Nog beter geregeld dan de vorige keer ( 2jaar geleden)

Klantenservice was top bij het regelen van de auto. Bedankt voor het vertrouwen van jullie kant.

Gemak

Het is bijna net zo makkelijk als online kleding/eten bestellen. De klantenservice is erg vriendelijk en begeleiden je daar waar nodig/wenselijk. De gegeven garantie en servicebeurten zijn ook erg prettig.

Uitstekend geholpen!

Enorm blij met de levering van mijn Peugeot 208! Persoonlijk contact. De levering duurde iets langer dan van te voren aangegeven, maar dat krijg je met een chip tekort in de auto-industrie. Kan auto.nl zelf dus niks aan doen. Ik zou auto.nl aanraden aan iedereen die een private lease wil afsluiten.

Great customer service

I’ve recently bought a car from Auto.nl. But this review is not about the auto (which is great) but more about the customer support team! Kikki, Nikki and Stephanie are so helpful and so patient with all the questions customers might have. And, trust me, I had hundreds. The driver that brought the car was also very sweet and helpful! Great service and great people!

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Antonio, What nice of you to leave us such a great review. Thank you very much. Greetings Nikki from auto.nl

Gefeliciteerd met uw auto!

Bij de zoektocht naar de perfecte lease auto kwam ik uit bij auto.nl. Een prachtige occasion lease auto die voldeed aan al mijn wensen. Meteen gebeld en er werd zeer vriendelijk een offerte opgemaakt. Al snel volgde de mail met de tekst ''gefeliciteerd met je nieuwe auto''. Natuurlijk moest er eerst een kredietcheck volgen. Twee dagen later krijg ik te horen dat de auto toch al verkocht is. Met de reactie ''ik snap dat het niet zo heel leuk is'', was ik niet zo heel tevreden. Met het (voorlopig) leasecontract door beide partijen getekend en alle documenten die door mij zijn aangeleverd, dacht ik dat het natuurlijk geregeld was. Toen ik het advies kreeg om met een andere auto het verdere proces te bewandelen, heb ik hier uiteraard vriendelijk voor bedankt.

• Contact met auto.nl
  • Aflevering van de auto N.v.t.

Hoi Rodger, Bedankt voor je review. De kredietcheck en het aanleveren van de documenten is een onderdeel van de leaseaanvraag. Veel klanten starten een aanvraag, maar komen hier vervolgens om verschillende redenen niet doorheen. Bij deze specifieke auto was er net iemand eerder door dit proces en hebben we jou moeten teleurstellen, dus die 1 begrijpen we. Maar zeker bedankt voor de feedback, dit waarderen we en nemen we mee in de toekomst. En zoals samen besproken, wanneer we een soortgelijke auto vinden ben jij de eerste die het hoort. Groetjes Kikki van auto.nl

Aanrader

Zeker een aanrader, Alles was duidelijk stap voor stap. Wanneer ik vragen had direct antwoord.

• Aflevering van de auto

Hoi Kevin! Bedankt voor je mooie review. Veel rijplezier met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Harold! Kort maar krachtig. Als jij tevreden bent, dan zij wij dat ook! Veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Top bedrijf!

Vanaf het eerste moment is er direct duidelijk en fijn contact geweest voor het aanschaffen van mijn auto. Snelle reactietijd met daarbij dat er afspraken ook waargemaakt worden. De aflevering en de daarbij behorende zaken verliepen erg soepel waardoor ik snel kon genieten van mijn nieuwe auto. Ik zou het iedereen aanraden!

• Aflevering van de auto

Hoi Michiel! Bedankt voor je mooie review. Worden we blij van! Veel plezier nog met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Erg tevreden

Snel geregeld en alles verliep goed

• Aflevering van de auto

Hoi Inge, Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Geweldig, vriendelijk, snel & gemakkelijk

Vanaf het openen van jullie website tot het aflevering & tekenen voor de auto. Alles was gemakkelijk, snel, vriendelijk & in 1 woord geweldig. Klantenservice is snel en vriendelijk en persoonlijk en zelfs de gezellige meneer die onze auto kwam afleveren was super vriendelijk en aardig. Alles is duidelijk en foto's zijn net zo overzichtelijk als dat je hem in het echt zou komen kijken.

• Aflevering van de auto

Hoi Donovan en Sharon, Wat super dat jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het voor. Heel veel plezier met de auto! Groetjes Nikki

Prima!

De contacten met auto.nl zijn prima verlopen. Zeer hulpvaardig. Ik ben een tevreden klant.

• Aflevering van de auto

Hoi Diana, Bedankt voor je lieve review, dit waarderen wij enorm. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastisch!

Ik voelde me tijdens het online-koopproces geen nummer zoals bij andere webshops. Alles was tot in de puntjes geregeld, tijdige en heldere uitleg en informatie. Vragen werden snel en adequaat en vriendelijk beantwoord. De aflevering van de auto was uitmuntend. Ik vond dit eigenlijk een fijnere aankoop dan bij een plaatselijke autodealer!

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Wauw wat een complimenten. Dit is waar we het voor doen. Heel veel plezier met de auto! Groetjes Nikki van auto.nl

Contact is plezierig, flexibel en er wordt snel en adequaat gehandeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Tjerk, Fijn om te horen dat onze afdeling Klantengeluk je goed bevalt. ;) Erg veel plezier gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Dennis, Kort maar krachtig. Blij dat je ons in 1 woord als super omschrijft! Heel veel plezier nog met de auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Heel lang wachten op een uiteindelijk hele fijne auto

Hele duidelijke communicatie, en wist auto.nl het niet werd het gevraagd bij de leasemaatschappij Door uitstel heel erg lang op de auto moeten wachten maar zijn erg blij met de auto

• Aflevering van de auto

Hoihoi! Wat fijn dat de auto naar wens is! Het wachten was in jullie geval uitzonderlijk lang, daar heb je helemaal gelijk in. Helaas hadden wij hier zelf ook geen invloed op. Maar ik ben erg blij dat jullie tevreden zijn met de auto! Ik wens jullie nog heel veel plezier met de auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Ik ben door auto.nl erg goed geholpen, ze hadden aangegeven dat ze mee zouden zoeken naar wat er mogelijk was als ik zal worden afgewezen (dit was gelukkig niet het geval). Hierbij was alles ook snel geregeld, en was mijn auto snel geleverd. Hierbij nergens klachten over het procces

• Aflevering van de auto

Hoi Kaj! Bedankt voor je mooie review! Daar worden wij blij van. Heel veel rijplezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Goede service. Bereikbaar en klantvriendelijk. Wel beter vermelden wanneer het om een 2e hands wagen gaat en ook de mogelijke kleine schadepunten benoemen. Verder ben ik zeer tevreden

• Aflevering van de auto

Hoi Andre! Bedankt voor je mooie review en de feedback! Deze zullen wij zeker meenemen. Veel plezier nog met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Blij met mijn auto

Ik had een fijne auto gevonden en via de chat contact gehad met auto.nl. Ze hebben me zo goed weten te adviseren over de modellen. Na de bestelling te hebben geplaatst heeft auto.nl me direct benaderd voor levering en benodigde documenten. Ook het inleveren van mij oude auto ging soepel. Bij aflevering nog een controle/check om de auto gehad en kon zo mijn ritjes maken. Erg blij met de auto bedankt!

• Aflevering van de auto

Hoi Paul, Bedankt voor de mooie review. Heel veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Fijne service

Ik ben goed geholpen door de medewerkers en ook erg tevreden met de service van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Manuela, Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is. Groetjes Nikki van auto.nl

Overbodig intensief

Ik voelde me slecht behandeld, toen de auto werd geleverd zonder dat de auto het benodigde onderhoud had gekregen. De auto was niet schoon, had geen beurt gehad en een klein onderdeel op het dashboard was kapot. De boosheid verdween, ondanks de onnodige inspanningen van garagebezoeken, meer en meer, toen bleek, dat de “fout” rondom de aflevering ronduit werd erkend en dat ik voelde, dat bijna alles werd gedaan om de problemen op te lossen. Nu nog het financiële aspect; tot op heden heb ik de maandfactuur van december en januari al ontvangen, die van december al betaald en een bericht van verhoging van de maandtermijnen in het nieuwe jaar gekregen. Het wachten is op de toegezegde creditnota voor het “niet-vruchtbare” gebruik van het voertuig.

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Super balen dat het zo gelopen is, wel heel fijn dat we tot een passende oplossing zijn gekomen. Nog heel veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Klasse

Klantvriendelijk.. behulpzaam

• Bestellen via de website N.v.t.

Hoi George, Kort maar krachtig. Bedankt! Groetjes Nikki van auto.nl

Duidelijk en snelle service

Super service. De aflevering en de aandacht erna. Goede communicatie

• Aflevering van de auto

Hoi Marja, Bedankt voor de mooie review. Dit waarderen we heel erg. Veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer fijn geholpen!

• Aflevering van de auto

Hoi Danny, Heel fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier met de auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Fantastisch !!

De gesprekken aan de telefoon, de inruilwaarde van mijn auto, de prijs van de nieuwe auto en het contact met degene die de auto kwam afleveren ( Hans ) verliepen allemaal zoals het zou moeten zijn ! Ok de after- sales is prima verzorgd. Voor ons genoeg redenen om de volgende auto op dezelfde manier te verzorgen. Hulde.

• Aflevering van de auto

Hoi Guido, Wat een complimenten allemaal zeg, bedankt! We wensen je heel veel plezier met de nieuwe auto! Groetjes Nikki van auto.nl

Hele goede ervaringen en goede service

Hele goede service en ene goede klantenservice vriendelijke personeel en die goed te woord staan Bij de aflevering van de auto was ook alles super geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Joanne, Bedankt voor het grote compliment. Goede service is waar wij voor staan, fijn dat dit zo ook wordt opgevat. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.