heel erg tevreden.

vriendelijke mens behulpzaam allround top.

Zeer snel geholpen.

10 minuten na het invullen van de vraag al telefonisch contact. En een half uur verder na de verwijzing naar de advocaat al een afspraak voor over 2 dagen. Heel erg bedankt.

Prima geholpen, luisterend oor en goed uit gevraagd, to the point.

Prettig contact, deskundig, laat client uitpraten, vraagt door. Heeft snel een beeld voor zichzelf wat het probleem/de vraag is en haar beeld is juist.

Snelle reactie met duidelijke feedback

Reactie op mijn mail werd gelijk de volgende dag op gereageerd. Mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

Fijn om iemand gesproken te hebben.

Ik heb het sla prettig ervaren om met één van jullie medewerkers gesproken te hebben. Ik realiseer me dat elke situatie bijzonder is een er dus geen specifieke antwoorden gegeven konden worden. Maar in de mail die ik dan ontvang ontbreken de gevraagde (en beloofde) algemene antwoorden. Dit is jammer

Korte ervaring

Heel goede eerste indruk. Verder kan ik geen oordeel maken.

Prima en goed geholpen, nemen echt de tijd en geven duidelijkheid !

Vriendelijk te woord gestaan, genoeg ruimte voor vragen, Geeft duidelijkheid , ben zeer tevreden, en zou zo weer contact opnemen.

Lief en geduldig

Was een erg geduldig en duidelijke gesprek

Kennis van zaken waarin een meedenkende houding is aangenomen

De persoon aan de telefoon pakte de behandeling van mijn vraag goed aan. Eerst goed luisteren, vragen stellen en vervolgens meedenkend tot een advies komen. Waarvoor dank!

Fantastisch

Hele kalm, vriendelijk en duidelijk advies. Dank!

goed geholpen

goed geholpen al was ik bij de verkeerde Inlichtingen dienst maar hebben lij een link gegeven waar ik moet naar toe mailen of bellen top

Uitstekende feedback

Ik heb mijn gesprek met Linda als zeer prettig ervaren. Ze heeft me nieuwe inzichten gegeven waar ik zeker wat mee kan!

Concreet en goede feedback

Goed gesprek met duidelijk advies en meedenkend. Fijn om even mijn ei kwijt te kunnen en vervolgens de knoop door te hakken in praktijk.

Duidelijk en prompt.

Ik heb een duidelijk antwoord gehad ook al is het voor onze situatie niet prettig.

Zeer prettig gebeld te hebben

Marleen was een goed luisterend oor voor mijn vraag. Ik liep al langer met onrust en het gevoel dat er eea niet klopte. Toen ik dit voorlegde kreeg ik spoedig antwoord en “richting”. Fijn om nu door te pakken aan de hand van een dossier.

Snelle reactie gekregen, heel prettig per telefoon.

duidelijk, sympathiek en deskundig, zo heb ik het contact en advies ervaren. voelde mij meteen minder nerveus en kan nu rustiger en beter nadenken. voelt goed dat ik nogmaals mag bellen of mailen als ik nog meer vragen heb. pff !! :) veel dank !

Erg verrast door snelle reactie op mijn vraag.

Doordat mijn advocaat niet langer mijn belangen kan behartigen omdat zij een overstap maakt naar een ander advocatenkantoor, dat ook nog eens het kantoor blijkt te zijn waar mijn ex-man zijn zaken laat behartigen, ervaar ik op dit moment enige stress. Vandaag (22 nov) heb ik, na mijn mailbericht, al een kwartier daarna telefoon gekregen van de adviesbalie. Kort daarop heb ik een hele duidelijke mail ontvangen met precies de informatie die ik nodig heb. Alle lof voor het snelle en deskundige handelen!!

Duidelijk

Bedankt voor de duidelijke uiteenzetting, hier kan ik wat mee! En dat geeft dan weer rust.

Vriendelijk meedenkend

Correct met een duidelijke uitleg en zeer kundig.

Zeer kundig, duidelijk en rustig advies en uitleg gekregen.

Ik vond het zelf moeilijk omdat ik niet wist waar ik met mijn vraag heen moest. Op de site was het meteen duidelijk en ik werd enorm snel gebeld en kreeg een zeer duidelijk advies !

Met aandacht serieus genomen

Ik heb een goed gesprek gehad met Mieke Blekman, ik ben correct en met aandacht geholpen.

Fijn - geeft een gevoel dat er mensen zijn die me willen helpen. Bedankt

Geeft me rust - advies en veiligheid. Nogmaals bedankt hiervoor. Claudio

Marjan, Is een hele fijne luisteraar die op het juiste moment in haakte. Ik zal zeker in de toekomst gebruik maken van jullie adviezen mocht er werk gerelateerd iets gebeuren. Met vriendelijke groet, Gabrielle Lasten

Contact en terugkoppeling

Vorige week heb ik een vraag gesteld. Werd keurig gebeld ... maar zat in gesprek. Vervolgens werd ik nog een keer gebeld en was ik weer niet bereikbaar. Krijg ik keurig een mail met en referentienummer. Makkelijk om terug te bellen.

Zeer positief

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.