Super easy to arrange a new Car

service is impeccable, and they are with you all the way through the process and answer any and all questions immediately. all information is provided every step of the way.

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

WAT EEN GEWELDIGE SERVICE!!!

Ik moet eerlijk zijn... in het begin was ik een beetje sceptisch... Online een auto kopen, zonder 'm te zien of een proefrit te maken, da's wel heet apart. Maar de dames van Auto.nl helpen je, indien je dit wenst natuurlijk, naar de 'juiste' auto te zoeken en komen met ideeën tijdens je zoektocht. Ik kwam, door verbruik en comfort, uit bij een Toyota-C-hr. Toch eerst maar eens naar de Louwman Toyota Dealer in mijn stad om een proefrit te maken in de auto die ik op het oog had zodat ik in ieder geval wist hoe het reed. De inruilprijs van Auto.nl was hoger dan die van Louwman (terwijl het blijkt dat Auto.nl een onderdeel is van Louwman Autogroep, wat overigens wel vertrouwen inboezemde) en de auto die ik mooi vond online besteld. Het betaalproces is duidelijk; de inruil is meteen van de auto afgetrokken en het geld werd bij een notaris 'geparkeerd' totdat ik de nieuwe auto geïnspecteerd had en via een speciale code het geld vrij kon geven. De communicatie met Stephanie, Nikki en Kiki is echt om door een ringetje te halen; alle mails worden heel snel en op een leuke manier beantwoord. De service (en ik geef les op een Hogere Hotelschool HBO, dus ik heb een beetje ervaring haha) is echt goed en niks is te moeilijk (zelfs op het laatste moment wijzigen van afleverlocatie nieuwe auto en oude auto daarna 30 km verder ophalen was ‘no problemo’). Weekje na bestelling was de dag daar, Hans (geloof ik) belde zoals gevraagd een uurtje van tevoren en kwam met een 'flat-bed' de nieuwe auto brengen. Hij was erg vriendelijk en liep me keurig door alle papieren ed. heen. Hierna achter elkaar aan naar de oude auto om deze op te halen zoals gezegd 30km verder en ook dit ging snel en professioneel. Nee inderdaad, je kan niet afdingen maar trust me; een hoge inruilprijs, 1 jaar BOVAG garantie, 1 jaar pechhulp, 5x APK, volle tank, grote beurt + poetsen en een proefrit van 14 dagen (JAJA, echt waar!!!!) maakt dit helemaal goed mijns inziens. IK BEN OM, volgende auto weer via Auto.nl

• Aflevering van de auto

Verrassend makkelijk en goede service

Verrassend makkelijk en goede service. Wel jammer dat met leveren bleek dat er een sterretje in de voorruit zat. Het sterretje was al eens eerder gerepareerd dus ik was wel een beetje verontwaardigd dat dit niet was verholpen of gemeld aan de klant maar dat ik daar zelf achter moest komen.

• Aflevering van de auto

Hoi Monique! Bedankt dat je tijd hebt genomen om een review achter te laten! Heel erg jammer dat er een sterretje in de voorruit zat, en deze niet gerepareerd kon worden. Jouw feedback over het melden aan de klant ben ik het zeker mee eens en dat gaan we meenemen voor toekomstige bestellingen. Hopelijk heb je er niet teveel last van, en als dat wel het geval is horen wij dit graag. Dan gaan we samen zoeken naar een oplossing. Groetjes Stephanie van auto.nl

Chapeau

De auto bevalt prima. En voldoet helemaal aan de verwachtingen. Het hele bestelproces was van begin tot einde naar tevredenheid gegaan. Bestellen gaat super gemakkelijk. Mijn eerste keus was niet meer beschikbaar, maar ben tevreden met het geboden alternatief. De auto werd op de door mij gewenste dag, voor de deur afgeleverd door een aardige jonge man. De medewerksters aan de telefoon waren allervriendelijkst en de informatie per mail was heel duidelijk en riep geen vragen op. Ik zal auto.nl zeker aanraden aan vrienden en familie.

• Aflevering van de auto

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je mooie review. Super om te lezen alles duidelijk is, en naar tevredenheid is verlopen. Je complimentje over de aflevering zet ik door naar onze partner die de aflevering verzorgde. Ik wens je nog veel veilige en plezierige kilometers toe in de nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

Klantvriendelijk bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf. Klantvriendelijk en levering aan je deur met een optie tot omruiling binnen 14 dagen

• Aflevering van de auto

Hoi Leen! Wat een prachtige woorden. Klantvriendelijkheid is voor ons het allerbelangrijkste, fijn dat jij dit ook zo hebt mogen ervaren. Heel veel plezier met je prachtige Micra! Groetjes Stephanie van auto.nl

Mijn eerste lease contract en ben zeer tevreden over de aanvraag/behandeling afhandeling

Mijne eerste lease contract en ben zeer tevreden over de aanvraag/afhandeling

• Aflevering van de auto

Hoi Jolanda, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het proces en de afhandeling van jouw aanvraag. Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Eerlijk duidelijk betrouwbaar

Alles verliep zo gemakkelijk en fijn Mijn grote waardering voor Nathalie die ons de auto heeft gebracht Wat een lieve en vriendelijke vrouw Alles goed uit gelegd

• Aflevering van de auto

Hoi Wim, Bedankt voor de prachtige review! We hebben het comliment doorgezet naar onze afleveraar. Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Convenient, smooth and reliable process

Never had this experience of buying a car 100% online and totally worked without any flaw. Because I am an EXPAT I just wanted to find a solution that offered me a simple transaction with the lowest risk. There are no complaints at all. Totally worth it and the customer experience is a plus. Highly recommended! Thanks.

• Aflevering van de auto

Hi Pablo, Thank you for your great review. We will use your feedback to improve our process for future customers. I wish you many fun and safe kilometers in your new car! Kind regards Stephanie from auto.nl

Keurig geholpen

Bijzonder prettig tewoord gestaan bij het uitzoeken van een nieuwe auto en vervolgens uitstekend geholpen om een nieuw leasecontract af te sluiten.

• Aflevering van de auto

Hoi Bob, Bedankt voor je mooie woorden! Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met je prachtige Lexus. Groetjes Stephanie van auto.nl

zeer goede service

en heel goed bereikbaar

• Aflevering van de auto

Hoi Klara, Wauw een tien en een prachtig compliment over de service! Daar doen wij het allemaal voor. Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met zo'n leuke Toyota Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Bereikbaar, reageren snel, denken mee in oplossingen, vriendelijk

Alle contacten verliepen snel en oplossing gericht. Fijn dat ze ook ''s avonds bereikbaar zijn. Altijd vriendelijk geholpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Margareth, Wat lief dat je onze vriendelijke service benoemt! Wij staan elke werkdag fris en fruitig klaar van 9 tot 21 uur én op zaterdag van 9 tot 17 uur om onze klanten te helpen met een grote glimlach. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Ouderwetse service in een modern jasje!

Prima aanbod, heldere website, goede communicatie (zowel via mail als telefoon)

• Aflevering van de auto

Hoi Paul, Bedankt voor het achterlaten van een recentie! Goed om te horen dat alles bevallen is voor je! Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Ik ben heel blij met de auto!

Allereerst ben ik super blij met de klantenservice van auto.nl Ik wordt altijd vriendelijk en heel snel geholpen wat het erg laagdrempelig maakt. Bij de aflevering van de auto bleken er wel meer krassen op te zitten dan op de foto’s te zien waren. Bijvoorbeeld op de velgen. Dat is niet erg, maar het had netjes geweest als deze ook op de foto’s hadden gestaan. Ook zat er vogelpoep op de auto. Kan uiteraard op het laatste moment gebeuren maar neemt net een beetje dat Wow effect weg. Maar ik ben aan het zeuren ik ben er heel blij mee!

• Aflevering van de auto

Hoi Macey, Super goed om te lezen dat je onze service laagdrempelig ervaart. Dat is precies wat wij namelijk willen zijn! Zelfs na de aflevering staan wij voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Jouw punt m.b.t. de krasjes etc nemen we zeker mee als feedback. Ik wens je nog heel veel veilige kilometers toe in je mooie Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

uitstekend

Heel fijn om met het team te werken! duidelijke uitleg en bijzonder vriendelijke bediening.! een TOP TEAM!!!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Diana! Wat een prachtige review! Wij zijn super blij dat je onze service zo hebt gewaardeert. En jij bent/was ook een hele fijne klant ;-) Kiki, ik en al mijn collega's van auto.nl hopen dat je nog héél lang, heel veel plezier mag hebben van je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Prima service en vriendelijke mensen

Ik heb na lang rondzoeken op internet gekozen voor auto.nl, daar het lekker laagdrempelig is en ik door omstandigheden niet veel van huis weg kon. Het is prima geregeld zo.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeroen! Bedankt voor je mooie review. En bedankt voor je feedback omtrent de aflevering. We zijn er direct mee aan de slag gegaan en hebben al enkele oplossingen bedacht. Nog heel veel mooie en veilige kilometers gewenst met je nieuwe Toyota Auris! Groetjes Stephanie van auto.nl

Top ervaring!!

Voor mij was het allemaal nieuw, geen vraag is teveel, snel antwoord. Ik heb tot nu toe alles positief ervaren!

• Aflevering van de auto

Hoi Suzanne! Bedankt voor je prachtige review. Wat fijn om te horen dat je het gevoel hebt dat geen vraag teveel is. Geen enkele vraag is teveel! En als we je vraag niet zelf kunnen beantwoorden, gaan we opzoek naar degene die dat wel kan. Goed om te lezen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt. Ik wens je nog heel veel veilige kilometers toe in je mooie Suzuki Swift. Groetjes Stephanie van auto.nl

Ik ben heel tevreden ,alles was snel geregeld. Heel erg blij met mijn nieuwe auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Anja, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe auto. Super om te lezen dat je tevreden bent met ons en dat alles lekker vlot is gegaan. Bedankt voor de mooie review. Groetjes Stephanie van auto.nl

Goed geregeld

Alles goed geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Jacqueline, Dankjewel voor je goede review. Veel plezier nog met je nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

fantastisch

mooie fijne auto

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Wat een mooi cijfer, daar zijn we héél erg blij mee. We hopen dat jij net zo blij bent met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Duidelijk, vriendelijke en eerlijk!

• Aflevering van de auto

Hoi Omid, Dankjewel voor je mooie review. Veel plezier met je Fiat 500! Groetjes Stephanie van auto.nl

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hoi Daniel, Lekker kort en krachtig! En een 9... super! We wensen je veel rijplezier met de Toyota toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastische service!

Fantastische, snelle en klantvriendelijke service. Alles snel afgehandeld en mijn auto binnen een paar weken netjes voor de deur afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Marleen, Bedankt voor je TOP review en een héle goede smaak auto heb je zeg :)! We wensen je veel rijplezier met de mooie BMW. Groetjes Kikki van auto.nl

Aan alle verwachtingen voldaan

Het bestellen van een auto gaat enorm eenvoudig bij Auto.nl. De website is erg eenvoudig ingericht, men heeft zich in de meeste gevallen overtroffen betreft de wachttijden en men staat altijd klaar om je te helpen met welk probleem je dan ook hebt. Ronduit top!

• Aflevering van de auto

Hoi Joost, Bedankt voor je geweldige review en dat je onze vriendelijke service benoemd. Binnen 9 dagen stond de mooie Toyota voor jouw deur. Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Groetjes Kikki van auto.nl

Er was wat onduidelijkheid over de leverdatum maar dit is keurig opgelost en gecommuniceerd. Aflevering prima, het enige jammere was dat de auto niet gewassen is. Buitenkant Was erg vies bij aflevering, binnenkant was wel goed schoon.

• Aflevering van de auto

Hoi Kim, Bedankt voor de review! Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee. Ik zal gelijk een waspas versturen naar jou, zodat jij in een blinkende auto kan schitteren op de weg! Je mag ons altijd bellen als je ergens tegen aan loopt. Dan kunnen wij voor een gepaste oplossing zorgen. Nog heel veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Super enthousiast hoe alles is geregeld.

Ik ben heel enthousiast hoe alles van meet af aan werd geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Wilma, Bedankt voor je TOP review. Hier zijn wij super blij mee! We wensen jou nog ernorm veel plezier met jouw Fiat. Groetjes Kikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.