Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop uw overstap is verlopen. Na uw situatie te hebben bekeken, begrijp ik uw frustratie en ben ik het met u eens dat het een en ander niet soepel is gegaan. Onze oprechte excuses daarvoor! Voor uw overstap waren wij nog in afwachting van gegevens van de overdragende partij. Hoewel we hen tijdig en meermaals hebben geïnformeerd, heeft het proces toch vertraging opgelopen. Nadat u via de chat contact met ons had opgenomen, hebben wij meteen weer contact gezocht met de overdragende partij en alles in het werk gesteld om uw overstap snel af te ronden. Het is duidelijk dat dit allemaal langer heeft geduurd dan u mocht verwachten, en we begrijpen dat het frustrerend was om zelf achter updates aan te moeten. Dit is zeker niet hoe we willen dat onze klanten ons ervaren, en we vinden het oprecht vervelend dat dit zo is gelopen, excuus. Gelukkig is alles nu geregeld. U heeft inmiddels ook een bevestigingsmail met verdere instructies ontvangen. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Originele beoordeling
Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop uw overstap is verlopen. Na uw situatie te hebben bekeken, begrijp ik uw frustratie en ben ik het met u eens dat het een en ander niet soepel is gegaan. Onze oprechte excuses daarvoor! Voor uw overstap waren wij nog in afwachting van gegevens van de overdragende partij. Hoewel we hen tijdig en meermaals hebben geïnformeerd, heeft het proces toch vertraging opgelopen. Nadat u via de chat contact met ons had opgenomen, hebben wij meteen weer contact gezocht met de overdragende partij en alles in het werk gesteld om uw overstap snel af te ronden. Het is duidelijk dat dit allemaal langer heeft geduurd dan u mocht verwachten, en we begrijpen dat het frustrerend was om zelf achter updates aan te moeten. Dit is zeker niet hoe we willen dat onze klanten ons ervaren, en we vinden het oprecht vervelend dat dit zo is gelopen, excuus. Gelukkig is alles nu geregeld. U heeft inmiddels ook een bevestigingsmail met verdere instructies ontvangen. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Beste Ed, Bedankt!
Beste Silvia, Bedankt voor het mooie cijfer.
Beste Harm, Dank voor de positieve review.
Beste Theo, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Beste Anneloes, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door Eva :)
Beste Pieter, Dank voor het mooie cijfer.
Beste Hanneke, Bedankt voor de positieve review.
Beste Kees, Hartelijk dank voor het mooie cijfer.
Beste Omar, Bedankt! Fijn dat Mees u zo goed heeft kunnen helpen.
Beste Robert-Jan, Dank voor de positieve beoordeling.
Fijn om te horen dat Cas u goed geholpen heeft!
Beste Peter, Bedankt voor de 8!
Beste Nic, Dank voor het mooie cijfer
Beste Luigi, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent
Beste Gert, Dat is fijn om te horen! Bedankt voor uw positieve review. :)
Beste Marcel, De communicatie met onze klanten is en blijft onze topprioriteit, dus wij vinden het vervelend om te lezen dat uw laatste ervaring(en) niet goed zijn bevallen. Onze oprechte excuses daarvoor. Wij sturen u een uitgebreide e-mail waarin we ingaan op alle zaken die u in het chatgesprek met onze medewerker heeft besproken. Hopelijk schept deze e-mail duidelijkheid. Mocht u aanvullende vragen hebben over uw rekening(en), de kosten, procedures, functionaliteiten in MijnBND of iets anders, dan kunt u ons altijd even bellen op 020 7585 310 of reageren op de e-mail die u straks ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat u wordt geholpen met de kundigheid die u als klant verdient.
Beste Lambrecht, Fijn dat de chat goed bevalt. Vier sterren is al mooi, maar hopelijk blijkt later dat álles goed bevalt!
Beste Jeroen, Wat fijn om te lezen dat Jacqueline u zo goed heeft geholpen!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.