Duidelijk en efficiënt

Passende beligingsjas

Zeer tevreden met de overgang van ASR naar EVI

Ik had veel eerder moeten overstappen naar EVI. In één jaar al 2x zoveel rendement gehaald bij EVI dan in de 10 jaar daarvoor bij ASR. Zegt misschien meer iets over ASR, maar ik ben zeer tevreden met de service van EVI. Fantastische app, super!

Prettig, zakelijk en deskundig

Zeer prettig. Duidelijke informatie en goed bereikbare deskundige mensen.

Heel fijn

Erg leuk ook de attenties die mijn kinderen van jullie mochten ontvangen. Veel dank. Mvg Max de Ruiter

Professionele no nonsense benadering

Goede en snelle begeleiding bij het openen van een zakelijke beleggingsrekening. Persoonlijk contact met accountmanager in het samen bepalen van een strategie.

• Evi App

Eenvoudige onboarding en goede service

De inspanningen om een goede klantreis te ontwikkelen betalen zich uit, het proces is goed doordacht en verloopt zonder noemenswaardige problemen. Als kers op de taart mag Evi de leeftijd in acht nemen bij het versturen van een attentie: Mijn dochter van 4 kan nkg niet lezen en heeft niets aan een bidon Ik kon het goedbedoelde gebaar dan ook niet aan haar uitleggen.

zeer goed

vanmiddag een telefoon gesprek gehad met een vrouwelijk medewerker van u ,Hier bij wil ik mij dank uitbrengen ben zeer goed geholpen .ben helaas haar naam kwijt maar het was in een woord TOP

• Evi App

als nieuwe, onervaren belegger zeer goed begeleid en geïnformeerd oor coach

de mogelijkheid om contact te hebben met een vaste coach vind ik zeer aantrekkelijk. Doryne Bouwman was goed bereikbaar en de gesprekken waren klantvriendelijk

Blij met Evi

Erg tevreden over de dienstverlening van Evi van Lanschot. Word goed op de hoogte gehouden en zijn makkelijk bereikbaar, ook als het niet altijd mee zit.

• Evi App

Super makkelijk toegankelijk en goede service

Heb pensioen belegd via Evi en bijstorten is in een handomdraai gedaan en een keer was er iets niet helemaal goed gegaan en na contact binnen no time opgelost. Ook het rendement is meer dan gemiddeld, kortom een aanrader.

• Evi App

Uitermate vriendelijke klantenservice en prima rendement

Ik ben sinds een aantal jaren klant en beleg maandelijks bij Evi van Lanschot. Toen ik problemen had met mijn inlog in de app ben ik uitstekend geholpen door de klantenservice. En de beleggingen ontwikkelen zich stabiel(er) dan ik had ingeschat. Ook in Coronatijd. Ik zit er niet in voor het hoogste rendement perse, er is toch geen aanbieder die altijd de beste keuzes maakt, maar wil wel met een gerust gevoel weten dat mijn geld goed beheerd is. Dat gevoel heb ik nu.

de tenaamstelling is erg 1700

Zelfs na diverse berichten is er niets gewijzigd in de tenaamstelling. Het is toch niet meer van deze tijd om de man als belangrijkste persoon te zien. Wanneer een rekening op twee namen staat, en het systeem pakt automatisch de eerste naam.....??.....zet dan boven je berichten mevrouw/meneer. Is net zo makkelijk en je schopt niemand tegen zijn of haar schenen. Maar neem van mij aan dat dit een kleine aanpassing is. Alleen is men denk ik liever lui dan moe. Jammer

Beter dan de AEX

Beter dan de AEX, dan kan ik tevreden zijn. Nou ja, voorlopig dan.

bijzonder

Mijn ervaring begint in mei bij de aankoop. Ben gedwongen om mijn beleggingsportefeuille van ASR over te geven aan EVI van Lanschot. Bij de aankoop van nieuwe beleggingen is het niet helemaal goed gegaan. Een deel van mijn nieuwe aandelen zijn aangekocht op een hoge stand terwijl een ander aandeel op een laag moment is aangekocht. Dat kosten mij een aantal aandelen. Ik heb daar contact voor opgezocht en nooit een reactie opgehad. Het behaalde rendement op mijn beleggingsportefeuille was goed.

• Evi App N.v.t.

Overzichtelijk en wordt goed geïnformeerd

Positief

Vertrouwen

Ik heb de volste vertrouwen in Evi

• Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App

Prima (online) info verstrekking en communicatie

Alles online, helder en makkelijk!

• Evi App

Neutraal rendement in hektisch jaar

Het rendement over een heel jaar is in mijn situatie moeilijk te beoordelen. Ik ben pas in mei overgestapt van ASR naar EVI-GO; dus de corona val in maart is tijdens de ASR periode en een groot deel van het herstel bij EVI. Indien over geheel 2020 bezien, is het rendement -0,1% (AEX +3,4%).

• Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.

Ik heb een aantal keren contact gehad en mijn ervaring met de betrokken medewerkers was prima.

• Evi App

App werkt goed, maar ik mis het inzicht in kosten, bijstortingen en rendement.

Ik ben heel blij met de app (en overigens ook met de prestaties van het afgelopen jaar), maar ik mis nog steeds de transparantie over bepaalde zaken die in het recente verleden aanleiding is geweest voor rechtszaken tegen aanbieders van financieel producten. Ik had echt gehoopt die transparantie bij jullie wel te vinden. Ik mis een eerlijk inzicht in de kosten, niet verborgen in een percentage, maar gewoon in alle openheid: welke kosten zijn in rekening gebracht en waarover worden die op welk moment berekend? Jullie zullen me waarschijnlijk verwijzen naar enkele overzichten die ik onder documenten kan vinden, maar ik vind die heel moeilijk leesbaar. Ik ben jurist en beschouw mezelf als goede lezer, maar ook/zelfs ik kan de overzichten moeilijk volgen. Ik word dan wat achterdochtig en denk: zouden ze nou expres zo weinig/slecht inzicht geven? De informatie over het rendement zou ook duidelijker kunnen; wat is bijvoorbeeld de invloed van mijn bijstortingen daarin? Ik heb daar een vraag over gesteld, maar krijg als antwoord vervolgens een verwijzing naar een tekst op de website, wat geen echt antwoord is op mijn vraag. En dat vind ik jammer. Ik denk overigens niet dat jullie op dit gebied slechter scoren dan Reaal of Aegon of al die andere aanbieders. Maar ik denk dat het anders kan, als jullie in jullie communicatie echt zouden denken vanuit de klant. Ik denk daar graag in mee. Vooralsnog is dit een drempel voor mij om nog 50-100k bij te storten. Ik hoop dat ik jullie hiermee help. Nogmaals, de app is echt heel prettig!

Moeilijke start

Ivm de overstap waren er wat probleempjes in het begin.

• Evi App

Goede informatie en ze houden je op de hoogte

Goede informatie . Ze houden je op de hoogte !

• Evi App

Goed rendement met leuke app

Rendement veel beter dan mijn Alex rekening. App werkt goed, jaarlijks en totaal rendement leuk om te zien. Omslachtig om te kijken waarin belegd is. Inloggen is wat traag.

• Evi App

Inzichtelijk verloop en prima rendement

Prima app die snel en goed inzicht geeft. Rendement heeft zich uitstekend hersteld van de eerdere klappen.

Over Evi van Lanschot

Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot