Beter kan het niet; zeer tevreden.

Zeer vakkundig en doordacht aangelegd en een genoegen om te zien hoe iemand met zijn werk bezig is.

Wat een top bedrijf

Zeer klantvriendelijke bedrijf

Fijne en professionele medewerkers. Snelle afhandeling.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke afspraken, goede prijs/kwaliteit, prima installatie en uitstekende service

Goede offerte, daarna snel en volgens afspraak de situatie opgenomen. Snel en doeltreffend gereageerd op aanvullende vragen. Levering en installatie prima volgens afspraak en binnen een alleszins redelijke termijn. Installatie keurig uitgevoerd en in 1 keer alles gereed en werkend. Vergissing direct opgepakt en razendsnel opgelost.

geweldige service

een snelle verwerking van al de werkzaamheden

• Nazorg en Garantie

Van korrel tot borrel of van begin tot eind dik in orde

Aan de voorkant voor de plaatsing goed en deskundig geholpen. Vragen werden snel beantwoord. Goede communicatie, ook over de levering. Onze dank en complimenten voor de mannen van KTI, de wijze waarop ze deze klus op een professionele wijze hebben geklaard. Netjes gewerkt, afgewerkt en opgeruimd. Wij zijn blij dat, het was even zweten, de leidingen via de koof naar het garagedak konden. Ziet er strak uit. Niet onvermeld willen we laten dat het gewoon gezellige en beleefde kerels zijn, waar je een goed gesprek mee kan voeren, ook niet onbelangrijk.

• Nazorg en Garantie

Keurig en snel werk geleverd.

Firma denkt mee en heeft ter zake kundig personeel. Keurig werk afgeleverd

Snelle service

Na een beetje verwarrende start toch snel een hybride warmtepomp plus combiketel geplaatst. Zeker in deze tijd, waar de wachttijden bij diverse bedrijven erg lang ziojn.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De installatie getuigt van vakmanschap.

Vakkundig.Duidelijk.Voelt goed.

Fijne service en snel.

KTI heeft onze mechanische ventilatie vernieuwd en de kanalen gereinigd. Niets dan lof over de service en installatie. Beleefde, kundige, hardwerkende en vrolijke monteur!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima club dat KTI installatie techniek.

Afspraken worden nagekomen, vakkundige monteur en alles is netjes achter gelaten.

fantastisch

In het begin van het project kostte het even wat tijd om tot een planning te komen. Echter, eenmaal afgesproken werd er keurig via planning gewerkt. Het werk werd netjes afgeleverd en de ruimtes waar gewerkt was waren na afloop opgeruimd. Vragen werden beantwoord. In de aanloop van het project en gedurende tijd was het contact via email eenvoudig en vlot.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

KTI, betrouwbaar, vakkundig en bereikbaar!

Onze 22 jaar oude cv ketel moest vervangen worden. Diverse installateurs benaderd. Echter KTI sprong er met kop en schouders boven uit. Snelle en duidelijke offerte en vragen werden vrijwel direct beantwoord. Alle medewerkers, of het nu om de directie of om monteurs gaat, zetten zich in om een mooi duurzaam product te leveren. De aanleg van onze hybride warmte pomp werd in 1 dag door 2 monteurs gedaan. Nette en harde werkers met oog voor detail. Het werd ons duidelijk dat wij met een zeer professioneel bedrijf te maken hadden, met bovendien een enorme ervaring op het gebied van duurzame energie.

Duidelijkheid

Van de meerdere ontvangen offertes is de offerte van KTI het meest transparant, gewoon duidelijk waar je voor betaald en wat het kost. Voor de klus is aangenomen moet ik als klant voldoen volgens jullie kader en niet andersom. Is mijn woning "goed" genoeg of rendabel genoeg om een hybride systeem door jullie te laten plaatsen. Who cares, jullie wel, chapeau!!!

Een top bedrijf.

Heel tevreden.Heel netjes gewerkt en alles weer meegenomen en opgeruimd.Echt Top. (Namens mijn vader ingevuld.)

• Nazorg en Garantie

Snelle duidelijke reacties, volgens afspraak goed werk geleverd

Super communicatie vooraf, lekker snel en duidelijk, ze hebben zich aan alle afspraken gehouden, netjes gewerkt en het systeem bevalt goed.

Vakkundig.

Vakbekwaam, vriendelijk. Deskundig.

Uitstekend!

Zeer professionele uitvoering van het vervangen van CV en rookgasafvoer. KTI is ten zeerste aan te raden voor uw vervanging of onderhoud.

uitmuntend

zeer snelle service en advies. meedenkend en probleem oplossend. mijn vaste installateur voor alles

Lekkage boiler verholpen

Lekkage bij koppeling verholpen. Lukte niet in 1x maar na een belletje stond de monteur binnen 1 uur weer voor de deur. Een nieuwe kraan en het euvel was verholpen. Dank jullie wel

• Nazorg en Garantie

Zeer beleefde medewerkers en vakkundig!

Positief en netjes afgewerkt.

Positief

Snelle service en communicatie; goede prijs-kwaliteit verhouding. Boiler in gastenverblijf was stuk en volgende dag werd er al een nieuwe boiler geplaatst. Top!

zeer goed

vriendelijke monteur keurig werk geleverd

Ben erg tevreden.

Ben erg tevreden, netjes afspraak nagekomen

• Nazorg en Garantie

Vlotte afhandeling.prima monteurs,snel,schoon en vriendelijk

Over KTI Schagen B.V.

De specialist in duurzame installaties Wij gaan voor niets minder dan vakwerk. Voor woningcorporaties, de zakelijke markt en particulieren staan wij klaar met oplossingen op maat. Of het nu om een cv-ketel, warmtepomp of ventilatiesysteem gaat, wij zorgen al 20 jaar voor complete ontzorging.

Over Techniek Nederland