snel geschakeld

In enekel minuten een schijnbaar ingewikkelde kwestie voorgeldg en heel snel een advies voor een advocaat. Dat gaat wat langzamer, maar vandaag gaan we het zien.

Deskundig, duidelijk en vriendelijk

Positief

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening!

Ik heb een zeer positieve ervaring! Deze organisatie reageert heel snel en kundig! Het heeft mij erg geholpen

heldere communicatie

duidelijk en uitgebreid advies

Geweldige snelle service

Binnen 10 uren telefonisch contact. Goed sprekende medewerkster met duidelijk advies en raadgeving. Erg blij mee.

vlot en vrindelijk geholpen

heel fijn

Zeer vriendelijke dame met een goed advies

Gewoon prettig om met deze Mevrouw te spreken.

Snel en professioneel

Ervaar het zelf, scherp geprijsd.

Zeer kordaat en vriendelijk

Korte heldere vraag die ik niet kon vinden op internet. Het antwoord was er gelijk en werd ook nog via de mail gestuurd. Ik ben er blij - ook met de inhoud van het antwoord trouwens.

Duidelijke uitleg

vriendelijk te woord gestaan . Netjes en begrip voor de situatie. Goed advies

Uitstekend!

Goed, open en eerlijk gesprek gehad, met handvatten om mee aan de slag te gaan. Mijn dank is groot!

Goed advies,heldere informatie,supervriendelijk

behulpzaam

vriendelijk en behulpzaam. ze stuurde gelijk een mail met informatie.

Ik ontving erg snel antwoord op mijn aanvraag. Super snel werd ik geholpen met het vinden van een geschikte advocate kantoor. Top!

prima service en professioneel advies

Snelle reactie op adviesvraag. Vriendelijke en ter zake kundige behandeling (via telefoon)

Ik vraag advies en bij de eerste de beste gelegenheid werd ik direct opgebeld. Ik krijg aansluitend

Een mail met precies erin wat nodig is, en niets meer. Ik ben ook geregistreerd als client, wat het mogelijk maakt voor mij als ik terugbel, te spreken over de informatie die ik bij mijn oorspronkelijk verzoek had gegeven Ik ben nog niet begonnen met jullie daadwerkelijke dienstverlening maar ik denk nu al te weten dat dit goed gaat komen en ik ga jullie ook zeker vragen mijn zaak in behandeling te nemen

snel en correct

snelle en fijne reactie

Zeer net gesprek met duidelijke inhoud

Bedankt voor een helder gesprek. Geen emotie, puur op feiten gebaseerd. Precies wat ik nodig heb.

Heel fijn bedrijf

Super fijn errond pakt snel door en denk mee met je probleem

Snel en adequaat doorverwezen naar juiste jurist.

Positief. Mijn situatie was ingewikkeld. Ze hebben me toen doorverwezen naar een jurist met kennis van mijn situatie.

DAT T NOG BESTAAT, HULDE WAT EEN GEWELDIGE SERVICE, HEEFT MIJ RUST GEGEVEN. HARTELIJK DANK! ECHT TOP

IN EEN WOORD GEWELDIG AARZEL NIET

Helder, zeer goed, deskundig, hulpvaardig.

Ze nemen de tijd voor je en proberen je goed te helpen. Ze luisteren goed naar je uitleg, leven zich in in je situatie en geven deskundig advies. In een woord: geweldig!

Snel en duidelijk

Het gesprek gaf voldoende vertrouwen.

Ik werd uitstekend geholpen door een zeer vriendelijke mevrouw! Super

Goede duidelijke uiteenzetting van de situatie en eventuele vervolg stappen

Een zeer prettig no nonsense gespreken waarin werd meegedacht en een gemakkelijker alternatief ook werd voorgesteld.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.