Stille kracht

Je hoort of ziet niet veel van BND, als dat niet nodig is. Als ik iets wil weten zijn ze toch goed bereikbaar en geven snel antwoord. Ik vertrouw erop dat ze goed voor mijn pensioenrekening zorgen en ik over een paar jaar kan gaan stoppen met werken.

• Gebruiksgemak website

Beste klant. Dank voor uw mooie cijfer. Goed om te horen dat u ons weet te vinden wanneer u een vraag heeft. Wij zorgen absoluut goed voor uw pensioenrekening.

snelle acutrate service

no nonsence, direct en duidelijk hulp waren alle helpdesks maar zo

• Gebruiksgemak website

Beste Sander, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Dat is waar wij het voor doen!

Erg overzichtelijk, helder simpel en mooi rendement

Ik ben al sinds 2012 met veel genoegen klant. Het bedrijf is voor mijn gevoel al die jaren dicht bij de eigen identiteit gebleven: niet te veel poespas, heldere uitleg en lage kosten. Duidelijke grafieken ook wat er te verwachten valt en ook heldere uitleg van de disclaimers die daar logischerwijs bij horen. Daar kunnen veel grote instellingen nog wat van leren (zo heb ik de papieren van mijn pensioenfonds aan het begin van mijn carriere wel eens gewogen: 3kg onleesbaar proza al na een paar jaar werken). En een mooi rendement (zij het dat dit vooral door de beurs komt natuurlijk). Verbeterpunten zouden zijn wanneer de interface meer printvriendelijk wordt. Dat is niet omdat ik zoveel print (eigenlijk nauwelijks), maar omdat opslaan als PDF in feite ook een printje is. Af en toe even een overzicht kunnen opslaan voor jezelf is erg prettig en dat kan nu niet. Terwijl iedere beginnende webmaster wel weet dat dit een kwestie van een paar regels code in de CSS is. Dat is dus wel een gemiste kans. Verder is het jammer dat sinds de nieuwe interface de knop "rendement" onder doorklikken is verstopt, terwijl een veel minder dagdagelijks noodzakelijke feature als de details van de rekening opeens op tab2 staan. Die details heb je misschien 1x per jaar nodig, terwijl je toch af en toe snel je rendement wilt zien.

• Gebruiksgemak website

Beste Mark, bedankt voor uw uitgebreide review en feedback. Wij waarderen dit zeer en zijn blij om te horen dat u al zo'n lange tijd een tevreden klant bent. U geeft aan dat u de documenten graag wilt opslaan als PDF. Dit is al mogelijk! Bij het kopje "Mijn documenten" in MijnBND, kunt u elk document downloaden als u met uw muis op het desbetreffende document gaat staan. Het is inderdaad zo dat het kopje Rendement in uw rekeningoverzicht op dit moment nog een beetje verstopt is. Wij willen dit in de toekomst ook gaan aanpassen, zodat dit sneller zichtbaar is. Wij zijn altijd blij met feedback om uw klantervaring te kunnen blijven verbeteren!

Snel en goed geholpen

Goed en kundig geholpen

• Gebruiksgemak website

Beste Roel, bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn blij dat wij u naar wens hebben kunnen helpen!

Uiteindelijk prima support

Belde met klantnummer en na 10 minuten in de wacht (niet zo vriendelijk), probeerde ik het via de chat waar medewerker vroeg of ik het niet liever per telefoon wilde bespreken (wel zo vriendelijk). Medewerker zag mij niet in telefoonwachtrij (ik belde xxx310, medewerker had zicht op xxx300). Medewerker belde mij vervolgens op en hielp mij prima. Ik had een vraag over het openen van een kinderrekening en een vraag over security van de portal, en op beiden een bevredigend antwoord. Het proces om een kinderrekening te openenen is m.i. niet helemaal duidelijk uitgewerkt in de portal. Ook de stap dat na de Ideal-betaling om je rekening te koppelen, was mij niet meteen duidelijk.

• Gebruiksgemak website

Hi Ferry, wat vervelend om te horen dat u zo lang in de wacht stond. Goed om te horen dat onze medewerker u heeft gebeld en dat u daarna goed bent geholpen. Het proces rondom de kinderrekening werkt op dit moment niet optimaal en wij zijn druk bezig met de verbetering daarvan. Dank voor uw feedback.

snelle en goede respons op vragen.

• Gebruiksgemak website

Hi Adri, dank voor de prachtige 10! Daar doen we het voor. We zien u graag terug mocht u een vraag hebben.

Vergif

Ik ben ZIEK GEWORDEN van hun collageen! Ik werd telkens misselijk met veel hoofdpijn. Ik heb het getest in de ochtend, in de middag, in de avond, een aantal dagen tussen zonder product met telkens hetzelfde resultaat: Ik word er ziek van! Ik heb een beleefde mail gestuurd met de vraag tot retour en terug betaling met uitleg waarom. De verpakkingen zijn ONGEOPEND, en dat kan zeer zeker gecontroleerd worden aangezien er plastic rond de dop zit. Kreeg een typisch Nederlands antwoord van BND: Wat vervelend, wat jammer, niet onze schuld, kunnen wij niks aan doen, we helpen niet, retour doen we niet, fijne dag. Ik wou gewoon hun DURE (blijkbaar rotzooi) netjes terug geven zonder poespas. Ze herkennen de klacht niet. Waarschijnlijk ben ik dan maar ergens allergisch voor. Ja, en? Neem je product dan terug, ik heb er 60 euro per fles voor betaald? Over de ongeopende spreek ik niet eens. Als jullie producten verkopen die mensen ZIEK maken en daar dan blasé over gaan doen maak ik mij ernstig zorgen! Aan de reviews te lezen gaat het alleen goed als de klant tevreden is, duikt er een probleem op dan kan je oprotten. Het draait om dikke winst dus, maakt niet uit dat mensen ziek worden. Ik zal afsluiten met hetzelfde antwoord als dat van jullie: Wat jammer, wat vervelend, niet mijn schuld, kan er helaas niks aan doen en nog een zeer prettige dag verder!

• Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.

Beste Adrian, bedankt voor uw reactie. Ik denk alleen dat u het verkeerde bedrijf voor zich heeft. Wij zijn namelijk een pensioenbank. Wij verkopen geen collageen maar bieden Pensioenproducten aan. Ik heb even voor u gegoogeld en vermoed dat u Blend New Day bedoelt.

Snel en efficient

Als loopt zoals verwacht.

• Gebruiksgemak website

Beste Guus, enorm bedankt voor de mooie reactie. Dat willen we graag horen!

snel en duidelijk

top

• Gebruiksgemak website

Beste Marco, snel en duidelijk antwoord krijgen is de service die wij willen bieden aan onze klanten. Bedankt voor uw mooie reactie!

simpel

Duidelijk en overzichtelijk

• Gebruiksgemak website

Beste Ellen, fijn om te horen dat u een duidelijk antwoord heeft gekregen. Overzichtelijkheid op onze website vinden wij daarnaast erg belangrijk. Mooi om te horen dat dit wordt gewaardeerd.

Snel geholpen

Had een korte vraag die ik op de site niet kon vinden. Binnen 1 minuut een antwoord via de chatfunctie

• Gebruiksgemak website

Beste Maarten, goed om te horen dat u snel bent geholpen! Voor de volgende keer kunt ons ook meteen via de chat benaderen. Dat scheelt u weer wat tijd.

duidelijk beantwoording

snelle en duidelijke beantwoording van vragen via de chat

• Gebruiksgemak website

Beste Wim, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat uw vragen snel en duidelijk zijn beantwoord via onze chatfunctie.

positief

Woon in USA en chat en meteen een antwoord krijgen is geweldig. Professioneel en goed geholpen. Bedankt.

• Gebruiksgemak website

Beste Dori, wat super om te horen! Voor de volgende keer weet u ons weer te vinden.

Ik voel mij opgelicht!

Anderhalf jaar geleden heb ik mijn vrijgekomen lijfrentekapitaal gestort op een spaarrekening bij Brand New Day. Er werd mij beloofd dat ik als Nederlander wonend in Engeland gewoon een lijfrente-uitkering zou kunnen aanvragen wanneer ik de pensioengerechtide leeftijd zou bereiken, ondanks Brexit. De uitkering zou dan of naar mijn Nederlandse bankrekening worden overgemaakt en, indien mogelijk, naar mijn bankrekening in Engeland. Nu ik onlangs de lijfrente-uitkering aanvraag wordt die botweg geweigerd omdat ik niet in een EU land woon. Ik ben nooit geinformeerd over veranderingen, heb al lange tijd een spaarrekening bij dit bedrijf en wordt in een e-mail van 5 regels afgeserveerd. Ik moet nu verplicht afkopen. Dit betekent eerst 20% revisierente er af, dan nog eens 52% belasting er af. Ik ben door Brand New Day zwaar gedupeerd en ben ongelooflijk kwaad op dit bedrijf.

• Gebruiksgemak website

Beste Gerard, wij betreuren uw review. Intern hebben wij nog even overleg gehad over uw situatie en ik kom hier per mail bij u op terug.

Prima service, ze doen een stap meer dan je verwacht.

een aantal keren heb ik me laten uitleggen hoe een en ander in elkaar zit. Iedere keer hebben de medewerkers met geduld en aandacht opnieuw iets uitgelegd wat ik al weer kwijt was. Echt fantastisch.

• Gebruiksgemak website

Beste Wim, bedankt voor uw mooie review! Fijn dat wij u altijd naar tevredenheid hebben kunnen helpen, daar streven wij naar! Wij blijven u graag te woord staan wanneer dat nodig is!

een goede chat

mijn probleem werd snel en kundig opgelost

• Gebruiksgemak website

Beste Nieko, super bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de chat werkt en uw problemen goed worden opgelost.

Geven duidelijke informatie. de chat en feedback functie in Android Firefox werkt niet, onder Win 10 wel. , . Chroom Android zou dit oplossen. Dat vind ik lastig, ik gebruik nl Firefox

• Gebruiksgemak website

Beste Gerard, fijn om te horen dat onze chatfunctie u van de juiste informatie voorziet. Wij gaan even nakijken waarom Android Firefox niet goed werkt. Dank voor het doorgeven.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

• Gebruiksgemak website

Beste Hans, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen via onze chat. Wij waarderen het mooie cijfer 10!

medewerker Rens kon niet helpen

Op mijn vraag: Ik wil het saldo van mijn bankspaarrekening bij Nationale Neder;landen over boeken naar de rekening bij Brand New Day. Daarvoor moet ik een nieuwe spaarrekening opnenen, terwijl ik er al een heb. Bij het opnene gaat het fout, en zegt het systeem: Er is een fout opgetrden Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Bij deze dus! Was het antwoord: U kunt anders de informatieservice bereiken. Zij kunnen u helpen bij het openen van een nieuwe spaarrekening. Dit telefoonnummer kunt u bellen voor het openen van de spaarrekening: 020 – 75 85 300 en daar ging ik ook naar een ander persoon

• Gebruiksgemak website

Beste Tineke. Wanneer een klant aangeeft dat er een overstap wordt ingezet, is de informatieservice inderdaad dé afdeling die u daar het beste over kan informeren. Een nieuwe rekening wordt ook altijd geopend, zodat eventuele verschillende fiscale regimes gescheiden blijven totdat alle informatie binnen is. Graag komen wij hierover met u in contact, helaas kan dat niet direct omdat u heeft aangegeven bezwaar te hebben.

Te lange wachttijd overzetten

Met een belofte dat het waarschijnlijk ging lukken en een bevestiging per e-mail verwachtte ik zonder verlies het risico van mijn beleggingsrekening binnen een paar dagen te veranderen. Maar de toezegging hield niet gestand, het duurde een hele week langer en het verlies van inmiddels €3500 werd op mijn conto geschoven. Ondanks diverse telefoongesprekken en mails werd er geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Brand New Day? Voor het bedrijf zelf waarschijnlijk…

• Gebruiksgemak website

Beste Ph, zoals op onze website https://new.brandnewday.nl/particulier/dagelijks-handelen-bank/ wordt uitgelegd duurt een herverdeling eigenlijk altijd meer dan een paar dagen. Dit komt doordat de verkoopopbrengst bekend moet zijn voordat er opnieuw aangekocht kan worden in de nieuwe verdeling. Helaas kunnen wij geen direct contact met u hierover opnemen omdat u bezwaar heeft tegen eventueel verder contact.

Snelle service en helder antwoord

Ik had een vraag over mijn transacties, en kon snel terecht in de online chat. Vriendelijk te woord gestaan en een duidelijk antwoord ontvangen.

Altijd snel en accuraat

Alle vragen die gesteld worden, worden professioneel afgehandeld.

• Gebruiksgemak website

Beste Leon, hartstikke bedankt voor uw lovende reactie! Wij staan u graag in de toekomst opnieuw te woord in de chat, via de telefoon of naar aanleiding van een mailtje.

goed te woord gestaan via chat

goed te woord gestaan via chat

• Gebruiksgemak website

Beste meneer/mevrouw Westerkamp. Dank voor uw mooie 8 en uw mooie woorden. Daar doen we het voor!

Duidelijk verhaal

Gelijk actie ondernomen door de mevrouw van de chat

• Gebruiksgemak website

Beste Diana, heel fijn om te horen dat u via de chat goed bent geholpen en dat u ons aanraadt bij uw kennissen.

Goed geholpen

top

• Gebruiksgemak website

Hi Richard, dankjewel voor de top beoordeling!

Over Brand New Day

Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service Dat zijn we in een notendop. Een pensioenbank van deze tijd. Dus én een prijsvechter én ouderwets hard rennen voor onze klanten, alsof ons leven ervan afhangt. Dat is onze filosofie. Onze klanten sparen en beleggen voor later. Dit nemen wij heel serieus want met geld moet je niet spelen. We streven daarom naar de beste service voor onze klanten. Dat betekent binnen één werkdag antwoord op uw e-mail, direct iemand aan de lijn als u belt en eerlijke handel. Uw tevredenheid is belangrijk!