Filters

10

Duidelijke uitleg.

Als newbee had ik wat simpele vragen. De uitleg was vriendelijk, duidelijk en informatief. Goede klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top en snelle hulp

Job, begrijp mijn vraag direct. Hij was zeer vriendelijk en begripvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Wat zoeken, maar ook Gevonden!

Opzoek naar een afschrift tbv hypotheek. Dus daar op én NAW gegeven én rekening nr én saldo. onder het Menu niet gevonden. in de chat, met wat navraag, komt ie toch te voorschijn. top! ik kan verder

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Binnen afzienbare tijd te woord gestaan

Fijn als je geholpen wordt en niet meer dan een paar minuten hoeft te wachten totdat iemand je te woord staat. En natuurlijk is er een gezamenlijk belang: hoe komt het geld van die andere bank/verzekeraar bij brand new day ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Uitbetalingen later dan datum zonder duidelijke communicatie vooraf

Indie BND gebruik zou maken van instant Pay zou het niet voorkomen dat betalingen 1 of twee dagen later plaatsvinden . En waarom krijg je over uitstel betalingen geen bericht zoals ABP en sociale verzekeringsbank dat wel doen !!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk

Duidelijk antwoord op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel verholpen

Heel snel ter woord gestaan door een medewerker en ingeslijks met het verhelpen van mijn problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Snelle en goede service

Vraag werd meteen beantwoord en een goede oplossing aangedragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super, direct alles geregeld waar we vragen over hadden!

Alle vragen die we hadden werden snel en adequaat beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Drama

Afgrijselijk uur bezig met computer en moet een app downloaden ineens, en krijg controle vragen . Ik moet gewoon in kunnen loggen zoals altijd voor een jaaroverzicht anders stop ik met Brand new day Mede namensEsther Defares

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
5

Ik ben opzoek naar een partij die bij uitkeren ook een beleggingsproduct aanbiedt

Snel geholpen en duidelijk maar jullie bieden helaas niet wat ik zoek

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Brand New Day is de eerste bank waar me ook echt klant voel.

Ik ben nu een jaar klant bij BND en elke keer ben ik weer aangenaam verrast door de bereikbaarheid en de vriendelijke toon van de mensen daar. Zowel schriftelijk als persoonlijk. Ja, echt waar, je krijgt zonder moeite een heuse mens aan de lijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Altijd goede service

Ben nu enige tijd klant bij Brand New Day, de service is uitermate goed. Altijd snel en vakkundig geholpen zowel online via de chat als over de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Efficient en effectief

Kick was snel beschikbaar, accuraat en beleefd. Zelfs mijn 'GOEEIIIEMIDDAGG' lokte hem niet uit de tent. Hij hield het hoofd koel. Wat wil je nog meer als Brand New Day?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en duidelijk

Omdat ik niet meer in kon loggen, ben ik de chat gestart. Ik werd door de medewerker snel en duidelijk geholpen, zodat ik na enkele minuten weer in kon loggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

goede uitleg

Mijn vraag was of ik eerst een spaarrekening bij BND moest openen om een deposito te openen en dat is voor mij duidelijk geworden dat het wel dient te gebeuren. Was, voor mij, op de site niet duidelijk. Na de chat was dit helder voor mij. Goede uitleg en eventueel nog verdere hulp aangeboden. Mooi. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Efficiente communicatie over het product dat mij interesseert.

In het afgelopen jaar hebben BND en ik doeltreffend gecommuniceerd over de (on)mogelijkheden van mijn vrij gekomen lijfrente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

Waardeloos

In één woord: waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
9

Snelle reactie en duidelijke taal

Bij een chat was ik direct aan de beurt en kreeg ik binnen 2 minuten te horen wat ik moest doen, op een vriendelijke manier. Het is dat ik uit principe geen tienen geef, maar anders...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

duidelijk antwoord op mijn vraag

snel en duidelijk antwoord. Moet bellen ipv chatten en dat snap ik vanwege mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima geholpen

Problemen in de communicatie tussen App en PC. Geen lange wachttijd en niet van alles proberen, gewoon de koppeling even uitzetten en later onderzoeken waar het aan ligt. Prima keuze kon snel weer verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Snelle reactie op vragen

Ik kreeg snel reacties op mijn vragen met chat. Later was nog iets niet duidelijk en kreeg ik telefonisch goed antwoord. Nu bleek ik vandaag nog niets te kunnen veranderen, maar dat kwam dus omdat mijn tussenpersoon dit moest doen. Dat heb ik nu laten omzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

probleem uiteindelijk opgelost

Na een eerder misverstand is mijn probleem netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima uitleg

De medewerkster heeft me prima geholpen en een duidelijk uitleg gegeven waar ik iets mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.