Geweldig genoten van begin tot eind!

In verband met het 60 jarig huwelijksjubileum van mijn schoonouders, hadden wij de woonkamer omgebouwd tot sfeervolle eetzaal. Vooraf is het gewenste menu met Klaas afgestemd. Hij heeft z'n kookkunsten laten zien, elke keer een inleidend praatje over wat we gingen eten, stond open voor vragen en ging later nog gesprekjes aan met belangstellenden. Heel onderhoudend. Wij hebben genoten van het eten... én van het feit dat de hele keuken weer schoon en opgeruimd was (zonder dat we het gemerkt hadden). Wat een luxe, dáár zou ik wel aan kunnen wennen, haha! Mijn schoonouders hebben een geweldig feestje gehad en dat was onbetaalbaar. Ik kan het iedereen aanraden om Klaas in te schakelen om een bijzonder, smaakvol en gezellig feestje te hebben waar je als gastheer/vrouw nét zo van kunt genieten als de aanwezige gasten!

Heerlijke dag met een heerlijk diner

Heel fijn zo'n, kok aan huis die alles verzorgd. Heerlijk gegeten aan mooi opgedekte tafels. Het verliep allemaal erg soepel met prettige bediening. Keuken weer keurig opgeruimd aan t eind. Kortom complimenten en wij hebben met z'n allen genoten van een unieke dag. Dank!

Een en al lof!

Een en al lof!! Een fantastische middag/avond! Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en echt een beleving voor thuis. Klaas brengt een warme sfeer met zich mee! We kijken terug op een zeer geslaagde middag/avond. Nogmaals super bedankt!

Alles goed verzorgd en heel lekker gegeten. Klaas is meedenkend, flexibel en het contact met hem verloopt erg prettig. Al met al een bijzonder geslaagde ervaring!

Erg smaakvol en prachtig opgemaakt

Voor ons MT op de hei hebben we Klaas ingezet al chef voor het diner met een verrassingsmenu. De reacties van de MT leden waren heel positief: "Zijn eten is goed en heeft een leuke variatie. Erg smaakvol en gezond. Het was prachtig opgemaakt." Klaas denkt ook verder in sfeer, zo had hij binnen al een tafel gedekt in een intieme kamer toen het weer begon om te slaan. Ze konden zo aanschuiven, volledig verzorgd. Iets extra's, wat zeer gewaardeerd werd.

Verrukkelijk gegeten en prima verzorgd.

Alles was prima georganiseerd. Er werd rekening gehouden met onze wensen. Het menu was verrassend. De gerechten erg lekker. De keuken werd tiptop achtergelaten.

Fantastich

Wij hebben voor het eerst kennis gemaakt met Klaas op 22 juni jl. 25 jaar getrouwd en met een klein gezelschap (13 pers) heerlijk gegeten en gedronken. Vis en vlees gerechten met bijpassende wijnen, wat een smaak sensatie was het. Zelf helemaal niks hoeven doen in mijn eigen keuken, leuke spontane meid mee in de bediening.

Alsof je in een sterrenrestaurant zit

Klaas heeft het diner ter ere van de 91ste verjaardag van mijn moeder uitstekend verzorgd. De tafel werd gedekt, de gerechten waren prima en de service was top. Mijn moeder heeft al weer een reservering gemaakt voor haar 92ste verjaardag in 2022.

Super lekker eten

Klaas heeft heerlijk voor ons gekookt in een ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!

Heerlijk eten en gezellige kok

Wij hebben afgelopen week mogen genieten van een heerlijk diner, met daarbij heerlijke wijnen. Klaas is daarbij ook nog eens een gezellige man die goed aanvoelt wanneer hij mee kan kletsen en wanneer hij zich beter even afzijdig kan houden. Het was een top avond!

Geweldige maaltijd

Wij zijn pas getrouwd en we kwamen thuis toen de kok al bezig was. Op de tafel stonden mooie borden opgemaakt met een heerlijk voorgerecht. Alles tot in detail geregeld. Ook voor de kinderen was er wel iets.

Geslaagde avond, zorgeloos genieten.

Genoten van het diner waarbij alle zorgen werden weggenomen. Van aankleding van de tafelsetting tot opruimen van alle vaat. Aan alles was gedacht en ook het eten was lekker!

Uitmuntend

Klaas gaf zaterdag 22 mei een thuis diner voor ons 40 jarig huwelijk. Samen met de kinderen waren we met 6 pers. Klaas heeft een feestelijke tafel gedekt en heeft een heerlijk 5 gangen diner gemaakt. Het begon met een klein hapje vooraf met prosecco geserveerd. Het eten was heel mooi opgemaakt en was over heerlijk. De wijnen erbij waren er perfect bij. Mijn man had de primeur met een bier arrangement (hij lust geen wijn) en vond de bieren heerlijk. Klaas wist de weg in de keuken goed te vinden, en de keuken was daarna weer netjes achtergelaten. Klaas is zeker aan te bevelen. Het was allemaal boven verwachting. Fam. Boekhout Ede

Klaas Culinair kookte bij ons aan huis voor mijn 62ste verjaardag.

Klaas Hoekstra was op zaterdag 15 mei onze thuiskok voor mijn 62ste verjaardag. Hij heeft ons (mijn vrouw en ik, onze kinderen met aanhang en mijn moeder, totaal 8 personen) een onvergetelijke avond bezorgd. Wij hebben genoten van een heerlijk vijfgangen-verrassingsmenu, met wijnarrangement. Klaas had de regie, maar onopvallend: hij dekte een feestelijke tafel, vond zelf uit hoe alle keukenapparatuur werkte, zorgde voor een soepele bediening, schonk ook nog op tijd de wijn bij en toen hij vertrok was de keuken opgeruimd! Op het laatst kwam hij nog even bij ons aan tafel zitten en hadden we een fijn gesprek. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Geweldig!

Klaas heeft bij ons een 5 gangen diner gekookt; het was alsof we thuis in een sterrenrestaurant aten, echt alles was boven verwachting, de kwaliteit van het eten, de presentatie, de aandacht voor de gasten, de opgeruimde keuken na afloop, kortom wij hebben genoten en bevelen Klaas bij iedereen aan!

Compleet verrast

een diner laten verzorgen door chef Maarten. We hadden Maarten de vrije hand gegeven, behalve dat we geen lever lusten. Het resultaat een geweldig diner met mooie wijnen. Ook voor de kinderen was alles uitstekend geregeld.

DE restaurant ervaring bij je thuis!!

Chef René heeft voor ons een 5-gangen diner verzorgd, wat echt voortreffelijk was. Super gezellig en heerlijk eten, kan menig restaurant nog niet aan tippen.

Professioneel netwerk

Ter ere van de 60ste verjaardag van mijn echtgenoot was ik op zoek naar een thuiskok op zeer korte termijn. Via google kwam ik Klaas Culinair tegen en na een uitgebreid telefoongesprek met hem wist ik dat ik aan het goede adres was. Hij heeft Karim Homri voor ons geboekt voor een verrassingsdiner voor 4 personen bij ons thuis. Tijdens Corona geen makkelijke opgave ..... maar Karim heeft ons kennis laten maken met gerechten uit diverse verre oorden. Een culinaire wereldreis in smaken met prachtige bijpassende wijnen. Met zijn tweetjes zetten Karim en Britt een mooie ontspannen sfeer neer waarbij ‘geniet met volle teugen’ hun motto is. Kortom, een absolute aanrader! En Klaas .... alle dank voor het regelen van een onvergetelijke 60ste verjaardag!

Heerlijk!

We kregen het cadeau van onze kinderen, maar wat was het leuk en bovendien heerlijk. De tafel wordt gezellig gedekt en alles wordt prima geregeld in de keuken. Een heel gezellige kok die uitstekend kan koken! Aanbevolen!

Voortreffelijk

Geweldige ervaring. René Machiels heeft gekookt voor ons 40 jarig huwelijk als verrassingscadeau van de kinderen. Voortreffelijk eten, aangenaam gezelschap. Toffe avond.

Heerlijk gegeten

Klaas zorgt ervoor dat alles goed geregeld is en dat je ongestoord kunt dineren. Goede voorbereiding, aandacht en goede smaken zijn de trefwoorden...

Goeie service en heerlijk eten van uitermate goeie kok!

Een perfecte uitstraling voor elke gelegenheid. Met heerlijke gerechten!

Geweldige dinerervaring met dito contact en service!

Klaas heeft op professionele en boven verwachting invulling gegeven aan een feestelijk diner op locatie. Hij werd ons aanbevolen door vrienden en ook wij zullen hem zeker aanbevelen.

Heerlijk gegeten, met genoeg humor

We hebben gegeten als afscheid van een tweetal bestuursleden. Het was een heerlijke avond in onze eigen prachtige kunstruimte.

Heerlijk, gevarieerd en verrassend gegeten

Van tevoren het menu besproken via de mail, er was veel mogelijk qua opties. We hebben heerlijk gegeten en er werd rekening gehouden met verschillende dieetwensen. De kok vertelt over de gerechten, maar is verder op de achtergrond en niet storend aanwezig. Fijne en lekkere ervaring!