Filters

8

Klantvriendelijk en snel

Wijzigingen die telefonisch doorgegeven moeten worden, worden snel en correct doorgevoerd. Altijd vriendelijk en beleefd personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Slecht

Ligt niet aan de medewerkster Kick maar aan jullie programma dat niet correct is. Ik wil geld van mijn belegging overboeken naar mijn spaarrekening. Maar de optie ‘geld opnemen en storten ‘ waarnaar verwezen wordt, is er niet. Je kunt alleen maar geld storten en niet opnemen. Dan kan ik 10 keer terugbellen, de medewerkers kunnen er niets aan doen, zij mogen dit ook niet, want ik moet dat zelf doen, maar dan heb ik wel een programma nodig dat werkt, en dat is helaas niet het geval. Graag persoonlijke reactie!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijke klantenservice.

Goede ervaring met de klantenservice. Gesproken over opnames en verwerking van orders. Een medewerker met veel kennis over de gang van zaken die mij goed door het proces kon leiden. Fijn en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

vriendelijk geholpen

Ik had een vraag, en ben bijna direct geholpen via de chatfunctie! Dat ging heel makkelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed geholpen

Duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Zeer goede ervaring en zeer goed geholpen door BND

Goed geholpen door klantenservice bij overstappen en goede informatievoorzieningen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Fantastische website zeer gebruiksvriendelijk

De website is heel goed als ook het contact met de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

geweldig goed geholpen

Nadat ik voor brand new day had gekozen en ik een rekening wilde openen ging dit niet helemaal van een leien dakje, maar de hulp was fantastisch. Zowel telefonisch als met de chat wordt je goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Tot nu toe prima

Tot nu toe prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Ik ben goed geholpen door sarah, Ik had een vraag om een spaar rekening te sluiten, daarvoor moest ik een email opstellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top, snel en makkelijk.

Top, snel en makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

waardeloos

ik kon niets invoeren. er was geen chatvak beschikbaar om tekst in te voeren???

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Vlot en goed geholpen

In de chat direct een reactie op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

grandioos

super goede hulp bij het invullen van de formulieren en een hele eenvoudige uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snel en adequaat geholpen

snel en adequaat geholpen door Milou

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijn dat je gewoon iemand te spreken krijgt en geen bot!

Snel geholpen, kort en bondig antwoord op een vraag door een echt persoon en niet een bot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk en helpend

Er werd adequaat op mijn vragen geantwoord!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Soepel en effectief!

Snel doorverwezen, niet lang hoeven wachten en snel en direct antwoord gekregen op mijn vragen. Geen poespas!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel geholpen

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Geen zelfredzaamheid

Luna is aardig. Maar BND bevordert geen zelfredzaamheid. Het slaat compleet nergens op dat ik mijn maandelijks bedrag niet aan kan passen omdat ik een pensioen SPAARREKENING heb en geen beleggingsrekening (en nee; ik heb hier geen interesse in). Het is toch mijn geld en mijn keuze? Dan moet ik niet jullie elke keer hoeven mailen om het alsjeblieft aan te passen. In dat geval spaar ik wel weer zelf bij mijn eigen bank tot jullie wel die optie hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en duidelijk

Ik had een paar vragen en die werden snel en heel duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en deskundig geholpen

De wachttijd was maar kort en ik kreeg een snel en adequaat antwoord. Dat is prettig in de samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

behulpzame vriendelijke klantenservice!

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
3

Bekrompen aanbod

Een rekening openen voor je kind, waarbij je kind zelf inlegt vanaf eigen betaalrekening blijkt niet mogelijk te zijn. Een gemis, aangezien dit bij andere partijen wel mogelijk is. Ik vind het gedoe als iedere inleg via de betaalrekening van de ouders dient plaats te vinden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
2

verificatieproces heel erg slecht

Nederlandse verblijfsdocument word niet geverifieerd, en nu komen ze met allemaal onzin dingen die ik moet doen terwijl ik alles heb upgeload in mijn documenten, ze kunnen het ook gewoon verifiëren maar dat doen ze niet, zeer slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.