In alle opzichten top dienstverlening

Prettige communicatie Goed en helder advies Accuraat en zeer snel en voortvarend handelen

Excelent and quick service

Quick and dirty, straight to the point.

Ik voelde me gehoord!!

In 2 dagen tijd ben ik heel deskundig en snel geholpen en dat gratis? Ik ben zeer blij met de informatie die ik heb verkregen en de extra hulp die aan mij is gegeven. Echt super! Ik voel me gehoord en vooral gesteund door NAB. Hartelijk dank en bedankt om meteen actie te ondernemen, dat word zeer gewaardeerd.

Prima te woordt gestaan door een dame

keurig binnen 60 minuten terug gebeld, ik had de hoop op een ander antwoord maar daar kan de betreffende dame niks aan doen. Ze gaf aan niet de juiste deskundigheid te hebben, maar heeft navraag gedaan en heeft mij daar over geïnformeerd. De terugkoppeling (advies) was duidelijk. afwachten wat we al 10 jaar doen. wat ik graag wilde weten of er net zoals bij een advocaat een deken waar je met een klacht naar toe kan, ik bedoel is dit ook voor curators een overkoepelende organisatie die men kan benaderen. Mogelijk dat iemand dit leest en daar informatie over zou kunnen delen

Fijn en duidelijk gesprek

Gesprekspartner had vrij snel in de gaten hoe mijn situatie er uit zag. Duidelijk standpunt door haar geventileerd

super service

super hulp gehad en snel reactie op al mijn vragen ! ik ben tevreden

Bijzonder goed geholpen

Onverwacht ontslag krijgen als je bijna 63 bent is - en dan druk ik het zacht uit- vervelend. Naast dat ik op een zeer prettige en zakelijke manier geholpen ben was er ook een luisterend oor en ruimte voor emoties. Dat heeft mij echt geholpen om ook wat afstand te kunnen nemen. De uitleg van de mogelijkheden en de te ondernemen stappen en vooral ook aansluiten bij wat ik graag zou willen, gegeven de situatie, heb ik als zeer prettig ervaren.

Zeer klantvriendelijk, begripvol en meedenkend

Zeer netjes en goed geholpen.

GEWELDIG!

Ik ben super goed geholpen door een hele aardig mevrouw..Had antwoord op al mijn vragen en nam gelijk mijn bezorgdheid weg die zij in mijn stem hoorde. Als je in mijn situatie zit ben je daar erg gevoelig voor en waardeer je dat des de meer.

mevrouw luisterde begripvol naar mijn probleem met miskoop dure aanschaf

De dame aan de lijn nam de tijd voor mij, zodat ik mijn probleem goed kon uitleggen. Ze legde de procedure uit en verzocht mij zoveel mogelijk bewijsgegevens te bewaren.

Snel en doeltreffend

Ik werd meteen na mijn aanvraag gebeld en kreeg advies over mijn situatie. Ik voelde mij geaccepteerd door de medewerker.

Vriendelijke behulpzame mevrouw

Goed geholpen. Ik was even verdrietig, maar stelde mij gerust.

direct hulp gekregen!

Hele aardige mevrouw aan de telefoon en kreeg meteen een rustiger gevoel in deze onzekere tijd voor mij. Binnen 24 uur word ik gebeld door een advocaat en krijg ik hulp geboden, ontzettend fijn.

Eerste contact hoopvol resultaat niet bevredigend

Aanvankelijk liep contact snel en voorspoedig, er werd naar je verhaal geluisterd. Eerste contact met juriste was hoopvol Er werd meteen mail naar HR business partner gestuurd met mededeling dat na bestudering dossier overleg zou plaatsvinden met mij en dat zij daarna contact met HR business partner zou opnemen om dossier te bespreken. Daarna kwam na 5 uur vrijdag middag nog telefoontje van juriste dat dossier klopte en dat ik kon tekenen. Dit had ik ook met rechtsbijstand kunnen bereiken volgens mij.

Beste Hennie, Bedankt voor je review. Jammer dat de jurist niet meer voor je heeft kunnen betekenen. Soms zit een VSO al zo goed in elkaar dat er weinig uit te onderhandelen valt. In 95% van de gevallen onderhandelt de jurist betere voorwaarden uit. Maar soms is daar de ruimte niet voor omdat er al hele goede voorwaarden liggen. Wij controleren dan uiteraard wel altijd of juridisch alles klopt. Wij wensen je veel succes met alles in de toekomst. En mocht onze hulp in de toekomst nog eens nodig zijn dan hopen we meer voor u te kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Uitmuntende service

Ik ben op uiterst professionele wijze geholpen. Ik ben goed in het gehele proces geïnformeerd en zeer goed geadviseerd. Met een goed resultaat als uitkomst.

Perfect geholpen door Linda Lemckert!

Mevrouw Linda Lemckert heeft mij zeer kundig en adequaat geholpen met mijn VSO. Ze luistert goed naar mijn verhaal en naar mijn wensen en gaat hier vriendelijk, vlot en kundig mee om. Met als eindresultaat een overeenkomst waar alle partijen vrede mee hebben. Of ik haar zou aanbevelen? Absoluut!

Uitstekend !

Fijn en deskundig te woord gestaan. Linda is behulpzaam en neemt de tijd voor je.

Super geholpen echt een top bedrijf!

In het begin was ik een beetje sceptisch over "gratis" geholpen worden, maar dit klopt echt het kost je niks. Ondanks het verlies van mijn werk toch door goede samenwerking eruit gekomen met mijn werkgever en een goede regeling eruit kunnen halen. Bedankt LINDA je bent echt een top vrouw.

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je naar alle tevredenheid geholpen bent. Wij begrijpen dat het soms te mooi klinkt om waar te zijn. Daarom proberen wij op de site zo goed mogelijk uit te leggen waarom we het op deze manier kunnen doen. Want onze dienstverlening is echt gratis. Mooi werk en tevreden klanten zijn ons doel! Heel veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Heel vriendelijk , zeer deskundig en snel !

Nadat mijn werkgever een paar weken geleden uit het niets aangaf dat er wegens reorganisatie en bedrijfseconomische redenen geen plaats meer was voor mij , heb ik contact opgenomen met de NAB . Aan de vriendelijke dame de situatie uitgelegd en zeer snel daarna teruggebeld door Linda . Na het beoordelen van de vso kwam zij onmiddellijk tot de conclusie dat deze absoluut niet kon en heeft razendsnel een zeer uitgebreid (ww proof) tegenvoorstel gedaan , die uiteindelijk is geaccepteerd door de werkgever . Het contact met Linda was hartverwarmend ! Enorm bedankt !

Bedankt voor je review! Wat fijn dat Linda zo snel actie heeft ondernomen en het tegenvoorstel is geaccepteerd! We wensen je heel veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Geweldige snelle service!

De service is geweldig. Nadat ik mijn vraag had gesteld kreeg ik heel snel een duidelijk antwoord van Linda. Echt super blij mee!

Hele prettige samenwerking

Mijn juriste was Linda ,zij heeft mij heel goed geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst en alles in begrijpelijke taal omgezet. Ze hield goed contact met mij maar ook met de tegenpartij. Als ik weer juridisch advies nodig heb zal ik zeker weer naar dit bureau bellen voor advies.

Heel fijn te horen Gea! We wensen je ontzettend veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Ik ben uitermate tevreden over het contact en de opvolging van mijn vragen/probleem

Ik houdt het op steekwoorden: Snel, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk, goed contact en goede opvolging van mijn vragen/probleem

Vanaf het eerste contact voelde ik me welkom en begrepen

De communicatie was helder en de Linda is erg deskundig. Ze nam de tijd om mijn zaak grondig te bestuderen en gaven me duidelijke, bruikbare adviezen. Haar professionaliteit, flexibiliteit en betrokkenheid (zelfs op haar vrije dagen stond ze voor mij kraag) gaven me veel vertrouwen. Dankzij hun inspanningen werd mijn juridische kwestie snel en effectief opgelost. Ik zou De Nationale AdviesBalie zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en deskundige juridische ondersteuning.

Bedankt voor je mooie review. Wij zijn blij te horen dat jouw zaak zo goed is afgewikkeld. We wensen je heel veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Goed geholpen! Dank daarvoor.

Het maximale er uit willen halen met een goed advies en tegenvoorstel. Goed gegolpen!

Deskundig

Goed en deskundig geholpen, waardoor ik een beter voorstel heb gekregen. Vriendelijke medewerkers.

Oude Apeldoornseweg 41 45

7333NR Apeldoorn

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.