10

Geweldig !!

Keurig en correct, monteur weet waar hij over praat, en geeft goede tot zeer goed adviezen. Zuinig zijn op deze meewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

wisselend

Bij problemen over afhandeling storingen is de juiste persoon moeilijk te vinden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

eerste ervaring was prima

We hebben de eerste onderhoudsbeurt gehad aan onze ketel. De medewerker was vriendelijk en eerlijk over de ketel die al een aantal jaren oud was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Deskundig onderhoud

Toen een onderdeel van mijn Nefit cv onder de garantie viel heeft de monteur actie ondernomen en is het onderdeel door Nefit vervangen. Moet wel vermelden dat wij helaas 2 maal zelf actie hebben moeten ondernemen om de service te plannen !!!! ( geen brief ontvangen)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

zeer goede ervaring met vaste serviceman

zolang ik de serviceman heb die altijd komt is het goed tot uitstekend met anderen is mijn ervaring niet zo best en met de organisatie kan ik niet uit de voeten als het niet de CV ketel zelf betreft dat vind ik een erg smalle basis, zeker in het kader van de gasloze politiek

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

tot heden goed

medewerkers doen hetnaar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima service

Snelle en vriendelijke hulp. Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

prima ketel onderhouden.

monteur heeft de ketel mooi schoongemaakt,hab eigenlijk wel een rendements meting verwacht ,maar kantoor zat hem achter de broek. -puntje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Zwanenhals niet leeg, wel klantvriendelijk

Jaarlijks onderhoud, alleen die zwanenhals waar dat zwarte water inzit is niet eraf geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima service

Altijd prima service en vriendelijk personeel. Wel vertelde de monteur na zijn bezoek dat de vorige onderhoudsbeurt in januari is geweest. Dus na 8 maanden! Dit is niet geheel volgens afspraak. Dus ik ga dit in het vervolg wel beter in de gaten houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

prima

op tijd netjes gewerkt gezellig gesprek met eric leuk om tevredenheidsonderzoek te ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Goede en prettige service

Goede en prettige service. Wat kwaliteit en vakmanschap betreft kan ik niet beoordelen voor dit moment. Maar jullie controleren al ongeveer 20 jaar de ketel elke twee jaar en heb nog nooit tussentijds problemen gehad. Daar concludeer ik uit dat kwaliteit en vakmanschap prima is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

factuur maar nog geen onderhoud gehad

De onderhoudsbeurt zal plaats vinden op 26 november. Moet ik die factuur dan nu al betalen? Met groet JJA Peters Wanmolen 31 6641 XL Beuningen 0628407122

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Nette monteur.

Monteur was binnen n 20 min klaar. Leek mij een beetje aan de te snelle kant

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

ervaren monteur!

Een ervaren monteur die niet alleen verstand heeft van mijn huidige CV installatie maar ook goed geïnformeerd is over toekomstige technieken zoals warmtepompen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

prima

Joop was hier voor de jaarlijkse controle. Het was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

Vriendelijk Kennis van zaken En een zeer onveilig situatie ontdekt en opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Snel

Monteur kwam volgends afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

goede service

Het onderhoud is naar tevredenheid uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

Goed

Netjes benaderd & werkzaamheden waren uitstekend na afloop alles netjes op geruimd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

wij zijn erg tevredenover de geboden service Groeten M.E.Vloet

ze komen alle afspraken na, een goede service dus

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Deskundige medewerker

Goede indruk over vakmanschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Deskundige en aardige monteur!

Niks toe te voegen aan wat hierboven staat. Slechts één minpuntje: ik hou niet van de tekst 'Dit veld is verplicht' als ik in uw belang dit formuliertje invul.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

prima

De medewerker gaf goed advies en had nog een belangrijke tip voor ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.