Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05