Zeer goede ervaring !

De vriendelijke ervaring met Louman Peugeot Roosendaal is mijn bijzonder goed bevallen , zij hebben mij geholpen met voor ouderen toch wel de omslachtige manier voor een leasecontract af te sluiten . Zodoende ben ik bij jullie terecht gekomen , maar zij hebben alle digitale rompslomp voor mij waargenomen. Wat ik bijzonder op prijs stel

• Aflevering van de auto

Hoi Geert! Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door de collega's bij Louwman Peugeot Roosendaal. En we nemen jouw feedback zeker mee. Heel veel plezier met jouw nieuwe leaseauto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Duidelijke communicatie

Kreeg keurige duidelijke informatie over mijn leaseauto. Ook bij telefonisch contact prima geholpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Monique! Bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze communicatie keurig en duidelijk was voor je. Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Blij met nieuwe, ruimere auto, past perfect na onze recente gezinsuitbreiding

In eerste instantie niet onze eerste keus kunnen krijgen, vervolgens helaas nog een aantal keer de op dat moment gewenste auto misgelopen. Achteraf gezien maar goed ook, na contact met klantenservice is men op zoek gegaan naar de voor geschikte auto en we kunnen niet anders zeggen dat we erg blij zijn met de private lease van onze nieuwe gezinsauto: sportieve look en zo goed als nieuw, en dat voor een relatief betaalbaar bedrag, mede dankzij het zuinige verbruik door jonge bouwjaar en hybride systeem. Dank auto.nl!

• Aflevering van de auto

Hoi Kinga! Bedankt voor jouw mooie review. Wat fijn dat de auto je zo goed bevalt. Soms kan het wel eens voorkomen dat een auto voor een andere klant akkoord wordt bevonden. Gelukkig kwam er nog een hele mooie auto binnen en konden wij jou die aanbieden. En dat bleek een perfecte match! Heel veel plezier nog gewenst met de auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Alles goed geregeld.

Binnen 6 weken konden wij gebruik maken van onze lease auto. Alles was goed geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Eric! Heel erg fijn om te lezen dat wij jouw gloednieuwe private lease auto zo snel hebben konden afleveren én dat alles goed geregeld was voor je. Heel veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima en snelle service

Prima en snelle service alleen jammer van terugroep actie. Verder super tevreden met Peugeot E2008

• Aflevering van de auto

Hoi Ralph! Een 10! Wauw daar zijn we blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe Peugeot. Een terugroepactie is altijd jammer, maar veiligheid staat voorop natuurlijk! Ik wens je nog heel veel veilige en plezierige kilometers toe met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Goed contact en lekker snel alles behandeld.

Snel behandeld jammer dat eerste keuze niet meer beschikbaar was maar samen met klantenservice naar een andere optie gekomen die ik nu heel blij mee ben. Duidelijk contact met het call back en op de hoogte houden van het status.

• Aflevering van de auto

Hoi Aim! Bedankt voor jouw review. Soms komt het wel eens voor dat een auto niet meer beschikbaar is, fijn dat je een mooie andere optie hebt gevonden! Goed om te lezen dat je ons contact als goed hebt ervaren. Veel plezier nog met jouw nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Korte doorlooptijd en duidelijk.

Prima ervaring. Er wordt goed en tijdig afgestemd.

• Aflevering van de auto

Hoi Maarten! Bedankt voor jouw mooie review! Fijn dat jouw ervaring prima is. Nog veel plezier gewenst met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Electrisch rijden is wel wennen

Het is zeer rustig rijden en wennen aan de voorbereiding ivm het laden

• Aflevering van de auto

Hoi Jaap! Bedankt voor jouw review en het mooie punt. Het is zeker anders rijden dan met een benzine auto. Ik wens je nog veel fijne elektrische kilometers toe! Groetjes, Stephanie van auto.nl

soepel, snel en in no time een nieuwe auto!!!!

Geen gedoe bij Auto.nl. En ze hebben hun belofte waargemaakt: de nieuwe (private lease) auto was er echt binnen 2 weken!

• Aflevering van de auto

Goedemiddag Maria, Je gloednieuwe private lease auto binnen 2 weken voor de deur. Wauw, dat is echt snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Onwijs veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima auto, jammer voor de rest van de afhandeling.

Prima auto en goed contact met vriendelijke klantenservice. Wat ik jammer vindt is de stroeve voortgang van het laten repareren van een geconstateerde schade aan de dashboard. Auto.nl heeft contact opgenomen met de leverancier(Louwman) hierover. We hebben hier een afspraak over gemaakt. Auto.nl moest wel telkens achter de leverancier aan gaan voor een afspraak voor de reparatie. Hoe dit gebeurd kan ik niet controleren. Op de dag dat de dashboard gemaakt zal worden ben ik netjes naar de garage toe gegaan. Ik kreeg vervolgens te horen, na bijna 1,5 uur gewacht te hebben dat de reparateur niet komt. Hij schijnt een avond van te voren zich afgemeld te hebben. Dasboard is nog steeds niet gerepareerd. Ik wil verder geen tijd meer hierin verspillen. Ik vroeg om een financiële compensatie van de schade. Daarnaast werd tegen mij gezegd dat de auto recent onderhouden was. Uit de onderhoudshistorie was dit kennelijk vorig haar geweest. Na contact te hebben opgenomen met klantservice, werd de toezegging dat de auto recent was onderhouden ontkent en dat ik maar een onderhoudspakket had moeten afnemen. Op zich een prima auto. Het concept blijkt toch minder ideaal wanneer er ongeregeldheden zijn. Ik voel me van kastje naar de muur gestuurd worden en ik wacht nog op de financiële compensatie. Ik ben benieuwd

• Aflevering van de auto

Hoi Michael, Bedankt voor je eerlijke review. Gelukkig heb je onze klantenservice wel als vriendelijk en goed ervaren. Desondanks begrijpen we je onvoldoende wel, want het is samen met onze partner niet gelukt om de beschadiging op je dashboard te herstellen. Spijtig dat de afspraak uiteindelijk niet is doorgaan. Wel fijn om te lezen dat je met onze partner alsnog tot een oplossing bent gekomen. Wij doen er in ieder geval alles aan om dit in goede banen te leiden. Wij wensen je nog veel plezierige kilometers toe. Groeten team auto.nl

Everything easy, from click to click - full explanation of the needed steps, and quick process to deliver. Great service so far.

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Good afternoon, We are constantly innovating our processes. Glad the process went so smoothly for you. Thank you very much for leaving a review and wishing you lots of pleasure with the car. Warm regards, Kikki from auto.nl

Snel en vriendelijk reageren

We hadden een aanvraag gedaan en werden telkens snel , vriendelijk en duidelijk geholpen .

• Aflevering van de auto

Goedemiddag Lidia, Wat fijn om te horen dat onze service jou zo goed is bevallen. Hier doen we het voor! :) Nog heel veel rijplezier gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Super!

Communicatie was erg goed en duidelijk. Goed op de hoogte gehouden en erg klantvriendelijk.

• Aflevering van de auto

Dank je wel voor je mooie review en cijfer Sanne. Daar worden we blij van :-) Geniet van je nieuwe auto en veel veilige kilometers toegewenst! Groeten, Paul van auto.nl

Correct en perfecte communicatie

Ik kwam per toeval bij auto.nl met de gedachten; het gaat niet werken. Toch een poging gedaan met het inruilen van mijn eigen auto. Redelijke inruilprijs en redelijke inkoopprijs, alleen geen ruimte voor onderhandelingen; "take ik or leave it". In vergelijking met andere opties die ik had was deze de beste voor mij. Uiteindelijk heb ik zelf mijn auto verkocht tegen een betere prijs en dat was geen probleem, meteen mijn aankoop aangepast. Alle mail communicatie met mijn vragen zijn snel en kundig beantwoord.

• Aflevering van de auto

Hoi Benny, dank je wel voor je goede review. Goed dat je een poging gewaagd hebt! Als webshop zijnde is er inderdaad geen ruimte voor onderhandeling, maar wel meer dan genoeg ruimte om met je mee te denken. Blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Geniet van je mooie nieuwe auto! Groet, Paul van auto.nl

superverrassend geweldig!

Heerlijke rij ervaring, soepel en relaxed! alleen het rekening houden met het laden is even een proces van wennen. Verder alleen maar positief!

• Aflevering van de auto

Hoi Brenda, wat fijn om te horen! We hopen dat je heel erg veel soepele en relaxte kilometers in je nieuwe auto gaat maken. En bedankt voor je mooie review. Daar worden wij dan weer blij van. Groeten, Paul van auto.nl

Zeer tevreden!

Na een tijdje op zoek te zijn geweest., op internet naar een nieuwe auto kwam ik reclame van auto.nl tegen. Al snel vond ik daar de auto waarna ik al een tijdje op zoek was. Bestelling van de auto ging heel makkelijk online..... zeer tevreden over het transport van de auto met een vriendelijke chauffeur. Ook het contact in mijn 2 weken proefrijden met auto.nl heb ik als zeer positief ervaren!

• Aflevering van de auto

Hoi! Dank je wel voor deze mooie review. Dit is ook precies zoals het bedoeld is: zonder gedoe een auto online bestellen. Mocht er nog iets mee zijn in de toekomst, dan weet je ons te vinden! Veel veilige kilometers toegewenst. Groeten namens het hele team, Paul van auto.nl

De aankoop liep prima heel goede begeleiding van het team. Bij de aflevering vonden wij dat de auto van binnen niet goed was schoon gemaakt. Deed de werkelijke staat van de auto tekort. Dat lag niet aan het team van auto.nl maar aan de dealer. Na een kort overleg is dit prima opgelost. De aflevering door Dennis was ook prima in orde.

• Aflevering van de auto

Dank je wel voor deze mooie review. Goed dat je meteen aan de bel trok en we het meteen konden oplossen. Blij te horen dat je nu 100% tevreden bent. Want daar doen we het tenslotte voor! Geniet van je mooie auto. Groeten, Paul van auto.nl

Constant op de hoogte gehouden van de status van de levering en auto. Bij vragen snel bereikbaar en antwoord Ik raad het ieder aanb

• Aflevering van de auto

Super bedankt voor dit mooie cijfer, namens het hele team. En geniet van je nieuwe auto! Groeten, Paul van auto.nl

Zeer snel en een goede communicatie echt top

Gewoon top kan niks anders zeggen dan uitstekende service

• Aflevering van de auto

Hoi Alexander, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat een mooi compliment. Super bedankt!! En enorm veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

zeer goed niets op aan te merken

Uitstekend bestellen via website heb ik niet gedaan.

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Een 10... super! Onze Peugeot actie is inderdaad ook te bestellen via onze fijne collega's in de Peugeot showroom van Louwman. We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastische ervaring

Het proces was soepel en makkelijk, alle mensen die ik heb gesproken meer dan vriendelijk en hulpvaardig en de auto is perfect. Ik zou dit iedereen aanraden. Zo is een auto kopen ontspannen en prettig.

• Aflevering van de auto

Hoi Danielle, Wat fijn om deze geweldige review en positieve beoordeling te lezen, bedankt! Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. :) Veel plezier gewenst met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima en netjes geregeld

Alles is uiteindelijk goed geregeld. Enig punt is dat er, omdat ik tijdens de regeling in het buitenland was, nogal wisselde contactpersonen waren wat niet altijd helemaal goed verliep in de communicatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Piet, Bedankt voor het achterlaten van de fijne review. Ook heel erg bedankt voor je feedback. In de toekomst mag je auto.nl aanhouden als je aanspreek punt. Wij helpen je in alle gevallen graag verder. Groetjes Kikki van auto.nl

snel, prettig, deskundig

De verkoper was een uiterst vriendelijke en behulpzame man. Alles is snel en prima verlopen. Duidelijke uitleg.

• Aflevering van de auto

Hoi Lia, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen jou nog enorm veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Communicatie

De communicatie verliep slecht met de leverancier, garage Louwman, het verhaal is te ingewikkeld om zo even te vertellen. Daarnaast, als ik had geweten dat Louwman met Peugeot zou gaan stoppen in mijn woonplaats, had ik waarschijnlijk niet voor Peugeot gekozen, eigenlijk voel ik me een beetje in de maling genomen.

• Aflevering van de auto

Beste Wim, Bedankt voor je goede feedback. We hebben even contact met je gehad naar aanleiding van deze review en het doorgesproken. We vinden het jammer te horen dat de communicatie met de vestiging inderdaad niet direct vlekkeloos ging. Het goede nieuws is dat de Louwman Peugeot vestiging bij jou in de buurt niet stopt en je er gewoon nog terecht kunt voor alle service en beurten die je nodig hebt in de toekomst. Ze zien je er graag verschijnen wanneer je auto service nodig heeft. Ondanks dat de communicatie in het begin niet zo goed was, zijn we blij dat we je als auto.nl uiteindelijk goed hebben kunnen helpen. Dat doen we namelijk graag. We wensen jullie dan ook veel veilige en plezierige kilometers toe in jullie nieuwe auto! Groeten, Paul van auto.nl

Je krijgt wat je besteld

• Aflevering van de auto

Hoi Jaap, Zeker weten dat je bij ons krijgt wat je besteld. Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je mooie cijfer! Veel rijplezier! Groeten, Paul van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.