Filters

10

Prima

Vriendelijk correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Dankt

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

?

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

Duistere procedure bij aankoop

Ik heb aandelen in een beleggingsfonds gekocht na de extreme daling van de koersen. Daarna zijn de koersen gestegen en is toch 50% van mij inleg in rook opgegaan. Het aankoopproces is schimmig en vatbaar voor manipulatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Meer Quinten minder app

Fijne uitleg van een mens zonder digitaal gezeur

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

ervaring met Evi

Evi kijkt naar langetermijn resultaten, maar gaat voorbij (m.i.!) dat ook de korte termijn nuttig kan zijn om in de gaten te houden en daar op te reageen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

ervaring prima

prime

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Goed geholpen

Vriendelijk en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

N/a

Reeds hiervoor gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Tevreden klant.

Alles is bij EVI gegaan zoals het op de site voorgesteld werd dus geen onverwachte onprettige dingen tegengekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

Omslachtige en moeizame overgang van Robeco naar van Lanschot

Van Robeco overgegaan naar van Lanschot, daarmee diverse keren een nieuwe app moeten installeren en uiteindelijk niet meer kunnen inloggen omdat er mijn telefoonnummer was veranderd. Dan moet je formulier invullen en per post opsturen voordat er iets aangepast kan worden. Ik waardeer het veilig omgaan met gegevens, maar enkele niet bij mijn rekening kunnen en alle bijkomende rompslomp is erg frustrerend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

n.v.t.

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

x

xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Echte service bestaat

Mijn probleem werd serieus genomen en vriendelijk en adequaat opgelost. Heel plezierig .

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

verhuizing

verhuizing doorgegeven. ging bijzonder vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

geen titel

altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Oplossing gericht en vriendelijke geholpen

Oplossing gericht en vriendelijke geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Overgang naar nieuwe app

De overgang naar de nieuwe app via Evi vernieuwt loopt niet soepel. Ik heb talloze malen om een nieuw wachtwoord gevraagd, maar nooit iets via de mail ontvangen. Pas de 4e persoon, die ik aan de lijn had heeft mij geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

goede en duidelijke communicatie

na onduidelijkheden omtrent inloggen Robeco/Evi website een duidelijke en correcte uitleg via de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

1

1

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Ipad “landscape” houden om alle kolommen te zien

Bij opname van saldi verschijnen geen kolommen waarop je moet klikken. Pas bij dwarshouden van de Ipad worden deze getoond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

App niet bereikbaar

Slecht, je gaat toch niet migreren naar nieuwe omgeving als klanten gegevens nodig hebben voor belastingaangifte ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

En plots was het over...

Niet geïnformeerd over dat ik niet bij mijn rekening kan tot 17 maart. Ben ik niet blij mee nu ik mijn tegoed een dezer dagen moet gaan gebruiken om pensioen af te storten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Anoniem

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.