Ben nu enige tijd klant bij Brand New Day, de service is uitermate goed. Altijd snel en vakkundig geholpen zowel online via de chat als over de telefoon.
prima
Kick was snel beschikbaar, accuraat en beleefd. Zelfs mijn 'GOEEIIIEMIDDAGG' lokte hem niet uit de tent. Hij hield het hoofd koel. Wat wil je nog meer als Brand New Day?
Beste Arend, Wat fijn om te horen dat je goede ervaring hebt gehad met Kick. Ik zal het aan hem doorgeven!
Omdat ik niet meer in kon loggen, ben ik de chat gestart. Ik werd door de medewerker snel en duidelijk geholpen, zodat ik na enkele minuten weer in kon loggen.
Beste Rinus, Goed om te lezen dat je snel bent geholpen door onze medewerker. Ik hoop dat je de volgende keer geen problemen meer hebt bij het inloggen. Dankjewel voor je review.
Mijn vraag was of ik eerst een spaarrekening bij BND moest openen om een deposito te openen en dat is voor mij duidelijk geworden dat het wel dient te gebeuren. Was, voor mij, op de site niet duidelijk. Na de chat was dit helder voor mij. Goede uitleg en eventueel nog verdere hulp aangeboden. Mooi. Dank jullie wel.
Dag Ron, Fijn dat onze medewerker je goed heeft kunnen helpen. We zullen ons best doen om van de 9 een 10 te maken en de informatie over het openen van een deposito wat aan te passen.
In het afgelopen jaar hebben BND en ik doeltreffend gecommuniceerd over de (on)mogelijkheden van mijn vrij gekomen lijfrente.
Dag Guido, Goed om te lezen dat wij je duidelijk hebben kunnen informeren over de mogelijkheden van de vrijgekomen lijfrente. Ik wens je alvast een prettig (pre)pensioen!
In één woord: waardeloos
Bij een chat was ik direct aan de beurt en kreeg ik binnen 2 minuten te horen wat ik moest doen, op een vriendelijke manier. Het is dat ik uit principe geen tienen geef, maar anders...
Beste Jacobus, Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen toch blijven streven om van de 9 en 10 te maken. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze medewerker.
snel en duidelijk antwoord. Moet bellen ipv chatten en dat snap ik vanwege mijn vraag.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze medewerker.
Problemen in de communicatie tussen App en PC. Geen lange wachttijd en niet van alles proberen, gewoon de koppeling even uitzetten en later onderzoeken waar het aan ligt. Prima keuze kon snel weer verder.
Beste Jan, Fijn dat we je snel van dienst zijn geweest. Jammer om te horen dat er een klein communicatie probleem was. Wij zullen blijven streven naar een geweldige ervaring. Hartelijk dank voor de mooie review.
Ik kreeg snel reacties op mijn vragen met chat. Later was nog iets niet duidelijk en kreeg ik telefonisch goed antwoord. Nu bleek ik vandaag nog niets te kunnen veranderen, maar dat kwam dus omdat mijn tussenpersoon dit moest doen. Dat heb ik nu laten omzetten.
Beste Toine, Goed om te horen dat je snel reactie hebt gekregen op je vragen in de chat, en dat onze medewerker je later ook telefonisch goed van dienst is geweest. Dankjewel voor de review!
Na een eerder misverstand is mijn probleem netjes opgelost
Wat fijn om te horen dat het probleem is opgelost en bedankt voor de mooie review. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard voor u klaar.
Originele beoordeling
Brand New Day helpdesk beschuldigd mij ervan dat ik een instelling veranderd heb. Dat is een valse beschuldiging. Ik weet zelf heus wel of ik mijn inlogmethode veranderd heb, of niet. Helpdesk blijft stug volhouden dat ik het verkeerd zie en dat ik het toch echt zelf aangepast heb. En weigert naar mij te luisteren of excuses aan te bieden. Uiteindelijk de dooddoener "wij gaan er niet uitkomen meneer". Nee, als jij blijft beweren dat ik lieg, dan gaan we er niet uitkomen nee
De medewerkster heeft me prima geholpen en een duidelijk uitleg gegeven waar ik iets mee kan.
Beste Joep, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dan onze medewerkster je een duidelijk uitleg heeft gegeven.
Ook als er iets niet helder is komt het team van Brand New Day hier op terug om alle onduidelijkheid op te heffen. Naast lage kosten dus ook een nette klantenservice.
Beste Gerbrand, Wat fijn om te lezen dat we alles netjes hebben kunnen verhelderen. Hartelijk bedankt voor de mooie review.
Originele beoordeling
al met al erg verwarrend. Ik wil een eerste aankoop doen vanaf een nieuwe beleggersrekening. Deze is vorige week ingediend. NU hoor ik dat er eerst een herbalacering moet plaats vinden (hoe dan?) en dat er daarna pas aangekocht kan worden. Dit zal al met al 10 dagen kunnen duren....
Bijna Alles klopt aan BND. Van Opstarten product tot aftersales. Snelle duidelijk reacties per mail of chat. Maar wat erg onhandig om als woonachtig zijnde in een Europees land verplicht een Nederlands telefoonnummer te moeten gebruiken bij het inloggen. Ik heb alleen een telefoonnummer van het land waar ik woon. Al mijn andere digitale contacten met de Nederlandse banken, de overheid, belastingdienst, pensioenuitvoerders etc etc gaan wel met mijn niet Nederlandse telefoonnummer. Voor het opstarten van het product wordt al een extra €75 in rekening gebracht als niet wonend in Nederland. Beste BND ik verwacht dat dit probleem opgepakt wordt voor al jullie buitenlandse klanten.
Beste Bert, Hartelijk dank voor je review en de feedback. Wij zijn al aan het kijken hoe we onze service zo goed mogelijk kunnen verbeteren voor onze klanten in het buiteland. Het zal niet morgen opgelost zijn maar we zijn er zeker mee bezig!
Snel via de chat de juiste persoon gevonden die mij direct kon helpen. Binnen enkele minuten was mijn vraag geregeld en opgelost! Dit geeft een goed gevoel en ik kan weer verder met waar ik gebleven was. Heel erg bedankt oor de snelle actie!
Beste Jet, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
Ik had een probleem met het aanmaken van spaardeposito's, dat bleek een hardnekking probleem als gevolg van een verkeerde datum in het systeem. De mensen van BND hebben het probleem uiteindelijk gevonden waardoor ik de spaardeposito's kon aanmaken. Hulde!
Beste Simon, Vervelend dat u tegen een probleem aanliep bij het openen van een deposito. Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de 10!
tijdens het invullen van een aanvraagformulier ben ik via de chathulp snel en duidelijk geholpen. Invullen ging daardoor snel en redelijk eenvoudig.
Beste Peter, Bedankt voor de review! Goed dat u even contact hebt opgenomen. Fijn om te horen dat het invullen van het formulier is gelukt.
Supervlot geholpen met extra - welkome - informatie. Dus er werd acrtief meegedacht. Kortom top!
Beste Kareth, Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat u goed bent geholpen in de chat.
het duurt erg lang voordat ik een reactie krijg
Beste Bas, Vervelend dat de reacties in de chat even op zich lieten wachten. Hopelijk zijn al uw vragen wel beantwoord. Mochten er toch nog dingen onduidelijk zijn dan horen wij dit graag!
In de chat moet ik wachten tot er aan de andere kant een medewerker beschikbaar is, voordat ik mijn vraag kan typen. Het kost mij minder moeite en wanneer ik direct mijn vraag kan typen en vervolgens slecht hoef te wachten op een medewerker mét antwoord.
Beste Peter, Bedankt voor uw feedback! Het klopt inderdaad dat een medewerker de chat eerst moet accepteren voordat u uw vraag kan stellen. Dat doen we om te voorkomen dat u lang moet wachten op een antwoord omdat een medewerker nog bezig is met een andere chat. We proberen de wachttijden uiteraard wel zo kort mogelijk te houden. We werken toe naar een situatie waarbij er meteen bij het starten van een chat een medewerker klaarstaat om uw vragen te beantwoorden. Hopelijk is dat bij uw volgende chat het geval!
Prima bank voor het regelen van je pensioen.
Beste Rob, Bedankt voor de 10! Een beter compliment kan je ons niet geven.
ik kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag in de chat! prima!
Beste Ruud, Bedankt voor je review! Dat horen we graag.
De vragen die ik stelde werden duidelijk beantwoord.
Beste Mic, Wij zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de service!
Zeer snel geholpen ,vriendelijk bewoording TOP Misschien in het kopje documenten een apart tabblad met jaaropgave voor de belastingdienst
Beste Bernadette, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Ook waarderen wij uw feedback met betrekking tot de documenten, wij nemen dit mee in de beoordeling van de gebruiksomgeving in MijnBND.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.