Snelle reactie en een duidelijk antwoord/advies.

Nadat ik mij had aangemeld via de website en daar mijn situatie had uitgelegd werd ik binnen 24 uur gebeld. Tijdens dit gesprek kreeg ik niet alleen een duidelijk antwoord op al mijn vragen, ik kreeg ook nog een paar bruikbare tips mee.

enorm behulpzaam en meedenkend

mijn verhaal en vragen werden aangehoord en beantwoord met goed advies en eventuele vervolg stappen

Zeer vriendelijk en verhelderend

Het gesprek verliep zeer prettig en begripvol. Aan het einde van het gesprek voelde ik me echt geholpen. Hiermee kan ik verder.

Prettig

Het was een prettig gesprek, en ik heb een goed en passend antwoord gekregen op mijn vragen

Fijn en helder gesprek, waardevolle informatie!

Snel en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Dank dank dank

Dag kanjers, en dan bedoel ik vooral Linda, die mij nu al totaal gerustgesteld heeft met haar begripvolle en invoelende expertise voor mijn probleem. Het ging om een evt. aankomend ontslag, met een niet zo goed uitpakkend eindspel voor mij. Dankzij het advies dat ik kreeg was mijn instortende wereld weer behoorlijk leefbaar geworden, wat een tante zeg, ze presteerde het om tegen mijn meeluisterende man te zeggen dat hij zijn mond moest houden, geef hem maar een kopje koffie of zo, ze begreep alles al volledig voordat we het inleidend gebeuren achter de rug hadden, respect hoor, we hebben hier veel lol om gehad achteraf, al waren we beiden stil van de voortvarendheid en duidelijkheid van alle bruikbare informatie die Linda snel paraat had. Alle respect nogmaals, super goed geholpen, ongelofelijk dat het nog gratis is ook, als het echt noodzakelijk mocht zijn word je verder geholpen waar nodig is, ik heb er alle vertrouwen in, bedankt nogmaals. vriendelijke groeten Anneke

Ik voelde me echt gehoord!

Wat een ontzettend fijn gesprek. Er werd naar me geluisterd en met me mee gedacht.

Er is duidelijk een advocaat gezocht wie het beste bij mij past wat betreft de situatie omtrent mijn zoontje. Daar ben ik zeer dankbaar voor. Met vriendelijke groet, A.H. Heinhuis

Goed geinformeerd..

Ben erg goed geholpen..

Prettig gesprek en heldere informatie

Prettig gesprek gevoerd en heldere informatie ontvangen. Prima!

Snel en helder advies

Snel en helder advies gekregen, had een korte vraag mbt alimentatie, direct iemand aan de lijn en duidelijke informatie gekregen waarmee ik direct verder geholpen ben. Dus zeer tevreden tot zover.

Prima advies

Snelle reactie en prima advies. Helpt me om wat beter tegen de situatie aan te kunnen kijken en eventuele vervolg stappen te nemen

Snel, betrouwbaar en betrokken

Erg goed en snel geholpen. Vriendelijk en betrokken.

Fantastisch geholpen

Ik ben zeer tevreden na telefonisch contact te hebben gehad met jullie advies balie. Als wij er niet alleen voor elkaar krijgen, schakel ik zeker jullie weer in.

zeer informatief

erg behulpzaam en informatief. Krijg erg de indruk dat je begrepen wordt.

Goed en snel geholpen

Merkte dat ik met een ervaren persoon sprak die de situatie goed kan inschatten

Duidelijk en helder

Mijn telefonisch gesprek met Linda was helder en duidelijk. Ik weet welke opties ik heb en wat ik wel of niet kan doen.

Zeer prettig geholpen

Zeer prettig geholpen

Snel goed advies

Gisteren aanvraag gedaan. vanmorgen al gebeld met de mogelijkheden die er zijn. Vriendelijke dame aan de telefoon. Top.

Meteen gerust gesteld

Ik zat met een lastige vraag over mijn ex, waarvan ik 8 jaar geleden uit elkaar ben gegaan. Hij woont nu in Amersfoort maar weigert toestemming te geven voor het verhuizen van mij en mijn dochter naar een nieuwe plek. Ondanks het fijt dat ik nu nog in Zwolle woon. Dankzei het goede advies vandaag ben ik er een stuk rustig onder En weet ik nu wat ik hebt beste kan doen om for process so rustig mogelijk te laten lopen

Fijn te horen dat u zich wat rustiger voelt na het gesprek met ons. Veel succes met alles en mocht er nog wat zijn kunt u altijd even terugbellen! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

zeer goed

momenteel een achtbaan weet niet of ik mag blijven of niet als uitzendkracht verwahte ik geen hulp

Snel en professioneel

Ik had een mail gestuurd en werd snel gebeld. Linda luisterde, was geduldig en gaf duidelijke adviezen. Ik ben zeer tevreden.

Bedankt! Fijn dat u tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Het team van De Nationale Adviesbalie

Heel snel en duidelijk antwoord

Ik had vrijdag een vraag ingestuurd en werd maandagochtend gelijk al gebeld met antwoord.

Duidelijk en snel

Binnen een half uur wist ik wat het vervolg ging worden. Ondanks dat ik geen rechtsbijstand heb werd ik duidelijk en snel geholpen. Het vervolg zal aangeven of ik gebruik kan maken van deze service.

Goed en helder antwoord

Netjes terug gebeld. Ik kan veel doen met het antwoord.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.