tot een maand of 2 geleden zeer tevreden

vanaf begin december 2021 zie ik een kentering. de beursen gaan als een speer omhoog,maar dit zie ik niet bij brand new day. Op dit moment is mijn aanbeveling een nee.

Sinds kort klant bij BND. 1e contact gehad via chat. Ging prima

Grote schrik

IK kijk op mijn beleggingsrekening en zie dat dit op 0 euro staat. Dan ga ik daarover in chat met Ezra en blijkt dat er een weergave fout is??? Tja en daar wordt niet over gecomuniceerd.

• Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.

Beste Doetse, vervelend om te horen dat u zo bent geschrokken. U heeft naar aanleiding van uw chat telefonisch contact gehad met een collega die de situatie heeft toegelicht. Als het goed is, zijn de onduidelijkheid en schrik weggenomen.

Leuk bedrijf.

Aardige mensen daar aan de chatlijn.

• Gebruiksgemak website

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent.

Snel en Duidelijk

Goedkoop, Goed, Snel en duidelijk

• Gebruiksgemak website

Beste Gert Jan, goed om te horen dat u snel en duidelijk bent geholpen, daar streven wij naar. Heel erg bedankt voor het mooie cijfer.

Vakkennis en lage kosten

Fijne en hulpvaardige service. Zeer kosteneffectief en betrouwbaar. Alleen jammer dat je geen uitkerende fase hebt met doorbeleggen voor je werkgevers pensioen. Had liever de opgebouwde participaties in een pensioen laten uitkeren, terwijl je door belegt. Nu aangewezen op kostbare 3e partijen voor mijn pensioen. Ik zou ook graag een vast deel van mijn participaties laten uitkeren per maand.

• Gebruiksgemak website

Beste Casper, bedankt voor de complimenten. Ik begrijp de teleurstelling wat betreft het uitkeren van de opgebouwde participaties. Echter, doorbeleggen tijdens de uitkeringsfase is zeer risicovol en wordt daarom door weinig aanbieders aangeboden. Ik hoop daarom dat u begrijpt dat Brand New Day ook heeft gekozen om dit niet te doen.

Prima zaak om je pensioen te regelen.

Goede uitleg, prima zaak.

• Gebruiksgemak website

Beste Jan, bedankt voor uw mooie reactie. Daar willen wij inderdaad om bekend staan!

Compleet, duidelijk en overzichtelijk

Ten alle tijde kan ik inzien wat rendement is, wat kosten zijn. Alles in één oogopslag en geen onduidelijkheden. Kosten zijn laag, voor zover ik dat kan vergelijken met vorige aanbieder waar ik zat en van waar ik ben overgestapt. Portefeuilles kan ik aanpassen naar diverse strategieën en ook de mogelijkheid om zelf te bellegen. Ik ben nu al ca. 7-8 jaar tevreden en had alleen eerder moeten overstappen.

• Gebruiksgemak website

Beste Robert, fijn om te horen dat u geen moment spijt heeft gehad van uw overstap naar Brand New Day en dat u onze service zo waardeert!

ze prijzen zichzelf uit de markt

ZZp pensioen, elk jaar verslechtering kosten model. Is nu zo oninteressant geworden dat ik ga onderzoeken waar ik portefeuille tegen beter tarief kan onderbrengen

• Gebruiksgemak website

Wat vervelend om te horen dat u de ZZP-kostenstructuur een verslechtering vind. Helaas zijn wij genoodzaakt om de kosten iets te verhogen. Dat is natuurlijk vervelend voor u. Dat begrijpen wij volledig. Daarom hebben wij geprobeerd de kostenverhoging zo klein mogelijk te houden zodat wij nog steeds het scherpst in de kosten zijn. Als u graag meer informatie wilt over de kosten bij Brand New Day, dan komen wij graag met u in contact. Wij zijn te bereiken op klant@brandnewday.nl of 020-7585310.

Oude website was geweldig

Het blijft onoverzichtelijk

• Gebruiksgemak website

Beste Andre, wat vervelend om te horen dat een oudere versie van onze website overzichtelijker was voor u. Het is uiteraard ons doel om de website juist gebruiksvriendelijker te maken. Heel graag zouden wij daarom van u horen wat u zo fijn vond aan de oudere versie, zodat wij dit mee kunnen nemen in de nieuwere versie(s) van onze website! U kunt ons bereiken via 020-7585310 of klant@brandnewday.nl. Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Perfecte diensten, goede service

klant vanaf 2012, gebruik het vooral voor lange termijn investeringen, zowel pensioen als voor belegging- als voor de kinderrekeningen. BND denkt met je mee en adviseert niet naar eigen portemonnee.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Fijne vriendelijke ervaring

De medewerkers bij BND zijn zeer vriendelijk en professioneel. Als je telefoneert wordt er vrijwel direct opgenomen en gelijk geholpen met je vraag. Ik had een heleboel vragen over de inhoud van mijn portfolio, de kosten, etc. en de medewerker van BND (dank Victor!) heeft mij heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Al met al een fijne en vriendelijke ervaring. P.S. Ik heb al zeker meer dan 10x met BND gebeld over de afgelopen paar en het was altijd een goede ervaring :-)

• Gebruiksgemak website

Beste Charley, wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent. Blijf vooral contact opnemen als u vragen heeft, wij helpen u graag! Heel erg bedankt voor de mooie review!

Hopeloos

Van de beleggingsrekening snap ik zeer weinig. Waarom beleg ik eigenlijk? Ik heb in mei 2021 een klein bedrag bijgeschreven gekregen. Verder nooit iets gekregen.

• Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website

Bedankt voor uw review, wat jammer om te horen dat u de beleggingsrekening niet goed begrijpt. Op een beleggingsrekening heeft u aandelen en/of obligaties in uw portefeuille. Deze aandelen en obligaties volgen een koers, welke dagelijks verandert. Als de koers stijgt, stijgt de waarde op uw rekening. Dit is dus niet een bepaald bedrag dat u dagelijks bij- of afgeschreven krijgt. In uw rekeningoverzicht kunt u bij het kopje 'Rendement & kosten' precies zien hoeveel u heeft ingelegd en hoeveel waarde u heeft opgebouwd. In mei vindt altijd de dividend uitkering plaats. Als het fonds waarin u belegt dividend uitkeert, is dit wel een bedrag wat u jaarlijks krijgt bijgeschreven. Dat is dus de transactie die u terug ziet. Als u contact met ons opneemt via 020-7585300 of klant@brandnewday.nl, dan leggen wij u graag meer uit!

Klantvriendelijk en snel geholpen

Goed geholpen

• Gebruiksgemak website

Beste Wout, hartelijk bedankt voor het mooie cijfer 10 dat u ons heeft gegeven. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Indien u aanvullende vragen heeft, schroom dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen!

sinds 2010 zeer blij met BND !

BND? Strak, duidelijk, krachtig Het maakt je pensioen-studie prachtig!

• Gebruiksgemak website

Tegen lage kosten een hoog rendement.

Ik heb nu 5 jaar een bellegrekening bij BND geen moment spijt van sterker nog ik heb mijn maandelijkse afdracht verdrievoudigd. Groeit mijn eindkapitaal nog sneller.

• Gebruiksgemak website

Beste Jaap, wij zijn erg blij met het cijfer 9 dat u ons heeft gegeven! Bedankt daarvoor. Wat leuk om te horen dat u zelfs uw inleg heeft verdrievoudigd wegens de goede resultaten!

Eenvoud is alles !

Geen lappen tekst - geen onbegrijpelijke taal - geen tijdverspilling

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website

Beste Christiaan, bedankt voor de mooie review en het cijfer 10! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

uw medewerker had teveel vragen nodig om een probleem te detecteren.

Het duurde lang voor de medewerker in de gaten had wat er mis was en daarna duurde het lang voordat hij schreef dat ik beter met iemand van u kan bellen. Zodat ze mee kunnen kijken.... Maar meekijken bij iets wat niet werkt, werkt dan nog steeds niet. Een beetje jammer van mijn tijd in ieder geval

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website

Beste heer/mevrouw, wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring heeft via de chat. Mijn collega's doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses dat het detecteren van uw probleem lang duurde. Dit kan soms voorkomen als het een niet veel voorkomend probleem is. Hopelijk is alles nu opgelost! Indien dit niet het geval is, neemt u dan gerust nog even contact met ons op.

keurig geholpen

vriendelijk snel en to the point

• Gebruiksgemak website

Beste Rob, hartelijk bedankt voor de mooie review en het cijfer 10 dat u ons heeft gegeven. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

BND is transparant, een verademing.

Goed geholpen. Duidelijke online informatie op elk moment van de dag.

• Gebruiksgemak website

Beste John, hartelijk bedankt voor de mooie review die u heeft achtergelaten. Wij zijn superblij om te horen dat u onze dienstverlening een verademing vindt en ons het cijfer 10 geeft!

Degelijk product en goede service en website.

Aanrader. Kapitaalopbouw voor de aflossing van onze hypotheek en de opbouw van een aanvulling op ons pensioen gaat voorspoedig. Geeft rust en zekerheid.

• Gebruiksgemak website

Beste Richard, bedankt voor het cijfer 10 dat u ons heeft gegeven! Wij zijn erg blij om te horen dat onze producten u rust en zekerheid geven.

Goed en snel geholpen lage kosten luisteren oor

• Gebruiksgemak website

Beste Ab, hartelijk bedankt voor de mooie review die u heeft achtergelaten. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Mijn vraag werd binnen een paar minuten correct beantwoord

Bij mijn vraag via de chat over mijn hypotheek werd ik direct en goed geholpen. Niet alleen een duidelijk antwoord op mijn vraag, maar ook een link waar ik eventueel meer informatie kon vinden.

• Gebruiksgemak website

Heel erg bedankt voor de mooie review en het cijfer 10! Daar zijn wij heel blij mee. Wij proberen u inderdaad altijd zo snel mogelijk van de juiste informatie te voorzien!

Wederom snel en goed geholpen via de chat

BND is gewoon zeer servicegericht, in tegenstelling tot hun concurrentie.

• Gebruiksgemak website

Service staat bij ons hoog in het vaandel! Wat mooi om te horen dat u dit ook zo ervaart. Heel erg bedankt voor de mooie review, Oscar!

super snel en duidelijk antwoord

vraag gesteld via chat. super snel en duidelijk antwoord

• Gebruiksgemak website

Beste Peter, fijn dat u zo snel en duidelijk bent geholpen door een van mijn collega's, daar streven wij naar!

Over Brand New Day

Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service Dat zijn we in een notendop. Een pensioenbank van deze tijd. Dus én een prijsvechter én ouderwets hard rennen voor onze klanten, alsof ons leven ervan afhangt. Dat is onze filosofie. Onze klanten sparen en beleggen voor later. Dit nemen wij heel serieus want met geld moet je niet spelen. We streven daarom naar de beste service voor onze klanten. Dat betekent binnen één werkdag antwoord op uw e-mail, direct iemand aan de lijn als u belt en eerlijke handel. Uw tevredenheid is belangrijk!