Filters

10

Prima geholpen

Snel en juist geholpen. Snel antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Mijn vraag Goed en snel uitgelegd

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Helder, duidelijk en vlot

Gevraagd naar kosten bij waardeoverdracht in pijler 3. Antwoord kwam snel en voor mij als klant tevredenstellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Ik word altijd snel en duidelijk geholpen door zowel de chatservices als de klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima afhandeling van mijn vraag

Snelle en kundige afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Very good support in the chat

My issue was resolved very quickly with minimal questions asked.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en to the point!

Duidelijke, bondige informatie, prima service en bij telefonisch contact vriendelijke medewerkers en to the point informatie. Zo heb ik het graag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en helder

Ze begreep het probleem, kwam met opheldering en wat ik moest doen. Daarbij excuus dat ik zelf mee moest komen, dus heel netjes allemaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Zeer snel en vakkundig geholpen

Zeer duidelijke en snelle antwoorden, ik was binnen de korste keren geholpen met mijn vragen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel duidelijk en snel

Ik krijg altijd een snelle en duidelijke uitleg van uw medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top!

Duidelijke informatie en instructies

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Glashelder en direct geholpen!

Vraag over mijn gouden handdruk rekening werd direct opgepakt in de chat en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

to the point

Een heldere vraag over uitkering ineens of start lijfrente tbv te betalen pensioenpremie elders, wordt prompt en helder beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima geholpen mbt nieuw wachtwoord

Werd goed geholpen om een nieuw wachtwoord in te stellen na vele foutmeldingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

goed

Duidelijke communicatie, waar nodig door verbonden. Vlotte overschakeling van chatbox naar live bellen. Snelle behandeling van vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer snelle reactie en hulp

Bij het stellen van een vraag wordt er snel en vakkundig gereageerd. Geboden hulp is zeer vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Helemaal duidelijk

Goed gelopen met duidelijke antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Snel een medewerker op de chat

Ik had snel 'verbinding' en ondervond ook niet de ergernis van het merkbare helpen van meerdere klanten tegelijk. De antwoorden kwamen redelijk snel en alles was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

waardeloos!

Telefonisch niet bereikbaar, de chat is eindeloos lang wachten en dan word ik er uit gegooid... Misschien kan ik beter mijn pensioenrekening opzeggen en elders onderbrengen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

De meest simpele en goedkoopste manier voor de particuliere lange termijnbelegger

Duidelij,k kundig en gemakkelijk en goedkoop kunnen beleggen voor de lange termijn, zoals je pensioen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Tevreden

Makkelijk en goed. Alles eenvoudig online te regelen. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

lekker snel en helder

proffesioneel en lekker duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Slecht

Net gestart met een chat, maar er is nergens een ruimte om mijn antwoord of vraag te stellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snel en vriendelijk geholpen in de chat

Kwam niet verder bij identificatie. Goede en vlotte hulp geboden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer behulpzame en vriendelijke klantenservice die snel duidelijkheid gaf.

Ik had een probleem met de IBAN-verificatie bij het openen van een kinderrekening, doordat de rekening op naam van mijn dochter stond. De medewerker legde duidelijk uit dat de verificatie via mijn eigen IBAN moest verlopen en gaf meteen praktische instructies om het proces opnieuw te starten. Zeer klantvriendelijk, snel en to-the-point geholpen. Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.