snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

• Gebruiksgemak website

Beste Hans, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen via onze chat. Wij waarderen het mooie cijfer 10!

medewerker Rens kon niet helpen

Op mijn vraag: Ik wil het saldo van mijn bankspaarrekening bij Nationale Neder;landen over boeken naar de rekening bij Brand New Day. Daarvoor moet ik een nieuwe spaarrekening opnenen, terwijl ik er al een heb. Bij het opnene gaat het fout, en zegt het systeem: Er is een fout opgetrden Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Bij deze dus! Was het antwoord: U kunt anders de informatieservice bereiken. Zij kunnen u helpen bij het openen van een nieuwe spaarrekening. Dit telefoonnummer kunt u bellen voor het openen van de spaarrekening: 020 – 75 85 300 en daar ging ik ook naar een ander persoon

• Gebruiksgemak website

Beste Tineke. Wanneer een klant aangeeft dat er een overstap wordt ingezet, is de informatieservice inderdaad dé afdeling die u daar het beste over kan informeren. Een nieuwe rekening wordt ook altijd geopend, zodat eventuele verschillende fiscale regimes gescheiden blijven totdat alle informatie binnen is. Graag komen wij hierover met u in contact, helaas kan dat niet direct omdat u heeft aangegeven bezwaar te hebben.

Te lange wachttijd overzetten

Met een belofte dat het waarschijnlijk ging lukken en een bevestiging per e-mail verwachtte ik zonder verlies het risico van mijn beleggingsrekening binnen een paar dagen te veranderen. Maar de toezegging hield niet gestand, het duurde een hele week langer en het verlies van inmiddels €3500 werd op mijn conto geschoven. Ondanks diverse telefoongesprekken en mails werd er geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Brand New Day? Voor het bedrijf zelf waarschijnlijk…

• Gebruiksgemak website

Beste Ph, zoals op onze website https://new.brandnewday.nl/particulier/dagelijks-handelen-bank/ wordt uitgelegd duurt een herverdeling eigenlijk altijd meer dan een paar dagen. Dit komt doordat de verkoopopbrengst bekend moet zijn voordat er opnieuw aangekocht kan worden in de nieuwe verdeling. Helaas kunnen wij geen direct contact met u hierover opnemen omdat u bezwaar heeft tegen eventueel verder contact.

Snelle service en helder antwoord

Ik had een vraag over mijn transacties, en kon snel terecht in de online chat. Vriendelijk te woord gestaan en een duidelijk antwoord ontvangen.

Altijd snel en accuraat

Alle vragen die gesteld worden, worden professioneel afgehandeld.

• Gebruiksgemak website

Beste Leon, hartstikke bedankt voor uw lovende reactie! Wij staan u graag in de toekomst opnieuw te woord in de chat, via de telefoon of naar aanleiding van een mailtje.

goed te woord gestaan via chat

goed te woord gestaan via chat

• Gebruiksgemak website

Beste meneer/mevrouw Westerkamp. Dank voor uw mooie 8 en uw mooie woorden. Daar doen we het voor!

Duidelijk verhaal

Gelijk actie ondernomen door de mevrouw van de chat

• Gebruiksgemak website

Beste Diana, heel fijn om te horen dat u via de chat goed bent geholpen en dat u ons aanraadt bij uw kennissen.

Goed geholpen

top

• Gebruiksgemak website

Hi Richard, dankjewel voor de top beoordeling!

UItermate teleurstellend

Hard rennen voor onze klanten lees ik naast dit invoerveld. Ik kan dat geenszins bevestigen. Ik wacht op een binnenkomend bedrg van Achmea dat per 9 juli is verzonden en niemand kan mij vertellen waar dat geld is. Hoezo staat het niet op de rekening? Dit versta ik niet onder goede service.

• Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.

Beste meneer/mevrouw, indien de waarde vanuit Achmea op 9 juli is verzonden staat het waarschijnlijk inmiddels op onze tussenrekening. Hier kunnen een aantal werkdagen overheen gaan. Vandaar de mogelijkheid dat de waarde nog niet zichtbaar is op uw eigen rekening. Helaas is het niet mogelijk om op basis van deze gegevens persoonlijk met u mee te kijken. Als u meer informatie wilt over de voortgang van de overstap is het altijd mogelijk om een e-mail te sturen naar klant@brandnewday.nl. Dan helpen wij u graag verder.

Ik voel me belazerd door de financiele wereld in zijn algemeenheid

Een lijfrenteuitkering vraag je aan om bij ingang van je pensioen wat te kunnen hebben bovenop de armzalige AOW. Helaas wordt VEEL TE LAAT duidelijk dat een uitkering pas de eerst volgende periode plaatsvindt en in mijn geval dus pas over een jaar... Dat is belachelijk en kan zelfs met de belastingdienst op een andere manier worden ingericht. Had ik voor maandelijkse uitkeringen gekozen was er de 1e augustus uitgekeerd. Dat had ook in deze vorm kunnen plaatsvinden Wachttijd niet 1 periode maar 1 maand. Eerlijk en doeltreffend. Nu moet ik een jaar lang op een houtje bijten en zien dat ik het financieel overleef. Slecht slecht slecht. Met 70 jr betaal ik 11,7% rente op een overbruggingslening omdat ik mijn budget met 65000 SEK aan moet passen. Sinds de financiele crisis kan ik niet meer op banken vertrouwen, dat is mij wel duidelijk. En BND is geen uitzondering. Ik wil dan ook niets meer van jullie weten. Betaal mij mijn geld op tijd uit en ik zal niemand lastig vallen.

• Gebruiksgemak website

Beste Gerard, vervelend dat het u niet duidelijk was dat wij altijd achteraf betalen. U heeft gekozen voor een eenmalige jaarlijkse uitkering voor 5 jaar. In verband met de rentevergoeding ontvangt u de eerste uitkering in dat geval een jaar na de startdatum. Als u voor een maandelijkse uitkering had gekozen, dan had u inderdaad de eerste uitkering een maand na de startdatum ontvangen. Bovenstaande communiceren wij menigmaal bij de aanvraag van een lijfrente-uitkering. Uit uw verhaal komt naar boven dat dit toch niet bij iedereen helemaal duidelijk is. Wij zullen hiernaar gaan kijken om het nog duidelijker te communiceren.

Goede snelle service

• Gebruiksgemak website

Beste Patrick, dank voor deze mooie beoordeling. Wij staan inderdaad voor een goede en snelle service en zijn blij dat u dit opmerkt.

Goede bank die zorgt voor rendement.

Jammer is alleen dat je bij deze bank maar 1 keer per maand (eind van de maand) geld kunt laten beleggen. Daarin onderscheidt deze bank zich negatief t.o.v andere banken waar je dagelijks digitaal kunt beleggen.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website

Beste Piet, wij kunnen slechts 1x per maand geld incasseren van uw rekening. Het is echter altijd mogelijk om handmatig een extra storting op uw beleggingsrekening te doen. Hiervoor stort u rechtstreeks geld naar uw BNDA IBAN rekeningnummer. Wij kopen vervolgens z.s.m. beleggingen aan wanneer wij de storting hebben ontvangen. Dit kunt u zo vaak doen als u wilt. Bedankt voor uw review!

Antwoord op al mijn vragen

Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.

• Gebruiksgemak website

Beste Gabriella, bedankt voor het uitmuntende cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega met uw vragen.

Transparant, nuchter en overzichtelijk

Na een jaar bij BND met pensioenbeleggen deze positieve review. Er wordt helder gecommuniceerd, zonder overbodige poespas, met transparantie over de (lage) kosten. Dit is cruciaal voor een lange termijn rendement. De recente videoblogs per kwartaal vind ik een mooie toevoeging: een heldere samenvatting van hoe het er voor staat, met de nadruk op vertrouwen en rust uitstralen. Het webplatform is overzichtelijk maar geeft toch genoeg details (kosten, koersen en prognoses). Dat is fijn, want tot je pensioen heb je hiermee te werken :). Ik heb persoonlijk nog geen ervaring met de klantenservice, want tot nu toe is alles helder.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website

Beste Jort, wat een mooie complimenten geeft u ons! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Bedankt voor het super cijfer dat u ons geeft!

Eenvoudig een tweede kinderrekening geopend

Kinderrekening geopend voor mijn tweede dochter. Eigenlijk heel eenvoudig via de website. In de chat een aantal vragen gesteld: - Komt de tweede rekening in hetzelfde account? Ja. - Kan ik direct geld overmaken? Ja. Intern maken ze de rekening verder in orde binnen een week. Daarna is alles op orde. Prima geregeld.

• Gebruiksgemak website

Beste Menno, fijn om te horen dat het openen van een tweede kinderrekening soepel is verlopen. Bedankt voor het mooie cijfer!

Altijd super tevreden!

Ik doe al jaren zaken met Brand New Day en tot nu toe altijd tot volle tevredenheid. Of het nu gaat om de website (gebruiksgemak) of contact met customer support, mijn ervaringen zijn altijd positief. Ga zo door!

• Gebruiksgemak website

Beste Ruben, bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze website en onze klantenservice. Wij doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te voorzien van informatie en te helpen bij vragen/onduidelijkheden. Wij waarderen het mooie cijfer 10!

zeer goed

Heel vriendelijk en goed geholpen

• Gebruiksgemak website

Beste Angenita, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega met uw vragen.

Uitstekend service

Mijn indruk over de zorgvuldigheid met beleid en geduldig gave me een gevoel van betrouwbaarheid.

• Gebruiksgemak website

Beste Patricia, bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze klantenservice. Wij doen ons best om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen met hun vragen. Wij zijn blij met het mooie cijfer 10!

goed en snel geholpen, prima!

via chat geholpen en dat ging prima!

• Gebruiksgemak website

Beste Sander, wat fijn dat u goed bent geholpen via de chat! Wij zijn erg erg blij met het cijfer dat u ons geeft, bedankt hiervoor.

Snelle reactie to the point via de chat

Had wat vragen n.a.v. online openen kindbelegginsrekening. Er werd super snel gereageerd via de chat, kreeg helder antwoord. Tnx!

• Gebruiksgemak website

Beste Jaap, wat leuk dat u een beleggingsrekening heeft geopend voor uw kind! Wij zijn erg blij dat u goed en snel bent geholpen via de chat. Bedankt voor uw review en het prachtige cijfer!

Rekening makkelijk aan te maken

Rekening is makkelijk aan te maken. Informatie over o.a. kosten zijn snel gevonden, of te verkrijgen via de chat.

• Gebruiksgemak website

Beste Maikel, fijn om te horen dat het aanmaken van een rekening gemakkelijk is gelukt. Wij zijn erg trots op het cijfer dat u ons geeft, bedankt hiervoor!

voor 2e keer oprij te laat met geld overmaken

Ik ben sinds een paar maanden klant bij Brand New Day maar heb nu voor de tweede keer het uit te keren bedrag te laat of nog niet ontvangen. Een concrete oplossing wordt ook niet gegeven. Het antwoord is: "wij doen ons best" of "we hebben meerdere klachten op dit moment". Antwoorden waarop een klant niet zit te wachten. Op de website staat dat "bedrijven met zeer tevreden klanten bestaansrecht hebben" dan is er voor BND werk aan de winkel. Ook de kreet "On-Nederlands hard rennen voor je klant" ervaar ik niet. Ik krijg te horen: we doen ons best, we zullen proberen het vandaag op te lossen of ik zal vragen of ze je wil terugbellen. Vage beloftes niets concreets. Na twee telefoontjes en een mail naar de directie (die zelfs hierop niet reageren) krijg ik een algemeen mailtje waarin men zegt dat het opgelost gaat worden. Tot nu toe heb ik mijn geld nog niet op mijn rekening. Jammer! Over een eventuele compensatie voor het ongemak voor de klant wordt niet gesproken. Een gemiste kans voor een organisatie die zegt: Wij zijn geen bestuurders wij zijn ondernemers. Van dit laatste heb ik nog niets gemerkt.

• Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.

Beste Hendrik, hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw uitkering al twee keer vertraagd is aangekomen. Dit is uiteraard geen stijl van ons, daar zijn we het over eens. Wij zijn met de uitbetalende partij aan het kijken naar een oplossing om in de toekomst koste wat het kost te voorkomen dat de uitkering nogmaals vertraagd aankomt. Alle klachten die wij ontvangen, komen onder ogen van de directie. Wij verwachten dat u in de tussentijd reactie heeft ontvangen en anders op de korte termijn een reactie van de directie krijgt. Onze excuses voor al het ongemak dat u heeft ervaren omtrent de vertraging.

Uitkering bancaire lijfrente meestal te laat!

Uitkeringen zijn zonder bericht te laat. Als je er over klaagt, is elke keer hetzelfde liedje we hebben storing. Een berichtje hierover wordt nooit verstuurd. Ben er helemaal klaar mee. Helaas is oversluiten geen alternatief ivm gedaalde rentebesluit leeftijd. Je bent aan de goden overgeleverd. Mocht het zover komen, dan dien ik een schadeclaim in om bij een andere maatschappij een gelijkwaardig product te kunnen afnemen.

• Gebruiksgemak website

Beste Marianne, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u last heeft ondervonden van de vertraging bij de uitbetaling van uw uitkering in juli. Zoals wij in onze e-mail waarin wij u hebben geïnformeerd over de vertraging hebben aangegeven, staat het schaamrood ons op de kaken. Wij doen er alles aan om koste wat het kost te voorkomen dat de uitkering u nogmaals met vertraging bereikt. Onze welgemeende excuses voor al het ongemak dat u heeft ervaren omtrent de vertraging.

Topers

Helder en duidelijke afspraken en communicatie.

• Gebruiksgemak website

Beste Jan, fijn om te horen dat u de communicatie als helder en duidelijk ervaart. En wat een mooi cijfer geeft u ons, hartelijk bedankt hiervoor!

Erg aangenaam, proff, en duidelijk

Door mijn adviseur in contact gekomen bij BND. Had veel eerder gemoeten, ben zeer tevreden met mijn pensioen sparen hier met dit bedrijf. Duidelijk en transparant.

• Gebruiksgemak website

Beste Gabe, wij zijn erg trots op alle complimenten die u ons geeft! Bedankt voor het achterlaten van een review en dit mooie cijfer.

Over Brand New Day

Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service Dat zijn we in een notendop. Een pensioenbank van deze tijd. Dus én een prijsvechter én ouderwets hard rennen voor onze klanten, alsof ons leven ervan afhangt. Dat is onze filosofie. Onze klanten sparen en beleggen voor later. Dit nemen wij heel serieus want met geld moet je niet spelen. We streven daarom naar de beste service voor onze klanten. Dat betekent binnen één werkdag antwoord op uw e-mail, direct iemand aan de lijn als u belt en eerlijke handel. Uw tevredenheid is belangrijk!