Netjes en duidelijk te woord gestaan

de snelle verwijzing naar een kundige advocaat gaf mij inzicht en daarmee ademruimte

Snelle, vriendelijke en effectieve doorverwijzing naar kundige advocaat. Het intakegesprek bood mij al snel de duidelijkheid die ik nodig had om verder te kunnen.

Snel advies

Snel een goed advies gekregen

Ik heb niemand gesproken

Ik kreeg een mail met daarin het bericht dat ik iemand gesproken zou hebben vorige week n.a.v mijn situatie. Maar ik heb nog niemand hierover gesproken. Dat is best vreemd toch??

Vriendelijk, respectvol en kundig

Fijn dat ik zo snel teruggebeld werd en vriendelijk en kundig advies kreeg.

Heel erg tevreden!

Ik werd na een uur meteen gebeld en er is ook direct een vervolggesprek ingepland met een jurist. Omdat het tijdsgevoelig is was ik super blij met de snelle reactie en raad ik het zeker aan!

Ik ben meer dan verrast over de goede service en uitstekende dienstverlening die ik heb gehad.

Zonder de zeer prettige contacten en de warme betrokkenheid was ik het ontslagtraject waarin ik was beland zelf niet zo goed door gekomen. Zeer waardevol om je in zo'n situatie niet alleen gehoord maar ook begrepen te voelen. Je bent niet 'een volgende case' maar krijgt oprechte persoonlijke aandacht en zeer adequate steun en advies.

Heel fijn, persoonlijk en neemt de tijd om vragen te beantwoorden

Je wordt uitgebreid te woord gestaan, op een aardige en rustige manier. En wil je nog een extra vraag stellen, dan doen ze daar niet moeilijk over :)

Niets op aan te merken

Ik voelde me begrepen en ondersteund, werd op een fijne manier meegenomen in het proces en werd snel teruggebeld als ik toch nog vragen had. Als ik geweten had dat ik op zo'n eenvoudige, fijne en deskundige manier ondersteuning kon krijgen bij mijn situatie, dan had ik De Nationale AdviesBalie veel eerder in het proces ingeschakeld. Dat zou me stress, en veel tijd, bespaard hebben.

Duidelijk en oplossingsgericht!

NAB heeft al mijn zorgen uit handen genomen. Een aantal speerpunten: *Duidelijke communicatie. *Servicegerichtheid. *Juridische kennis(wat natuurlijk wel zo handig is). Deze review is op basis van een enkele ervaring met het NAB.

Snel, vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Of te wel top!

Ik werd direct na mijn adviesaanvraag terug gebeld en heel deskundig en menselijk geholpen.

Geweldig!

Ik heb mijn samenwerking met Linda als prettig ervaren. Mijn case werd heel snel opgepakt (op de zelfde dag) en zij vertelde me per stap wat ze ging doen en waar ik recht op had. Linda gaf erg goed advies en door haar deskundigheid heb ik veel geleerd. Helemaal top!

Zeer prettig.

Goede communicatie en snelle reactie. Verder zeer prettig.

Kom hier op terug voor verdere hulp

Netjes en duidelijk advies

Netjes en beleefd

Fijn om even te kunnen sparren. Geheel vrijblijvend.

Vlot en professioneel

Ondanks dat ik de tegenpartij was heb ik de afwikkeling van het dossier als vlot en professioneel ervaren.

Zeer tevreden met de ondersteuning vanuit NAB

Na het verzoek om ondersteuning bij het komen tot een VSO ben ik zeer snel teruggebeld en ging Linda gelijk voor mij aan de slag. Linda is een vakvrouw en heeft daarnaast ook het vermogen om je mentaal op de rit te houden, niet onbelangrijk in een dergelijk traject.

Fantastisch geholpen

Dank voor het (meermaals) terugbellen en het uitzoeken dat ik via de Geschillen commissie verder kan om mijn schade te verhalen

Zeer professioneel advies

Snel reageren, goed advies, deskundig.

Top !!

Heel tevreden. Op alle vragen een duidelijk antwoord, nemen de tijd voor al je vragen.

Snelle en correcte afhandeling van jouw vragen.

Mijn vragen werden snel én serieus in behandeling genomen. Erg prettig.

Goed gedegen advies

Goed geluisterd en goede snelle feedback gegeven .

Snelle terugkoppeling met fijne sfeer

Ik vond dat ik onwijs snel ben teruggebeld en netje en correct ter woord ben gestaan.

Ik ben iets gerustgesteld...fijn gesprek.

Heel positief

Voorzichtige maar weldoordacht advies. Zeer snel de situatie ingeschat. Hartelijk dank!

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.