Vriendelijk en deskundige check

Zeer prettige, vriendelijke en professionele check. Dak dat van zeer matige kwaliteit bleek, had ik nooit zelf kunnen constateren. Al doorgegeven aan de inspecteur: Bij de prachtige en zorgvuldige rapportage zou het handig zijn als: 1) er geen taal- of stijlfouten in het rapport zouden zitten 2) er eenzelfde nummering van de gecheckte onderdelen die in tekst worden behandeld in het rapport en de bijbehorende foto's zou zijn, zodat je snel snapt waar wat bij hoort 3) niet iedereen is de terminologie van dit soort zaken machtig, handig om er een lijstje met termen achter te hangen 4) fijn dat de waarden die gemeten zijn, vermeld worden in het rapport, maar die zeggen me niets. Zou fijn zijn om de normaalwaarde erachter te zetten, zodat je ziet in hoeverre het wel of niet afwijkt.

• Type object? Chalet

Beste Mariken, Wat fijn dat je deze tips met ons deelt en ze al doorgaf aan onze inspecteur. Daar leren we van. Zo kunnen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op de verwachtingen en wensen van onze klanten. Punten 1 en 3 kunnen we direct oplossen. Zo'n terminologielijstje maken we. Punten 2 en 4 bespreken we met onze systeembeheerder omdat die met de lay-out van onze rapportage te maken hebben. Daarmee gaan we dus ook aan de slag. Met vriendelijke groeten, Team Second Home Check

Erg deskundig

Voor de definitieve aankoop heb ik mijn stacaravan laten keuren. Overzichtelijke site, zeer vlotte reactie op mijn vraag via de mail en de week erna al een inspecteur op bezoek. Duidelijke uitleg over de verschillende onderdelen tijdens de keuring, nam alle tijd, prettig contact met de inspecteur. Rapport volgende dag al in huis! Zeer tevreden en zeker aan te raden!

• Type object? Stacaravan

Prettige en klantgerichte benadering

Snelle doorlooptijd, prettige communicatie, duidelijke terugkoppeling zowel telefonisch als in rapportage.

• Type object? Chalet

Goede ervaring en de controle op korte termijn uitgevoerd

• Type object? Chalet

Erg prettig! Duidelijk en helder verhaal en vriendelijk personeel.

Onze ervaring was verrassend goed. Waar tegenwoordig veel bedrijven erg nalatig zijn. Was deze ervaring bovenverwachting goed. Ten eerste zeer duidelijke uitleg over de inspectie. Erg vriendelijk te woord gestaan. Afspraak gemaakt met een inspecteur en ook deze was super vriendelijk en duidelijk in zijn communicatie.

• Type object? Stacaravan

Goedeservice, professionele aanpak!

Keuring uitvoerig gedaan waarop je beslissing kan doen wel of niet kopen!

vriendelijk pesoneel en deskundig

zeer goed

Secondhomecheck werd door ons ingeschakeld voor een bouwkundig onderzoek naar de staat waarin de stacaravan verkeerde die we wilden kopen. We kregen op zeer korte termijn een degelijk en gedetailleerd keuringsrapport met foto's en waren daar heel content mee. Het geeft toch heel wat meer zekerheid wanneer je een deskundige keurder als secondhomecheck kan inschakelen voordat je een grote aankoop als deze doet.

Een vriendelijk bedrijf met vriendelijk personeel. Onze wagen is deskundig beoordeeld.

Over Second Home Check

Zijn recreatiewoningen, die zo nu en dan worden bewoond, wel veilig? Wie controleert dat? En als het al gebeurt, hoe vaak gebeurt dat? De Second Home Check keuring of inspectie is ontwikkeld in overleg met recreatieparkondernemers, campingeigenaren, bezitters van stacaravans, chalets en recreatiewoningen, verzekeraars én de installatiebranche. Deze partijen hechten eraan de veiligheid van recreatiewoningen, stacaravans en chalets te vergroten. Zodat iedereen zo veilig mogelijk kan genieten in zijn vakantiehuis.