Heel goed

De dames welke ik sprak waren deskundig en klantvriendelijk.

Super ervaring

Na mijn eerste telefonisch gesprek werd ik super snel terug gebeld door een advocaat die mijn zaak deskundig aanpakte

Snel en vriendelijk geholpen

Al vrij snel werd ik gebeld na het invullen van het contactformulier op de website. Ik werd goed en duidelijk geadviseerd. Mevrouw Blekman was heel vriendelijk en gaf mij weer een beetje hoop met mijn kwestie. Goed passend advies en direct doorverwezen naar een passende jurist die mij ook direct opbelde en verder kan helpen. Top service!

goed geholpen

Met 1 telefoontje kreeg ik, niet alleen een luistert oor, maar ook een goede aanmelding. ik ben blij dat dit zo vlot kan lopen in deze tijd.

Gelijk handelen

Telefoontje binnen 5 min alles geregeld waar ik naar toe kon hopelijk kannen her vertrouwen terug vinden in deze advocaat

snel en duidelijk en goed advies

geeft me vertrouwen en steun in me rug.

Heel plezierig en duidelijk advies

Goede uitleg waarom ik zo moet reageren in mijn situatie Heel professioneel Dank je wel

Nemen alle tijd voor je

Ze luisteren naar jouw verhaal en geven goed advies.

Goed geholpen duidelijk advies

Erg prettig en duidelijk advies, zodra ik tegen bericht krijg neem ik meteen contact op met Linda lemckert. Een echte aanrader perfecte hulp en oprecht geïnteresseerd goede uitleg duidelijk advies

Telefonisch goed geholpen

Na aanvraag formulier ingevuld te hebben, binnen zeer korte termijn terug gebeld en ze hebben me door verwezen naar een advocaat.

Fijn gesprek en goed advies

Ik werd teruggebeld na een half uur. Het was een zeer prettig en verhelderend gesprek.

Zeer goed en duidelijk advies. Ook een zeer aardige dame aan de lijn gehad die mij goed geholpen heeft. Een aanrader!

Duidelijk en helder

Kreeg duidelijke en goede antwoorden/advies waar ik zeker iets mee kan.

Goed begin maar hoe verder ?

nationale advies balie reageert snel, meestal binnen een half uur. Goed te woord gestaan en adequaat advies gegeven. Jammer dat de advocaat welke ingeschakeld is niet reageert. Daar kan de NAB natuurlijk niets aan doen

Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Wat vervelend dat de advocaat niet in de beloofde periode contact met u heeft opgenomen. Wij hebben contact opgenomen met de advocaat en gevraagd of hij u vandaag nog wilt opbellen. Indien dit niet gebeurd horen wij graag van u. Dan gaan wij hier wederom achteraan. Wij wensen u veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van de Nationale Adviesbalie

Snelle reactie

Meteen terug gebeld, Goed advies gegeven nog mals Bedankt.

Supe geholpen

Er vriendelijk te woord gestaan en advies gekregen voor nu en toekomst

Snel helder vriendelijk

Supersnelle actie

Marleen van Beek begreep mijn situatie gelijk en ging accuraat en ging heel vlot voor mij aan het werk Dank je wel nogmaals

Goede service met doorverwijzing naar de juiste hulp. Minpuntje wat niet bij het NAB ligt is dat de mail die ze hebben gestuurd naar het advocatenbureau ongelezen bleef. Ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen waarom ik nog niets gehoord had. 28 dec. 2020 de doorverwijzing door NAB en 11 januari 2021 heb ik een mail gestuurd. Antwoord was of ik alle nodige gegevens wilde mailen zodat hij een gedegen antwoord kon geven. Nu wachtende op antwoord wat hij hier mee bedoelde want de belofte van NAB was binnen 1 dag een telefoontje om de casus door te bespreken en wat hij voor me kon betekenen. Dus het is mij geheel onduidelijk wat hij wil dat ik stuur. Ik ga er van uit dat dit niet altijd gebeurd.

Beste Ingrid, Bedankt voor jouw review. Fijn te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wel vervelend dat de advocaat niet zelf direct contact met je heeft opgenomen. Dit is inderdaad wel de bedoeling. We weten niet waarom dit in dit geval niet gebeurd is. Maar gaan hier achteraan. Hopelijk wordt je zaak in alle tevredenheid opgelost. Succes! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snel en professioneel advies

Ik heb de informatie en het advies van Linda als zeer helpend ervaren. Er werd goed meegedacht en haar betrokkenheid was voor mij merkbaar.

Prettig gesprek, goed advies

Snelle reactie en deskundig en vriendelijk te woord gestaan.

klant vriendelijk

vriendelijk ,nemen de tijd voor je. Duidelijke uitleg en meedenkend. grt Henny.

Fijn gesprek

Professioneel en vriendelijk

Snel, vakkundig en duidelijk

Per mail een aanvraag gedaan en hier heel snel een telefonisch contact gehad en zeer goed en duidelijk advies gekregen.

snelle reactie op vraag via de mail

Telefonisch een Duidelijk antwoord gekregen

Fijn te horen en veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.