Goede accurate service en onderhoud

Top medewerkers, begrip en kennis van zaken.

• Nazorg en Garantie

Kundig personeel en netjes gewerkt

Altijd tevreden met uitvoering van het werk en gegeven adviezen. Prijs is wel wat aan de hoge kant.

Op tijd .

Professioneel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

tijdig aanwezig en netjes gewerkt

Tijdig aanwezig en netjes gewerkt, afspraak tijdig anagekondigd.

Uitstekende aardige techneut

Het ging om de jaarlijkse controle van onze 1 3/4 jaar oude Remeha ketel. De factuur viel me erg mee.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijn dat op de volgende dag, ondanks drukte, servicemonteur probleem heeft opgelost.

• Nazorg en Garantie

Goede en deskundige service!

Maken van afspraak gaat soms wat moeilijker! Verder alles oké!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Blij met de deskundige service van Radiair

Opnieuw vlotte en deskundige service van Carlo. Hopelijk blijft hij nog lang bij u werken en mijn vaste servicemonteur. Dank!

Ik vind n goede zaak

Regelmatig cv ketel controle. Goede contact met kantoren.

• Nazorg en Garantie

In 20 minuten 381,49 euro gauw verdient.

Afdichting voorplaat Intergasketel 208,35 euro? Voorplaat moet er zo en zo af, om te controleren + schoonmaken van het toestel!

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het bedrag bestaat uit materiaalprijzen en het onderhoudstarief. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie

Veel trekken aan Radiair om te komen waar we willen

Veel nazorg op het project Pantarijn/ Shri Krisna. Allereerst is het probleem dat wij dit als opdrachtgever te lang hebben laten liggen, waardoor het mosterd na de maaltijd is. Neemt niet weg dat er problemen in het gebouw zitten die wel terug te leiden zijn naar Radiair. Ook zijn er bezuinigingen voorgesteld (en door ons goedgekeurd) die in de praktijk totaal niet blijken te werken (naregelingen). De klantvriendelijkheid vanuit Marco is prima, maar je ziet dat hij het allemaal niet aan kan en dat hij te druk is.

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen, Nogmaals hartelijk dank voor uw review. Inmiddels heeft u om tafel gezeten om het praktisch op te lossen met elkaar. Met vriendelijke groet, Diana Ruijl

snelle service

N.v.t.

Ze hebben een schappelijke regeling getroffen voor een “onnauwkeurigheid” van een van de monteurs in het verleden gebeurd. Het vertrouwen is weer hersteld!

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Vervelend voor u dat er lekkage is ontstaan. Inmiddels is er contact met u opgenomen en zijn we tot een oplossing gekomen. Wij hopen dat wij hiermee het vertrouwen hebben hersteld. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Heel snel aanwezig en gewacht op de komst van de spoed dienst. Zeer vriendelijke en behulpzaam

Goede reparatie, vriendelijke monteur

Deze vriendelijke monteur heeft de lekkage na het vorige bezoek van een andere monteur goed verholpen.

• Nazorg en Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat de reparatie naar wens is. Uw offerte is vermoedelijk in de spam gekomen, deze is 15 november verzonden. Vandaag ontvangt u deze nogmaals. Wilt u dit nakijken? Mocht de offerte niet bij u binnenkomen, dan vernemen wij dit graag, zodat wij de offerte op een andere manier kunnen verzenden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Radiair Totaalinstallatie

Professioneel

Doen wat ze beloven. Vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke kundig en meedenkend!

Super fijne mensen die weten wat ze doen! Denken mee in jou situatie, zijn vriendelijk en meestal optijd!

Service weer goed gegaan

Was goed hoor

Volgens afspraak en netjes afgewerkt

super!

Wij hadden een calamiteit in huis en jullie stonden binnen 2 uur bij ons op de stoep. Zeer goede service. Nogmaals bedankt

Keurig werk

De monteur heeft al mijn vragen over het systeem beantwoord en heeft het systeem nagelopen en waar nodig ondhoud gepleegd.

vakbekwaam bedrijf

zeer vriendelijke monteur, vakbekwaam en laat na de werkzaamheden alles weer goed werkend en netjes achter

verbeterpunt communicatie personeel

personeel komt binnen met 2 man en stelt zich niet voor verteld wel dat ze Radiair zijn Ik heb een abonnement voor onderhoud met vast bedrag vind het vreemd dat ze met 2 man komen voor ketel had duidelijker geweest als verteld was dat een leerling bij aanwezig was en deze kosten voor Radiair zijn

• Nazorg en Garantie

Over Radiair Service B.V.

Radiair bestaat sinds 1975 en is gevestigd in Lopik. Met zo'n 60 gedreven medewerkers ontwerpt en realiseert Radiair Totaalinstallatie al meer dan 45 jaar werktuigbouwkundige-, elektrotechnische-, beveiligings-, meet-en regel- en brandmeldinstallaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten.

Over Techniek Nederland