Ik ben tevreden

goede communicatie, alle formaliteiten in de RDW werden afgehandeld door auto.nl. Ik ben tevreden met mijn auto. Alles is opgelost, ik beveel auto.nl met een gerust geweten aan

• Aflevering van de auto

Heel blij met de auto en de service !!

Alles uitstekend verlopen. Auto tiptop ! Service en aflevering heel goed gegaan.

Gewoon doen

Was op zoek naar een gebruikte occasion Peugeot 2008 automaat met private lease. Ging googelen en kwam vrijwel direct bij Auto.nl uit. Allereerst gekeken hoeveel mijn huidige auto nog waard was, De tool ingevuld en kreeg een prijs wat vast stond voor twee weken. Daarna ben ik gaan chatten met Nikkie/Kikkie omdat ik toch wel enigszins "huiverig" was om een auto ongezien te leasen. Nikkie/Kikkie stelden mij gerust omdat ik zonder problemen de auto kon teruggeven na twee weken (500km). Ook https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/online-een-auto-bestellen-en-omruilen-hoe-werkt-dat/ trok mij over de streep. Daarna via de site de lease aanvraag gedaan. De benodigde formulieren (inkomen, rijbewijs etc) geüpload en het proces (werd) in gang gezet. Na twee weken werd de "nieuwe" auto voor de deur afgeleverd. Ik heb de auto nu ruim drie weken (en dik 500 km verder). Gisteren is de trekhaak en zijn de winterbanden gemonteerd bij de officiële Peugeot dealer in mijn woonplaats. Zonder problemen en zonder vragen; zij wisten ervan ! Op alle vragen (die ik toch nog had) die ik via de mail stelde, kreeg ik vrijwel direct antwoord van Nikkie/Kikkie en van Louwman Financiele Diensten. Er werken daar Toppers. En dan nog dit; ik heb de auto in de kleur wit besteld omdat er op dat moment geen andere kleuren beschikbaar waren. Ik werd gebeld door Nikkie/Kikkie met de vraag of ik misschien toch een andere kleur wilde. Er waren weer andere kleuren beschikbaar, Is dat geen service?

Betrouwbaar en super service

Recent een tweedehands auto gekocht bij Auto.nl. Ik had vooraf veel vertrouwen in het bedrijf omdat het onderdeel is van Louwman. Daarnaast kan ik terecht bij alle dealers van Broekhuis voor service en garantie. De auto is precies zoals op de foto. Rijdt prima, waren ook twee nieuwe voorbanden gemonteerd. Daar betaal je natuurlijk ook voor, maar toch. Lange termijn is natuurlijk nog niet bekend, maar als er toch nog iets mee is heb ik het vertrouwen dat het goed opgelost zal worden. De service is tot nu toe eigenlijk perfect. Regelmatig en snel contact en vriendelijke medewerkers.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Wat een geweldige review, enorm bedankt voor je positieve beoordeling! Ook in de toekomst zullen wij er altijd alles aan blijven doen om je een geweldige service te verlenen. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Servicegericht en zeer klantvriendelijk

De dames van de klantenservice zijn zeer vriendelijk en reageren snel op een mailtje. Het heeft lang geduurd voordat alles rond was, ongeveer een maand, maar dat lag aan de samenwerkende leasemaatschappij. De dames hebben hun uiterste best gedaan toen de lease-auto dreigde naar iemand anders te gaan terwijl het contract met mij al een week getekend was. Dankzij de vasthoudendheid van de dames rij ik met veel plezier in mijn auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Michelle, We geven inderdaad niet zo maar op. Fijn dat je met zo'n plezier in de auto rijdt. Daar zijn wij heel blij mee. Veel rijplezier! Groetjes Nikki van auto.nl

It was wonderful experience with auto.nl

Auto.nl services and delivery were nice. Only issue I had they delayed for few days on the car delivery after the first confirmation.

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi, Your patience was rewarded with the really nice car! We wish you very much fun and a lot of safe kilometers with the car. If you need anything in the future you know how to find us. Greetings Nikki from auto.nl

Alles snel geregeld

Goeie communicatie altijd op de hoogte gehouden van de status van de nieuwe auto.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Fijn dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Fijne service!

Super fijn geholpen door auto.nl, werd goed op de hoogte gehouden in het hele proces van koop tot leveren. En ook toen ik de auto toch wou inruilen voor een ander was dit geen probleem en hebben ze dit geregeld. Top!

• Aflevering van de auto

Hoi Matthijs, Geweldig dat je gebruik hebt kunnen maken van onze 14 dagen retour periode. En nog fijner dat wij de auto hebben kunnen omruilen met een auto waar je wel helemaal weg van bent! Heel veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Geweldig!!

Dit is een bedrijf die een voorbeeld kan geven aan vele! Echt top! Twee dames Kiki en Nikki zijn super klantvriendelijk, snelle service en denken met je mee. Ik ben op ook erg tevreden met mijn private lease auto! Nicky die de auto had gebracht was ook zeer vriendelijk en legde alles keurig uit. Al met al een zeer betrouwbare en nogmaals vriendelijke medewerkers! Toppers!

• Aflevering van de auto

Hoi Brenda, Super lief dat je ons in het zonnetje zet met deze geweldig mooie review. Hier doen wij het voor! :) Nog heel veel fijne en veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Goede service, maar duidelijkheid over wanneer de auto wordt geleverd kan veel beter.

• Aflevering van de auto

Hoi Ryan, Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee! Heel erg veel plezier gewenst met je spiksplinternieuwe auto! :) Groetjes Kikki van auto.nl

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden over hoe auto.nl zijn klant benaderen, en ben heel blij met mijn Private lease auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Daiane, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd en heel erg bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Goed, heel goed!

Auto besteld. De volgende dat al gebeld of ik nog vragen had over mijn bestelling en of alles duidelijk was. Zelfs toen mijn auto niet zoals afgesproken vol getankt afgeleverd werd kreeg ik na een kort telefoontje het geld terug gestort. Verder heel fijn contact gehad en vervolg contact gehad.

• Aflevering van de auto

Hoi Kevin, Bedankt voor je lieve review en super leuk om te horen dat het contact met onze klantenservice jou zo goed is bevallen. Wij wensen jou enorm veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Top service!

Alles is netjes geregeld en had zeker een hele snelle service het contact was helemaal top had snel antwoord via whatsapp zeker aan te raden!

• Aflevering van de auto

Hoi Bjorn, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Goed geregeld

Goed op de hoogte gehouden, bij telefonisch contact goed geholpen. Vriendelijk en behulpzaam.

• Aflevering van de auto

Hoi Saskia, Bedankt voor je geweldige review, een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Vriendelijk personeel en goede service

Als ik met vragen zat dan kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Het personeel is super vriendelijk en ze informeren je heel goed

• Aflevering van de auto

Hoi Luck! Bedankt voor je mooie woorden en de mooie review. Nog heel veel rij-plezier gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Prettig en persoonlijk

Goed in het algemeen. Soms lastig als je als klant de tussenpersoon wordt van Auto.nl en de leasemaatschappij. De regeling wie als eerst akkoord krijgt, krijgt de auto klopt in mijn ogen niet. Mijn gegevens waren kwijt geraakt, waardoor het dagen vertraging had. Hierdoor had ik zo mijn kans kunnen missen op de 2e hands private lease auto. Het zou moeten zijn, wie als eerst een aanvraag doet. Voor de rest altijd goed en persoonlijk contact. Hoe vaak je ook belt (wat soms wel nodig is).

• Aflevering van de auto

Hoi Bart, Bedankt voor je review! Super fijn om te horen dat onze service en persoonlijke aandacht je goed is bevallen. Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee om auto.nl nóg beter te maken. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Duidelijk en netjes te woord gestaan aan de telefoon

Duidelijk,snel, Extra pluspunt is dat er naar de km wordt gekeken na mijn termijn..

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Jenny, Binnen 3 weken stond jouw nieuwe auto al voor de deur! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Super makkelijk en duidelijke prijsafspraken. Zeer tevreden

• Aflevering van de auto

Hoi Jacob, Wij zijn een webshop die het uitzoeken van een nieuwe auto zo transparant en makkelijk mogelijk maakt. Zodat alleen het leuke overblijft. ;) Fijn dat het jou zo goed is bevallen en heel veel plezier gewenst met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

auto is top

Het is spannend om een auto te kopen online Gelukkig is het een super auto Wel jammer dat er in de beschrijving functies beschreven wordt die de auto niet heeft En ik ontvang sinds ik de auto heb om de dag wel een email van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Sanne, Wat zijn we blij dat je online een "super" auto hebt gevonden. Bedankt voor je terugkoppeling over de functie omschrijvingen en de e-mails, dankzij jou kunnen wij onze communicatie en online aanbod beter maken. Veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Zeer eenvousig te regelen en top service

Helemaal geweldig

• Aflevering van de auto

Hoi Dick, Kort maar krachtig. Bedankt! Wij wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Heel fijne en goede ervaring!

Een auto online kopen? Het idee is even wennen. We hebben het gedaan en zouden het zo weer doen. Heel goede communicatie, vragen worden supersnel beantwoord, soms al binnen 5 minuten! en iedereen is even vriendelijk. Daarbij dan nog eens een prachtige auto afgeleverd krijgen en een goede inruilprijs voor onze eigen auto. Vanuit onze ervaring raden we auto.nl zeker aan.

• Aflevering van de auto

Hoi Marion, Wat een complimenten, erg bedankt!. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Aanrader

Lease auto via auto.nl genomen en wat hebben ze ons tot op heden geweldig geholpen. Als ons contract afgelopen is gaan we zeker samen met jullie kijken voor een andere auto. Nogmaals hartstikke bedankt voor de hele goede service.

• Aflevering van de auto

Hoi André! Bedankt voor je mooie review. Daar worden wij heel erg blij van! Heel veel rijplezier gewenst in je prachtige nieuwe Opel Mokka. En over 5 jaar staan we uiteraard weer heel graag voor je klaar om je te helpen met het uitzoeken van een nieuwe auto. (en in de tussentijd natuurlijk ook mocht er wat zijn ;) Groetjes Stephanie van auto.nl

Vriendelijk en goed geregeld

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de de goed professionele hulp. En ben heel blij met mijn mooie leaseauto!!

• Aflevering van de auto

Hoi Quent! Ik snap dat je blij bent met je nieuwe leaseauto, hij is heel gaaf die nieuwe 208. Heel veel plezier nog en veel veilige kilometers gewenst. Bedankt voor het mooie cijfer. Groetjes Stephanie van auto.nl

Super goede service

Het bestellen op de site gaat goed. Je word daarna goed op de hoogte gehouden van de status van de auto. Auto.nl is goed te bereiken en reageert ook snel op berichten. De service is super goed. Onze volgende auto zou ik weer via Auto.nl bestellen. Wij zijn super tevreden, dankjewel.

• Aflevering van de auto

Hoi Kelly, Wat super dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes Nikki van auto.nl

Very happy with our new (used) car

The car was delivered in very good condition. Everything worked as described and registration was quick and painless. The included warranty and road-side assistance is a good bonus and gives us peace of mind. Overall very good experience.

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Irvine, Thanks for the nice review. Safe kilometers with the car! Greetings Nikki from auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.