Magnifieke ervaring

Gaat prima heb een rekening voor mijn kinderen voor als ze later groot zijn

Zeer positief

Goede ervaring er is over nagedacht de overstap verliep prettig

zeer prettig

goede service

Zie bovenstaande

• Evi App

Zeer goede app en een mooi rendement!

Geen opmerkingen, ga zo door.

• Evi App

Al jaren een positieve ervaring

Sinds 2012 klant bij Evi. Gemiddeld een mooi rendement over de jaren heen. Fijne app voor snel inzicht.

• Evi App

Prima app waarbij ik dagelijks mijn rendement kan zien

Tot nu toe positief. Voornamelijk contact via internet nog geen persoonlijk contact gehad.

• Evi App

Goede en prettige dienstverlening, gemakkelijk in gebruik

Zeer tevreden over de dienstverlening van Evi als mijn vermogensbeheerder. Zowel d e website als de app zijn overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Prettige ervaring

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Erg tevreden met mijn overstap naar Evi.

• Evi App

Werkt prettig, eenvoudig en goed

Wel vind ik de manier van geld overmaken naar de rekening wat omslachtig, en duurt best lang

duidelijk via digitale communicatie

• Evi App N.v.t.

Betrouwbare diensteverlening, gemakkelijk beleggen, fijne app

Ik beleg om over tien jaar een stuk reserve te hebben opgebouwd. Sparen levert erg weinig op Zocht een betrouwbare belegging. En ook niet te ingewikkeld. Heb zelf vrij weinig verstand van beleggen Evi maakte het me online erg gemakkelijk om te starten en heeft een app waar je alles in kunt vinden. Wordt ook telkens vernieuwd. Bovendien kan ik altijd contact hebben. Wel zo fijn om te weten. En iedere maand een update over de beleggingen.

• Evi App

Gemakkelijk om de rekening aan te vragen.

Gemakkelijk om een rekening aan te vragen.

redelijk tevreden.

geen hoog van de toren-geblaas, maar rustig en vertrouwend overkomen. Wat het resultaat op termijn is blijft afwachten.

• Evi App

Goede belegging tot nu toe.

Goed rendement, overzichtelijke app. Geen grafieken van koersverloop. Wel waarde portefeuille grafieken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Evi App

Alles wordt helder en inzichtelijk gemaakt.

Ik heb voor Evi van Lanschot gekozen om makkelijk wat geld voor langere tijd te beleggen, zonder veel omkijken ernaar te hebben. Mocht ik toch willen weten wat de stand van zaken met betrekking tot de beleggingen is, dan wordt dit snel overzichtelijk gemaakt.

• Evi App N.v.t.

Snelle toegankelijke site om te beleggen

• Evi App

Goede service en het werkt gemakkelijk

We hebben alles online gedaan, het was duidelijk en gemakkelijk. Nu is het alleen wel spannend, ik kijk te vaak.

Prima, duidelijke informatievoorziening.

Overzichtelijke informatievoorziening, goede communicatie.

• Evi App

Fondsbeheerder met goede contactuele eigenschappen

Eerst bij EVI-advies, nu bij EVI-beheer. EVI-advies gaf goed inzicht in de portefeuille-mogelijkheden. Het koop-/verkoopproces naar een modellering riep soms wat vragen op. Ook het verdwijnen van de beleggingsontwikkelingen van de verschillende portefeuilles (defensief-offensief etc) was een wat onaangenaam raadsel. Echter de persoonlijke informatie via de telefoon, onder meer over bovenstaande, was zeer adequaat! Onze overstap naar EVI-beheer volgde op een pro-actief advies van EVI naar aanleiding van een andersoortige vraag. Naar onze indruk wordt er serieus goed meegedacht in het belang van de klant.

Deskundig maar profielprogramma klopt niet

Deskundig maar profielprogramma klopt niet

Het voelt als gemakkelijk

Alles werd vlot geregeld

• Evi App

Tot op heden geen klachten.

Geen slechte ervaring nog tot nu toe.

Heel professioneel

Heb mijn 2 st. Lijfrente portefeuilles van elders bij van Lanschot onder gebracht. Super begeleiding en persoonlijk contact gehad! Nogmaals mijn dank hiervoor.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Over Evi van Lanschot

Om te kunnen beleggen, hoeft u er geen verstand van te hebben. U hoeft het alleen nog maar te willen. Evi vindt namelijk dat iedereen moet kunnen beleggen. U dus ook. Wij helpen u snel om te beginnen met beleggen, of nemen zelfs al het werk uit handen, vermogensbeheer. Start al met beleggen vanaf € 1.000,-. Uw geld is vrij opneembaar en u kunt gemakkelijk maandelijks inleggen vanaf € 50,-.

Filter op Taal