"Lekker eten".

Zodra het busje van Klaas Culinair komt voor rijden, kun je alles rondom de te verzorgen maaltijd(en) uit handen geven en alle aandacht aan de genodigde gasten besteden. Klaas is de rust zelve, vindt zonder moeite de weg in de keuken, dekt een feestelijke tafel en serveert intussen een lekkere drankje met een paar verrassende amuses erbij. Wanneer jij aan tafel wilt, wordt er door Klaas in een passend tempo, in ons geval, een lichte 3-gangen lunch of een 4-gangen diner uitgeserveerd. Wij hebben vooraf geen menuwensen aangegeven maar ons, vegetariers inclusief, door Klaas laten verrassen. Wij kunnen Klaas Culinair werkelijk in alle opzichten aanbevelen. Door zijn vriendelijke en bescheiden aard, voel je je prettig in je eigen omgeving en kun je onbekommerd thuis "lekker eten".

Geweldige beleving aan huis voor klein gezelschap

Het eten was voortreffelijk en de wijnen perfect en een opgeruimde schone keuken na afloop. 10 dol enthousiast zussen.

Magische avond, mede dank zij het voortreffelijke eten!

Klaas heeft een geweldig Italiaans diner gekookt voor mijn verjaardagsfeest! Het voorstel voor het menu was top en de voorbereiding heel soepel. En het eten was echt geweldig! Samen met de fijne bediening zijn we helemaal in de watten gelegd. Dank je Klaas en team!

Verrassend en goed verzorgd!

Meerdere gangen aan een mooi aangeklede lange tafel. Geruisloze bediening en heerlijk eten. Ons bouwteam was verrast in alle opzichten en heeft ervan genoten! Geen twijfel over mogelijk, dikke aanrader!

Topservice en topkok

Persoonlijke aandacht, vriendelijk, heerlijk eten, opvallend goed verzorgd, in alle opzichten verrassend

Uitstekend!

Onze 'Klaas' heette René en is een top professional. Goede adviezen vooraf mbt het menu. Volledige rust en overzicht in de keuken ten tijde van het feest. De door hem geregelde bediening was heel goed, uiterst vriendelijk met een positieve uitstraling en vrolijk. De smaak van het eten werd (ook) door onze gasten enorm gewaardeerd. Twijfel niet! :-)

Fantastische service!

Alles was perfect gedaan, schitterend diner met erg lekker eten. Aanrader!

Heerlijk en ontspannen dineren

We dineerden met 11 personen en hebben ervan genoten! Alles prima geregeld en een verrassend 6 gangenmenu met 2 amuses. Alles tiptop geregeld.

Oog voor detail en smaak

Heerlijk diner geserveerd door Klaas. Mooie smaken bij elkaar en oog voor details! Kortom een aanrader.

Uitstekend!

Het contact verliep uiterst vriendelijk. Alles is bespreekbaar en een goed oog voor detail. Het diner was super lekker en zeker genoeg. Voor herhaling vatbaar!!!

Pure verwennerij

Vanaf het moment dat Klaas aankwam een gevoel gekregen. Top dit gaat goedkomen. Mooie amuses. Seizoens groenten volop gebruikt. De coquilles en gamba’s waren in een woord top. Alles gasten (vanaf 8 jaar) hebben genoten van alles wat is geserveerd. De spoon van rood fruit was een feestje op zich. Heerlijke verjaardag gehad en na afloop de keuken net zo schoon en fris als bij aanvang. Hartelijke dank Klaas

Geweldige avond gehad allemaal dankzij Klaas!

Gister avond heeft Klaas bij ons gekookt omdat mijn moeder 50 werd. We hebben allemaal een overheerlijk verrassings menu gegeten. Klaas, heel erg bedankt voor alles! Rob is helemaal fan van je geweldige Mojito Groetjes familie van Sighem.

Lekker en ontspannen

Erg lekker gegeten, dit voor mijn 60e verjaardag. Klaas en zijn crew maakten er een waar feest van.

Het restaurantgevoel in huis!

In ons fantastische vakantiehuis in Gasselternijveen voelden wij ons ware kasteelvrouwen door de amuses, het vijfgangendiner en bijpassende wijnen wat Klaas voor ons verzorgd heeft! Wij hoefden niet meer te doen dan te genieten van de fijne gerechtjes en wijnen. Met Klaas haal je het restaurantgevoel in huis :)

Bijzondere culinaire ervaring met deze kok!

Vanwege mijn verjaardag verbleven wij met z'n allen in een familie-vakantiehuis. Kok Klaas heeft voor ons een fantastisch diner bereid, het was werkelijk top! Er was niets, maar dan ook niets op aan te merken! Wij hebben er allemaal van genoten en deze ervaring is zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige kwaliteit en presentatie

Het heeft mij ontzorgd. Het is een heel ontspannen dag geworden daardoor. Het eten was erg lekker.

Heerlijk!

Klaas heeft voor ons een prachtig diner verzorgd en mij totaal ontzorgd zodat ik me op mijn vrienden kon richten. Lekker gegeten, leuk menu en alles zeer goed verzorgd en aan het einde een schone keuken alsof er niets was gebeurd! Kan Klaas warm aanbevelen!

Onvergetelijke verjaardag

Voor mijn 50ste verjaardag heeft Klaas bij ons voor 23 mensen een heel mooie maaltijd (of is het een belevenis?) verzorgd. De gerechten en amuses waren heerlijk, de bediening heel vriendelijk en behulpzaam en wij hoefden helemaal niets te doen. Klaas, heel fijn dat je zo creatief met ons hebt meegedacht. Mede door jou was deze avond onvergetelijk.

Heerlijk eten aan een mooi gedekte tafel

Voor mijn 40-ste verjaardag had ik een lunch georganiseerd voor een groep van ongeveer 30 personen. Klaas Culinair deed de catering en daar ben ik zeer tevreden over. Erg goed voorbereid kwamen ze bij mij aan. Ze hebben de tafels gedekt en zijn begonnen met de laatste voorbereidingen. Ik heb achteraf veel complimenten gekregen over het lekkere eten, de mooi opgedekte borden en de gedekte tafels. Alles was helemaal af. En een zeer fijne bijkomstigheid, na afloop gingen ze weg zoals ze gekomen waren en de keuken was brandschoon. Een absolute aanrader.

Heerlijk eten en ook nog bereid in eigen huis, geweldig!

We hebben een gezellige avond gehad met heerlijk eten.

2keer mogen genieten met de famillie van het dinee van klaas

Het is al 2x een feestje geweest om klaas te mogen ontvangen, erg vrolijk beleefd en vol van passie! Ik heb dingen lekker gevonden waarvan ik het normaal niet eens in mijn hoofd zou halen om het te eten. In woord: fantastisch!

Klaas zorgt voor heerlijk eten in een ontspannen sfeer

het kerstetentje verzorgt door Klaas Culinair was een succes.

Geheel ontzorgd. Aangename aanwezigheid. Heerlijke hapjes walking dinner

Klaas heeft een kalme prettige aanwezigheid. Gaat zijn gang. Walking dinner was heerlijk. Aandacht voor geen plastic gebruik. Eerlijk eten.

Kok aan huis Klaas is pure culinaire verwennerij !

Terwijl je met je (13) gasten borrelt vindt Klaas geheel zelfstandig zijn weg in jouw keuken, bereidt het diner, dekt de tafel, bijna alles “geruisloos” en na zijn vertrek (nog 2 uur rijden!) te hebben aangekondigd tref je weer een brandschone keuken aan en nog wat lekkere left overs in de koelkast. Klaas heeft van de amuses tot de Franse kaas (na het heerlijke chocolade dessert) toe met veel zorg een geweldig 5-gangen diner klaargemaakt. De borden waren prachtig opgemaakt, en alle gerechten werden door iedereen erg gewaardeerd. Alles verliep geheel vlekkeloos, en we hebben dankzij Klaas allemaal een geweldige avond gehad. We kunnen Klaas Culinair van harte aanbevelen.

Gewelding lekker

Echt heel lekker gegeten. Ook is Klaas fijn om je wensen mee af te stemmen. Wel jammer dat hij de notenallergie vergeten was.