Een veilige, betrouwbare haven in moeilijke tijden.

Elise Jansen van het bureau Apart Verder is een prettig mens, een aimabele vrouw die met veel kennis van zaken ons door een zeer moeilijke periode heen geloodst heeft. Op een heel professionele manier heeft ze ons begeleid door het hele echtscheidingsproces. Met name de openingszin bij iedere ontmoeting: "hoe is het met jullie?", vond ik heel prettig. Het gaf ruimte gevoelens van verdriet, onzekerheid, twijfel en vragen te uiten en te bespreken. Ik ben haar heel dankbaar voor haar hulp.

Fijne en professionele benadering

In een periode waar alles even op zijn kop komt te staan zorgt Elise voor een rustige en duidelijke aanpak. Er is oor voor je persoonlijke verhaal en daarnaast neemt ze je mee door alle dingen die geregeld moeten worden.

Elise heeft veel kennis en stelt zich onpartijdig op.

Kundig en alles liep vlgs planning.

Zeer goed geholpen bij alles. Echt een aanrader. Ze heeft een luisterend oor en blijft menselijk. En denkt goed mee Complimenten.

top vrouw!

hoe vervelend scheiden ook is. toch gingen we elke keer met een goed gevoel weg. ze helpt je met alles van a tot z en neemt ook de tijd voor je. 1 een woord een top vrouw. ik hoop dat niet veel mensen het nodig hebben maar mocht je gaan scheiden moet je bij scheidingspraktrijk apart veder zijn!

Heel prettig en betrouwbaar contact.

Heldere en open communicatie. Prettig contact en betrouwbaar voor beide partijen.

Rust en duidelijkheid tijdens het scheidingsproces

We waren opzoek naar een goede mediator in Nijmegen. Elise gaf ons tijdens het (vrijblijvende) oriënteringsgesprek al direct duidelijkheid over haar manier van handelen. Fijn om in roerige tijden hierin goede, professionele begeleiding te hebben. We hebben beide haar onpartijdigheid ervaren. Ik vond het ook prettig om vooraf al duidelijkheid over de kosten te krijgen. Iets wat onze jurist niet kon aangeven. Kortom, wij zijn erg blij dat Elise ons geholpen heeft onze scheiding zo goed mogelijk te regelen. Dit geeft je uiteindelijk weer ruimte om je op de toekomst te gaan richten. Elise bedankt! R. en E.

Deskundig, empatisch met een helder eindresultaat

Super goede deskundige aanpak. Op basis van vriendelijke meelevendheid met als eindresultaat een helder geformuleerd echtscheidingsconvenant waarin in alle partijen goed vertegenwoordigd zijn. Heel knap werk! Ik raad iedereen Apart Verder aan. Scheiden blijft een emotioneel en zakelijk lastig proces maar met de hulp van Elise lukt het dan toch op ‘samen apart verder te gaan’ Top!

Deskundige en professionele begeleiding

Dank je wel Elise, voor je deskundige begeleiding. Wij hebben jou als mediator zeer betrokken ervaren.

Zeer betrokken en onpartijdig

Ik heb Elise als een zeer betrokken en onpartijdige mediator ervaren. Daadkrachtig en oog voor wat er speelt. De samenwerking verliep erg prettig. Mails werden vlot beantwoord en de afwikkeling is goed verlopen.

Ik heb Elise ervaren als zeer professioneel met veel empathie en warmte

Ze heeft in mijn zaak bewezen dat ze echt voor beide partijen staat zonder iemand tekort te doen. Het was een verwarrende periode dus fijn dat alles nu zo goed is geregeld en vast gelegd. Als je wil scheiden kan ik Elise als mediator van harte aanraden.