Fijne service!

Ondanks de tijdsdruk en vakantie van de verkopende partij toch op korte termijn gelukt om alles rond te krijgen, MaxLease denkt goed met je mee!

Super geregeld !

Binnen 1 dag alles geregeld en de auto omgeruild.

Top service, meedenkend, adviserend en behulpzaam

Max, 2e auto ook weer via jou, bedankt weer voor je goede zorgen!

top

goed bedrijf

Max lease staat altijd klaar om Het Beste voor je uit te zoeken Altijd snel in orde Dik tevreden

Eerlijkheid staat op nummer één

Jack is een goudeerlijke zakenman waar ik al jaren zaken meedoe!

Topper

Meedenkend, zorgvuldig, en gezellig, kortom fijn bedrijf

Van de keuze voor de auto (welke niet uit hun eigen voorraad kwam) tot aan de aflevering perfecte en snelle service. Ik lease nu de 2e auto via Max-Lease. Volop tevreden

Goed, professioneel en heel snel geholpen

Binnen bijna één dag een auto gevonden geheel naar mijn zin. Rijd er nu bijna een jaar in en bevalt uitstekend. Geheel ontzorgd van aanschaf tot financiering. Top!

Snelle service, duidelijk geholpen

Goede service altijd vriendelijk !

Excellent

Molto cordiali e ti risolvono il problema poco tempo ho comprato 3 auto e sempre e andato a buon fine in meno di 24 ora

• Ci consiglieresti? Si

M.S.

5/5

Elegedet

Gyors munka

Perfect geregeld

Een mooie deal gemaakt, precies zoals we dat graag wilden.

Alles goed geregeld, snelle afhandeling

Goed contact en een snelle afhandeling.

Snelle levering

Altijd snel en goed geregeld

Dit keer voor een busje bij max lease geweest, altijd snel en goed geregeld.

Snelle, duidelijke bemiddeling

Het contact met Max Lease verloopt altijd soepel, het is de derde keer dat we een auto via Max Lease hebben geleased. Duidelijke site, makkelijk contact leggen en vriendelijk personeel.

Duidelijk en snelle reactie op aanvraag voor auto

Voor de 3e keer een auto via Max Lease gekocht. Altijd correct, duidelijk en snelle afhandeling.

Duidelijk en snelle reactie op aanvraag voor auto

Goede snelle en nette service

Vriendelijk en snel geregeld.

Contact met Jack verliep soepel en duidelijk Alles keurig netjes en snel geregeld. Een aanrader waar we graag weer terug komen

Top bedrijf, wordt meegedacht & super service

Al jaren vaste klant, al diverse auto's laten regelen door Jack. Altijd top en netjes geregeld en geleverd. Hoop nog jaren zaken met jack te doen.

Over Max Lease

Max Lease is een bedrijf, welke bemiddelt in het tot standkomen van leasecontracten. Door jarenlange ervaring in de financiële branche kan Max Lease net dat beetje meer bieden, wat nodig is om een contract rond te maken. Max Lease is er voor de gevestigde ondernemer, maar ook voor de nieuwkomers op de markt. Ook al is er een afwijzing bij een andere maatschappij, dan nog kan Max Lease wellicht een oplossing vinden om een leasecontract rond te maken. Max-Lease gaat door, waar anderen het opgeven.