Ik ben heel goed geholpen en ik had dit niet zelf gekund.

Ik ben blij dat ik deze (gratis) hulp heb ingeschakeld. Er waren meerdere zaken in de vaststellingsovereenkomst die ontbraken en reeds opgenomen zaken die beter konden. Ik was hier zelf niet achtergekomen aangezien dit niet mijn vakgebied is. Mijn dank gaat uit naar Linda.

Ik heb een heel goed gesprek gehad waarbij ik heel duidelijk ben geholpen ! Mijn gesprek voelde echt als of ik advies kreeg van een zus, ik ben vaak vergeetachtig maar gelukkig herhaalde ze vaak in wat mijn wetten zijn.zij gaf mij steun en was ik niet verlegen om mijn vraag 2 x te stellen. Al met al kijk ik heel blij terug naar onze gesprek en weet ik hoe ik moet handelen. Super bedankt

Ben erg fijn geïnformeerd en geholpen.

Ik ben snel en vakkundig geholpen toen ik een VSO kreeg van mijn werkgever. Mede door deze hulp heb ik op een fijne manier met mijn werkgever afspraken kunnen maken over de beëindiging van mijn arbeidsovereenkomst. Zonder dat ik hier zelf tussen hoefde te zitten.

Ontzorgend en luisterend oor

Ik heb de NAB benadert na ontvangst VSO en werd vrijwel onmiddellijk beantwoord. Zowel telefonische gesprekken als email berichten waren duidelijk, snelle reactie en klantvriendelijk. Ik bedank de juriste Linda Lemckert voor haar luisterend oor en professionele aanpak. Blijf vooral zulke mooie diensten geven aan jullie klanten.

Fantastisch te horen! Dit is waar we naar streven. Het is altijd prettig te horen wanneer onze klanten onze dienstverlening als fijn ervaren. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Accuraat en snel

Met de E-mails kreeg duidelijke, klantvriendelijke tekst.

Fijne jurist

Juiste uitleg en zeer duidelijk. Een jurist die luistert en tips geeft. Dank daarvoor.

Heel prettig en snel geholpen, duidelijk geïnformeerd.

Zeer prettig en uitstekend geholpen!

Linda is zeer meegaand ,communiceert prettig! Met haar deskundige handelen hebben we een goed resultaat behaald,in de toch lastige situatie waarin je verkeert als je ontslagen wordt!

Wat fijn dat het juiste resultaat is bereikt. Wij wensen u veel succes met alles. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Vriendelijk en snel geholpen

Ik ben vriendelijk en snel geholpen. Ik heb binnen 1 werkdag al een afspraak gehad met een advocaat. Super fijn!

uitstekende service

Snelle reactie, gestroomlijnd proces en zeer goed geholpen door mevrouw Lemckert. Absoluut een aanrader!!

Slecht advies advocaat

Aanvraag gedaan voor een advocaat. Na reviews op internet blijkt deze slecht te worden beoordeeld en zal hier dan ook geen gebruik van maken.

Beste Hans, Mijn collega heeft u inmiddels gesproken. Wij werken enkel samen met kantoren waar wij vertrouwen in hebben. We bellen ook alle klanten na om te controleren hoe de dienstverlening bevallen is. Zo houden wij continu een vinger aan de pols. Wij hebben u doorgezet naar een goede en ervaren advocaat. Op internet heeft u een aantal mindere reviews gevonden en nu gaat u ervanuit dat hij geen goede advocaat is. Zoals aangegeven zijn de ervaringen van onze klanten goed. Vergeet niet dat men vaak een review schrijft wanneer ze niet tevreden zijn, maar dat je de vele tevreden klanten niet hoort. Dat is zonde. Inmiddels hebben wij u in contact gebracht met een andere advocaat. Wij hopen dat u hier een beter gevoel bij heeft. En wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijk groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snel een antwoord op je vraag

Ik had meerdere vragen over een situatie, en heb daar snel verheldering en duidelijk op gekregen. Wel jammer dat na dat ik had aan gegeven zelf contact weer zou opnemen als dat nodig zou zijn .. Ik tog word gebeld. Verder uitstekend geholpen

Vriendelijk en duidelijk advies

Kort en duidelijk

Duidelijk

Duidelijk

Ik heb kundig advies gehad en een prettig gesprek. Het voelde al snel vertrouwd waardoor het een vloeiend en open gesprek was. Hartelijk dank Linda Hemckert.

Bedankt voor de review en prettig te horen dat u zo goed geholpen bent. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Mensen worden begripvol geholpen

De persoon weet waar ze het over heeft en denk heel goed mee over een oplossing .

Veel persoonlijke aandacht en goede service

Linda heeft zich enorm goed ingezet voor mij en mijn belangen met veel zorg behartigd. Ik zou hen zeker aanraden.

Snelle reactie, duidelijk antwoord!

prettig en duidelijk contact. Hier kunnen we mee verder.

een super ervaring met

na veel twijfelen en overwegen had ik jullie ingeschakeld. eenmaal gebeld verliep alles snel en goed. toen ik de zelfde dag nog gebeld werd door de jurist ilse. ze heeft mij perfect geholpen in het gehele proces, ze luisterde perfect naar wat ik te zeggen had en snapte mij gevoelens ook waardoor ik haar snel vetrouwde en een goeie band opbouwde. ze heeft haar werk perfect gedaan en ook nog super snel ,raad haar aan iedereen aan.

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat er een vertrouwensband was en de zaken zo snel en goed zijn opgepakt. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Erg goed bijgestaan in de onderhandelingen over mijn VSO

Ilse heeft ervoor gezorgd dat mijn VSO er veel beter uitzag dan wat mijn werkgever had geboden. De puntjes op de i en fijn dat ze alles uit handen heeft genomen, zodat ik niet meer met mijn werkgever hoefde te communiceren. Ontzettend blij met de NAB, vanaf het eerste telefoontje tot de laatste mail, bedankt!

Wat goed te horen Richard! Daar zijn we voor. Zo kan jij met een gerust hart verder en weet je dat je hebt ontvangen waar je recht op hebt. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Heel fijn en snel contact!

Ik ben erg fijn geholpen en er is ook duidelijke informatie gegeven wat het een en ander inhoud. Dit heb ik als erg prettig ervaren en daardoor ook tot een snelle afhandeling gekomen.

Zeer goed en duidelijk geholpen.

Ik heb contact gehad met Ilse nadat ik van mijn werkgever een vso aangeboden had gekregen. Ilse heeft me zeer goed geholpen, ze was erg prettig in de communicatie en door haar deskundigheid voelde ik me sterker in mijn schoenen staan. Alles is netjes afgehandeld en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Bedankt voor de review Daan en fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen we het voor! Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Zeer correct en vlotte reactie,s

Heb jullie als zeer goed ervaren. Goede samenwerking. En voor mij het maximale er uithalen. Jullie reageren snel en correct

Goed te horen dat u zo goed geholpen bent. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snel en op maat advies

Duidelijk advies met empathie. Snelle reactie. Deborah was makkelijk bereikbaar om mijn vragen te kunnen beantwoorden.

Prettig contact en snelle afhandeling

Linda heeft mij ondersteunt bij het onderhandelen en afhandelen van een VSO met mijn ex-werkgever. Zowel ik als de werkgever hebben het contact met Linda als zeer prettig ervaren. Een zeer aardige dame die mij ontzorgt en begeleid heeft tijdens dit proces. Ik zou Linda en NAB zeker aanraden!

Fijn te horen. We proberen ook altijd aan te geven dat je er echt niet alleen voor staat. Goede hulp is zo belangrijk. En daar gaan we voor! Bedankt voor de review en fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.