Zeker een aanrader!!

Gisteravond een geweldige vegetarische culinaire ervaring mogen meemaken. Was echt lekker en erg verrast door de heerlijke combinaties. Een aanrader voor wie eens wat anders wil!

Super geregeld

Via Klaas zijn website een prima thuis diner gehad , leuke kok die er echt verstand van had Aanrader om exclusief thuis te dineren !

Verwachting overtroffen

Via het netwerk van Klaas chef Teun bij ons thuis gehad. Teun kookt lekker, weet veel van wijn en is een plezierig persoon. Wij zouden Teun graag boeken voor ons volgende event

Heerlijke goed verzorgde en ontspannen avond

Klaas heeft voor onze familie (9 pers) tijdens ons familieweekend voor ons een 5 gangen diner bereid en geserveerd. De gerechten waren heerlijk, verrassend en mooi opgemaakt, met goede bijpassende wijnen. Klaas zorgde er voor dat wij ontspannen konden dineren! Hij was efficiënt en liet de keuken brandschoon achter! Wij raden hem zeker aan! Dank Klaas, hopelijk tot een volgende keer!

We vierden een verjaardag met ons gezin, thuis, en we voelden ons " uit". Aanbevelenswaardig!

In 1 woord geweldig

Klaas is een bevlogen kok die ook met veel passie zijn kennis over het vak deelt. Het eten wordt mooi opgediend en smaakt heerlijk.

Gewoon uitstekend

Wat is dat heerlijk!! Alles wordt verzorgd. Van serviesgoed, bestek, afwas, menu en schoonmaken van de keuken. En dan ook nog een heerlijk 5-gangen menu verzorgd door Jos. In een woord geweldig.

Anita heeft geweldig voor ons gekookt op een prachtige locatie!

Met een groep vriendinnen hadden we een drijvend huis geboekt op een Fries meer. Anita en Gebke draaiden daar hun hand niet voor om en kwamen met al hun spullen aangevaren om voor ons op deze bijzondere locatie een heerlijk 4-gangen diner te koken. we hebben fantastisch gegeten en alles was enorm mooi aangekleed. Al met al een echte aanrader!

Uitstekend. Zeer professioneel.

***** heeft voor ons op vrijdagavond een barbecue en op zaterdagavond een diner aan huis verzorgd. We zijn heel enthousiast over de geboden kwaliteit en de presentatie van het eten: een mooi en gevarieerd menu, goed op smaak en mooi opgediend. Daarnaast zijn ***** en ook****, die de bediening op zaterdagavond voor zijn rekening heeft genomen, een fijn en zorgzaam professioneel team. Kortom: we hebben twee topavonden gehad.

Een geweldig, goed verzorgde avond gehad met uitstekend eten!

Ter ere van het 35-jarig huwelijk van mijn ouders hebben wij gebruik gemaakt van Kok aan huis Klaas Culinair. Wij zaten op een vakantiepark met 2 jonge kids en wilden het jubileum graag vieren met een heerlijk diner. Het inhuren van deze thuiskok overtrof al onze verwachtingen. Allereerst de gastvrijheid van de 2 heren die in het huisje op het vakantiepark een sterrendiner klaar maakten. Maar toen wij het eten kregen (met bijpassende wijnen) kon het genieten gaan beginnen. Een diner van 6 gangen tot in de puntjes verzorgd. Een erg fijne verrassing nadien is dat alles werd meegenomen en wij niet met de afwas kwamen te zitten. Een hele dikke aanrader dus!

Superlekker eten en erg goede service

Het eten was erg lekker en de bediening was heel vriendelijk. Wij zijn tevreden.

Fantastische kookworkshop

Tijdens een 2-daagse met ons MT hebben we in Orvelte op 20 april een Italiaanse kookworkshop gevolgd. Rosita was onze chef. De workshop was heel toegankelijk en de begeleiding heel prettig. We hebben genoten van het koken met mooie ingrediënten, maar vooral ook van het heerlijke eten. Dit is echt een aanrader.

Ik ben onder de indruk van de vaardigheden en professionaliteit van onze thuiskok. Vanaf het begin was de communicatie soepel en de thuiskok was erg flexibel met onze wensen en eisen. De maaltijden die werden bereid waren absoluut heerlijk, met verse ingrediënten en een geweldige smaaksamenstelling. De presentatie van de gerechten was ook indrukwekkend. Onze thuiskok ging zelfs zo ver om speciale aanpassingen te maken voor onze dieetbeperkingen en allergieën. We zullen zeker weer gebruik maken van deze thuiskok en aanbevelen hem aan iedereen die op zoek is naar een geweldige kookervaring in de comfort van hun eigen huis.

Een ervaring rijker

In ons eigen huis te midden van onze beste vrienden en familie hebben we een sterren diner waardige avond mogen beleven onder leiding van een geweldig team Van Marko - make it nice. The day after veel complimenten mogen ontvangen over het diner, de organisatie en de ambiance. In no time word je keuken en de gehele organisatie volledig overgenomen zodat je alle aandacht aan je gasten kan besteden. Zeker aan te raden en heerlijk eten.

Aanrader!

Ik heb mijn man verrast op zijn verjaardag met een thuiskok. Klaas heeft ons aan chef Pim Bende gekoppeld: Dit bleek een goede match. Pim heeft een heerlijk 4-gangen diner verzorgt, geheel naar onze wens. Het was een zeer geslaagde avond. Klaas en Pim: bedankt!

Fantasties

Heerlijk eten en service!

Lekker eten, goede en vriendelijke bediening.

Lekker eten, goede en vriendelijke bediening.

Heerlijk eten dat prachtig is bereid, een stijlvolle tafelsetting en een elegant gevoel

Klaas bereidde een 5-gangen diner met bijpassend wijnarrangement voor zo'n 35 personen. Dit was voor een werkevenement in huis/tuin van onze werkgever. Hij regelde bij het welkom hapjes en drankjes en zorgde voor alles wat onze werkgever nodig had om zoveel mensen in zijn huis te ontvangen. Klaas en zijn team dekten elegante tafels, waardoor het leek alsof we in een chique restaurant zaten. We hadden een voorgerecht van gerookte zalm met wat komkommer en zalmmousse, de tweede gang mosterdsoep met vis, derde gang pastinaakpuree met asperges en gegrilde gamba, vierde gang rundvlees met groenten en een heerlijke saus, als dessert een pana cotta met aardbeienmousse en wat verse bessen. De gerechten zagen er allemaal prachtig uit, en hadden een geweldige smaak! Klaas is erg vriendelijk en zorgde voor alles van voorbereiding tot opruimen. Ik zou zijn diensten zeker aan iedereen aanbevelen!

Het was heerlijk eten en een goede sfeer

Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Anita is toegankelijk en kon zich goed aanpassen aan de groep. We hebben hele mooie avond gehad.

Sprookje

Ter gelegenheid van het pensioen van mijn man door kok Maarten Zogger een diner aan huis laten verzorgen voor 10 personen. Het voelt alsof je een sprookje beleeft. Wij waren de bewoners van het kasteel en Maarten onze ridder als kok. Het verrukkelijke eten is een emotie te noemen, alles tot in de puntjes verzorgd, dat doet iets met een mens! Eten en drankjes perfect op elkaar afgestemd. Ook de verzorging van de dis verdient een dikke 10. Wij omschrijven deze beleving bijna als once in a lifetime. Nogmaals dank Maarten voor jouw bijdrage aan deze onvergetelijke avond!

Het was weer goed

Zondagavond hadden wij voor de tweede keer Klaas Culinair uitgenodigd om bij ons thuis voor een beperkt gezelschap een verjaardagsdiner te verzorgen. Ook nu was, net als trouwens de vorige keer, weer fantastisch verzorgd. Het was super goed iedereen heeft genoten. Het kon niet beter. Het is een aanbeveling , Klaas heel erg bedankt.

Helemaal top, een geweldige ervaring!

Er was ons niets teveel beloofd. Volledig verzorgd, van begin tot eind, zeer gevarieerd en zeer smaakvol 5 gangen diner! Begeleid door een heerlijk wijn arrangement en niet onbelangrijk een gezellige en vriendelijke chef. En dat alles in het comfort van je eigen huis.... Een ervaring die ik een ieder kan aanbevelen! George

Top.

Klaas heeft bij ons thuis voor 4 personen een heerlijk diner verzorgd. Wij hebben ons laten verrassen met het menu en de wijnkeuze. Was allemaal top geregeld, gaan we zeker vaker doen.

Geweldige ervaring

Kok Maarten droeg bij aan een top avond met heerlijk eten en drinken en een heel prettige aanwezigheid. Onopvallend aanwezig en toch betrokken. Ook heel goed qua timing. Precies goed! Nogmaals dank!

Super lekker en leuk

Leuk, verrassend en heel bijzonder om een restaurant in huis te hebben. De kok neemt alles mee tot aan de tafelversiering aan toe en bij vertrek is alles weer aan kant! Heel ontspannen ook voor de kinderen en de ouderen in t gezelschap. En bovenal super lekker en verrassend. Ook de wijnen combineerden goed. Al met al…. Een top uitje thuis!