telefonisch contact op terugbel verzoek. helderde uiteenzetting over consequenties van mijn geschets

rustige en heldere uitleg in een wat complexe vraag aangaande partner alimentatie bij het aangaan van nieuwe relatie. Erg duidelijk nu

Prettige en vertrouwen gevende ervaring

Als leek op het juridisch vlak vind ik het toch lastig om mijn situatie uit te leggen en de juiste vragen te stellen. Dit telefonisch 1e contact was erg prettig, omdat ik me gehoord voelde en door de begeleidende vragen/opmerkingen viel het erg mee OM mijn situatie uit te leggen en de juiste vragen te stellen. Ik sloot af met een opgelucht gevoel en met nieuwe informatie.

Duidelijk en direct. Vriendelijk

Luisterend oor. Duidelijke en direct doorverwezen. Erg vriendelijk.

Erg medelevend en begrip voor mijn situatie.

Ik ben blij dat jullie bestaan zo dat men weer hoop hebt op iemand met begrip. Hartelijk dank voor het snelle verwerken en advies.

Zéér goede ervaring

Ik ben heel netjes en vakkundig te woord gestaan.

Direct terug gebeld

Ik werd meteen terug gebeld en heb een duidelijk en deskundig advies ontvangen. Mijn probleem werd serieus genomen en er was veel aandacht voor mijn vragen.

Snelle en duidelijke antwoorden

Al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord en ze toonde interesse in mijn huidige situatie

Fijn gesprek, super advies

Een helder en duidelijk advies ontvangen. Een compliment voor de betrokkenheid en het inlevingsvermogen van Linda. Goede tips ontvangen.

Snel contact

door snelle reactie van NAB kreeg ik tijd om nog meer gerichte actie te ondernemen. Al konden zij mij nog niet daadwerkelijk helpen gaf een gesprek mij veel rust dat ik in geval van niet alleen zou staan.

erg vriendelijk

Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster van het NAB. Ook was ze rustig en dacht met mij mee.

Fijn duidelijk gerustgesteld

Heb een fijn gesprek gehad wat voor mij duidelijkheid schept om verder stappen te ondernemen en dat ik bij vragen weer contact op mag nemen. Bedankt hiervoor

Ik heb meerdere instanties benaderd. Kreeg nergens goede antwoorden. Ik ben erg blij met jullie ‘simpel’ antwoord. 👍

helder en zeer behulpzaam advies!

Linda wist me direct helder en met kennis van zaken te informeren. Zij erkende mijn emotie, maar gaf door haar heldere advies, geen extra aandacht daaraan zodat er overzicht ontstaat waarmee je verder kunt!

Mijn vraag perfect beantwoord

Na mijn mail is er gelijk gebeld Ik ben erg blij met het goede advies wat ik van Marleen heb gekregen. Zeer professioneel en erg vriendelijk

Ik heb weer hoop!

Ik heb een prettig gesprek gehad, waardoor ik weer hoop en vertrouwen heb op een goede afloop. Afgesproken is om even af te wachten wat de tegenpartij gaat doen en dan weer contact op te nemen om te kijken naar vervolgstappen. Ook heel erg fijn dat je normaal gesproken dezelfde dag nog een advocaat of jurist te spreken krijgt.

geweldig

Goed, snel en deskundig geholpen. Adviserend waar nodig. Konden een juridisch orgaan geadviseerd krijgen als we er niet uit konden komen met de tegenpartij. Mede door een deskundig advies was dit niet nodig.

wat een duidelijkheid

Wauw wat een opluchting dat ik Alinde gesproken heb. Heel veel duidelijkheid. ik heb gelijk een mail naar mijn ex gemaakt, met het voorstel en wat ik anders ga doen.

Fantastisch geholpen

De dame heeft mij goed van advies voorzien..

Goed advies

Duidelijk beknopt goed advies ontvangen.

Prima en helder advies waar ik heel snel duidelijkheid heb gekregen.

Goedemiddag Linda Dankjewel voor je peptalk had ik even nodig!! Ik heb je mail in goede orde ontvangen wel bij spam . Dankjewel nogmaals Met vriendelijke groet Yvonne Babel

Geweldige adviesbalie

Luid en duidelijk

snelle reactie

goede uitleg

Prime contact gehad duidelijke taal

Ben zeer tevreden

Keurig, snelle reactie en helder.

Ook voor het vervolg werd er gelijk meegedacht én naar gehandeld.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.