Goede communicatie

Via internet een auto besteld. Duidelijke foto's. Afspraak om auto te leveren via telefoon gemaakt. Een mailtje op de dag van levering. Keurige bezorging. Uitleg van de auto. Prima geregeld zo.

• Aflevering van de auto

Ik wist niet dat een private lease auto regelen zo eenvoudig was!

Duidelijke communicatie, nakomen afspraken en het meest belangrijk: prima lease auto!

• Aflevering van de auto

Hoi Dick, Bedankt voor het achterlaten van een review. En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastisch

Vind het een fantastische ervaring ooit ik weer auto ga leasen dan zal ik zeker auto.nl gaan goede service goede communicatie

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Bedankt voor je TOP review. Wat leuk om te lezen dat je dit zo fantastisch hebt ervaren. Mocht je een nieuwe auto nodig hebben in de toekomst (private lease, koop of financiering). We ontvangen je online weer met open armen! :) Groetjes Kikki van auto.nl

Alles heel goed geregeld!!

Ik kende auto.nl niet maar zag er een reclame van op tv. Heb de keus gemaakt om mijn aller eerste auto te gaan leasen (occasion). Genoeg keus voor ieders smaak, budget, transmissie etc. Ook heel fijn dat er geen lange levertijd is. Mijn auto was niet meer leverbaar binnen de levertijd dus is er met mijn toestemming binnen een week een alternatief geregeld (zelfde auto maar andere kleur etc.). De klantenservice is ook goed bereikbaar voor alle vragen. En de auto wordt kosteloos thuis geleverd!! Fantastisch, gewoon doen!

• Aflevering van de auto

Hoi Desirée, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Hier worden wij enorm blij van! Onwijs veel plezier gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Mijn 2e auto van auto.nl! Met wat onduidelijkheid in het begin is alles goed afgehandeld door auto.nl en rij ik heerlijk in mijn nieuwe auto!

• Aflevering van de auto

Hoi Mike, Wat geweldig dat je weer hebt gekozen voor auto.nl. En een 10.. wauw! Een mooier compliment kunnen we niet krijgen. Wij wensen jou wederom enorm veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Aanvankelijk ontevreden over de bestelling, maar toch goed eindresultaat

Negatief: Bestelde auto (5,5 week van tevoren, bij levertijd 2 - 4 weken) via de website blijkt niet beschikbaar, omdat deze aan een andere klant geleverd is. In het contract van Go Private Lease staat een andere uitvoering (kleur) dan besteld, maar ook deze blijkt eveneens niet beschikbaar. Uiteindelijk komt er een andere auto uit de fleet, die duurder blijkt. Eigenlijk wordt ik zo last minute voor het blok gezet. Positief: Snelle reactie op vragen via mail over onduidelijkheden. Meeste collega's klantvriendelijk aan de telefoon. Meekijken naar een andere oplossing (2.0 i.p.v. 1.8 motor). Thuisbrengen van de auto door Fleetport, met goed afleverrapport.. Na 14 dagen proefperiode bevalt de geleverde uitvoering en kleur uitstekend en besloten de auto te houden.

• Aflevering van de auto

Hoi John, Wat fijn om te lezen dat het toch een positief eindresultaat is geworden! Met occasionlease werk je natuurlijk met bestaande auto's. Soms betekent dit dat we meer bestellingen binnen dan dat er beschikbare auto's zijn. In zo'n geval geldt er op = op. Mocht er dan geen auto beschikbaar zijn, zullen wij altijd mee kijken naar alternatieven die we nog wel kunnen leveren. Gelukkig hadden we voor jou nog een mooi alternatief en stond dit alternatief precies 30 dagen na het definitieve akkoord van het contract voor jouw deur! Fijn om te lezen dat de alternatieve auto je goed bevalt. Ik wens je nog heel veel rijplezier toe! Groetjes Stephanie van auto.nl

Duidelijke en snelle informatie

• Aflevering van de auto

Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles duidelijk en vlot was. Veel plezier gewenst met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Fantastisch

Duidelijk, vlot en positief.

• Aflevering van de auto

Hoi Donavan, Kort maar krachtig. En positief, houden we van! Veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Gewoon geweldige auto

Heb de peugeot 2008 suv nu 14 dagen hij rijdt heerlijk had al veel eerder moeten gaan leasen ik ben blij met mijn auto

• Aflevering van de auto

Hoi Laurens, Wat fijn om te horen zeg! Heel veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Iskren

F

• Aflevering van de auto

Hoi! Een beetje cryptische review, maar de 10 zijn we sowieso heel blij mee! Groetjes Stephanie van auto.nl

Service goed. Aflevering goed. Altijd bereikbaar voor vragen . Reageren snel op apps.

• Aflevering van de auto

Hoi Marion! Wij staan altijd voor jou klaar en proberen jouw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Fijn om te lezen dat jij dit ook zo hebt ervaren! Ik wens je nog heel veel rijplezier en veilige kilometers! Groetjes Stephanie van auto.nl

fijn contact met medewerkster van auto.nl

fijn contact met medewerkster van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Ben, Goed om te lezen dat je het contact als fijn hebt ervaren, daar doen we het voor! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Groetjes Stephanie van auto.nl

Klantvriendelijk en dienstbaar.

De gekregen auto voldoet meer dan de op de website getoonde auto. Mijn dank aan auto.nl. Klantvriendelijk en dienstbaar ingestelde medewerkers. (Nikki en Kikki)

bijzonder goed.

Zeer goede ervaring. Via de website model en uitvoering gezocht en vervolgens een afspraak bij de dealer gemaakt De Dealer heeft mij goed geholpen met het zoeken naar een voorraad model. Levering volgens afspraak en de communicatie omtrent de levering en mogelijkheden waren uitstekend.

• Aflevering van de auto

Hoi Wietse, Bedankt voor je mooie review, fijn dat je het zo goed hebt ervaren! Daar doen we het voor. Heel veel rijplezier gewenst! Groetjes Stephanie van auto.nl

Bedachtzaam, meedenken en no nonsens

Super bedrijf auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Bedankt voor jouw topreview, we denken altijd graag mee met onze klanten! Daar worden we blij van :) Veel rijplezier gewenst! Groetjes Stephanie van auto.nl

Goede service!!

Goede service!! Reageren snel op vragen! Prima!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Robbert, Geweldig dat je de goede service benoemd. Hier doen wij het voor. ;) Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Gewelddig

Auto rijd geweldig en de communicatie met auto.nl is optimaal

• Aflevering van de auto

Hoi Frans, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat onze communicatie zo goed is bevallen. We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Bijzondere ervaring (in positieve zin)

Via Gaspedaal kwam ik bij Auto.nl terecht waarbij je een auto simpelweg online bestelt alsof het een pak suiker is. Dit maakte mij nieuwsgierig en na enig twijfelen trok ik de stoute schoenen aan en bestelde een mooie Mercedes E-Klasse die ook bij Louwman op de site stond. Ik zeg eerlijk, ik bestelde met in het achterhoofd "het zal toch wel niks zijn dus die auto gaat binnen een paar dagen weer terug", maar goed, dat stukje zekerheid bieden ze ook. Het liep echter anders. De afspraak voor aflevering werd gemaakt. Normaal kan dit in 5+ dagen, maar heb zelf voor een later tijdstip gekozen. Enfin, de dag van de aflevering krijg ik netjes een SMS met de verwachtte tijd. Daarna werd ik gebeld dat de fleet driver, Sven, onderweg was. Eenmaal aangekomen heb ik samen met Sven de auto geïnspecteerd en alles administratief (zoals overschrijven) afgerond. De eerste rit in de nieuwe auto was Sven naar het station brengen, zo kon ik meteen eventuele gebreken of iets dergelijks constateren (die waren er niet). Al met al was dit een zeer leuke en positieve ervaring. Ja, het enthousiasme van een verkoper op de dag van de aflevering mist dan misschien een beetje maar het gebrek aan een verkoper is voor sommigen misschien juist een voordeel. Het andere grote voordeel is dat je gewoon een lange proefrit kan maken (max 500km in 2 weken) waardoor je de auto ook 's nachts kan proefrijden om te kijken of bijvoorbeeld de verlichting bevalt. Ik heb dus geen ervaring met her retourneren van de auto want de auto beviel direct goed. Daarnaast zit achter auto.nl de Louwman groep dus ik ga ervan uit dat alles netjes geregeld wordt als er wat mis is, ook na de twee weken aangezien er vaak ook garantie wordt geboden. Enige puntje van kritiek is misschien dat de aflevering knullig aanvoelt omdat de procedure nog niet helemaal duidelijk lijkt maar dat is meer te wijten aan dat dit voor iedereen nieuw is. Al met al een leuke en bijzondere ervaring.

• Aflevering van de auto

Hoi Robbert, Mega bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven, hier zijn veel mensen mee geholpen. En een 10... super! Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee. Groetjes Kikki van auto.nl

Accuraat

Snelle klantvriendelijke reactie op aanvraag en vragen Vlotte afhandeling

• Aflevering van de auto

Hoi Miriam, Onze afdeling klantengeluk zit elke dag met plezier klaar om alle klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Leuke ervaring

Het was spannend maar toch gelukt

• Aflevering van de auto

Hoi Mark, Super dat je een review geplaatst hebt en wat fijn om te lezen dat dit zo goed is bevallen. Veel plezier met de auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Hele goede service

Van A tot Z bij onze eerste leaseauto fantastisch geregeld door Auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Saskia, Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de mooie review en geniet van jullie eerste leaseauto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Snel en duidelijk.

Ik ben goed geholpen met mijn vragen. En de levering was heel snel. Ben zeer tevreden.

• Aflevering van de auto

Hoi Marvin, Super review! Daar worden we blij van :) Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook! Heel veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Superstrakke service

Vanaf het moment van bestellen tot en met de aflevering is alles heel soepel verlopen. Het was (voor mij) wat onwennig toch om een auto online te bestellen, maar dat is totaal niet nodig. Heel fijne bezorger gehad die de tijd nam om alles goed te regelen, inclusief het inruilen van mijn eigen auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Rudy! Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je ervaring zo positief is. Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Vrij goed

Prettige omgang met de verkoper van louwman te Goes Niet opdringerig was een mooie aanbieding. Voor de 10000km per jaar alleen jammer dat hij niet vertelde dat je ook voor een paar tientjes meer kon uitbreiden naar 15000km. Daar kwam ik pas achter toen op de site van autonl keek. Maar toen hadden we al besteld anders had ik wat meer kilometers gepakt. Heb hem in de garage gekocht en de verkoper vulde alles in.

• Aflevering van de auto

Hoi Ed, Bedankt voor je mooie review. Verwacht je meer kilometers te rijden? Je kunt je pakket tussentijds aanpassen. Dat kan zelfs met terugwerkende kracht. Je hebt dus maximale flexibiliteit. We zullen hiervoor contact opnemen met je. Groetjes Kikki van auto.nl

Mijn auto is heel snel geleverd en ben er super blij mee

Via de Peugeot garage in Breda ben ik terecht gekomen bij auto.nl. Daardoor kon ik snel de auto die ik wilde geleverd krijgen. De verdere afhandeling en levering is prima verlopen.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Roy, Bedankt voor je TOP review. Een 10... super! Heel veel rijplezier gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.