Heel fijn

Heel fijn gesprek gehad. Hopelijk geeft het mij nu iets meer rust en voel ik mij sterker door voor mijzelf op te komen en aan te geven dat ik nog niet toe ben aan werken. Eerst nu zien te herstellen!

Zeer netjes

Klant vriendelijk

uitstekend geholpen

Doorverwijzen naar een advocaat die zijn werk vakkundig heeft gedaan. ben zeer tevreden

Fijn om even advies te kunnen vragen en dit gaf op een stress moment veel rust. Erg vriendelijk aan de telefoon

Heeft mij goed adviseren

Heeft mij goed adviseren

Goed. Vriendelijke en professionele afhandeling

Geruststellend

Fijn om geholpen te worden voor waar je zelf geen inzicht in hebt, geruststellend om dan actie te ondernemen voor hopelijk een oplossing

Echt behulpzaam advies.

Mijn vraag was volledig beantwoord.

Zeer tevrede.

Ik kreeg snel en kundig advies op mijn vraag. De vriendelijke medewerkster kwam erg betrokken over.

Ik werd snel geholpen

Goed!

Fijn gesprek, goed advies

Erg fijn

Erg prettig gesprek

Vriendelijk persoon die luistert alleen mij in dit geval niet kon helpen.

Vriendelijk persoon die luistert alleen mij in dit geval niet kon helpen. Liesbeth gaf wel gelijk aan als ik nog vragen had waar ik dan terecht kon.

Heel fijn

Ik werd meteen terug gebelt en de mevrouw was erg aardig. Ze heeft me goed geholpen.

Prettig gesprek aan telefoon en duidelijk advies.

Zeer warm, menselijk en serieus advies.

Super informatief, hulpvol en bruikbaar advies. Telefoon medewerker wist alle vragen te beantwoorden en stelde mij zo helemaal gerust. Ook om in vervolg met verdere vragen terug te bellen. Echt een aanrader.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel succes met alles en we horen het graag als we nog iets kunnen doen. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

vond super fijn gesprek

ik vond het een zeer goed gesprek en fijn gevoel dat er naar verschillende oplossingen werd gekeken heel erg bedankt hier voor en fijne dag groetjes roos

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en dat verschillende opties zijn besproken. Veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Goed advies

Ik heb advies gekregen waar ik een hoop aan had. Waardoor ik nu weet welke stappen ik kan nemen bij mijn zaak.

heel goed

Deze mevrouw was erg hulpvaardig en duidelijk, een prettige ervaring.

Snelle telefonische reactie op mijn mail. Vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Deskundig.

Snel en relevant advies

Ik werd snel teruggebeld en kreeg helder advies over te nemen stappen.

Een goed Ervaring!

Heel behulpzaam en duidelijk!

Goed te woord gestaan

Erg fijn gesprek gehad. Helaas kon ik niet verder geholpen worden. Maar er is door Deborah zeker wel aandacht aan besteed. Super tevreden Mvg Miranda Romijn

Wat fijn te horen. Mochten we je in de toekomst nog met iets kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag. Succes! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

VERY CLEAR ADVICE AND GREAT OPERATOR

The advice was quick and clear The lady on the phone was super available and polite Highly recommended

Uitstekend!

Mijn vraag is op een voortreffelijke wijze beantwoord Hartelijk dank daarvoor. H. Scheltens

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.