Fantasties

Heerlijk eten en service!

Lekker eten, goede en vriendelijke bediening.

Lekker eten, goede en vriendelijke bediening.

Heerlijk eten dat prachtig is bereid, een stijlvolle tafelsetting en een elegant gevoel

Klaas bereidde een 5-gangen diner met bijpassend wijnarrangement voor zo'n 35 personen. Dit was voor een werkevenement in huis/tuin van onze werkgever. Hij regelde bij het welkom hapjes en drankjes en zorgde voor alles wat onze werkgever nodig had om zoveel mensen in zijn huis te ontvangen. Klaas en zijn team dekten elegante tafels, waardoor het leek alsof we in een chique restaurant zaten. We hadden een voorgerecht van gerookte zalm met wat komkommer en zalmmousse, de tweede gang mosterdsoep met vis, derde gang pastinaakpuree met asperges en gegrilde gamba, vierde gang rundvlees met groenten en een heerlijke saus, als dessert een pana cotta met aardbeienmousse en wat verse bessen. De gerechten zagen er allemaal prachtig uit, en hadden een geweldige smaak! Klaas is erg vriendelijk en zorgde voor alles van voorbereiding tot opruimen. Ik zou zijn diensten zeker aan iedereen aanbevelen!

Het was heerlijk eten en een goede sfeer

Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Anita is toegankelijk en kon zich goed aanpassen aan de groep. We hebben hele mooie avond gehad.

Sprookje

Ter gelegenheid van het pensioen van mijn man door kok Maarten Zogger een diner aan huis laten verzorgen voor 10 personen. Het voelt alsof je een sprookje beleeft. Wij waren de bewoners van het kasteel en Maarten onze ridder als kok. Het verrukkelijke eten is een emotie te noemen, alles tot in de puntjes verzorgd, dat doet iets met een mens! Eten en drankjes perfect op elkaar afgestemd. Ook de verzorging van de dis verdient een dikke 10. Wij omschrijven deze beleving bijna als once in a lifetime. Nogmaals dank Maarten voor jouw bijdrage aan deze onvergetelijke avond!

Het was weer goed

Zondagavond hadden wij voor de tweede keer Klaas Culinair uitgenodigd om bij ons thuis voor een beperkt gezelschap een verjaardagsdiner te verzorgen. Ook nu was, net als trouwens de vorige keer, weer fantastisch verzorgd. Het was super goed iedereen heeft genoten. Het kon niet beter. Het is een aanbeveling , Klaas heel erg bedankt.

Helemaal top, een geweldige ervaring!

Er was ons niets teveel beloofd. Volledig verzorgd, van begin tot eind, zeer gevarieerd en zeer smaakvol 5 gangen diner! Begeleid door een heerlijk wijn arrangement en niet onbelangrijk een gezellige en vriendelijke chef. En dat alles in het comfort van je eigen huis.... Een ervaring die ik een ieder kan aanbevelen! George

Top.

Klaas heeft bij ons thuis voor 4 personen een heerlijk diner verzorgd. Wij hebben ons laten verrassen met het menu en de wijnkeuze. Was allemaal top geregeld, gaan we zeker vaker doen.

Geweldige ervaring

Kok Maarten droeg bij aan een top avond met heerlijk eten en drinken en een heel prettige aanwezigheid. Onopvallend aanwezig en toch betrokken. Ook heel goed qua timing. Precies goed! Nogmaals dank!

Super lekker en leuk

Leuk, verrassend en heel bijzonder om een restaurant in huis te hebben. De kok neemt alles mee tot aan de tafelversiering aan toe en bij vertrek is alles weer aan kant! Heel ontspannen ook voor de kinderen en de ouderen in t gezelschap. En bovenal super lekker en verrassend. Ook de wijnen combineerden goed. Al met al…. Een top uitje thuis!

Een bijzonder leuke ervaring!

Op 30 december heeft Maarten voor ons een heerlijk 5- gangen diner incl. wijnarrangement verzorgd. Alles was perfect geregeld. Het begon met een prachtig gedekte tafel en een heerlijke amuse. Maarten is naast een zeer goede kok ook een hele fijne gastheer. We hebben enorm genoten en dit zal zeker niet de laatste keer zijn!

Heerlijk gegeten, super verzorgd

Wij hebben als team met zijn twaalven heerlijk gegeten, alles was van A-Z tot in de puntjes verzorgd. De tafel was prachtig gedekt, alles was super goed verzorgd.

Heerlijk en verrassend!

Klaas heeft heerlijk voor ons gekookt. Daarnaast was alles netjes opgeruimd bij vertrek. We hebben zijn aanwezigheid nauwelijks opgemerkt en daarnaast vooral als prettig ervaren. Aanrader!

Heerlijke avond met verrukkelijk eten! Een verwennerij!

Klaas heeft ons verrast met heerlijke gerechten. Zelfs een gerecht aangepast omdat mijn man geen vis lust. Bijpassende wijnen, water met limoen en munt. Hij schonk op tijd weer onze glazen vol. Hij heeft gevoel voor sfeer en ontzorgen. Aan alles was gedacht en we waren echt uit eten in eigen huis. Achterna was alle servies weer afgewassen en de keuken schoon en leeg. Kortom: echt een verwennerij!

Prima thuiskok

Voor 10 personen hebben we Klaas vastgelegd, en belangrijk komt zijn afspraken na en was er op tijd. We hebben een prima avond gehad met 5 gangen. Al eerder hadden wij een thuiskok, dus we waren al een beetje verwend. Prijs/kwaliteit --> Kwaliteit is goed, maar de prijs dan iets te hoog. Verder prima in omgang en echt wel goede kwaliteit eten. Goed aan te bevelen

Prettig contact met uitstekend resultaat

Voor de pensionering van één van onze managers diner aan huis cadeau gedaan. Het contact met Klaas verliep erg plezierig, en hij dacht in alles mee (belde zelfs toen de agenda al aardig vol begon te lopen), Het diner zelf is uitstekend bevallen en de ontvanger was aangenaam verrast en heeft met zijn gezin een avond heerlijk genoten!

goed meegedacht en heerlijk gegeten

Voor ons huwelijk heeft Klaas ons diner verzorgd. Hij heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Erg fijn om zelf nergens meer aan te hoeven denken. Klaas dacht erg goed mee met het hele feest, was erg doortastend en flexibel. We hebben samen een geweldig menu samengesteld van 5 gangen. Daarnaast heeft hij ons nog positief verrast met een amuse en een hapje vooraf. Ook op de dag zelf had Klaas alles goed onder controle en hoefden wij ons geen zorgen te maken over de organisatie zodat we volop konden genieten van het feest en het eten. De bediening was super en er werd moeiteloos voor 25 mensen geserveerd. Daarnaast is Klaas ook nog een aardige en toegankelijke man, ook niet onbelangrijk!

Geweldig genoten van begin tot eind!

In verband met het 60 jarig huwelijksjubileum van mijn schoonouders, hadden wij de woonkamer omgebouwd tot sfeervolle eetzaal. Vooraf is het gewenste menu met Klaas afgestemd. Hij heeft z'n kookkunsten laten zien, elke keer een inleidend praatje over wat we gingen eten, stond open voor vragen en ging later nog gesprekjes aan met belangstellenden. Heel onderhoudend. Wij hebben genoten van het eten... én van het feit dat de hele keuken weer schoon en opgeruimd was (zonder dat we het gemerkt hadden). Wat een luxe, dáár zou ik wel aan kunnen wennen, haha! Mijn schoonouders hebben een geweldig feestje gehad en dat was onbetaalbaar. Ik kan het iedereen aanraden om Klaas in te schakelen om een bijzonder, smaakvol en gezellig feestje te hebben waar je als gastheer/vrouw nét zo van kunt genieten als de aanwezige gasten!

Heerlijke dag met een heerlijk diner

Heel fijn zo'n, kok aan huis die alles verzorgd. Heerlijk gegeten aan mooi opgedekte tafels. Het verliep allemaal erg soepel met prettige bediening. Keuken weer keurig opgeruimd aan t eind. Kortom complimenten en wij hebben met z'n allen genoten van een unieke dag. Dank!

Een en al lof!

Een en al lof!! Een fantastische middag/avond! Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en echt een beleving voor thuis. Klaas brengt een warme sfeer met zich mee! We kijken terug op een zeer geslaagde middag/avond. Nogmaals super bedankt!

Alles goed verzorgd en heel lekker gegeten. Klaas is meedenkend, flexibel en het contact met hem verloopt erg prettig. Al met al een bijzonder geslaagde ervaring!

Erg smaakvol en prachtig opgemaakt

Voor ons MT op de hei hebben we Klaas ingezet al chef voor het diner met een verrassingsmenu. De reacties van de MT leden waren heel positief: "Zijn eten is goed en heeft een leuke variatie. Erg smaakvol en gezond. Het was prachtig opgemaakt." Klaas denkt ook verder in sfeer, zo had hij binnen al een tafel gedekt in een intieme kamer toen het weer begon om te slaan. Ze konden zo aanschuiven, volledig verzorgd. Iets extra's, wat zeer gewaardeerd werd.

Verrukkelijk gegeten en prima verzorgd.

Alles was prima georganiseerd. Er werd rekening gehouden met onze wensen. Het menu was verrassend. De gerechten erg lekker. De keuken werd tiptop achtergelaten.

Fantastich

Wij hebben voor het eerst kennis gemaakt met Klaas op 22 juni jl. 25 jaar getrouwd en met een klein gezelschap (13 pers) heerlijk gegeten en gedronken. Vis en vlees gerechten met bijpassende wijnen, wat een smaak sensatie was het. Zelf helemaal niks hoeven doen in mijn eigen keuken, leuke spontane meid mee in de bediening.

Alsof je in een sterrenrestaurant zit

Klaas heeft het diner ter ere van de 91ste verjaardag van mijn moeder uitstekend verzorgd. De tafel werd gedekt, de gerechten waren prima en de service was top. Mijn moeder heeft al weer een reservering gemaakt voor haar 92ste verjaardag in 2022.