Beleggen bij Evi geeft rust en vertrouwen

De informatievoorziening is goed. Alle gegevens zijn op de website te vinden. App geeft goede informatie over de bekeggingsresultaten.

Prettig

Fijne gebruiksomgeving. Goede rendementen

• Evi App

Je word goed op de hoogte gehouden!

• Evi App

Zeer onvolledige site voor beleggers van hun vermogen

De site is zodanig onduidelijk ingedeeld, dat een leek zijn spaargeld bij voorkeur op zijn beleggingsrekening laat boeken. Dit betekent echter, dat er zonder aparte vraag of er belegd moet worden, het saldo geheel belegd wordt. De beleggingsrekening is dus geen geldrekening! Pas op bij overboeken!

snel en soepel

Alles online en een goede app met alle info

Geen gedoe

• Evi App

leuk om je geld te zien groeien

Bewust voor van Lanschot gekozen om volledig op zeker te spelen

• Evi App N.v.t.

Goede service en goed rendement.

Ik krijg een goed rendement op mijn beleggingen, hetgeen betekent dat de experts goed hun werk doen. Met de gebruiksvriendelijke Mijn Evi is het heel makkelijk bankzaken doen. Ik ben uiterst tevreden.

Nette klantenservice

Evi heeft een klantenservice die altijd voor je klaarstaat, als iemand het niet weet, zorgen ze ervoor dat je later een antwoord krijgt.

• Evi App

ik wordt netjes op de hoogte gehouden 1 x per maand en het resultaat is nog goed, als je wint heb je vrienden, als het geld gaat kosten zal mijn mening en en die van vele andere veranderen

Prettig contact

Bij een telefonische vraag werd ik goed en vriendelijk geholpen

• Evi App N.v.t.

Prima service maar de gehele UX mag wel wat beter. Meer vanuit de app, minder papieren rompslomp en wat betere meaningful communicatie (waarom nieuwsbericht via de mail als je een app hebt?!?)

Beleggen zonder gedoe.

Heb het idee dat er sprake is van een goed gespreide portefeuille.

Makkelijk en probleemloos.

Ik hoef me nergens druk om te maken. De diepte- en hoogtepunten in de beleggingswereld volgen elkaar vanzelf op, zonder dat ik me ermee bemoei. Jullie hebben meer stress dan ik ;-)

Prima!

Briljant!

Echt ontzettend leuk! Aanrader!

• Evi App

Goede klantenservice, app loopt soms wat achter of update een aantal werkdagen niet

• Evi App

Eenvoudig, toegankelijk en goed resultaat

Makkelijk aan te vragen, met goede inschatting welk type belegger je bent. Voldoende mogelijkheden en goed resultaat

• Evi App

Een helder en snel welkom

De aanmelding verliep soepel en de informatie per mail was helder en goed gedoseerd. Ook de app werkte redelijk vlot en nu zeker naar behoren. De eerste vier dagen was de rekening alleen nog niet zichtbaar, maar dat zal vast een logische reden hebben gehad. Al met al zie ik de beleggingen bij Evi met geruststelling tegemoet!

goed ervaren

website en app duidelijk en toegankelijk en contact goed en volgens afspraak verlopen

• Evi App

Mooi en interressant om zo kennis te maken.

• Evi App N.v.t.

Goede telefonische informatie,en de vakkennis van de contact personen.

• Evi App N.v.t.

Professionele benadering echt een aanrader

Fijne gesprekken snel en goed geregeld bij het aanmelden. Daarna de tip gehad om de app te downloaden om alles snel in te zien. Perfect.

Zeer prettig

Goed rendement de afgelopen jaren, overzichtelijke app waarmee ik dagelijks inzage heb waar ik ook ben. Alleen het overboeken vanuit de app zou makkelijker kunnen.

Goede dienst

Dagelijks inzicht via de app, tevreden over het rendement de laatste jaren. Wel is het storten van geld naar de rekening omslachtig. Dit zou beter kunnen.

Over Evi van Lanschot

Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids, Evi Doelbeleggen en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen en zakelijk sparen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot