Super geregeld. Goede service

Goeie nette zaak met aardig personeel. En zeer goede service

• Aflevering van de auto

Very nice experience to buy a car

Constant contact with the seller Nice delivery Clear informations Good arrangement

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Aleksandra, Thank you for your great review. Happy to see that it was a nice experience for you. I wish you lot's of fun with your new car! Kind regards, Stephanie from auto.nl

Goede service, vriendelijke verkopers en overig personeel maar ik vond de hoeveelheid mailtjes die ik gekregen heb enorm omslachtig wat bij mij irritaties gaf. Hier uiteindelijk wel tot een oplossing voor gekomen omdat ik bepaalde zaken niet op de mail wilde zetten. Zo vond ik het ook vreemd dat je al dik een week vantevoren moet betalen, dit ook niet gedaan. Al met al is alles goed gekomen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jennie! Fijn dat je onze service goed vind. Bedankt voor je feedback omtrent de mailtjes en de betaling. Hier gaan we nog eens kritisch naar kijken. Veel plezier gewenst met de nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

In een woord top

Goed geholpen, snelle service mooie auto! Toppp

• Aflevering van de auto

Hoi Shanice, Toppp review! Bedankt voor de 10, zijn we blij mee. Ik wens je nog veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Prima service in alle opzichten

Eigenlijk is alles daarmee gezegd. Prima service in alle opzichten. We konden op korte termijn een proefrit plannen en werden daarna snel en goed geholpen bij de aankoop van de auto. Ook de aflevering verliep heel prettig. Er werd, ondanks de drukte en het slechte weer, echt de tijd voor genomen. Meteen aangeraden bij vrienden!

• Aflevering van de auto

Hoi Sofie! Wat fijn om te horen dat jouw ervaring met ons zo prettig is geweest. Ik wens je nog heel veel plezier en veilige kilometers toe met je nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Prima service in alle opzichten. Zelfs voor de kleine schade bij aflevering wat ook netjes gemeld is en mij de keuze werd gegeven hoe dit op te lossen. Auto's worden inderdaad geinspecteerd voor aflevering!

• Aflevering van de auto

Hoi Mayfield! Bedankt voor de mooie review. Goed om te lezen dat onze service je goed is bevallen. Veel plezier en veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Goed en vriendelijk geholpen

Met bovenstaande is alles gezegd. Ik werd vriendelijk en goed geholpen. Auto werd keurig afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Harry, Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad! Heel veel plezier met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Top bedrijf

Zeer betrouwbaar

• Aflevering van de auto

Hoi Manuela, Kort maar krachtig! Bedankt voor je mooie beoordeling. Heel veel fijne kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Goede service, goed communicatie! Topbedrijf!

Eerste ervaring met Auto.nl en zeer goed bevallen. Proefrit ingepland, duidelijke uitleg over werkwijze (bedenktermijn, betaling, etc.). Afspraken nagekomen zoals beloofd en nu een blije eigenaar van een andere auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Mels, Wat fijn om te lezen dat jij zo'n positieve ervaring hebt gehad. Ik wens je nog veel plezier met jouw nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Het was een goede aankoop

Het was een goede aankoop en alles verliep goed

• Aflevering van de auto

Hoi Krzysztof, Wat fijn om te horen dat alles goed verlopen is en dat je tevreden bent met je aankoop! Dank je wel voor je review! Groetjes Kikki van auto.nl

Alles is super goed geregeld. Blij met mijn aankoop. Vriendelijk personeel. Auto in orde en ook nog garantie 12 maanden. Geweldig!

• Aflevering van de auto

Hoi Döndü, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met je aankoop en het vriendelijke personeel. Veel plezier met je auto. Dank je wel voor je review! Groetjes Kikki van auto.nl

Alles TOP geregeld!

Alles ging goed en makkelijk, de auto werd bij mij thuis afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Becky, Wat fijn om te horen dat alles top geregeld was! Super dat de auto makkelijk en goed bij je thuis werd afgeleverd. Dank je wel voor je positieve review! Groetjes Kikki van auto.nl

Super!!

Het hele aanvraag proces was duidelijk en snel. Je wordt heel vriendelijk geholpen als je vragen hebt.

• Aflevering van de auto

Hoi Valentina, Bedankt voor de review, heel fijn dat het zo goed is bevallen. Groetjes Nikki van auto.nl

Zeker een blije blik erbij!

Vorige week is mijn nieuwe Volkswagen Golf van auto.nl gebracht. 1,5 week daarvoor ben ik langs geweest in Raamsdonksveer voor een proefrit en heb ik hem gelijk besteld. Dit ging super makkelijk via de site samen met een medewerker. De medewerkers waren erg vriendelijk en hebben erg fijn geholpen. Na de bestelling kreeg ik verschillende mails met duidelijke uitleg hoe ik alles kon regelen. Hierdoor had ik alles geregeld voor dat mijn Golf werd gebracht. Toen hij werd gebracht was er een fijne overdracht. Alles was netjes en duidelijk en het verliep erg goed. Ik heb nu een week in mijn nieuwe Golf gereden en ik ben erg enthousiast!

• Aflevering van de auto

Hoi Sarah, Wat een mooie review, heel erg bedankt! Heel veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Goede en eerlijke uitleg.

Goede ontvangst. Auto stond klaar voor de proefrit. Het komt ook super eerlijk over dat je 14 dagen proeftijd krijgt.

• Aflevering van de auto

Hoi Kees, Bedankt voor de mooie review. Daar worden wij heel blij van. Groetjes Nikki van auto.nl

Alles naar wens

Alles was snel en naar wens geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Ferry, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat alles snel en naar wens geregeld was. Geniet van je auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Auto werd netjes door persoon afgeleverd alleen bleek bij aankomst een achterlichtscherm kapot te zijn .maar naar e-mailen en bellen is dit 3 weken later opgelost

• Aflevering van de auto

Hallo Danuta, Fijn dat je ervaring bij ons goed is! Het spijt ons te horen dat het achterlichtscherm beschadigd was bij aankomst, maar we zijn blij dat het probleem is opgelost voor je. Nog veel plezier met je lease auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Goede service, netjes en zeer vriendelijk geholpen

We hadden op internet een mooie BMW gezien waar we al even naar op zoek waren. Zonder een afspraak te maken zijn we naar Auto.nl gereden. We werden daar zeer enthousiast en vriendelijk ontvangen door Daan. De auto was net zo mooi als dat we op internet hadden gezien en na wat administratief werk, zijn we een proefrit gaan maken. Na later die dag nog wat telefonisch onderhandelen over de inruilprijs van onze eigen auto, zijn we tot de aankoop overgegaan.  Na aankoop werd de administratieve afhandeling zeer snel, duidelijk en goed via de mail opgepakt door de vriendelijke dames van de klantenservice (op deze dames mag auto.nl zeer zeker ook trots op zijn). Ook bij het ophalen van de aangekochte auto, werden wij weer vriendelijk en enthousiast ontvangen. We rijden nu inmiddels al twee weken tot volle tevredenheid in onze "nieuwe" auto rond.  Door de vriendelijkheid, het enthousiasme en de betrokkenheid van de medewerkers van auto.nl, raden wij het aankopen van een auto bij auto.nl zeer zeker aan.

• Aflevering van de auto

Hoi Henri, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken! :) Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastich

Ik heb hier een hele mooie Toyota Corolla gekocht. Toen ik er voor een proefrit kwam werd ik zo hartelijk en vrolijk ontvangen, dat begin was al goed. Ik kreeg alle tijd voor een proefrit en alles werd mij netjes uitgelegd. Toen ik eenmaal besloot de auto te kopen is de administratieve afhandeling ontzettend makkelijk verlopen. Alles gaat online en betalen is super eenvoudig. Ze hebben zelfs een bezorgservice. Als ik vragen had en ze belde werd ik zeer vriendelijk en snel geholpen. Op de dag van ophalen werd ik wederom heel vrolijk en hartelijk ontvangen. Er heerst een hele welkome en huiselijke sfeer. Dit maakt het aankopen van een auto super leuk! Voortaan koop ik hier mijn auto! Ontzettend bedankt voor de goede zorgen en topservice!

• Aflevering van de auto

Hoi Yasemin, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij. Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor! :) Heel veel rijplezier met de auto! Groetjes Kikki van auto.nl

wat een verademing t.o.v. de grote showrooms

Zowel tijdens de afspraak voor de proefrit, als met de onderhandeling (tja, hoort er nou eenmaal bij) als bij het afhalen van de auto een erg prettige ervaring gehad. Lekker relaxed met goede uitleg en afspraken die nagekomen worden. Wellicht ziet het er allemaal niet zo sjiek uit als bij de grote showrooms, maar van mij hoeft de verkoper ook geen pak aan te hebben en ik hoef ook geen koffie met appeltaart ;-) Ik wil een goede auto kopen, wil dit voor een eerlijke prijs doen en niet het gevoel hebben dat ik in de maling wordt genomen (ik ben immers geen expert). Ik kijk terug op 2 fijne bezoekjes, de auto zag er keurig uit (had de chef werkplaats top gedaan!) bij oplevering en wat prettig ook dat alles tegenwoordig lekker digitaal gaat. Nu de auto nog 14 dagen testen, maar ik ben er van overtuigd dat gewoon dit verlengd wordt met een aantal jaar :-)

• Aflevering van de auto

Hoi Michael, Wat leuk om te horen dat je de service/auto zo prettig hebt ervaren! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Duidelijke eerlijke communicatie en auto volgens afspraak geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Jordan! Bedankt voor je review. Fijn dat je onze communicatie zo waardeert. Heel veel plezier nog gewenst met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Prima service en kwaliteit

Auto stond netjes gepoetst klaar voor een proefrit, zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers. Snelle nette, duidelijke afspraken, alles super snel afgehandeld. 12 maanden garantie en 2 weken omruil garantie, gewoon TOP. Ik raad auto.nl zeker aan bij mijn vrienden en kennissen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jaap! Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met auto.nl. Daar doen we het voor! Ik wens je nog heel veel plezier met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Stressful

I was always a bit skeptic about leasing a car because of all the little letters in a contract. But either way, I decided to get a lease to get rid of the headaches of paying road taxes, maintenance of the vehicle, insurance etc. I did the application through auto.nl to get the lease. Everything went really fast and the car (Toyota Yaris Dynamic) was delivered to my house. Unfortunately, the car came pretty banged up on the back side, rear bumper loose, dirty as if it was standing still for a long time, missing a key that I had to arrange myself at the Toyota Dealer.. in a few words, just not what you expect to get as a lease car, especially after being told that the occasions are reconditioned in a way that is almost hard to tell the difference from a new car of course being well aware that the car is a used car. I started the process to return this car and get a different one instead. During this process I asked if I could personally see the car that is appointed but due to internal policies, this was not allowed. All of these frustrations could have been avoided if the client would be allowed to see the vehicle before all paperwork and delivery is made instead of finding out if you are satisfied with the car upon delivery. At the end, the staff from auto.nl helped me through all this process but of course, I could sense that the atmosphere changed when I started changing my mind and having doubts about a car that I had not seen physically before. Within 2 weeks I got another car and I can say I am satisfied with ''most'' of it since auto.nl took in their hands the mistake they had made with the first delivery. I am still waiting for a response to one of my emails since the current car has some loose parts that need to be tighten up, so hopefully when it is time to take the car for the first maintenance this can be taken care of. Overall, I would still recommend auto.nl but keep in mind that you need to be prepared with patience and time when receiving the car.

• Aflevering van de auto

Hi Edgar, Things did not quite turn out the way they should. Fortunately, we have always had nice contact with you, thank you for that! And thanks for the flowers, they brightened up the office. We wish you a lot of fun and many safe kilometers. Greetings Nikki from auto.nl

Top service!

Heel fijn ontvangst, de klant staat echt centraal! Alles wordt snel geregeld ook als je een auto wilt inruilen. De comminucatie is ook echt heel snel. Wij hebben hier een prachtige auto mogen kopen waar we nog lang plezier van mogen hebben.

• Aflevering van de auto

Hoi Lennart, Bedankt voor je mooie review. Een dikke 10, dat is super! Heel fijn dat het zo is bevallen. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Langdurig traject

Heel lang op onze auto moeten wachten, Is aan bij de aankoop niet over gecommuniceerd. Verdere afwikkeling naar tevredenheid.

• Aflevering van de auto

Hoi Kees, Bedankt voor de review. Het heeft inderdaad iets langer geduurd dan de verwachte levertijd. Dat is inderdaad vervelend. Fijn dat onze service je wel beviel, dat vinden we erg fijn. Veel plezier met de auto! Groetjes Nikki van auto.nl

Ramgatseweg 59

4941 VN Raamsdonksveer

06 197 965 30

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.