Rekening zomaar gesloten na een tijdje leeg

Zeer teleurgesteld. Ik kreeg een mail dat ze mijn zakelijke spaarrekenig over 7 dagen gaan sluiten omdat er een tijd niets op heeft gestaan. Ik vroeg hoeveel ik moest storten om dat te voorkomen (want een zakelijke rekening openen is heel veel werk). Het antwoord was dat dat onmogelijk was en dat hij gewoon gesloten werd. WAARDELOOS!

• Evi App N.v.t.

fijn dat er meegedacht wordt

Ik kom tips tegen, ervaar de momenten waarop Evi contact zoekt als prettig

Valt mij tegen

Op verzoek van/via mijn tussenpersoon bij van Lanschot ben ik overgestapt van zelf beleggen naar Evi. achteraf vind ik het jammer mij te hebben laten overtuigen, omdat Evi wat zou kunnen. ik vind dat van Lanschot dit niet moet doen, want het resultaat door Evi ervaar ik als matig.

• Evi App N.v.t.

Goed rendement, fijne website, de app werkt lekkerbstraightforward, TOP

Ik ben in januari 2019 klant geworden ik heb veel rendement gemaakt. Het is behoorlijk makkelijk om geld in te leggen en weer op te nemen. Betrouwbaar merk

Minder dan de aex

Ik begrijp niet dart het rendement minder is met de expertise van Evi dat het rendement minder is dat de overal rendement van de aex.

resultaten zijn goed.

goed georganiseerd en betrouwbaar

Leuk om te volgen wat je geld doet via de app Fantastisch jaar na een slecht jaar, goed hersteld. Betrouwbaar en transparant. Goede service Zeker doen.

• Evi App

Kontakt met medewerkers uitstekend , luisteren praten meedenken wanneer het van toepassing is ! Helder , duidelijk , afspraken / toezeggingen nakomen. Tot nu toe een 10. ( en die geven Zeeuwen niet snel ) Meeste kontakt met Doryne Bouwman.

• Evi App N.v.t.

Ik heb er geen omkijken aan.

Ik heb een lange termijn visie. Ik heb er geen omkijken aan. Alles goed geregeld de informatie voorziening over de markt ontwikkelingen zij goed en eerlijk.

Zeer tevreden over jaarresultaat

Ik zou per 1-1-2020 willen overstappen van zeer defensief naar neutraal!! Bedankt voor afhandeling!

• Evi App

Integraal resultaat bij zeer offensief beleggen in ruim 5 jaar, ruim 5% per jaar

Voordeel is geen omkijken naar je portefeuille. Beheer niet ingericht op kapitaal bescherming: eind 2018 extreme val, verwacht je niet van beheerd beleggen; en 2 keer onder water in in de eerste 3 jaar. Daardoor gaat veel van behaald rendement verloren. 2019 was topjaar dat heel veel goed maakt. Integraal resultaat bij zeer offensief beleggen in ruim 5 jaar, ruim 5% p.j. T/m 2018 netto resultaat 2.5%/jaar in ruim 4 jaar. Kosten redelijk. De App is makkelijk.

naar verwachting ditmaal prima

zie boven

• Evi App

goed. Rendement prima, toegankelijkheid archief minder.

Ik heb voor Evi gekozen vanwege relatief goede rendementen in de afgelopen jaren en omdat ik meer uit handen wil geven. Ik volg nog wel regelmatig de resultaten en gebruik daar afschriften uit het archief bij. Waar de voor mij belangrijke informatie staat is niet zondermeer duidelijk, waardoor ik vaak alle mappen moet bekijken.

• Evi App

goed en vriendelijk beleggings instituut

Prettige correcte hulp en advies aan de telefoon en ook 's avonds. Klantvriendelijker kan niet.

duidelijke informatie

Duidelijke informatie

Probleemloos en goede website

Het resultaat vind ik te ver achterblijven tov AEX-Index

POSITIEF

tot nu toe heeft de keuze van de portefeuille goed gerendeert

• Evi App

Het is natuurlijk fantastisch als je in het 1e jaar bij EVI zo'n resultaat haalt.

De contacten met EVI verliepen zeer plezierig. Er werd rustig en vriendelijk gereageerd op mijn vragen.

• Evi App

Goede duidelijke hulp bij openen beleggingsrekening

Goede duidelijke instructie bij openen van deze rekening Nu maar afwachten wat rendement gaat worden

• Evi App

Actief beheer wat inspeelt op de markt

Ik ben geïnteresseerd voor een deel van mijn beleggingen in een portfolio van aktieve fondsen, en evi is een goede optie Over enige tijd zal de risico rendement info op de fact sheet staan, hier zit ik op te wachten Ook van de fact sheet ( voor offensief), daar staat dat de fondskosten en service fee samen 0.8 procent zijn, als dat waar is dan is er een goede verhouding tussen kosten en geleverd werk, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of er toch nog niet ergens dubbele kosten in rekening gebracht worden

• Evi App

Fijne ervaring met Evi, goede communicatie

Ben super tevreden

• Evi App

Makkelijk duidelijk en top rendement!

Goede app, duidelijke aanmelding en maandelijkse updates wat er met de beleggingen gebeurd. Huidige rendement is daarnaast echt briljant!

Duidelijk en simpel

Hele makkelijke app.

• Evi App

Goed werkende app, eenvoudig en overzichtelijk

Zou mooi zijn als factsheet van onderliggende fondsen in-app is ipv link naar browser! Verder goed werk!

• Evi App

Heldere app. En bij vragen ben ik direct rechtstreeks teruggebeld en geholpen.

Over Evi van Lanschot

Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot