Snel, vriendelijk, behulpzaam

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Fijne ervaring

Heldere uitleg

• Aflevering van de auto

Vriendelijk en snel. Uitmuntende service!

De medewerkers van auto.nl waren allemaal erg vriendelijk. De site werkt eenvoudig. De auto werd volgens afspraak netjes vanaf een trailer afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Zo makkelijk kan het zijn!

Er zijn vast mensen die het liefst 12 proefritten maken in 8 verschillende auto's en diverse zaterdagmiddagen vrijmaken om de verschillende uitvoeringen van auto's nauwkeurig te bestuderen en te zien hoe de kleur van de lak staat bij de golden retriever. Ik ben niet zo'n mens. Wilde gewoon een nieuwe auto, met voorspelbare kosten, en liefst een beetje laag (de kosten, niet de auto). En dat blijkt dus gewoon te kunnen! Via auto.nl is het net zo eenvoudig als online een spijkerbroek kopen. De hele afhandeling is makkelijk. De jongeman die de auto kwam afleveren vroeg nog of hij hem uit moest leggen. Maar ik weet wel hoe een auto werkt (hoe een spijkerbroek werkt ook trouwens), dus dat hoefde niet. Ik had misschien wel even moeten vragen waar hij hem had geparkeerd, maar goed, ook wel weer even lekker om een rondje door de buurt te lopen. Alle contact met auto.nl liep ook vakkundig en gezellig, het had niet beter gekund. Een aanrader voor iedereen die gewoon een goeie auto wil hebben, en verder geen gedoe. Hij staat overigens ook heel goed bij mijn spijkerbroek, zo bleek toen ik hem had gevonden.

Goeie site duidelijk Ook telefonisch contact goed Duidelijke afspraken

Redelijk tot goed

Ik ondervond problemen met het uploaden van mijn documenten op de website. Daar werd ik niet goed bij geholpen. Moest daar zelf achteraan omdat mijn aanvraag daardoor stagneerde en langer duurde. Daarna verliep alles zeer vlot. Complimenten voor degene die mijn auto heeft gebracht. Zeer vriendelijke jongeman. Met uitleg over de auto en documenten.

Fijne service

Goed en makkelijk geholpen.Zeer vriendelijk.

• Aflevering van de auto

Hi Kim, Super lief dat je een review geplaatst hebt. We zijn blij dat wij de auto bij je mochten afleveren! Veel rijplezier Groetjes, Rosalie

auto geleverd volgens afspraak

de auto werd volgens afspraak geleverd, als ik iets wilde vragen kreeg ik vriendelijk antwoord. en heel fijn toen ik de auto kreeg was de tank vol. Er werd ook goed meegedacht met het aanvragen van het leasecontract. Auto rijdt goed, ben heel tevreden.

• Aflevering van de auto

Hi Caroline, Drie maal 5 sterren, super super super!! Bedankt voor het vertrouwen en heel fijn dat je alles zo goed ervaren hebt. Groetjes, Rosalie

Grandioos

Mooie auto . Rijd super en zuinig.

• Aflevering van de auto

Hi Jeffrey, Lekker kort en krachtig. Ik ga er niet te veel aan toevoegen. Super bedankt voor het vertrouwen en we zijn onwijs blij dat wij de auto bij je mochten leveren. Groetjes, Rosalie

Hele goede service auto netjes op tijd geleverd. Fijne gesprekken als ik belde etc. Kortom ik ben erg tevreden

• Aflevering van de auto

Hi Harry, Bedankt voor jouw top review!! Leuk ook dat je onze gesprekken benoemd. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Prima in orde

In mei na veel wikken en wegen onze auto via auto.nl besteld. Toch beetje spannend een auto via internet, maar alles liep op rolletjes ook het regelen en inruilen van onze oude auto. Helaas bleek de auto in de twee weken proeftijd een onopgemerkt technisch mankement te hebben. Het heeft een half jaartje gekost waarin de auto meerdere keren naar de garage terug is geweest en de oplossing waarmee hij terug kwam niet de juiste was voor ons. Heel wat keren gebeld en gemaild (sorry dames :-) ) maar de dames en heren waren uiterst behulpzaam en vriendelijk, gingen iedere keer weer voor ons aan de slag om dingen te regelen en belde om te vragen of het inmiddels opgelost was. Er is her en der in de communicatie naar de garage waarschijnlijk wat mis gegaan, maar gelukkig is het door de inzet en harde werk van de dames en heren heel netjes opgelost en rijden wij weer blij in onze nieuwe auto. Dank jullie wel ook voor de keurige oplossing en het erg aardige kaartje dat is service. Overal kan wat misgaan, maar het dan netjes oplossen is top!

• Aflevering van de auto

Hi Wendy, Wat onwijs lief dat je de moeite neemt om een review te schrijven! Het is inderdaad niet gegaan hoe wij dit graag hadden gezien, maar wat ben ik blij met de oplossing zeg! Ook voor ons zeker een leermoment. Weet dat je altijd bij ons terecht kunt als er wat is of je vragen hebt. We staan altijd voor je klaar! Nu lekker cruisen met de cruisecontrole haha ;)! Groetjes, Rosalie

Goed geholpen. En de auto is netjes thuis afgeleverd. Alles was perfect

• Aflevering van de auto

Hi Marion, We kunnen het maar niet genoeg zeggen: dankje dankje dankje voor dit super mooie cijfer! Hier gaan wij voor! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Absolutely satisfy and happy with the car .

I am less than 1 month with Auto.nl however the way how all things have been arranged is definitely attractable and make me happy.

• Aflevering van de auto

Hi Aleksandr, We are so pleased that we delivered the Suzuki at your home! Making you happy is important for us. Drive safe and enjoy your car. Kind regards, Rosalie

Ik ben zeer tevreden over de service

• Aflevering van de auto

Hi Monique, Super bedankt voor je positieve review. Wij gaan altijd voor een 10, omdat wij vinden dat de klant optimaal ontzorgt moet worden. We hebben het natuurlijk al aangegeven, maar als je voor ons feedback hebt wat wij in de toekomst beter kunnen doen om die 10 van jou te krijgen, laat het ons weten. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes, Rosalie

Super!

Ik ben zeer tevreden over de auto die ik heb gekocht bij auto.nl en de service die zij hebben geleverd. Op de dag van aflevering werd ik in de ochtend netjes gebeld over hoe laat ze aan zouden komen. De persoon die de auto kwam afleveren was zeer vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd. De auto zag er heel keurig uit en tot nu toe ben ik nog steeds erg tevreden. Een auto online aankopen was even spannend, maar het is ook erg makkelijk en heel prettig. Je kan de auto rustig 14 dagen uitproberen.

• Aflevering van de auto

Hi Hanneke, Wat goed om te horen dat alles zo goed bevallen is! Bedankt voor dit mooie cijfer! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Goede prijs, goede service

duidelijke regels, goede prijs, korte wachttijd en een mooie auto!

• Aflevering van de auto

Hi Nikola, Kort, maar krachtig. Bedankt voor je super positieve review. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Smooth and excellent

Got a Honda delivered as per the order. Customer service was very kind and always eager to answer questions. I had it checked in an independent garage immediately, everything was in good shape. 2 months in now, no issues. Getting ready for a scheduled service at 60,000 km

• Aflevering van de auto

Hi Ioannis, Thank you so much, you are the best. Great that you have had such a good experience with us! Kind regards, Rosalie

heel goed

kan het iedereen aanraden. als je iets vraagt krijg je gelijk antwoord. ze zijn erg betrokken

• Aflevering van de auto

Hi Gerard, Bedankt voor je review. Daar zijn wij heel blij mee. Ik wens je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Top! Prijs is goed. Voorzorg is goed: aanvullende info over auto gevraagd en gekregen. Leasemaatschappij wil 14 dagen bedenktijd laten verlopen en daarna pas de auto geven. Auto.nl geeft eerst de auto, en dan pas gaan de 14 dagen lopen. Geen gedoe over schadevrije jaren Duidelijke voorwaarden Auto was schoon, met volle tank (en supermooi)

• Aflevering van de auto

Hi Rob, Lekker duidelijk en transparant. Bedankt voor je top review en veel fijne kilometers gewenst! Groetjes, Rosalie

Alles was snel geregeld en heel simpel. Ik heb oom goede uitleg gehad en ze belden nog eens na om te vragen of ik tevreden was. Op je vragen krijg je ook binnen zeer snelle tijd antwoordt! Ik kan auto.nl zeker wel aanraden!

• Aflevering van de auto

Hoi Bas, Van zo'n positieve review ga ik echt stralen, jeetje wat fijn! Super dat je het zo ervaren hebt. We zijn blij dat wij de auto aan je mochten leveren. Fijn weekend. Groetjes, Rosalie

Keurig en zeker op tijd afgeleverd

Duidelijke uitleg, goed contact, auto keurig op tijd voor de deur afgeleverd. Schoon en met volle tank.

• Aflevering van de auto

Hoi Arjan, Bedankt voor je review! Super dat je het zo ervaren hebt! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Super ervaring met Auto.nl

het is jammer dat de auto geen getint glas had in de nieuwstaat

• Aflevering van de auto

Hoi Thayvel, Dat had de auto al helemáál afgemaakt. Wel echt super mooie velgen heeft de auto! en de kleur is ook super! Bedankt voor je top review. Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Auto.nl is heel professioneel. Ik ben met alle vragen goed geholpen en heb een uitstekende service gehad. Ook werd goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn auto waar ik meer dan tevreden over ben

• Aflevering van de auto

Hi Reshma, Wij vonden het ook super om jou te helpen aan een nieuwe auto. Bedankt voor je top review! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Perfecte optie voor aankoop van een occasion!

Prima contact met auto.nl gedurende het hele traject. Strak geregeld, duidelijke afspraken en procedures. Aflevering aan huis. What you see is what you get. Prima auto gekocht waar we erg tevreden mee zijn! Leek eerst een beetje gek om in een webshop een auto te kopen, maar zou het meteen weer doen.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Bedankt voor je super fijne review. Leuk ook dat je gedachten is veranderd over het webshop idee. Heel het team wenst je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.