met een medewerker van u bedrijf, waren mijn vragen beantwoord, dus helder. Met de kennis en advies die ik heb gekregen ga ik morgen morgen weer zelfverzekerd en sterk een gesprek aan met mijn nieuwe bedrijfsleider. Bedankt!

Snel, vriendelijk en goed advies

Mijn eerste contact gaf aan dat haar collega deskundiger is op het gebied waar ik een vraag over had. Ik werd binnen een uur teruggebeld door een zeer vriendelijke maar to the point medewerkster. Na het doen van mij verhaal had ze een bondig advies. Dat heb ik opgevolgd en dat pakt tot nu toe goed uit. Ik ben uiterst tevreden.

Duidelijk advies

Mevrouw legde alles goed en duidelijk uit waardoor ik nu weet welke stappen ik kan ondernemen.

Goed en super snel geholpen!

Ik ben binnen hele korte tijd terug gebeld en goed voorzien van advies. Ik zou zeker aanraden te bellen als je in een situatie terecht komt waar je zelf geen verstand van hebt om te zorgen dat je jezelf niet tekort doet (omdat je je ergens toe gedwongen voelt). Ze heeft het zelfs nog een aantal keer herhaald op verschillende manieren om het meer eigen te maken en het goed zou blijven hangen. Ze heeft goed geluisterd en de tijd genomen.

Heel plezierig en duidelijk

Ik ben goed geholpen met mijn vraag. Heb een korte heldere toelichting gekregen waar ik nu mee verder kan! Dank!

prima service

ik werd inderdaad binnen een uur teruggebeld met een antwoord.

Top advies!

Mijn verhaal verteld en ik kreeg vervolgens duidelijk advies over hoe ik het moet aanpakken. Indien er iets was kan ik altijd contact opnemen. Zeker een aanrader

Bedankt voor uw review! Goed te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Ik ben goed te woord gestaan. Jullie hebben me moed ingesproken, door goede adviezen te geven, en door persoonlijk te zijn.

Heel fijn te horen dat we u moed hebben gegeven en dat u prettig geholpen bent. Veel succes met alles en mocht er nog iets zijn kunt u ons altijd bellen. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Voorzien van een goed advies

Prima advies vanuit verschillende kanten belicht.

Super contact en super service

Goed geholpen aan de telefoon, vraag is doorgestuurd en wordt kosteloos behandeld. Dit was een positieve verassing dat dit zo gedaan is en enorme hulde naar deze organisatie en haar samenwerkingspartners.

Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u zo goed geholpen bent! Dat is ons doel en het is altijd goed te horen wanneer we dat behalen. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

snelle reactie en advies

Ik werd snel gebeld door een van de medewerkers en zij gaf mij een goed advies! Er was voor mij meteen een en ander duidelijker!

Top service!

uitstekend

uitstekend

Snel en vakkundig advies

Snel en vakkundig advies gekregen

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.