prima service

snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen

• Gebruiksgemak MijnBND
  • Heeft u er bezwaar tegen als wij eventueel contact met u opnemen over dit onderzoek? Ja

ik ben fan

verschrikkelijk idee dat je fan kunt zijn van een !@#$%^& pensioenclub. een bedrijf dat voor jou (u en ons) een uitkering regelt vanaf ons 67e. of eerder natuurlijk. of later. wat je wilt. want heel veel meer is het niet he. laten we eerlijk zijn. en dat is brand new day. niets meer niets minder. ik ben fan geworden. privé doe ik mee. ik adviseer het de mensen die bij ons werken. en ik denk na over een pensioenregeling voor onze hele club. brand new day biedt superservice. ze communiceren helder. regelen wat je hoopt en verwacht. fantastisch bedrijf. ik ben fan.

• Gebruiksgemak MijnBND
  • Heeft u er bezwaar tegen als wij eventueel contact met u opnemen over dit onderzoek? Nee

vrij snel geholpen

De wachttijd was niet al te lang. Ik kreeg een duidelijk antwoord. Wat zijn overigens Calvinistische kosten? Calvijn is toch een theoloog uit Genève?

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Frans, goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Met Calvinistisch bedoelen wij dat we hard voor u werken maar toch de kosten laag weten te houden. Wikipedia leert dat deze theoloog afkomstig is uit Noyon, overleden in Genève.

Ik ben geweldig geholpen!

Zeer prettig gesprek en heel goed advies gekregen. Op een normale manier zonder ambtelijke taal ook verliep alles heel vlot.

• Gebruiksgemak MijnBND

Hoi Alicr, wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door een van onze collega's!

waardeloos

antwoord op de vragen duurt veel te lang minimaal 2 minuten wachten. vervolgens te horen krijgen dat de rekening niet opgezegd kan worden behalve tegen bizarre hoge kosten, adviseur heeft nooit verteld dat het eindbedrag in maandelijkse termijnen word uitbetaald. had van het eindbedrag iets leuks willen kopen om van mijn oude dag te kunnen gaan genieten, weer een droom in duigen.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Kees, wat jammer om te horen dat u niet snel te woord werd gestaan bent gestaan in onze chat. Wij proberen u zo spoedig mogelijk te beantwoorden, ik ben het met u eens dat twee minuten te lang is. Hiervoor bied ik dan ook onze excuses aan. Hopelijk merkt u in een eventueel volgende gesprek dat u de antwoorden op uw vragen sneller ontvangt. Op uw specifieke probleem wat betreft de pensioenrekening, kom ik terug per e-mail.

Uitstekend geholpen, prima service.

Uitstekend geholpen, prima service.

• Gebruiksgemak MijnBND

Best John, bedankt voor de onwijs goede beoordeling! Daar doen we het voor.

Kundig, plezierig en snel handelend.

In het kader van het vrijmomen van een lijrente zocht ik een optie om het vrijgekomen geld elders onder te brengen. Omdat ik al een rekening had lopen bij BrandNewDay, ook hen op advies gevraagd. Er werd snel op mijn verzoek gereageerd. Het gesprek (met Riichard Horn) was plezierig dwz niet opdringerig, verplaats zich goed in de klant, is kundig en adequaat. We waren en snel uit welk produkt het worden gaat en tegen welke kosten. Dat geeft mij vertrouwen om mijn geld bij BND onder te brengen.

• Gebruiksgemak MijnBND

Geachte Marcel. Dank u voor het mooie cijfer en de positieve feedback over Richard. Dit is precies de dienstverlening die wij nastreven.

werd telefonisch ff lastig gevallen, waardoor time out. mijn vraag goed beantwoord TX

• Gebruiksgemak MijnBND

Dank u voor uw positieve feedback en het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven!

snelle reaktie

• Gebruiksgemak MijnBND

Goed om te horen dat onze reactiesnelheid u bevalt. Dank u voor het mooie cijfer!

Snel en duidelijk geholpen

Er werden duidelijke antwoorden gegeven op mijn vragen en ook nauwelijks wachttijd.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Jan, goed om te horen dat onze dienstverlening u bevallen is. Hopelijk kunt u er in de toekomst nog vaker van genieten!

bagger

BND houdt gewoon je geld extra lang onder zich als er een simpele opdracht tot overboeking wordt gedaan. Je reinste diefstal, en zeker reden om de rekening op te zeggen

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Jan, wat jammer om te horen dat u de rekening wilt opzeggen. Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat u de waarde niet zo snel heeft ontvangen als normaal gesproken. Ik hoop dat u begrijpt dat dit niet een bewuste actie is zoals u beweert. De uitbetaling is op tijd gedaan. Door een storing die is ontstaan heeft het reguliere bankverkeer, waarvan wij afhankelijk zijn, er langer over gedaan dan gewoonlijk. U heeft het volledige bedrag inmiddels ontvangen en hier verdient Brand New Day dan ook niets aan; het is uw spaargeld. Ik wil onze excuses aanbieden voor de vertraging. Mocht u toch nog meer vragen hebben dan horen wij dat graag, zodat wij dit hopelijk toereikend kunnen uitleggen.

prima snelle reactie

prima snelle reactie

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Bianca, dankuwel voor het mooie cijfer 8! Fijn dat u snel een antwoord heeft gekregen op uw vragen.

Ook op zondag bereikbaar. Top service

Erge goede service, omdat BND ook op zondag bereikbaar is. Verder goede adviezen.

• Gebruiksgemak MijnBND

Hallo Bart, heel erg bedankt voor uw review! Onze bereikbaarheid is iets waar wij ons graag in onderscheiden. Het is fijn om te horen dat dit opgemerkt wordt.

Duidelijk antwoord op de gestelde vraag.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat u een duidelijk antwoord heeft ontvangen.

Goed bedoeld maar net onzorgvuldig

Medewerker probeert goed mee te denken, dat waardeer ik! Echter de oplossing bleek een dode mus omdat dit tienduizenden euro's fiscale schade zou opleveren. Gelukkig kwam medewerker er zelf achter. Beter is het om vantevoren even te kijken of het ene pensioenrekening betreft omdat veel klanten pensioenbeleggers zijn... Verder was ik liever eerder ingelicht over overstap bankentiteit. Daardoor had ik mijn geld beter kunnen veiligstellen, dit kan mij potentieel honderden euro's kosten. Oud zeer: ooit verkeerd ingelicht door uw medewerker aan telefoon waardoor ik ook veel fiscaal gedoe had kunnen krijgen (mijn enige redding is verjaring...) Telefonisch niet bereikbaar, kan zelfs niet eens kiezen om in de wacht te hangen, chat kost veel meer tijd. Website geeft foute info voor pensioenrekeningen van voor 2014 inzake minimale uitkeringsduur. Maak ik me o onterecht zorgen. Er worden fondsen getoond dienen niet eens kan kiezen, dode mus.

• Gebruiksgemak MijnBND

Goedemorgen, bedankt voor uw review en feedback, wij stellen dit erg op prijs. Jammer om te horen dat er over meerdere dingen onduidelijkheid is geweest, dit is uiteraard niet onze bedoeling. Op uw specifieke probleem komen wij per e-mail terug.

Klantvriendelijk en informatief

Iris heeft al mijn vragen beantwoord in een prettig chat contact Dank je wel!

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Cathelijn, bedankt voor het mooie cijfer 9! Fijn dat mijn collega Iris u in de chat goed heeft kunnen helpen.

• Gebruiksgemak MijnBND

Hallo Kevin, bedankt voor het mooie cijfer! Wij stellen dit erg op prijs.

aansluiting op kapitaaloverdracht vanuit vorige pensioenvoorziening bij AEGON gaat niet goed

er kan maar 1 x per maand aangekocht worden, een kapitaaloverdracht staat dus een tijd alleen maar in geld op een rekening, dit kan heel nadelige gevolgen hebben, het gaat hier om 60.000 euro...

• Gebruiksgemak MijnBND

Goedemorgen Peter, bedankt voor uw review. Ik kan mij voorstellen dat u het niet prettig vindt dat de waarde voor langere tijd onbelegd staat. Dit kan natuurlijk zowel positief als negatief uitvallen. Bij Brand New Day hanteren wij een passieve beleggingsfilosofie, omdat wij niet geloven dat actief beleggen op de lange termijn meer rendement oplevert. Wij volgen de index. Dat is de reden dat er gekozen is voor één maandelijks aankoopmoment. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u dat laten weten via klant@brandnewday.nl.

Keurig geholpen probleem opgelost

• Gebruiksgemak MijnBND

Goedemorgen, super dat u naar wens geholpen bent in onze chat! Bedankt voor uw review. Mocht u nog meer vragen hebben, dan weet u ons te vinden.

goede dienstverlening

Tijdens de chatsessie ben ik van goede informatie voorzien. Heb alles kunnen oplossen en afhandelen.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Johanna, bedankt voor het compliment! Het is fijn om te horen dat alles via de chat opgelost is.

Deskundig advies.

Duidelijke antwoorden op mijn vragen en vakkundig geformuleerd. Bedankt hiervoor en ga zo door.

• Gebruiksgemak MijnBND

Spaarrekening openen snel en makkelijk

Nadat ik bij ABN AMRO geen extra spaarrekening kon openen en ABN AMRO ook geen mogelijkheid heeft om potjes te maken binnen een spaarrekening ben ik op zoek gegaan naar een andere spaarrekening. Een collega vertelde me over Brand New Day dat ik daar kosteloos een spaarrekening kan openen. Online geopend zelfde dag kreeg ik de bevestiging dat de rekening geopend is. Net de klantenservice gebeld. Geen keuzemenu. Direct een medewerker aan de lijn. Enige nadeel is dat de chat het bij mij op mijn mobiel niet doet.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Jessica, dankuwel voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn dat het openen van een spaarrrekening soepel is verlopen. Het klopt inderdaad dat de chat via een telefoon helaas niet goed werkt. U kunt ons via een laptop altijd bereiken in de chat! Daarbij is het altijd mogelijk om ons telefonisch of per e-mail te bereiken voor uw vragen.

contact en correspondentie na openen rekening is onvoldoende

Via de website heb ik een rekening geopend. Er waren wat vragen omtrent overstappen en verpanden, dat werd telefonisch beantwoord. De instructies gevolgd, maar helaas daarna meerdere malen via de chatfunctie om opheldering gevraagd. ID bewijs en afschrift oude rekening 2x moeten insturen.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste meneer Lenaers, wat vervelend om te horen dat u meerdere keren dezelfde documenten heeft moeten insturen. Het is ons streven om het openen van een rekening zo soepel mogelijk te laten verlopen zonder al te veel moeite te hoeven doen. Indien u nog vragen heeft over het overstappen of de verpanding helpen wij u graag telefonisch of via de e-mail.

Handig!

Ik had al een paar keer gebeld maar kreeg niemand aan de lijn omdat het druk was. Toen via chat geprobeerd en dat ging heel makkelijk. Kreeg meteen een duidelijk antwoord en op mijn vervolgvraag ook. Heel fijn.

• Gebruiksgemak MijnBND

Beste Marieke, mijn excuses dat wij op dit moment minder goed bereikbaar zijn via de telefoon. Ik vind het fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen via de chat. In het vervolg kunt u ons altijd bereiken via de chat of via de e-mail klant@brandnewday.nl. Bedankt voor de mooie 9!

slecht bereikbaar, onduidelijk over afhandeling

Als je aan het beleggen bent lijkt het overzichtelijk, maar nu wil ik de de posities verkopen en het is heel onduidelijk wanneer de uitvoering is en vervolgens wordt het geld niet snel overgemaakt wat wij erg spannend vinden omdat we niet weten of het nu wel of niet gelukt is en waar het is. Op de website staan na verkoop onduidelijke waarden en het lijkt net alsof de portefeuille verkeerd is verkocht.

• Gebruiksgemak MijnBND

Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u de website niet duidelijk vindt. Wij streven ernaar om alles zo duidelijk en transparant mogelijk weer te geven of te communiceren. Op uw specifieke probleem komen wij terug via de mail.

Over Brand New Day

Calvinistisch in kosten, Bourgondisch in service Dat zijn we in een notendop. Een pensioenbank van deze tijd. Dus én een prijsvechter én ouderwets hard rennen voor onze klanten, alsof ons leven ervan afhangt. Dat is onze filosofie. Onze klanten sparen en beleggen voor later. Dit nemen wij heel serieus want met geld moet je niet spelen. We streven daarom naar de beste service voor onze klanten. Dat betekent binnen één werkdag antwoord op uw e-mail, direct iemand aan de lijn als u belt en eerlijke handel. Uw tevredenheid is belangrijk!