Vriendelijke duidelijke verwoording

Vat goed samen. Duidelijk open en goed advies zonder de inhoud te kennen. Handvatten waar we mee uit de voeten kunnen.

Er werd aandachtig geluisterd en goede tips gekregen. Ook werd er voldoende tijd aan het telefoongesprek besteed. Ik werd er door gerustgesteld.

Opluchting en deskundig

Ik ben perongeluk op jullie site gekomen en ik ben zoooo opgelucht dat jullie mij willen hebben. Na het eerste telefoontje sta ik er al heel anders in. Tot nu toe Hartelijk Dank! Sylvia

Zeer tevreden over de verstrekte informatie

Door het gesprek met Linda Lemckert ben ik een stuk wijzer geworden.

rustgevend

je geeft iets vertrouwlijks uit handen en dat voelde goed , in afwachting nog van advies

Snel en vriendelijk geholpen

Goed en snel verholpen een doorverwezen

Geweldig behulpzaam en vertrouwt

Snel geholpen en medelevend. Valt een last van me af. Goed advies gehad. Wacht rustig af wat er komen gaat. Ik sta er nu niet meer alleen voor en dat maakt rustig.

Gerustgesteld

Ik zit in de aanloopfase naar een vaststellingsovereenkomst. Ik vroeg me af wat ik wel of juist niet moet doen. Sigrid heeft me heel fijn te woord gestaan. Het was prettig om even met een deskundige te kunnen overleggen.

Snel en adequaat

Er is heel goed en rustig naar mijn verhaal geluisterd en daaruit een goede adviezen uit gekomen, en een goed plan van aanpak gemaakt. Dat brengt natuurlijk de nodige rust Bvd bryan

Erg fijn en goed, hier heb je veel aan

Ik wou dat ik eerder had geweten dat jullie bestonden. Misschien dat jullie hier wat meer aandacht aan kunnen schenken. Jullie hebben mij enorm geholpen en ik zal jullie zeker aanbevelen alvorens mensen gelijk een dure advocaat in de hand nemen . Verder kunnen jullie ook goede advocaten aanwijzen wat ook weer prettig is. Keep up The good work!

Geweldig op tijd en een opvolging zoals beloofd.

Worden andere dingen gezegd aan de telfoon

Ik heb advies gevraagd Ik zou gebeld worden met evt advies en of het een zaak is om aan te gaan. En dan evt de kosten. In de mail word gelijk gesproken over een afspraak En de kosten ervan Ik heb geen inkomen hoe kan ik dan dat tarief per uur betalen??

Goed advies van de adviesbalie

Jammer dat ik niet gebeld ben door het advocatenkantoor, dan krijg ik het gevoel niet serieus genomen te worden wat geen goede investering is bij dit kantoor.

snel en goed geregeld.

na aanmelding heel snel contact. Belde terug nadat ik niet opgenomen had. Snel geregeld en duidelijk in uitleg.

Geweldig dat ik bij een erfrechtkwestie die over honderden jaren gaat zo goed geholpen wordt.

Linda heeft mij een groot plezier gedaan door goed te luisteren en te communiceren op een hoog niveau. Hierdoor heb ik het perfecte advocatenkantoor gevonden dat voor deze zaak uitermate geschikt is. Mijn dank voor dit zeer goede advies Linda

Duidelijk en concreet advies

Vriendelijk te woord gestaan door Linda die mij duidelijk en concreet advies kon geven over eventuele vervolgstappen m.b.t. mijn kinderalimentatiezaak.

snel en bruikbaar onderwerp

Ik heb zaterdag een vraag gesteld en maandagochtend werd ik al gebeld. Het antwoord was volledig, met de juiste juridische kennis en daarbij ook empathisch. Ik heb kunnen doorvragen en alle opties rondom mijn situaties zijn helder geworden. Bedankt!

Goed advies

Fijn dat jullie er zijn, om mensen advies te geven in situaties die je ( hopelijk) maar een keer in je leven mee maakt.

Duidelijk en vriendelijk

Mijn probleem voorgelegd en meteen een kristalhelder antwoord gehad en duidelijke vervolgstappen uitgelegd gekregen. De dame aan de telefoon was ook echt heel erg vriendelijk.

Duidelijke en heldere uitleg van mijn vraag door een zeer vriendelijke medewerkster.

Fijn telefoon gesprek

Ik ben heel erg goed geholpen en heb een goede advies gekregen. Ik bedank u heel erg .

Snel teruggebeld, duidelijk advies.

Snel teruggebeld, advies was duidelijk en vond het prettig dat ze ook begrip toonde voor de situatie.

Was zeer aangenaam en deskundig

Het gesprek is goed verlopen, naar behoren

Na het achterlaten van je bericht, snelle actie van jullie kant. Door mis communicatie direct een telefoontje van jullie en kreeg goed advies. Mevrouw heeft me gerust gesteld.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.