Snelle service, nieuwe CV ketels vakkundige geplaatst.

Vooraf goed advies, snelle levering en service. Na plaatsing uitleg van nieuwe CV ketels en werkplek netjes achter gelaten.

• Nazorg en Garantie

Snel geholpen, goede service. CV-ketel stuk en binnen 4 dagen een nieuwe CV-ketel. Complimenten. Monteurs zijn goud waard! Kan ik van harte aanbevelen. Godfried van Onna

Het ging gesmeerd

Goede, deskundig medewerker, werkte secuur, maar was ook een prettig persoon.

Fijne samenwerking

Bij het zoeken naar de juiste ketel hebben we goed advies gekregen. De plaatsing is ook prima gegaan.

fantastisch

keurig werk geleverd, alles netjes opgeruimd, en goede uitleg gekregen. er is n nw ketel geplaatst.

Vriendelijk en vakkundig

We hadden een heel plezierig contact met onze monteur, Marcel. Hij was vakkundig en communiceerde op een open wijze. Zeker aan te raden.

Vlot en deskundig geplaatst

en alles netjes afgewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Afgelopen winter ging mijn lucht verwarming stuk vrijdags avonds ,zaterdag morgen gebeld en de monteur kwam die zelfde dag en heeft het zo gemaakt dat het wel branden kon. Moesten onderdelen besteld worden en de week er op netjes gemaakt.

• Nazorg en Garantie

Ervaringen met het kantoor.

Ik heb nu tweemaal gebeld naar het bedrijf rond een vraag over mijn jaarcontract. Ik werd nu voor de tweede maal doorverbonden met de receptioniste. De medewerkster die de jaarcontracten behandelt houdt alle telefoons af. Dan denk ik : dit is toch een groot bedrijf. Is er maar een medewerker die me te woord kan staan ? Ik zei dat e.e.a. nogal amateuristisch op me overkwam, waarop de receptioniste zei dat ze daarin kon komen en dat ik ook kon mailen. Dit had ik echter al gedaan zonder antwoord te krijgen. Volgens mij hebben ze daar grote logistieke problemen.

Geen ervaring in 2024

Er is niemand langs geweest. Hoezo heeft u een factuur opgemaakt. Graag een afspraak.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Ruime mogelijkheden betreft afspraken

Leon: goede en ervaren service monteur. Klant vriendelijk en meedenkend Paar maanden geleden telefonische afspraak gehad met een van de managers, betreft mogelijkheden tegen legionella. Is niet goed overgekomen denk ik. Leon wist van niets. Met vriendelijke groet Jan van den Hurk.

• Nazorg en Garantie

Service ok, communicatie kan wat duidelijker

Onderhoud was het belangrijkste en tot zover ik kan beoordelen in orde, maar communicatie kan veel beter. Aanmelden lukte me twee keer niet (ik denk door iets met de site), bij navraag kreeg ik alleen een bevestiging dat ik was aangemeld, zonder aan te geven wat er precies mis ging. Toen ik daarna na een week nog geen telefoontje had gehad voor een eerste afspraak mailde ik wederom met de vraag wat er mogelijk was qua tijden/dagen, waarna er zonder overleg meteen een afspraak werd vastgelegd. Voor de afspraak ook geen verdere communicatie zoals een reminder via de mail of belletje van de monteur. Monteur zelf was vriendelijk en netjes.

Afstemming en planning onvoldoende

Na jarenlange redelijk tot goede ervaringen met de onderhoudsmonteur bleek bij een storing afgelopen oktober dat er wat vervangen zou moeten worden. Om tot een afspraak te komen hiervoor diende elke keer het initiatief van ons uit te moeten komen en heeft het een 6 tal mails en even zoveel telefoontjes gekost waarin doodleuk werd verteld dat het niet ingepland kon worden en er ook geen idee was wanneer dit wel kon plaatsvinden. Totaal geen afstemming tussen de onderdelen onderhoud en installatie die elkaar de schuld geven en dus niet met de klant communiceren. Uiteindelijk is het dan vorige week na ruim 4 maanden verholpen.

• Nazorg en Garantie

Professioneel en vriendelijk team die afspraken nakomen.

Duidelijke communicatie van offerte tot het installeren van de nieuwe CV keten en een nazorg zoals je graag wilt. Installatie werd gedaan door een vriendelijk team die netjes en professioneel te werk ging. Alle troep werd netjes opgeruimd en de ruimte werd schoon achtergelaten. Ook werd er een goede uitleg geven. Helaas ging de ketel begin van de avond in storing maar na een telefoontje werd er direct actie ondernomen en was er binnen een uur een monteur die de storing kon oplossen. Sindsdien geen problemen meer.

• Nazorg en Garantie

correcte afhandeling bij een storing (lekkage cv ketel. Maken afspraak in winterperiode ( drukte storingen) Gemaakte afspraak correct nagekomen ( plaatsing nieuwe ketel)

Niet fijn

Afgesproken om de ketel en hybride warmtepomp te onderhouden. Komt er een monteur die de verwarmingsketel schoonmaakt maar niet de hybrideverwarming, daar komt weer iemand anders voor??? En ik heb een rekening gekregen voor het onderhoud, maar ik heb een contract, daar betaal ik al maandelijks aan u. Vreemd!! Graag een reactie Vriendelijke groet Karel van Santen

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

geweldige monteur die in één oogopslag het probleem kon oplossen

de monteur was zeer klantvriendelijk en had eigenlijk direct al in de gaten wat het probleem was en kon dat eigenlijk vrij snel afhandelen

Vlot en deskundig

Snel ter plaatse na storingsmelding. Deskundig personeel.

uistekend

altijd volgens afspraak, als het niet door gaat wordt je gebeld voor een andere afspraak. en een bevesteging via de e-mail

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Installatie van druk af Monteur heeft expansievat vervangen

Er was duidelijk sprake van een lekkage maar niet kunnen vinden, toen monteur weg was heb ik de lekkage wel kunnen vinden: een gaatje in een kunstsof cv leiding op de verdieping bij de verdeler boven meterkast. Bij het onderzoek hebben we door tikken op het exp.vat duidelijk twee geluidniveau waargenomen dus conclusie exp.vat was in orde maar heeft monteur toch maar vervangen ....

• Nazorg en Garantie

Keurig op tijd arriveerden de werkers. Met 2 mannen sterk. Perfect werk afgeleverd. |

Snel vooral en vakkundig

Snel gereageerd op storing snel verholpen zeer correcte medewerkers

• Nazorg en Garantie

Het bedrijf komt zijn afspraken na. En hoewel de monteur erg jong was en pas een paar maanden aan het werk, was het een topper. Deed zijn werk heel goed, en vroeg om hulp bij het bedrijf bij een klein probleem. Dat vind ik nou een compliment waard. Kortom erg tevreden! Thomas je bent goud waard.

Helemaal tevreden.

De monteur was al voor 7.30 uur bij mij. Een vriendelijke en correcte persoon. Ook een vakkundige monteur, die plezier in zijn werk heeft. Al vele jaren bij jullie werkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima installatie van mijn nieuwe ketel.

De installateur verscheen netjes op het afgesproken tijdstip en heeft vakkundig de nieuwe CV en warmwaterketel geplaatst. Voor vertrek heeft hij netjes de werkplek opgeruimd en mij summier, maar afdoende, de nieuwe kamerthermostaat uitgelegd. En alles werkt naar behoren. Ik ben al bijna 30 jaar een tevreden klant van Romijnders en zie dat voorlopig ook zo blijven.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Romijnders Service B.V.

Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.

Over Techniek Nederland