Prima geholpen en duidelijke afspraken

• Aflevering van de auto

Fijne communicatie en goede service

Alle vragen per telefoon of mail werden snel beantwoord. Ze doen echt hun best om een klant tevreden te hebben. De aflevering was top en de auto meer dan goed! Dus echt een aanrader!!

Nvt

Nvt

• Aflevering van de auto

Leuke ervaring maar nooit meer.

Het ging allemaal goed vooral het bestellen via de site. En je word goed en netjes te woord gestaan door auto.nl Ze mogen alleen wel beter op levering letten als er 5 dagen beloofd worden kom deze dan ook na. Verder zou er een service pas(fysiek) bijzitten, maar helaas deze zou ik nog toegestuurd krijgen…. Week later geen pas op de mat, na 2 keer gebeld te hebben nog steeds geen pas op de mat. Word doodleuk gezegd ja de vestiging manager van louwman Amersfoort probeert het nog 1 keer daarna stopt hij ermee. Word er gezegd pdf is ook goed. Ik vind van niet.

• Aflevering van de auto

Super blij met mijn Auto. Alles heel goed geregeld.

Een betrouwbaar bedrijf.

• Aflevering van de auto

Hoi Maurice, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wat een mooi compliment! Nog heel veel plezier gewenst met je nieuwe lease auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Supergoede en vriendelijke service

Ik twijfelde eerst wel over een auto online kopen, maar ik ben er heel blij mee. De auto die we wilden stond bij een dealer 300km verderop. Auto.nl wist ons te vertellen dat de auto die we op het oog hadden van een roker was geweest en dr dealer vertelde eerlijk dat de geur er waarschijnlijk niet meer uitging. Ze hadden nog wel een (goedkoper) vergelijkbaar model staan. Steeds bellen ze snel terug en goed bereikbaar. Bij aflevering een grondige check en uitleg bij de auto en ook nog een belletje na een week of alles goed bevalt.

• Aflevering van de auto

Hoi Jiske, Wij hechten erg veel waarde aan transparantie en eerlijkheid. Gelukkig hebben wij jullie kunnen helpen met een super mooi passend alternatief. Wij wensen jullie nog mega veel plezierige kilomters met jullie Toyota! Groetjes Kikki van auto.nl

Blij met de aankoop.

Ik ben erg blij met de auto die ik heb kunnen kopen. De auto is zeer comfortabel, goed uitgerust en veilig.

• Aflevering van de auto

Hoi Ariel, Bedankt voor je top review en een hele goede smaak auto heb je zeg :)! We wensen je veel rijplezier met de mooie Peugeot. Groetjes Kikki van auto.nl

Snel en betrouwbaar!

Positief

• Aflevering van de auto

Hoi Hendrik, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Dat dit kan bestaan, lijkt wel magie

Lieve mensen achter de schermen, ervaring is gewoon vlekkeloos als je weet wat je wil. Topbedrijf!

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Jij ook heel erg bedankt voor de leuke en gezellige telefoontjes! Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Hele fijne ervaring en service!

Hi! Ik ben een week of 3 een Toyota Aygo gekocht voor een eerlijke prijs met veel service! Kreeg hem netjes op afspraak en optijd. De auto werd mooi afgeleverd en zelfs werden er (vooraf) de en paar foto's gemaild met een ' paar plekjes' ) maar die zijn netjes hersteld voor levering. Ook hebben ze mij meerdere keren gebeld en gemaild omtrent mijn ervaring bij hen en heb een enkel 'probleem' gemeld en als dat nog steeds zo blijft werd er meteen een afspraak ingepland onder garantie..ik zou dit bedrijf zeker (!) Aanraden...het is echt net een pizza bestellen hahah Ga zo door toppers! Gr Tom

• Aflevering van de auto

Hoi Tom, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wat lief dat je de vriendelijke service benoemd. Het gemak van een pizza bestellen + onze afleding Klantengeluk die je er gratis bij krijgt. ;) Groetjes Kikki van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Wendy, Lekker kort en krachtig! En een 9... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Snelle service en alles netjes verzorgd

Ik zou zo weer online een auto via Auto.nl kopen. Super op de hoogte gehouden en van alle service voorzien.

• Aflevering van de auto

Hoi Bob, Bedankt voor je mooie review! Mocht je een nieuwe auto nodig hebben, weet je ons te vinden. ;) Groetjes Kikki van auto.nl

Ronduit uitstekend!

De behoefte vd klant staat centraal, men denkt mee, oplossingsgericht, snelle reactie op berichtjes en vriendelijk. Ondanks een technisch probleem bij levering vd auto (waardoor hij binnen 48u met de pechhulpdienst werd opgehaald) werd alles goed opgelost. Ik ben zelden zo tevreden geweest over de service van een bedrijf. Dat zorgt voor veel vertrouwen in de toekomst. Met deze service onderscheiden ze zich echt van anderen. Mijn complimenten!

• Aflevering van de auto

Hoi Bram, Dat moet even schrikken zijn geweest, een nieuwe auto en met 2 dagen al de pechhulp op de stoep. Gelukkig rijdt de auto weer als een trein, misschien wel beter zelfs! Veel plezier gewenst in jullie nieuwe auto! Groetjes, Marijn van auto.nl

Goed bereikbare klantenservice en perfecte levering

Perfecte en snelle communicatie voor aanschaf van de auto en prima aflevering van de auto aan huis. Duidelijke mail communictie rondom aanleveren papieren en als er toch iets niet duidelijk is wordt dit snel en duidelijk uitgelegd door de klantenservice. Onze auto bevalt prima. Auto.nl komt na wat ze beloven. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Klantvriendelijk en heel betrokken dienstverlening

Klantvriendelijk en heel betrokken dienstverlening

• Aflevering van de auto

Hoi David, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review over ons te schrijven! Ik wens je veen plezier met je nieuwe auto! Groetjes, Marijn van auto.nl

Geweldige service

De klantenservice is goed bereikbaar o.a. via WhatsApp en het belang van de klant staat voorop bij de klantenservice. Echt top-service

• Contact met auto.nl
  • Aflevering van de auto N.v.t.

Hoi Thomas, Vandaar ook onze afdeling Klantengeluk! ;) Wij zijn er écht voor de klant! Super lief dat je onze fijne service benoemt in je review. Groetjes Kikki van auto.nl

Super service!

Na veel nadenken heb ik uiteindelijk besloten om voor de eerste keer een auto te gaan leasen. Ik kwam uit bij auto.nl en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen moment spijt van. Alles werd snel geregeld. En als ik met vragen zat werd dat vrij snel beantwoord. Ook met het afleveren van de auto kreeg ik een berichtje hoe laat dat ze bij mij waren. Al met al kan ik iedereen aanraden om bij auto.nl een auto te leasen.

Hoi hoi, Wat een onwijs lieve review, bedankt! Groetjes Kikki van auto.nl

snel en vertrouwbaar

Toen was niet tevreden met de remmen van de auto die ik heb gekocht. Dan haalden ze de auto en ze de remmen vervangen. Ik krijg ook een vervangensauto. Dus ik vindt alles top is

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Buiten de jaar BOVAG-garantie krijg je ook één jaar pechhulp, gewoon standaard opgenomen in onze mooie voorwaarden. :) Veel plezier met je mooie Peugeot! Groetjes Kikki van auto.nl

Goede service!

Makkelijke procedure, goede service, alle afspraken (op tijd) nagekomen. Mooie comfortabele auto!

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Wauw een 10, heel erg bedankt! Veel plezier met je nieuwe lease auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Spannend maar supergoed

Online een auto kopen was voor mij de eerste keer. Wel een beetje raar om geen proefrit te maken en ook geen bezichtiging, omdat mijn auto ver weg te koop stond, maar het is helemaal goed gegaan. Spannend maar erg handig! De auto bevalt me supergoed. En geen showroomgedoe met vlotte verkopers...

• Aflevering van de auto

Hoi Eric, Bedankt voor je mooie review. Je bestelt auto’s bij ons online, juist zodat je de deur niet uit hoeft. Na bezorging mag je de auto 14 dagen uitproberen, een soort megaproefrit dus! Fijn dat dit zo bevallen is voor je. Groetjes Kikki van auto.nl

Super!

Een leuke auto uitgezocht en een aanvraag ingediend. Nadat alle Papieren in orde waren is de auto binnen 2 weken afgeleverd met een volle tank. Helemaal super.

• Aflevering van de auto

Hoi Sanne, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Lease auto uitgezocht , een kleinere auto, totaal geen verwachtingen , was heel bang dat het zo tegen zou vallen die kleine agoy. Maar wat een mooie auto. Veel luxer als dat we besteld hadden. Dit maakt het hebben van een kleinere auto zoveel beter. Mooie rode auto met opendak. Communicatie was gewoon goed.

• Aflevering van de auto

Hoi Mireille, Wat een geluksvogel ben jij geweest, gewoon een luxere uitvoering gekregen voor hetzelfde maandbedrag! Het doet ons heel goed om te horen dat dit zo waardeert. :) Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Groetjes Kikki van auto.nl

Geen gedoe en super netjes geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Wessel! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Geen gedoe voor de klant, dat is ons streven, goed om te lezen dat het gelukt is! Heel veel plezier nog met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Goed geholpen zeer tevreden

Goed behandeld zeer tevreden

• Aflevering van de auto

Hoi Jan! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Goed om te lezen dat je goed bent behandeld en tevreden bent! Veel plezier nog met die hele gave oranje Aygo JBL, gaaf autootje! Groetjes Stephanie van auto.nl

Alle zorgen worden weg genomen.

Het is best spannend om online een auto te kopen. Want dat is niet "normaal". Maar de voorwaarden zijn zeer duidelijk omschreven en met het telefonische contact hebben ze mij over de streep getrokken. En de volgende auto gaat vast weer via Auto.nl. Maar eerst nog een hele tijd genieten van deze.

• Aflevering van de auto

Hoi Johan, Ik ben heel blij om te horen dat onze afdeling klantengeluk jou dat laatste beetje vertrouwen heeft kunnen geven. Maar voornamelijk dat het heeft geresulteerd in een enorm tevreden klant! Dat doet ons goed. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.