Vakwerk en een heel mooi resultaat

De eerste prothese was bij een tandarts aangemeten en gemaakt, hier had ik de eerste weken veel ongemak en blaren zodat ik het een aantal jaren (8) heb uitgesteld om een nieuwe prothese te laten maken. uiteindelijk de keuze gemaakt om bij praktijk Hoogendijk een nieuwe prothese te laten maken, 5 afspraken verder was deze klaar en vanaf dag 1 geen enkel ongemak gehad. zeker het verschil tussen een tandarts welke ook protheses maakt of een specialist wie hier zijn vak van heeft gemaakt.

Ik ben naar tevredenheid behandeld

Zowel de behandeling als de na behandeling waren naar mijn tevredenheid

Geweldig maatwerk

Kijkt vanuit de persoon en inventariseert met mooie een geweldig eind resultaat. Echt een fijn team die alles voor je doen.

Prima behandeld, en goed passend gebit.

Fijn en correct behandeld.

dik tevreden

netjes en goed behandeld

geweldig

aardige man , en geduldig

alles keurig- en bewijs van vakmanschap

Alle afspraken op tijd en alles keurig geregeld met een prachtig resultaat waarvoor mijn dank !

Goede ervaring

Ik ben heel blij met deze praktijk, ik ben verhuist naar Rijssen, maar kom met heel veel plezier naar Doetinchem. Ze geven heel veel aandacht aan alles.

Meer dan uitstekende behandeling en zeer goed resultaat.

Heel erg vakkundig, met een goede en vriendelijke begeleiding en uitleg over de te volgen stappen. Hij geeft je als patiënt een geruststellend gevoel om in zijn tandartsenstoel plaats te nemen en na een aantal afspraken is het eindresultaat geheel naar wens. Ook de behandeling vooraf gaand door de implantoloog, de heer E-J Tijmes van Tandartsenpraktijk Nuhaan & Koppelman te Ulft was uitstekend.

Een zeer fijne ervaring

Je wordt goed geholpen, iedereen is vriendelijk en geduldig

Werk nauwkeurig Mooi gebit Past goed

Word goed aandacht gegeven

Heel vriendelijk en goede service

Top bedrijf

Perfectionist in alles, Kan menig ander een voorbeeld aan nemen.

Vriendelijk en zeer kundig.

Professionele behandeling.

Helemaal goed

Ik heb geen klachten gehad..ziet er weer netjes uit.dik tevreden

Zeer vriendelijke rustige deskundige tandprotheticus. Vriendelijk personeel, Top.

Top prothese

Keurig geholpen …top service… alles was bespreekbaar.

Deskundige hulp

zeer tevreden goed werk

heel goed werk bij een vriendelijk bedrijf

Is een prof

Rustige vent geeft goede uitleg , geen onzin

prettige benadering, altijd op tijd

prettige benadering, vakbekwaam

Alles volgens afspraak verlopen met een prima resultaat.

Alles volgens afspraak verlopen met een prima resultaat.

Helemaal goed

Dik tevreden, geen problemen gehad

Uitstekende behandeling!

Zeer vakkundig, goede begeleiding en uitleg over de te volgen stappen en zeer vriendelijk. Het geeft de patiënt een geruststellend gevoel om in de tandartsenstoel plaats te nemen. Ook zijn de assistentes heel vriendelijk. De behandeling door de implantoloog, de heer E-J Tijmes van Tandartsenpraktijk Nuhaan & Koppelman te Ulft was uitstekend.