Filters

10

grandioos

super goede hulp bij het invullen van de formulieren en een hele eenvoudige uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snel en adequaat geholpen

snel en adequaat geholpen door Milou

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijn dat je gewoon iemand te spreken krijgt en geen bot!

Snel geholpen, kort en bondig antwoord op een vraag door een echt persoon en niet een bot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en helpend

Er werd adequaat op mijn vragen geantwoord!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Soepel en effectief!

Snel doorverwezen, niet lang hoeven wachten en snel en direct antwoord gekregen op mijn vragen. Geen poespas!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel geholpen

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Geen zelfredzaamheid

Luna is aardig. Maar BND bevordert geen zelfredzaamheid. Het slaat compleet nergens op dat ik mijn maandelijks bedrag niet aan kan passen omdat ik een pensioen SPAARREKENING heb en geen beleggingsrekening (en nee; ik heb hier geen interesse in). Het is toch mijn geld en mijn keuze? Dan moet ik niet jullie elke keer hoeven mailen om het alsjeblieft aan te passen. In dat geval spaar ik wel weer zelf bij mijn eigen bank tot jullie wel die optie hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en duidelijk

Ik had een paar vragen en die werden snel en heel duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en deskundig geholpen

De wachttijd was maar kort en ik kreeg een snel en adequaat antwoord. Dat is prettig in de samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

behulpzame vriendelijke klantenservice!

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
3

Bekrompen aanbod

Een rekening openen voor je kind, waarbij je kind zelf inlegt vanaf eigen betaalrekening blijkt niet mogelijk te zijn. Een gemis, aangezien dit bij andere partijen wel mogelijk is. Ik vind het gedoe als iedere inleg via de betaalrekening van de ouders dient plaats te vinden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
2

verificatieproces heel erg slecht

Nederlandse verblijfsdocument word niet geverifieerd, en nu komen ze met allemaal onzin dingen die ik moet doen terwijl ik alles heb upgeload in mijn documenten, ze kunnen het ook gewoon verifiëren maar dat doen ze niet, zeer slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima geholpen

Snel en juist geholpen. Snel antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Mijn vraag Goed en snel uitgelegd

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Helder, duidelijk en vlot

Gevraagd naar kosten bij waardeoverdracht in pijler 3. Antwoord kwam snel en voor mij als klant tevredenstellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Ik word altijd snel en duidelijk geholpen door zowel de chatservices als de klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima afhandeling van mijn vraag

Snelle en kundige afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Very good support in the chat

My issue was resolved very quickly with minimal questions asked.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en to the point!

Duidelijke, bondige informatie, prima service en bij telefonisch contact vriendelijke medewerkers en to the point informatie. Zo heb ik het graag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en helder

Ze begreep het probleem, kwam met opheldering en wat ik moest doen. Daarbij excuus dat ik zelf mee moest komen, dus heel netjes allemaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Zeer snel en vakkundig geholpen

Zeer duidelijke en snelle antwoorden, ik was binnen de korste keren geholpen met mijn vragen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel duidelijk en snel

Ik krijg altijd een snelle en duidelijke uitleg van uw medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top!

Duidelijke informatie en instructies

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Glashelder en direct geholpen!

Vraag over mijn gouden handdruk rekening werd direct opgepakt in de chat en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

to the point

Een heldere vraag over uitkering ineens of start lijfrente tbv te betalen pensioenpremie elders, wordt prompt en helder beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.