Snel en bruikbaar advies!

Ik kreeg snel en fijn antwoord op mijn vragen en er wordt goed meegedacht en gekeken wat voor mij en mijn situatie het beste is.

Helder!

goede adviezen en inlevend vermogen net wat je nodig hebt met dringende zaken, ook al is het antwoord nee.

Plezierig gesprek, doelgerichte ondersteuning (saanbod)

positief

Duidelijk, snel eerste contact

Duidelijk, snel eerste contact

Positive

Fast and high quality service

Goed duidelijk

Ben super blij met advies

Duidelijk

Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren. Marleen heeft een goed inlevingsvermogen, kan zich goed verplaatsen in mijn situatie en had naast juridische uitleg ook nog wat praktische tips.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam!!

Werd goed en kundig geholpen!

Heel bevredigend

Kort en bondig en kundige medewerkster met empatisch vermogen naar de klant

Duidelijk, concreet en vriendelijk geholpen

Heel fijn contact, waarbij Linda iemand is die duidelijk kennis van zaken heeft. Snelle denker, oplossings gericht. Duidelijk over de inhoud, maar vriendelijk voor de persoon. Top

Duidelijk advies

Vriendelijk geholpen waarbij de regels uitstekend werden uitgelegd. Naast het uitleggen wat de regelgeving is heb ik ook advies gekregen. Dit vond ik erg plezierig.

Prettige, duidelijk gesprek met luisterend persoon die correct reageert.

Ik heb Marleen gesproken die gehoorzaam en correct beantwoord, tips gaaf. Zij was niet opdringerig en was professioneel. Haar toen gaaf aan dat zij begrip toonde en luisterde naar wat ik te zeggen had.

Nuttige informatie ontvangen

Positief hoe snel de case in kaart werd gebracht en hoe de jurist inhoudelijk op de zaak kon ingaan.

tot nu toe de beste!

twee weken bezig met zoeken naar iemand die mij helpen kan, sommige willen niet eens mijn verhaal aanhoren, nemen gehaast de telefoon op en hebben het gelijk over betalen en juridisch verzekerd zijn, hierop kon ik evensnel geen antwoord vinden. waarop zij mij hebben terug gestuurd dit eerst goed uit te zoeken en dat ik terug kan bellen wanneer ik meer weet. Jullie waren telefonisch niet bereikbaar blijkbaar, hi, ben de hele ochtend bezig geweest met bellen naar advocaten kantoren en juridische hulp. Tot grote verbazing ben ik terug gebeld door een van uw medewerkers. ik moest even omschakelen, tijdens werk, maar de juiste vragen werden gesteld en voelde mij gehoord aan de telefoon. Het is altijd lastig om een beginnetje te maken met dit soort gesprekken. maar dat is zeer zeker goed gekomen. en het was een erg vriendelijke dame die mij te woord stond. eerste stap is gemaakt, nu de rest nog Top service, ik kijk nu al uit naar ons volgende contact en houd mijn telefoon goed in de gaten . mijn prive nr is trouwens : 0616252992 waarmee ik belde en op terug gebeld werd dat was mijn werk telefoon (mocht deze uitstaan) Vriendelijke groetjes Mandy Ostiana

Goed advies, goed begrip voor de situatie

Mevrouw gaf helder en eenvoudig antwoord op al mijn gestelde vragen m.b.t. een op te stellen overeenkomst inzake persioenverdeling.

Snel en deskundig!

Zeer goed geholpen met helder advies

Er werd dezelfde dag nog gereageerd op mijn verzoek om advies. De medewerker die mij belde heeft mij duidelijk en helder uitgelegd wat wel en wat niet kan bij een vaststellingsovereenkomst inzake ontslag met wederzijds goedvinden.

Goede informatie tijdens het telefoongesprek.

Top,

Mieke heeft snel en met goede informatie gereageerd op mijn terugbel verzoek.

Prettig en duidelijk

Mijn vraag werd duidelijk beantwoord met een voorbeeld. Ik kan hier verder mee en mag terug bellen als ik er niet uit kom. Geeft rust en zekerheid.

Tot zover goed en duidelijk

Tot zover goed en duidelijk geholpen. Kreeg het advies waar ik om vroeg.

Ze begrijpt alles meteen

Leuk gesprek, en verschillende adviezen gehad.

zeer plezier en to the point. tevens zeer snelle reactie

Zeer snel gereageerd. Zeer plezierig. Goed concreet antwoord.

Snelle reactietijd, deskundig advies

Prettig gesprek. Snel "to the point". Snel van begrip. Nuttig advies.

Prima, kordaat, duidelijk, verhelderend en prettig

Zie bovenstaande

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.