Snel en correct afgehandeld

Prima, snel en correct geregeld en doorverwezen met enkel goede adviezen. Chapeau. Een opmerking het telefoonnummer van het betreffende advocatenkantoor was niet helemaal juist vermeld: 011-3277000 moest zijn 0113-277000

Prettig gesprek en duidelijke informatie

Er werd goed geluisterd, betrokken gereageerd en goed mee gedacht in de persoonlijke situatie.

Uitstekend geholpen

We kregen in begrijpelijke taal antwoord en advies m.b.t. de gestelde vragen.

Fantastisch

Goede adviezen, empathisch vermogen en luisterend oor.

Goed voorgelicht

Heldere uitleg en advies

Prima en adequate behandeling

Werd snel teruggebeld en kundig te woord gestaan.

Zeer goed en volledig advies

Ik ben erg goed geholpen en heb precies de juiste informatie ontvangen die ik nodig had om verder te kunnen.

Snel, concreet en helder advies en informatie

Nadat ik gebeld had, werd ik binnen een half uur terug gebeld, met een prima mailtje als bevestiging hiervan. Mijn vraag werd snel en duidelijk beantwoord. Super complimenten voor jullie dienstverlening!

Voel me geholpen

Mevrouw was aardig, duidelijk en heeft e zeker verder geholpen!!!

Top telefonisch eerste gesprek gehad waarin ik mij gehoord voelde.

Ik heb met Deborah gesproken. Zeer fijne en duidelijke communicatie. Goede uitleg en een luisterend oor. Ik voelde me gehoord en begrepen en absoluut niet gehaast. Zeer goed visitekaartje voor uw bedrijf.

Snel en duidelijk

Ik heb snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen, er werd geluisterd en helder antwoord gegeven.

ik ben prima behandelt

Denk nu,dat we wat eerder met elkaar in kontakt hadden moeten komen.

Ver boven verwachting

Ik ben woonachtig op Bonaire en had eigenlijk niet verwacht zo snel gebeld te worden. Zeer prettig gesprek, deskundig en uitermate goed geholpen.

Perfect!

Linda heeft mij keurig te woord gestaan en een goed advies gegeven.

Top, snel en vriendelijk

Fijn iemand gesproken te hebben die je zorg deelt, duidelijkheid verschaft en vriendelijk is. Daarnaast goed advies

Terzake kundig en to-the-point

Snapt problematiek, helder antwoorden en duidelijker concreet advies

Gerust gesteld met de andere kant van de wet, je staat er niet allen voor als betalende ouder

Was zeer ongerust over de situatie waar ik in zat. Het LBIO waar ik eerst informatie zocht, zette mij geheel tegen de muur. enigste manier was om alles gewoon door te betalen, en wezen mij niet op mijn eigen rechten. Met dank voor de info die ik van Linda ontving was er rustgevend en kreeg weer een positief vooruitzicht. Ik dank Linda daar hartelijk voor.

Prettig en vakkundig geholpen.

Ik heb veel advies gekregen en uitleg over mogelijke situaties. Ook meer duidelijkheid over gevolgen van verandering in werk en daardoor in draagkracht. Bedankt!

Goede uitleg gekregen en heel vriendelijk.

Snelle terug bel actie

Fijn zo snel terug gebeld te zijn.

Opgelucht dat deze mensen bestaan.

Snel reageren houd ik van, dat deden ze. Verstandig en vrij van oordeel is ook waar ik van houd, ook dit waren ze. Tja de reden waarom is jammer maar ik ben blij dat deze mensen bestaan !!

Heel prettig gesprek

Orienterend gesprek met mogelijk scenario. Heel prettig te woord gestaan, goede uitleg met eerste adviezen waarin duidelijk werd gemaakt door NAB verder te laten nakijken als het zover is. Fijn dat er een mail wordt nagestuurd met referentienr. voor toekomstige communicatie

Zeer deskundig en professioneel uitleg gekregen, enorm rustgevend Dankje. Mvg, Soerin Jairam

Snelle reactie

Binnen een uur na mijn melding al contact met een medewerker om een en ander in gang te zetten

Adequaat en snel

Snel en adequaat een geschikte jurist gevonden

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.