Filters

6

Langdurige wachttijd, goed gesprek

Na een lange wachttijd van ruim 6 minuten met de mededeling al onze medewerkers zijn bezet, wat ik niet verwacht van van Lanschot,, heb ik een prettig gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed

Ik werd uitstekend en deskundig en uiterst beleefd geinformeerd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Met geduld en kennis geholpen. Prima!

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goede pro-actieve aandacht voor mijn situatie

Leuk gesprek over mijn pensioen pakket onder huidige omstandigheden. Op initiatief van EVI.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Duidelijk, beleefd en behulpzaam

Duidelijk, beleefd en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

goed, helder en duidelijk geholpen

gewoon een goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

combi van ergernis, onprofessioneel en welwillendheid

Twee keer contact gehad met de 'klantendienst' m.b.t. indentificatie-procedure. 1e keer 12 minuten wachten 2e keer 10,5 minuten wachten Dat is nog niet zo erg, maar elke 10 seconden wordt dezelfde boodschap afgespeeld "alle medewerkers zijn nu in gesprek etc.." Totaal 22,5 minuten in de wacht betekent 1350 seconden dus ik heb 135 keer die ontzettend vervelende boodschap moeten aanhoren. NB de vrouwenstem komt ook erg belerend over, niet vriendelijk. Dit bandje (in de wachtstand) ervaar ik als zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. En schept een rot imago voor Evi. Ik had ook echt geen zin om de 2e keer te bellen en weer dat 'zeurbandje ' aan te horen. Maar wat bleek. Alhoewel de id procedure goed was verlopen, deed de Evi app niet wat het werd verondersteld te doen. Reden: de blokkade was niet opgeheven. Tja, dus vandaag weer bellen en het hele proces ondergaan: wachten, boodschap, vriendelijke medewerker die het allemaal begrijpt (heel empatisch) en een aantekening gaat maken. Conclusie: geen goede ervaring. Tutbandje voor de wachtstand Te lange wachttijden Simpele handeling wordt niet uitgevoerd, waardoor ik nogmaals contact moet opnemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

TOP te woord gestaan door meneer Cor van Esch!!!

Prettig gesprek met meneer Cor van Esch, heeft probleem meteen opgelost. Super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Heel prettig geholpen, met veel geduld!

Ik ben goed te woord gestaan, en de medewerkster heeft mij heel goed geholpen met mijn behoefte aan begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Duidelijke antwoorden en snel opgelost

Ik ben vriendelijk geholpen en de tijd is voor mij genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Zeer vriendelijk geholpen

Ik ben prima geholpen, maar het registreren ging vaak mis

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Telefonisch goed geholpen

De wachttijd aan de telefoon was mij iets te lang, maar eenmaal aan de haak met een medewerker werd ik vriendelijk en bekwaam geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Super geholpen weer

Altijd behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Snel perfect geholpen

Mijn vraag werd direct aangepakt en opgelost. Kon niet beter Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Teleurstellend

Ik belde (op 30 juni 2022, 's middags) omdat ik ongerust was over mijn beleggingen. De medewerker beloofde mij een paar artikelen te sturen over de verwachting van Evi van Lanschot over toekomstige rendementen van beleggingen naar aanleiding van de Oekraïne-oorlog. Deze artikelen heb ik nog niet ontvangen. Graag alsnog sturen naar yvonnegerritsen2@gmail.com

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

snel en adequaat geholpen

Bij vragen of informatie kun je terecht bij EVI

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Zeer goed en meedenkend

Duidelijke uitleg en toen ze iets niet wist is ze het gaan uitzoeken en heeft mij snel teruggebeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Top

Vriendelijk, snel en zakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima service

Netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

vriendelijk en duidelijkk

vriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

ik ben nog niet teruggebeld

n.v.t. Dus niet noodzakelijk een negatieve rating maar niet handig om deze enquête te sturen als ik alleen de telefoniste heb gesproken

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
10

Goed geholpen

Mijn vraag is uitstekend beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
1

u stuurde mij een mail over de laatste ontwikkelingen, daar reageerde ik op. Een vast anspreekpunt!

Dat leek me wel wat. maar daarvoor is mijn saldo te laag blijkbaar. inloggen lukte niet , ook vandaag weer niet. systeem herkent mijn wachtwoord niet en dan maak ik een nieuw aan. Heb ong 12 keer een SMS code ontvangen. Ik log in met mijn nieuwe ww, dan krijg ik: u logt voor de eerste keer in met uw nieuwe ww, daarom moet u eerst een nieuw ww aanvragen. Ja, en dat is dan ook weer de eerste keer ......enz.enz. Uw collega Tom Kuiken heeft veel geduld met mij gehad. 50 minuten lang. Het is ons niet gelukt. Mag mij ook geen advies geven. Alles is alleen digitaal. Heeft mij nog wel per post het jaaroverzicht 2021 toegestuurd. Over hem geen klachten. Ik werk vaker met inlogcodes en SMS verificaties. Dat lukt altijd wel!

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Vriendelijk geholpen

De medewerker heeft zijn best gedaan mij zo goed mogelijk te helpen. Met het toesturen van een link en een uitnodiging voor een Webinar waarbij de huidige policy t.a.v. beleggen zou worden toegelicht. Persoonlijk advies mocht deze medewerker niet geven, waarvoor ik begrip heb. Omdat ik het lastig vindt te beoordelen hoe de beleggingen het in de toekomst gaan doen heb ik vooralsnog voor mezelf een veilige keuze gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Over Evi van Lanschot

Evi van Lanschot is in 2013 opgericht als online vermogensbeheerder, met 300 jaar aan beleggingsexpertise van een private bank. Evi biedt verschillende mogelijkheden om geld te beleggen: Evi Beheer, Evi Go, Evi4Kids en Evi Pensioen. Particulieren kunnen bij ons terecht, maar ook zakelijk beleggen met een BV, NV, eenmanszaak of als zzp'er is bij ons mogelijk.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd