Heel snel geholpen en goed doorverwezen

werd vrijwel direct gebeld, helder verhaal. prima!

werd direct gebeld. duidelijke uitleg over hoe verder. ben direct gerust gesteld.

Goed en professional. Jammer dat er nog geen hulpwijzer/programma is tav (v)echtscheidingen

De vraag had te maken met de feitelijke aanpak van vechtscheidingen/ouderverstoting waarbij het kind centraal staat met garantie van onvoorwaardelijke liefde en zorg van beide ouders en een educatieve programma voor ouders en netwerken mbt het leven na een echtscheding. Een kind heeft recht op contact met beide ouders. Daarnaast is er in de rechtspraak steeds meer overeenstemming dat de afwezigheid van contact met een ouder of een negatief beeld over een ouder een ernstige ontwikkelingsbedreiging vormt voor het kind. Rechtbank Maastricht noemde al in 2007 oudervervreemding een vorm van kindermishandeling. Je zou kunnen stellen dat gedrag dat tot doel heeft het kind van de andere ouder te vervreemden gelijk staat aan psychische mishandeling. Hierop is helaas nog geen programma in Nederland. Vanuit Stichting NOVAYA (Aruba Caribisch Nederland) is een programma in de maak. Er is afgesproken dat zodra deze geimplementeerd wordt wij deze ook met de NAB zullen delen. Het advies en gesprek is als prettig en professioneel ervaren. Groetjes uit Aruba.

Goede en duidelijke informatie.

Prettig gesprek, duidelijk en heldere uitleg. Vragen worden goed toegelicht.

De buiten categorie

Adequaat/empathisch/vriendelijk !

Duidelijk en vriendelijke medewerkster, in een voor mij nieuwe situatie.

Prettig communicatie en een duidelijk advies over de mogelijkheden die er zijn.

Goede tips

Fijn om overleg te hebben en wat het beste te doen.

snel

Voor het moment zijn we voorlopig goed geadviseerd.

Mijn kind

goed advies en leg uit hoe ik de volgende stap ga doen

Duidelijk en snel

Opzich is er nog niks gedaan, maar de snelheid en duidelijkheid was erg fijn

Zeer snelle reactie na aanvraag met zinvol advies

Mijn vraag werd binnen 2 uur beantwoord. Niet alleen tav het juridische stuk kreeg ik een helder antwoord. Ook werd meegedacht over een alternatieve route wat resulteerde in een tactisch en slim advies.

als er iets fout gaat wordt dat netjes opgelost Mooi

Goed advies

Super snel terug gebeld en een goed advies gekregen

De mevrouw aan de telefoon had bijna GEEN kennis advocaat pro deco kon ze me bijvoorbeeld niet uileg

Nog minder als SLECHT

Beste Erwin, Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uitgelegd dat het een van de eerste werkdagen was van onze werkneemster. Om die reden moest zij enkele vragen voorleggen aan een collega. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u niet direct een volledig antwoord kreeg zoals normaal gesproken bij ons het geval is. Echter hebben we om die reden een andere collega laten terugbellen die wel al uw vragen kon beantwoorden. Wij wensen u veel succes met uw situatie en mochten er nog vragen zijn dan helpen we u graag. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Goed, snel advies

Fijne ervaring, voel me gehoord en snel advies en actie

Snelle actie, duidelijk en goed advies

Prettig contact, concrete antwoorden en voor vervolg doorverwezen naar een gespecialiseerde partner in mijn omgeving. Die overigens ook heel snel en adequaat handelt. Al met al: prima dus!

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snel teruggebeld, kort maar krachtig advies!

Mijn vraag is zeer duidelijk en to the point beantwoord, complimenten hiervoor!

Goed te horen! Veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Goed deskundig en direct antwoord

No nonsens probleem gerichte aanpak, waar ik erg gecharmeerd van ben

behulpzaam en prettig

De medewerker was geduldig en professioneel en had ook empathie, erg prettig.

Goed compact en deskundig advies

Goed compact en deskundig advies

Luisterd oor; duidelijk advies

Na lang wikken en wegen eindelijk gebeld. Van Linda een duidelijk advies gekregen en gelijk opgevolgd. Vanuit hier nu verder doorpakken en weer verder met MIJN leven.

Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

heel goed

Heel prettig contact, 2 x gebeld (met Alinde), ik voelde me gelijk gehoord en geholpen. Ook de partij waar ik naar ben doorverwezen voelt goed. Dank!

Snel en vakkundig

Goed en uitgebreid geholpen

Snelle reactie

Correct en snel behandeld

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.