Filters

10

zeer klantvriendelijk

neemt uitgebreid de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Snel, deskundig en attent

Zie vorige antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

3 maanden om een rekening te openen

Bij openen van een rekening was er iets niet goed gegaan. Op verzoek van Evi een nieuwe rekening geopend, waarna Evi het geld van de 1ste zelf zou overboeken naar de nieuwe rekening. 3 maanden en meermaals klantenservice gebeld om dit geregeld te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

nee

niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Box 3

Better to contact Evi via email and wait than call via phone

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

beoordeling

matig

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Lange wachttijd

Niet meedenken

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Tevreden

Prettig en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Eenvoudig op weg naar vermogensgroei

Achter een duidelijke, eenvoudig te gebruiken app schuilt veel deskundigheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goede service en klantgerichtheid

Ik had een aantal vragen over een lopend product bij Evi en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Een aantal vraagstukken behoefde iets meer tijd en ik werd, zoals beloofd, op korte termijn teruggebeld door dezelfde persoon met de aanvullende informatie die ik nog tegoed had. Wat ik ook prettig vond is dat de medewerker aan het eind van het gesprek nogmaals zijn naam herhaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Correct handelend

Terugbel door EVİ doet het lange wachten, maar gelukkig via 0800- nummer heel veel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

hulp

k kwam er even niet uit, gelukkig was Laurens er

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Gehoord voelen

zie eerder

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

tevreden

Ik belde om advies en kreeg Daniel de Vries aan de lijn. Hij beoordeelde hoe ik tot nu belegde en gaf een zinnig advies dat ik heb opgevolgd. Daarbij komt dat hij zelf contact opnam om het vervolg te bespreken. Dat vond ik prettige dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
2

Slechte bereikbaarheid

Slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

Procedures zijn belangrijker dan geholpen worden

Eerst stond ik een half uur in de wachtrij, daarna kon ik niet geholpen worden door vage procedures

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Goede app, omslachtige processen

Prima formulier voor aanvraag machtiging, maar vervolgens een verplicht telefonisch contact terwijl de klantenservice belabberd slecht bereikbaar is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Verificatie persoonsgegevens

Na dat er bij het verifiëren is mis was gegaan van een door mij aangebrachte wijziging in documentnr ben ik telefonisch goed geholpen om het probleem op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Een nalatenschap afhandelen. EVI begrijpt niet dat timing bij verkoop van belang is.

Bij EVI lijkt dit eenvoudig en snel te kunnen. Totdat je even niets hoort...

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Fijne app, prima service

Makkelijk te bereiken als er iets is, fijne app, overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Bereikbaarheid

Te lang in de wacht gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Mijn review

Uitstekend geadviseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Beleggen/ pensioen opmaat

Advies met een gerustgevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Correctie profiel

Na door mij gemaakte fout, kontakt gezocht met een van uw medewerkers, om de fout te corrigeren. Hetgeen is gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.