Mijn ervaring is een vlotte en kundige behandeling.

Mijn ervaring is positief. Na een duidelijke intake verliep de behandeling kundig en vlot. De afspraken verliepen soepel en op tijd.

mijn ervaring is positief

ik ben op een goede manier geholpen mijn vragen werden allen duidelijk uitgelegd zo nodig nog extra toegelicht.' ik heb het geheel als zeer professioneel ervaren.

Hij is een vakman, wordt heel vriendelijk ontvangen en behandeld, luister goed naar de klachten, en doet er wat aan!!! Blij dat ik bij hem terecht gekomen ben, TOP!!!

Zeer tevreden.

Gebit laten maken onder en boven (onder klik). Ben erg te vreden over de behandeling maar het meest tevreden over het resultaat. Dit was mijn 4e gebit en voor het eerst bij Hoogendijk. Ik heb het nu een maand en ben nog niet terug geweest voor drukplekken of wat dan ook ik kan sinds jaren weer roggebrood met suiker eten en koekjes ook stukken appel bijten gaat weer.

Accuraat

Accuraat

Heel goede ervaringen gehad met deze tandprotheticus

Betrokken, vakkundig, en heeft de praktijk heel goed op orde.

PRIMA behandeling !

Alles ging goed, Behandeling vakkundig en prettig. Afspraken correct. Aan te bevelen praktijk.

fantastich

fijne behandeling

Zeer goede uitleg en vriendelijke professionele behandeling!

Vriendelijk en zeer deskundig, top bedrijf !

Ik ben erg blij dat ik voor Hoogendijk tandprotheticus heb gekozen . 5 jaar met een prothese rond gelopen waar ik mij niet happy mee voelde en nu heb ik een prothese die direct top is. Het voelde bij mijn eerste bezoek al goed, er werd naar je geluisterd en samen besproken wat mijn wensen waren. En die wensen zijn volledig ten uitvoer gebracht door de deskundigheid van Dhr.Hoogendijk. Ik beveel dit bedrijf zeer aan.

prima, vlotte en kundige behandeling

zie hierboven

Heel goed

Goed op tijd - goede uitleg- heel nauwkeurig. Gewoon goed.

Profesioneel, correct en prettig

Het aanmeten, maken en plaatsen van een nieuw boven- en ondergebit werd geheel volgens de gemaakte afspraken afgehandeld.

Ik heb goede ervaringen met deze praktijk. Wordt vriendelijk en correct behandeld. Prothese wordt niet eerder afgegeven dan dat deze perfect past, zoals ik ervaren heb met mijn onderprothese.

Zeer netjes en veel rustgevende behandelingen

De behandeling was uitstekend en er is zeer veel aandacht er aan geschonken. Zodat de prothese zowel boven als onder uitstekend gebruikt kunnen worden zonder klachten. Ook het verwerken van een drukpuntje gaf geen enkel probleem. Werd zeer voorspoedig behandeld

Prima service en deskundigheid

Prettige ervaring

Je gaat er met plezier heen

Altijd vriendelijk en gezellig

helemaal goed

prettige ervaring ,vakkundig en wat er gebeuren gaat wordt goed uitgelegd.en de rust die de heer Hoogendijk uitstraalt vond ik ook zeer belangrijk.

Hele fijne ervaring

Namen alle tijd,kon na een telefoontje altijd terecht met pijn in mijn mond. Zou iedereen Hoogendijk aanraden, fijne rustige man !

Top,heel prettig en kundig.

Ben diabeet met de nodige problemen(wondjes op het tandvlees helen slecht en langzaam)maar er is begrip en geduld,heel fijn!

Mijn ervaring was erg goed

Vriendelijk. En luistert naar mijn wensen, en doet het ook zover als dat mogelijk is.

De gehele procedure is uitstekend en technisch uitgevoerd. De prothese paste meteen goed en alles verliep heel vlot.

Groot vakmanschap, zeer vriendelijk, betrokken en geweldige service

Ik ben zeer tevreden over deze praktijk. Degelijk vakmanschap aangevuld met de nieuwste technieken (3D) en veel zorg en aandacht voor de patiƫnt. Ik heb inmiddels via deze praktijk mijn eerste digitale prothese. Men luistert goed naar je wensen (en ik ben behoorlijk kritisch) maar men neemt deze zeer serieus en past deze toe in de prothese. Ook beschikt men over een grote betrokkenheid en inlevingsvermogen en er wordt alles aan gedaan om je tevreden te stellen. Het is een zeer nette praktijk waar je zonder angst naar toe gaat, iedereen is zeer vriendelijk en stelt je enorm op je gemak. Kortom zeer aan te bevelen!

fantastisch geholpen, kleine probleempjes direct opgelost.

Alles ging naar wens, kan iedereen Hoogendijk aanraden.

namens mijn man die dit niet zelf kan beantwoorde en nu naast mij staat, zegt hij dat hij heel goed

hij vond het heel prettig