Goede monteurs, alles probleemloos opgeleverd, zeer deskundig.

Hele goede nette service

Klant krijgt email wanneer er onderhoud gepleegd moet worden. De afspraak word netjes nagekomen. Ik ben zeer tevreden!

Waardeloos bedrijf

Alles slecht geregeld. Prijzen elk jaar verschillend (los van inflatie) geen prijsverschil tussen klein of groot onderhoud. Sturen werkbonnen van werkzaamheden die niet uitgevoerd zijn en bellen niet terug na klachten hierover. Ook op e-mail geen reactie. Personeel (zowel kantoor als monteurs) werken volledig langs elkaar heen, ze doen maar wat.

Conform afspraak verlopen.

Vriendelijke monteur. Geeft uitleg over de werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle service en top opgelost

Door kortsluiting een fase eruit. Monteur was in de buurt en kon snel langskomen. Snel het probleem opgelost. Super!

Zie mijn mail van 07-05-2023

Mijn mening over kwaliteit en vakmanschap gaan over uw monteur, de rest over het ( niet) handelen door uw bedrijf, i.c.de afdeling planning.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Communicatie door nieuwe leiding Rennes met respect verbeterd

Vandaag netjes gebeld door nieuwe leiding/medewerker over oude klacht van service Rennes ,begripvolle medewerker wat een verademing hoe een probleem snel opgelost kan worden.ik wenst de nieuwe leiding veel succes met hun bedrijf ,en hier hoor ook mijn oude klacht tot het verleden. Piet Kieboom Mijnsheerenland

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zoals altijd prima service !

Zeer adequaat gereageerd op mijn verzoek! Binnen een week nieuwe cv ketel geplaatst, complimenten.

• Nazorg en Garantie

Na ruim 22 jaar trouwe klandizie in de kou laten zitten!

Na 22 jaar trouw klant te zijn geweest bij eerst van Driel en daarna bij van Rennes begaf de CV-ketel het half februari jl. Uiteraard direct bij de servicemonteur gevraagd om een offerte voor een nieuwe CV-ketel. Deze monteur is absoluut een topper die direct accuraat foto’s maakte om het proces te versnellen. Daarna bleef het stil… Na meerdere telefoontjes van mijn kant en nul reactie van de kant van van Rennes (zouden direct naar de betreffende man lopen, hem van zijn stoel trekken, aan zijn jasje en dergelijke maar nooit iets vernomen…) aangegeven dat het voor mij klaar was. Ruim twee weken zonder CV-ketel met een gezin in februari/maart is te doen maar dan moet er wel een einddatum in zicht zijn. Uiteindelijk na veel aandringen kwam dezelfde zeer aardige servicemonteur om dezelfde foto’s weer te maken die ze nooit gehad zouden hebben op kantoor. Vreemd want wij stonden in de cc van de verstuurde mail met daarbij netjes de foto’s als bijlage. Toen kwam het meest bizarre gedeelte, de door de servicemonteur en de Consumenten Bond geadviseerde Intergas Extreme ketel kwam, wanneer het rookgaskanaal en de thermostaat herbruikt zouden kunnen worden, op zo’n 3.500 euro maar ik zou moeten rekenen op meer ter plaatse bijkomende kosten! Dit terwijl meerdere gerenormeerde partijen dezelfde ketel all-in gemonteerd aanbieden voor rond de 2.100 euro, zonder wat voor bijkomende kosten dan ook. Dit betekend dat ik als trouwe klant zou moeten rekenen op een meerprijs ten opzichte van de markt van zo’n 2.000 euro!! Na dit te hebben aangegeven kreeg ik te horen dat dit zeker aan de inkoopprijs lag en dat ze daar niets aan konden doen, dit terwijl de ketelset compleet rond de 1.400-1.500 euro ligt. Maar ze zouden zeker de inkoper hierop gaan aanspreken! Tot op de dag van vandaag geen reactie meer mogen ontvangen. Schandalig hoe je als trouwe klant behandeld en in de steek gelaten wordt. Vandaag all-in door HOPPENBROUWERS laten plaatsen voor 2.200 euro topbedrijf!!

Prima service, jammer dat de prijs in 4 jaar tijd verdubbeld is

Prima bedrijf, prima service, vakmensen. Jammer dat de prijs van een servicebeurt voor de gasketel in 4 jaar tijd bijna verdubbeld is van 75:euro toen naar bijna 142 euro nu.

Voldoet niet aan verwachtingen

Mijn werkervaring met Van Rennes was absoluut anders dan nu met de VvE. Van Rennes aanbevolgen ivm deze werkervaring. Dit zou nu geen pre voor mij zijn,

Te duur

Na 1 onderhoudsbeurt en 1 storing bijna 500 euro Kwijt Vind dit een absurd hoog bedrag en ga in de toekomst ook niet meer bij jullie verder met onderhoud

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer slechte communicatie door leidinggevende

Komt afspraken niet na .

Zie hierna.

We zijn tevreden over de service tijdens de noodsituatie dat onze c.v. het begaf. Door de drukte duurde het wel wat lang voor dat de nieuwe ketel kon worden geleverd etc. Toen nog lekkage kregen waren jullie er gelukkig snel bij.

zie onder

Met verbazing uw faktuur VF225042 ontvangen. December 2019 zelfde werkzaamheden (faktuur VF200241) voor €347,35 Toen kon 1 monteur de werkzaamheden uitvoeren, ook de lampen zijn maar liefst 60% duurder. Graag ontvang ik uw reactie.

zie onder

met verbazing uw faktuur ontvangen. dec 2019 zelfde werkzaamheden (faktuur VF200241) voor €347,35 toen kon 1 monteur de werkzaamheden uitvoeren. graag ontvang ik uw reactie.

zie onder

met verbazing uw faktuur ontvangen. december 2019 zelfde werkzaamheden (faktuur VF200241) voor € 347,35 toen kon 1 monteur werkzaamheden uitvoeren. graag ontvang ik uw reactie.

zie onder

met verbazing uw faktuur ontvangen. dec 2019 zelfde werkzaamheden (faktuur VF200241) voor € 347,35 toen kon 1 monteur de werkzaamheden uitvoeren, nu 2 ? graag ontvang ik uw reactie.

Zie hieronder

Na onderhoudsbeurt lekkage in cv. Zelfde dag. En een irritante pieptoon, in huiskamer hoorbaar. Op zaterdag storingsdienst moeten bellen. Geweest,prima. Maar nog steeds zelfde klachten. Wachten op onderdeel wat het ongemak zou moeten oplossen. Wordt vervolgd. Vervelend allemaal. Maar niets ten nadele monteur(s) Hopen dat cv weer naar behoren gaat werken. Groet F.A. van Loon.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nieuwe cv ketel geplaatst, Men weet goed wat er moet gebeuren en werkt alles achter elkaar af. Gemaakte afspraken worden nagekomen

• Nazorg en Garantie

De rekening is onbegrijpelijk duur

Al jaren ben ik klant bij Van Rennes. Heb er mijn CV ketel gekocht en het onderhoud er van. Als vaste klant reken je op een beetje service. Maar voor het monteren van een nieuwe draaikraan op een radiator wordt maar liefst 241,65 euro in rekening gebracht. De monteur is een half uur bezig geweest en verder hebben we nog gezellig een half uur koffie gedronken. Om 241 euro te vragen voor een kraan van 20 euro is voor mij onbegrijpelijk. Ik weet dat alles duurder wordt maar dit is wel te gek. De onderstaande punten waren het probleem niet, dat heb ik goed beoordeeld. Het gaat mij alleen om de rekening Graag ontvang ik een reële rekening. J.Weeda

Teleurstellend

Ketel is een drama wat betreft herhaaldelijke storingen. Zelfs Remeha is een aantal malen erbij geweest. Iedereen haakt nu af en ik blijf met een lekkende ketel zitten. Geen ondersteuning, advies, hulp en stukje na service. Droevig. Zowel van Remeha als jullie. Volgens mij ben ik een goed en betrouwbare klant. Makkelijk als het gaat om het regelmatig verzetten van afspraken. Monteurs zijn vak mensen dat is ook de rede dat ik zolang de reparties heb laten uitvoeren door jullie. Na mijn ervaringen met de afhandeling van een verkeerd gemonteerde radiator en nu aan mij lot overgelaten met een defecte cv heeft mij diep teleurgesteld.

Klote firma

Slechte ervaring mbt toezeggingen en uitvoeren van werkzaamheden aan CV. Ik zal dit bedrijf dan ook aan niemand willen aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Snelheid service omdat installatie niet werkte was goed; maar daarna niet.

De service monteur heeft op 20 september geconstateerd dat de installatie vervangen moe(s)t worden. Op 21 september aanbieding gehad met oa. de folder bestemd voor de installateur. Op 23 september heb ik gebeld omdat ik vragen over de aanbieding had; maar niet terug gebeld. Daarom op 26 september een mail gestuurd met vragen en daar op heb ik op 27 september een antwoord gehad. Maar die mail gaf geen antwoord op al mijn vragen en heb weer een mail gestuurd op 28 september. Daar heb ik nooit antwoord op gehad. Ik heb ondertussen een nieuwe installatie bij een van uw collega's besteld en die is ook al geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie

Over Van Rennes Elektro- & Installatietechniek B.V.

Installatiebedrijf Van Rennes is met een betrokken team van ruim 100 professionals uitgegroeid tot dé betrouwbare installateur van de Hoeksche Waard. Sinds 1956 zijn we in Klaaswaal gevestigd, op een halfuurtje van Rotterdam. Wij zijn gericht op een totale ontzorging en regelen alles van A tot Z voor ieder installatieproject.

Over Techniek Nederland