

De controle werd goed en vakkundig uitgevoerd door deskundige en vriendelijke monteur. Het enigste minpunt was dat de afspraak voor de middag stond gepland en hij kwam pas n de middag.
Het slechte cijfer is niet voor de monteurs maar voor de organisatie. Tot 4 keer toe een afspraak tot reparatie gemaakt en er komt niemand opdagen. Elke keer hierover gebeld en blijkt dat de materialen niet binnen waren gekomen. Niemand die dan even belt dat de afspraak niet doorgaat. Uiteindelijk wordt er na mijn zoveelste belletje dat er weer niemand is komen opdagen een monteur gestuurd om de boel te repareren zonder dat dit op zijn planning stond en wat blijkt: in het reparatiesetje ontbreekt de lijm. Niemand binnen het bedrijf blijkt op de hoogte te zijn dat de leverancier dit niet meer insluit maar dat het apart besteld dient te worden. Dit duurt nogmaals 5 weken en wat gebeurt er: 's ochtends wordt ik gebeld dat de lijm wederom niet geleverd is. Later blijkt deze toch binnen te zijn. Bij Romijnders gaat veel fout en communicatie binnen het bedrijf is er blijkbaar niet.
Vriendelijke en beleefde monteurs. Leggen uit wat ze doen en waarom. Ze werken netjes en ruimen alles op. Wij zijn helemaal tevreden.
Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon, mail, als aan huis. Komen afspraken na. Eerlijke informatie en leveren vakkundig werk af.
Het jaarlijkse onderhoud werd goed en op tijd uitgevoerd. Duidelijke uitleg gekregen. PS Jammer dat Romijnders er voor ons in Harderwijk mee stopt.
Er was iets mis gegaan met het aanmelden en doorgeven van het plaatsen van de aansluiting . Dit hebben ze alsnog snel een kundig opgepakt.
De aanwezigheid van de monteur (Alex) was aangenaam en het door hem geleverde werk prima. Belangrijk is dat we veel vertrouwen hebben in het door hem geleverde werk.
De monteur werkt door, werkt netjes en heeft aan het eind een duidelijke uitleg gegeven.
De monteur Johan heeft ook deze keer ondanks alle tegenslagen zeer goed werk afgeleverd. Ik ben ontzettend blij met jullie prettige samenwerking. En ook met de uitleg of adviezen, die ik regelmatig krijg. Hartelijk dank!
Snelle reactie, deskundig, behulpzaam.
Snel en effecief geholpen bij lekkage in waterleiding
Was prima, vriendelijke monteur, Terzake kundig.
Goede ervaring snel geholpen en netjes gewerkt
Super vriendelijke monteur. Er mag wel meer duidelijkheid / transparantie zijn over de kosten. Ik krijg een factuur waarop dingen staat waarvoor ik niet wist dat ik die moest betalen. De monteur heeft inderdaad die dingen gedaan, maar ik wist niet dat dit deze kosten waren. Wellicht had ik andere keuzes gemaakt als ik dit had geweten. Een vulslang bijv kan ik ook prima zelf kopen of lenen bij iemand. Natuurlijk heb ik op het einde digitaal getekend, maar daar zie je op het scherm niet te kosten. De volgende keer zal ik daarop doorvragen, maar het is een gedeelde verantwoordelijkheid.
De mail met de factuur ontvangen we dubbel. Dagtekening factuur is 31-12-2024 en we ontvangen deze (per mail) pas op 13-01-2025. Bij vragen of onjuistheden van de factuur moet er binnen 8 dagen contact op worden genomen. Daarnaast moet de factuur binnen 14 dagen na factuurdatum worden betaald. De termijnen zijn dus al verstreken op het moment dat we de factuur ontvangen. Een verbetering zou zijn om de factuur ook op de factuurdatum te verzenden of de factuurdatum aan te passen. Op de prijsopgave waarvoor akkoord wordt gevraagd staat het volgende vanNefit gasregelblok ProLine Eco/NxT 24/30 € 136.73. Op de factuur staat echter een bedrag van € 213,14. Geen uitleg bij de factuur waar dit verschil in zit. Wanneer de prijsopgave exclusief BTW zijn, vermeldt dit dan ook duidelijk. Iedere 2 jaar zou er een onderhoudsbeurt moeten plaatsvinden. Jammer dat hier niet spontaan een afspraak voor stond ingepland en dat we hier zelf achteraan moesten. Tot slot: Een hele vriendelijke, rustige monteur die e.e.a. snel heeft geregeld. Daarnaast komen de monteurs altijd prima op tijd / volgens afspraak; top!
Beste, De factuurdatum was 31 december 2024, met verzoek binnen 14 dagen na factuurdatum te betalen. Echter ik ontving mail en factuur pas vandaag, oftewel 15 januari 2025. Lastig dan binnen 14 dagen betalen... Niet zo heel erg netjes eigenlijk. Maar ik heb meteen betaald! Doe er jullie voordeel mee.
Guter Service und sehr nette Monteure
Opeenstapeling van aanwijsbare tekortkomingen, traagheid, verkeerde bestelling, onterechte factuur (niet geleverde en geïnstalleerde producten / opgevoerde kosten) en verkwanselde nazorg. Het personeel is wél beleefd en empathisch tijdens de vele telefoongesprekken. Graag persoonlijk contact met lid van het managementteam om ontevredenheid toe te lichten. Wellicht kan lering worden getrokken uit dit relaas. Ik vind het spijtig om een lid van Techniek Nederland zo te recenseren, maar het is wel een oprechte ervaring. Al ruim 20 jaar klant, eerder geen opmerkingen.
Kundige medewerkers. Klantvriendelijk. Beleefd. Harde werkers. Op zulke mensen moet je zuinig zijn!
Klantvriendelijk, van administratie tot afdeling Planning tot degene die het technische werk uitvoerde (Marcel). Deskundig, goede service ook (bv. het gedurende de werkzaamheden gebruik kunnen maken van een door hem meegenomen kacheltje) + heel duidelijke instructie. Ik beveel Romijnders van harte aan!
Netjes, vriendelijk en vakkundig gewerkt .
Vorige week begaf na 24 jaar onze cv-ketel het. Na contact met Romijnders werd er direct een spoed plaatsing voor een nieuwe cv-ketel ingepland. De monteur (Marcel) die hem zou plaatsen kwam direct de situatie thuis bekijken (bereikbaarheid dak) en leverde ons voor het komende weekend twee tijdelijke kacheltjes. Hebben wij zeer op prijs gesteld. Vandaag is de nieuwe ketel geïnstalleerd door Marcel. Zeer vakkundig, plezierig en enthousiast heeft hij dit uitgevoerd.
Mijn ketel en lucht verwarming is snel en vakkundig gemonteerd door Marcel. Netjes en zorgvuldig te werk gegaan
Prima ervaring.
De vriendelijke medewerker komt op de afgesproken tijd en kent het apparaat al jaren. Dit geeft een vertrouwde en veilige indruk.
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.