Super duidelijk en snelle reactie

Via de mail een aanvraag verstuurd en binnen een half uur iemand aan de lijn die meteen duidelijk, helder en objectief advies gaf! Echt geweldig, het is een stap om te zetten maar eenmaal gezet realiseer je je dat je dit veel eerder had moeten doen als er mensen zoals deze voor je klaar staan! In 1 woord geweldig!

Heel prettig.

Goed telefoongesprek gehad. Niet de hete adem van een vette rekening in mijn nek. Alinde was zeer vriendelijk, geduldig, en gaf me een prettig gevoel doordat ik altijd weer contact kan opnemen. De situatie verandert niet echt, maar duidelijkheid helpt. Hartelijk dank, Baukje Muizelaar

Duidelijk

Duidelijk en gaf handvaten.

Fijn gesprek, goed te woord gestaan.

Positief. Er werd geluisterd en ik werd goed geadviseerd.

Snelle uitleg en juridische hulp

Situatie uitgelegd en gelijk binnen 10 minuten een reactie

practisch en snel

Ik werd snel gebeld door iemand die mijn samenvatting al gelezen had, en die meteen kon meedenken over verstandige vervolg stappen. ik heb gehandeld naar haar advise, en heb nu al een deel van het problem opgelost met mijn ex. Ben blij met een beetje steun in deze gevoelige situatie...dank!

Mevrouw heeft mij een goede duidelijke uitleg gegeven

Ik ben nu wat rustiger na de 1e schrik

doeltreffend

Gisteren had ik mijn vraag gesteld en vanmorgen werd er al gebeld. Dat waardeer ik zeer. Er werd teruggekoppeld dat mijn vraag begrepen werd en het advies was helder.

Bedankt voor het snelle antwoord

Ik ben tevreden

Fijn gesprek!

Ook met de emoties wordt rekening gehouden dat is erg prettig!

Ben geweldig gehulpen.

Mieke heeft mij meteen op de goede pad gezet. Ik weet wat mijn mogelijkheden zijn en dat ik niet al te snel van stapel moet lopen. Ik zou zeker weer gebreik maken van De Nationale AdviesBalie mocht ik in de toekomst juridisch hulp nodig heb. Zal dit zeker onthouden. Zeer tevreden.

Duidelijk en eerlijk

Je krijgt duidelijk en eerlijk advies ook duidelijk dat het niet bindend is. Ik heb een duidelijk andwoord op al mijn vragen

Duidelijk en vriendelijk

Mijn vraag omtrent de partneralimentatie werd heel helder na uitleg van uw medewerkster Marjan. Ze nam de tijd voor mij en mijn vragen en de gekregen antwoorden, riepen geen vragen meer op. Haar advies heb ik inmiddels ook opgevolgd waarvoor veel dank. Complimenten

Vriendelijk, netjes geholpen

Duidelijk, helder en goed advies

Fijn persoon aan de telefoon. Goed gesprek en een duidelijk advies gekregen. Ik ben okk heel snel gebeld nav mijn mail.

van jullie hulp niets dan lof

ik heb op jullie advise contact opgenomen met advocaat en die draait de boel nu zo om dat ik haar stukken zou moeten toesturen. Zij bij omnibus advocaten heft dus vraagstelling niet begrepen, denkt op deze vrij agressieve manier van mails sturen aan klanten te komen. de vraag op zich was geen hiogere wiskunde en de stukken die zij daarvoor wilde hebben waren NIET relevant... ben zelf jurist en vind dit een slechte kennismaking met een collega. Heel jammer

zie onder

Een stuk wijzer, bevestiging van hetgeen ik dacht, uw info is duidelijk, ik zal mijn zoon conform inlichten.

positief

Als zeer positief ervaren. Het advies wordt duidelijk en rustig uitgelegd. Men denkt ook met je mee en is begripvol! Ook als ik dingen nog een keer vraag omdat ik het niet helemaal snap.

Vlot en deskundig advies

Mijn vraag werd zeer snel en deskundig beantwoord. De door hen geïnformeerde notaris nam nog dezelfde dag contact met mij op.

Hartverwarmend advies.

Toevallig stuitte ik op de Nationale AdviesBalie (ik had er nooit van gehoord) en natuurlijk, zo toevallig was het niet. Al tijden liep ik rond met energie-vretende vragen omtrent de scheve verdeling voor de zorg van onze kinderen. Ik mailde vrijdagmiddag en was totaal verbaasd toen ik een half uur later al werd gebeld. Door het sympathieke contact en het oprechte advies ging ik met een gerust hart het weekend in.

Snel, helder en duidelijk!

Gaf mij de juiste insteek om het probleem te benaderen.

Goed en duidelijk advies gekregen

Na het sturen van een mail werd ik de volgende dag teruggebeld. Goed en duidelijk advies gekregen.

Wat een vriendelijke mensen!

Ik werd vrijwel meteen gebeld, kreeg veel begrip, er wordt echt naar je geluisterd en je krijgt de juiste hulp aangeboden.

Heel goed

Goede gesprek voering

Zeer goede hulp en uitleg

Op mijn korte vraag kreeg ik deskundig en bruikbaar advies. Ik zou deze site aanbevelen aan andere.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.