Filters

10

snelle efficiente service met vriendelijke servicemonteurs

al jaren tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Top!

Professioneel, vragen goed beantwoord, netjes personeel. Afval heel snel en professioneel afgevoerd. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

jullie waren allert bij de controlebeurt

Er klopte iets niet bij de controlebeurt en dat werd opgemerkt door jullie werknemer, die vervolgens iemand waarschuwde van de garantie. Het werd een hele toestand, maar uiteindelijk is het verholpen, maar viel niet meer onder de garantieperiode, dus een force rekening volgde, inmiddels al betaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed

Een normale onderhoud beurt Klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Keurig volgens afspraak de CV ketel onderhouden

De Van Delft Groep is de afspraken voor het periodieke onderhoud keurig nagekomen. Precies volgens het onderhoudschema heeft Van Delft contact met ons opgenomen voor het maken van de afspraak, en het werk is vervolgens keurig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed en betrouwbaar

Ben al jaren klant van van Delft en ben zeer tevreden. Monteurs die hun vak verstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

100% tevreden wat betreft het werk van de monteur.

Maar wat betreft het mail verkeer, gaat het nog al eens mis. Ik had al een beoordelingsmail ingevuld en terug gemaild. Nu krijg ik weer een beoordelingsmail. Deze nu ook weer ingevuld en verstuurd. Hoop dat deze wel aankomt. Zo niet, vul er geen derde meer in hoor. Ondertussen ook nog 2 maal een beoordelingsmail ontvangen die niet voor mij bestemd was. Gelukkig voor die mensen dat er niks persoonlijks in staat. Want dat gaat mij natuurlijk niet aan. Ondanks alles beveel ik jullie uiteraard toch aan hoor. Dit kan gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Uitstekend

Als zeer prettig

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Communicatie is lastig

De communicatie via mail verkeer loopt slecht naar mijn mening omdat de berichtgeving en facturen altijd in de spam terecht komt en ik ze dus niet opmerk. Verder ben ik over de monteurs goed tevreden. Graag zou ik de berichten en facturen via de post willen ontvangen a.u.b

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Kundig vakman Goede uitleg van zijn werkzaamheden.

De man die hier geweest was is een ZZP'er in dienst van Van Delft. Hij vond het geen probleem dat we er bij stonden en gaf vakkundig advies van zijn werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Houden zich prima aan de afspraak

Maken van te voren een afspraak en houden zich dan ook aan het tijdstip. Fijn ook voor je eigen planning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

goeie servize

altijd op tijd volgens afspraak goed personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service van van Delft Groep

Bij mankementen aan CV ketel nog nooit in de steek gelaten. Altijd accurate en snelle service. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service

Cv en Wtw gekocht bij van Delft en inmiddels 4 jaar zonder grote problemen. Goede en vriendelijke monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Van Delft maakt haar beloftes waar

Na het onderhoud van de oude ketel, vertelde de monteur dat onze CV-ketel aan vernieuwing toe was. Hij legde uit dat een normale HR-ketel voor Heusden vesting de beste optie was. Na het ontvangen van de offerte en na goedkeuring van ons is, de CV-ketel snel vervangen. Wij constateren al een aanzienlijke besparing t.o.v. onze oude HR ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Storing correct verholpen

Goed en snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

vertrouwd

degelijk bedrijf no nonsens klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed bedrijf

Ook al was het geen probleem van iets wat hun geleverd hadden, hebben ze ons toch weer goed op weg geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle en goede service.

Goed in de communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Rommelig

Monteur stond aan de deur, ik was toevallig thuis, brief met afspraak kwam net na zijn bezoek. Verder 2 ketels te onderhouden, afspraken waren na elkaar gemaakt. Waarom niet op 1 dag?

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Aardige service maar niks speciaals, kan beter.

Best aardig, maar je moet alles zelf goed in de gaten houden. Service, gebruikte onderdelen en soms neigt het naar arrogantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Altijd een luisterend oor

Direct contact per telefoon is gewoon mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Zeer klantvriendelijke monteur

Op al mijn vragen en opmerkingen kreeg ik goede antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Mandenmaker 18

5253 RC Nieuwkuijk

735186610

[email protected]

Over Van Delft Groep B.V.

Wij zijn dé totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een écht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.